SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Vond het in Italië ook best tegenvallen met kennis van een andere taal.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Je kunt beter Polen hebben dan Hongaren, Polen kunnen namelijk nog een beetje over de grens spreken.
Zal ik dat om de 5 seconden roepen als ik daar ben?quote:
Ik heb het meer over hier, bedrijf waar ik werk werkt in de zomerperiode met uitzendkrachten, en er zit echt een groot verschil tussen polen en hongaren in dat opzicht en in dat opzicht hongaren die vanuit stedelijke gebieden tov hongaren vanaf het platteland komen ook.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vond het in Italië ook best tegenvallen met kennis van een andere taal.![]()
Zat een keer bij een restaurant en zodra ze door hadden dat je niet Italiaans was, werd de best Engelssprekende ober ernaar toe geduwd.
Gebruik je toch een tobbe en een wasrek, kun je het opje eigen tempo doenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:45 schreef Ama het volgende:
Als de wasmachine nou eens klaar is dan kan ik naar de supermarkt.
Te laat want het zit al in de machine he.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Gebruik je toch een tobbe en een wasrek, kun je het opje eigen tempo doen
Ja, geen idee, het zal wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb het meer over hier, bedrijf waar ik werk werkt in de zomerperiode met uitzendkrachten, en er zit echt een groot verschil tussen polen en hongaren in dat opzicht en in dat opzicht hongaren die vanuit stedelijke gebieden tov hongaren vanaf het platteland komen ook.
of je gaat terwijl hij bezig is en kan je daarna het direct ophangenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:45 schreef Ama het volgende:
Als de wasmachine nou eens klaar is dan kan ik naar de supermarkt.
Nee want wil het meteen buiten ophangen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:51 schreef mschol het volgende:
[..]
of je gaat terwijl hij bezig is en kan je daarna het direct ophangen
Nog 5 busjes te gaan?quote:
dat kan ook als je klaar bent met boodschappen doen, tis niet alsof het na 10 minuten gaat schimmelenquote:
Nee maar 10 minuten langer in de zon is wel chill.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:53 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan ook als je klaar bent met boodschappen doen, tis niet alsof het na 10 minuten gaat schimmelen
10 minuten langer verkleurd?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee maar 10 minuten langer in de zon is wel chill.
Misschien is het wit.quote:
Hangt er natuurlijk een beetje vanaf op welk moment je de zon over je grondgebied hebt hangen...quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:53 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan ook als je klaar bent met boodschappen doen, tis niet alsof het na 10 minuten gaat schimmelen
Het is 24 gradenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:57 schreef Ama het volgende:
Als het heel warm zou zijn buiten maakt het weinig uit maar het is op dit moment ook nog niet zo warm dat het vrijwel meteen weer droog is.
een doorsnee t-shirt is met 10 minuten droog met een beetje zon en wind, kleur maakt in dat opzicht niet uit, en het scheelt in slijtage tov een droogtrommel.quote:
Bij mij was het binnen een uurtje droog?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:57 schreef Ama het volgende:
Als het heel warm zou zijn buiten maakt het weinig uit maar het is op dit moment ook nog niet zo warm dat het vrijwel meteen weer droog is.
Dat zou wel chill zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij mij was het binnen een uurtje droog?
De weergoden denken met je meequote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:57 schreef LTVDK het volgende:
Precies op het moment dat ik hier achter de gordijnen dicht moet doen om te zorgen dat het geen 48 graden wordt door de zon komen de wolken er opeens voor
ik heb niet perse zon nodig om het te laten drogen hoor. een lekker briesje en niet te koud is fijner imho voor was drogenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk een beetje vanaf op welk moment je de zon over je grondgebied hebt hangen...
Ja, maar hier schijnt de zon en staat een stevige wind, dus dan is het ook zo droogquote:
Ja en als ik ze nu weer open doe trekken de wolken zeker gelijk wegquote:
Ja, dat doen ze wel expres danquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en als ik ze nu weer open doe trekken de wolken zeker gelijk weg
Ik hang het liever in de volle zon en mijn kleding is nooit anders geworden qua kleur. Gewoon niet hele dag laten hangen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb niet perse zon nodig om het te laten drogen hoor. een lekker briesje en niet te koud is fijner imho voor was drogen
Dat hangt van de temperatuur en de luchtvochtigheid af.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb niet perse zon nodig om het te laten drogen hoor. een lekker briesje en niet te koud is fijner imho voor was drogen
Voor de droogtijd niet, maar zonlicht bleekt wel uit.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
een doorsnee t-shirt is met 10 minuten droog met een beetje zon en wind, kleur maakt in dat opzicht niet uit, en het scheelt in slijtage tov een droogtrommel.
Nooit last van gehad.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor de droogtijd niet, maar zonlicht bleekt wel uit.
Gewoon nat aantrekken, is goed voor je testosteron en je borstharen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:59 schreef mschol het volgende:
[..]
Zal ik wel weer wat verkeerds over Zeus hebben gezegd zekerquote:
Het gaat ook niet ineens natuurlijk, maar als ik mijn zwart vergelijk met kerel z'n zwart (die hangt het wel af en toe buiten) is het mijne echt zwarter.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Nooit last van gehad.Maar zoals ik hier boven al zei zodra het droog is haal ik het ook weer naar binnen.
Loop je beetje rond met een klamme zak.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon nat aantrekken, is goed voor je testosteron en je borstharen.
Note to self: nooit natte was aantrekken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon nat aantrekken, is goed voor je testosteron en je borstharen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |