quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan me niet heugen dat ik dat ooit heb gedaan
Vreselijk. Ik zag net dat filmpje van zijn zusje, gelijk janken hierquote:
Nog steeds niet gevonden.quote:
MrsL.quote:
Het zal je kind maar zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vreselijk. Ik zag net dat filmpje van zijn zusje, gelijk janken hier
Echt verschrikkelijk. Ik heb ook een heel hard hoofd in een goede afloopquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Het zal je kind maar zijnZijn moeder is ziek begreep ik en hij logeerde bij zijn zus...
Good call. Ben ik toch ff schaak gezetquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euh ik hoor niet bij WE dus je kan niet mee
Bij mijn grootouders ligt een jeu de boul baan op een veldje naast hun huis, heb het daar nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:07 schreef mazaru het volgende:
Ik ga Jeu de Boulen.... de laatste keer dat ik dat heb gedaan was ik 8 en stonden we op de camping. Ik wist niet eens dat het een officiële sport was
Waarom kijkt ze er zo opgewonden bijquote:
Bedenk je even goed dat we vroeger geen 'zwart' mochten zeggen omdat dat beledigend was voor mensen met een donkere huidskleur.quote:
Leuk.. heb een keer dat gespeeldquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:07 schreef mazaru het volgende:
Ik ga Jeu de Boulen.... de laatste keer dat ik dat heb gedaan was ik 8 en stonden we op de camping. Ik wist niet eens dat het een officiële sport was
omdat die politieberichten gekopieerd worden zonder foto in amber alertsquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:13 schreef Mrsloveable het volgende:
Waarom ook kleur benoemen, als op de foto al te zien is wat zijn/haarhuidskleur is..
Ah ja dat is waarquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
omdat die politieberichten gekopieerd worden zonder foto in amber alerts
Ik snap het ook nietquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bedenk je even goed dat we vroeger geen 'zwart' mochten zeggen omdat dat beledigend was voor mensen met een donkere huidskleur.
Nu MOETEN we zwart zeggen. Ik begrijp er niks meer van
Zullen we dan maar 'lichte huidskleur' zeggen?quote:
Zou je aub niet meer het woord geouwehoer willen gebruiken? Er zijn vloerduyven van gevorderde leeftijd die daar aanstoot aan nemenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik ben gewoon blankfuck dat gewouwehoer met wit
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zou je aub niet meer het woord geouwehoer willen gebruiken? Er zijn vloerduyven van gevorderde leeftijd die daar aanstoot aan nemen
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zou je aub niet meer het woord geouwehoer willen gebruiken? Er zijn vloerduyven van gevorderde leeftijd die daar aanstoot aan nemen
Zo is dat, en zwart mag niet meerquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik ben gewoon blankfuck dat gewouwehoer met wit
Frank boeien dus ook gecanceldquote:
Heeft mij een ban gekost van half jaar op fbook met dat pietengedoequote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Frank boeien dus ook gecanceld
Met zijn ben niet wit
Ben niet zwart
Oeverloos gezeik ook van dat volkquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:15 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Heeft mij een ban gekost van half jaar op fbook met dat pietengedoewas na aanleiding van volendam op die site van die gekken antie Piet beweging. Heb van alles geroepen
zei er ook één of ik het normaal vond dat ze met oliebollen gooiden, nee zei ik niet normaal volgend jaar gooien we met appelflappen en dat soort geintjes maakte ik.... En huuuuuup eraf
Daarom moet je ook gewoon naar de toetsenist frank boeijen gaan luisterenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met zijn ben niet wit
Ben niet zwart
Frank boeijen is toch niet om aan te horen dus mooi meegenomenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met zijn ben niet wit
Ben niet zwart
Fossieeequote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Frank boeijen is toch niet om aan te horen dus mooi meegenomen
Juist, en ik kon mijn bek niet houden tegen zequote:
Nou idd ja, delen met zn allen 1 hersencel ofzoquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:20 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Juist, en ik kon mijn bek niet houden tegen zemaar zal mij nu allemaal worst wezen met ze. Geen kruid tegen gewassen met dat domme gelul van ze
Dat dus. Doe nu alleen lezen en reageer nergens meer op bij dat soort dingenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nou idd ja, delen met zn allen 1 hersencel ofzo
Ja ik ook ! Probeer zen te worden/zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:25 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Dat dus. Doe nu alleen lezen en reageer nergens meer op bij dat soort dingen
Heb altijd amper eetlust met dit weerquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:31 schreef Ferrous het volgende:
Wat zal ik eens te eten gaan halen? Zal wel weer spinazie worden![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:15 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Heeft mij een ban gekost van half jaar op fbook met dat pietengedoewas na aanleiding van volendam op die site van die gekken antie Piet beweging. Heb van alles geroepen
zei er ook één of ik het normaal vond dat ze met oliebollen gooiden, nee zei ik niet normaal volgend jaar gooien we met appelflappen en dat soort geintjes maakte ik.... En huuuuuup eraf
Lekker woke zijn zequote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:20 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Juist, en ik kon mijn bek niet houden tegen zemaar zal mij nu allemaal worst wezen met ze. Geen kruid tegen gewassen met dat domme gelul van ze
Zoooo ergquote:
Lol, moet kunnen, ik heb 1 nummer van haar die ik echt prachtig vind, de tekst aan het eind van dat lied doet me altijd huilen, echt elke keer weerquote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoooo erg
Billy
Kan er niet naar luisteren
Het spijt me heel erg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |