quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan me niet heugen dat ik dat ooit heb gedaan
Vreselijk. Ik zag net dat filmpje van zijn zusje, gelijk janken hierquote:
Nog steeds niet gevonden.quote:
MrsL.quote:
Het zal je kind maar zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vreselijk. Ik zag net dat filmpje van zijn zusje, gelijk janken hier
Echt verschrikkelijk. Ik heb ook een heel hard hoofd in een goede afloopquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Het zal je kind maar zijnZijn moeder is ziek begreep ik en hij logeerde bij zijn zus...
Good call. Ben ik toch ff schaak gezetquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euh ik hoor niet bij WE dus je kan niet mee
Bij mijn grootouders ligt een jeu de boul baan op een veldje naast hun huis, heb het daar nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:07 schreef mazaru het volgende:
Ik ga Jeu de Boulen.... de laatste keer dat ik dat heb gedaan was ik 8 en stonden we op de camping. Ik wist niet eens dat het een officiële sport was
Waarom kijkt ze er zo opgewonden bijquote:
Bedenk je even goed dat we vroeger geen 'zwart' mochten zeggen omdat dat beledigend was voor mensen met een donkere huidskleur.quote:
Leuk.. heb een keer dat gespeeldquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:07 schreef mazaru het volgende:
Ik ga Jeu de Boulen.... de laatste keer dat ik dat heb gedaan was ik 8 en stonden we op de camping. Ik wist niet eens dat het een officiële sport was
omdat die politieberichten gekopieerd worden zonder foto in amber alertsquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:13 schreef Mrsloveable het volgende:
Waarom ook kleur benoemen, als op de foto al te zien is wat zijn/haarhuidskleur is..
Ah ja dat is waarquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
omdat die politieberichten gekopieerd worden zonder foto in amber alerts
Ik snap het ook nietquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bedenk je even goed dat we vroeger geen 'zwart' mochten zeggen omdat dat beledigend was voor mensen met een donkere huidskleur.
Nu MOETEN we zwart zeggen. Ik begrijp er niks meer van
Zullen we dan maar 'lichte huidskleur' zeggen?quote:
Zou je aub niet meer het woord geouwehoer willen gebruiken? Er zijn vloerduyven van gevorderde leeftijd die daar aanstoot aan nemenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik ben gewoon blankfuck dat gewouwehoer met wit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |