abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205013276
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 13:48 schreef Ulx het volgende:
Kuschner zei dat hij heel druk was met het regelen van pardons. Heeft hij aangegeven hoeveel hij per pardon kreeg?

[ twitter ]
Ik ga dit soort posts verder modereren, ik laat deze even staan als voorbeeld maar dit is gewoon een mening op Twitter die nauwelijks feitelijk is en in mijn opinie niets toevoegt hier, Twitter kan best waarde hebben als er feitelijke zaken of analyses gepost worden maar dit vind ik daar niet onder vallen, ik vind het prima dat je weergeeft wat hier gezegd word als dat jouw mening is maar ik vind dit inhoudelijk veel te zwak

Laten we vooral niet vergeten dat het op FOK! om jouw mening gaat, niet die van een anonieme Twitteraar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2022 14:29:37 ]
pi_205013335
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 14:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
[modbreak]Ik ga dit soort posts verder modereren, ik laat deze even staan als voorbeeld maar dit is gewoon een mening op Twitter die nauwelijks feitelijk is en in mijn opinie niets toevoegt hier, Twitter kan best waarde hebben als er feitelijke zaken of analyses gepost worden maar dit vind ik daar niet onder vallen, ik vind het prima dat je weergeeft wat hier gezegd word als dat jouw mening is maar ik vind dit inhoudelijk veel te zwak

Laten we vooral niet vergeten dat het op FOK! om jouw mening gaat, niet die van een anonieme Twitteraar.
[/modbreak]
Mijn dank is groot.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_205013398
Ik stel een vraag en start een discussie gebaseerd op de uitspraken van Kushner.

Ik begrijp dat dat dus niet mag als er tweet van een gerespecteerde journalist bij staat.

Mag het wel zonder de bron?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2022 14:46:53 ]
pi_205013436
In dat geval:

Kushner zei dat dat hij het te druk had met pardons regelen om alle illegale shit van Trump te kunnen zien. Denken jullie dat Kushner de pardons verkocht?

Bron: de hoorzitting.

Zo beter?
pi_205013467
350 Proud Boys gingen niet eerst naar de rally maar direct naar het capitool.

Ik vind dat opvallend, wat vinden jullie?

pi_205013547
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 10:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het gaat hier over de tijd na de geboorte. Een kind wordt dus geboren zonder bewustzijn.
[..]
Dat is minder dan 1%. Probeer je die nu als de norm te presenteren?
Ach, 0.6% ofzo identificeert zich als transgender in de USA, maar WC's voor ze is landelijk nieuws, dus blijkbaar zijn kleine enorm onbelangrijke dingen toch wel iets :P
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_205013557
Volgens documenten bij de rechtbank zat Mike Lee ook diep in het complot.
pi_205013669
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 14:49 schreef Ulx het volgende:
In dat geval:

Kushner zei dat dat hij het te druk had met pardons regelen om alle illegale shit van Trump te kunnen zien. Denken jullie dat Kushner de pardons verkocht?

Zo beter?
Zou het mij verbazen? Totaal niet. Het enige wat mij zou verbazen is dat Kushner degene is die het geld in zijn zak steekt, dat is niet echt des Trumps.
pi_205013691
Garland kan weinig anders dan Trump aanklagen na de hoorzittingen.
pi_205013754
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 15:16 schreef Ulx het volgende:
Garland kan weinig anders dan Trump aanklagen na de hoorzittingen.
Ik zie dat nog heel lastig worden. De uitspraken van de diverse hoven tijdens het Trump presidentschap waren toch wel vrij duidelijk in dat het vrijwel onmogelijk is om een President voor het gerecht te krijgen. En hij was op dat moment nog steeds President.

Als er criminele feiten op tafel komen dan zou het wel moeten gebeuren maar dat wordt wel een enorm complex verhaal waar het SC aan te pas gaat komen, denk ik.
pi_205013834
Onzin. Je kunt hem niet voor de rechter slepen tijdens het presidentschap is een regel van de DoJ. Maar die is niet meer van toepassing.

Garland heeft heel duidelijk gezegd dat niemand, ook Trump niet, boven de wet staat.
pi_205013854
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 15:34 schreef Ulx het volgende:
Onzin. Je kunt hem niet voor de rechter slepen tijdens het presidentschap is een regel van de DoJ. Maar die is niet meer van toepassing.

Garland heeft heel duidelijk gezegd dat niemand, ook Trump niet, boven de wet staat.
We zullen zien, ik ben er nog niet gerust op.
pi_205014084
Cheney nam McCarthy goed te grazen.
pi_205014255
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 14:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
[modbreak]Ik ga dit soort posts verder modereren, ik laat deze even staan als voorbeeld maar dit is gewoon een mening op Twitter die nauwelijks feitelijk is en in mijn opinie niets toevoegt hier, Twitter kan best waarde hebben als er feitelijke zaken of analyses gepost worden maar dit vind ik daar niet onder vallen, ik vind het prima dat je weergeeft wat hier gezegd word als dat jouw mening is maar ik vind dit inhoudelijk veel te zwak

[/modbreak]
Zou er ruimte zijn in bv. de slow chat om dat soort dingen te posten?
pi_205014285
Op Truth Social krijg je ook een ban als je iets post over 6 Januari. Misschien kan Elon Musk helpen tegen deze censuur.
pi_205014334
Ivanka mag nooit meer bij papa op schoot.
pi_205014422
quote:
5s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 16:23 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Zou er ruimte zijn in bv. de slow chat om dat soort dingen te posten?
Wat mij betreft wel.
pi_205014633
Kunnen jullie dit in feedback bespreken.
pi_205014994
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 15:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ik zie dat nog heel lastig worden. De uitspraken van de diverse hoven tijdens het Trump presidentschap waren toch wel vrij duidelijk in dat het vrijwel onmogelijk is om een President voor het gerecht te krijgen. En hij was op dat moment nog steeds President.

Als er criminele feiten op tafel komen dan zou het wel moeten gebeuren maar dat wordt wel een enorm complex verhaal waar het SC aan te pas gaat komen, denk ik.
Trump komt nooit voor de rechter tenminste niet voor wat hij tijdens zijn termijn heeft uitgevreten.
Veel te veel politieke belangen om dat te doen.
Wel jammer ik had hem graag tierend en scheldend zien staan.
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_205015056
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 17:46 schreef vipergts het volgende:

[..]
Trump komt nooit voor de rechter tenminste niet voor wat hij tijdens zijn termijn heeft uitgevreten.
Veel te veel politieke belangen om dat te doen.
Wel jammer ik had hem graag tierend en scheldend zien staan.
Los van genoegen hebben aan hem tierend en scheldend te zien is het denk simpelweg nodig voor het voortbestaan van de democratie door een mogelijke uitweg de bieden uit de spiraal van illiberalisme waar de Republikeinse partij in zit. Daarbij zal een veroordeling het enige zijn wat voor een deel van Republikeinen als waar geaccepteerd worden denk ik (en ja, je hebt vast ook een deel die te ver heen zijn voor zelfs dat).

Ik moet denken aan dit artikeltje over dat dat de grote cult om hem heen zou kunnen afbreken: https://www.politico.com/(...)ty-cult-end-00024941 Koffiedik kijken natuurlijk, maar iets beters heb ik niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door SnertMetChoco op 10-06-2022 18:01:03 ]
pi_205015176
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 17:55 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Los van genoegen hebben aan hem tierend en scheldend te zien is het denk simpelweg nodig voor het voortbestaan van de democratie door een mogelijke uitweg de bieden uit de spiraal van illiberalisme waar de Republikeinse partij in zit. Daarbij zal een veroordeling het enige zijn wat voor een deel van Republikeinen als waar geaccepteerd worden denk ik (en ja, je hebt vast ook een deel die te ver heen zijn voor zelfs dat).

Ik moet denken aan dit artikeltje over dat dat de grote cult om hem heen zou kunnen afbreken: https://www.politico.com/(...)ty-cult-end-00024941 Koffiedik kijken natuurlijk, maar iets beters heb ik niet.
Ik zie een land als de VS dat gewoon niet doen ze nemen graag anderen de maat maar zelf voor schut staan, want dat doe je toch een beetje als je een expresident berecht en veroordeeld is veel minder leuk.
Ik zie het meer de kant van slavernij excuses op gaan je doet eerst 20 jaar of er niets gebeurd is en dan komt er een halfbakken statement. Zoiets maar ik heb weinig vertrouwen in de goedheid van mensen dus hopelijk heb ik het mis.
pi_205016159
Als Trump met dit wegkomt was 6 januari alleen maar warmlopen.
pi_205016220
Nu roept men Cheney al uit tot de beste POTUS kandidaat van de GOP. Alleen omdat ze respect heeft voor de wet.
pi_205016226
3
pi_205016229
2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')