Jij bent een vrouwenhater.quote:
dat zal Turd zeker vinden jaquote:
Jij hebt 2x zoveel posten als ik heb en dan zit ik al 12 jaar langer op Fok!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:24 schreef FreshFruit het volgende:
Ik als newbie. pak gemiddeld 100 posts per dag meer dan Mikey.
Wat die er uitkraamt is echt niet normaal.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zal Turd zeker vinden ja
man die advocate is nog gekker dan Turd zelf
dat dit wordt toegestaanquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat die er uitkraamt is echt niet normaal.
Ik vanaf het begin van Utopia.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij hebt 2x zoveel posten als ik heb en dan zit ik al 12 jaar langer op Fok!
Ik zag gisteren foto's voorbij komen van haar waar ze vooraan in een menigte stond voor een handtekening van Deppquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat die er uitkraamt is echt niet normaal.
Het verbaasd mij ook,ze kan nogal slecht tegen haar verlies schijnt.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dit wordt toegestaan
dat moet je toch helemaal niet willen uitzenden
dat blijkt wel jaquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het verbaasd mij ook,ze kan nogal slecht tegen haar verlies schijnt.
[ afbeelding ]
Is dat zo,help me even?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat blijkt wel ja
en dan is er ook nog een droeftoeter bij de NOS die een stuk schrijft![]()
![]()
WTF.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:32 schreef greysbones het volgende:
Dit stuk
triester wordt het niet
#metoo wordt even door je strot gedrukt
https://nos.nl/artikel/24(...)omstige-slachtoffers
quote:
domme mensen bij de NOSquote:
Soul zit er aardig diep in en is ook vaak booswoest.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
domme mensen bij de NOS
maar dat was mij al heel lang duidelijk
Ja die FF kan er wat van hequote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij hebt 2x zoveel posten als ik heb en dan zit ik al 12 jaar langer op Fok!
twitter hequote:
Op twitterr kreeg ik weinig mee. ,op FB wel veel.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
twitter he![]()
dan lees je vrij snel dit soort zaken
Zegt er iemand wat.quote:
Soul is toch geen wappie?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul zit er aardig diep in en is ook vaak booswoest.
Echt niet,maar ze heeft de Johnny/Amber zaak gevolgd.quote:
Ik heb iets meer.quote:
Oh gelukkig. Het leek me ook al sterk. Soul is geen domme meid. Ik heb die zaak de afgelopen weken ook gevolgd. Wat een circus!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt niet,maar ze heeft de Johnny/Amber zaak gevolgd.
En ze heeft in Depp zijn bed geschetenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:51 schreef aloa het volgende:
Amber heeft verloren, meer weet ik er niet van
Soul kreeg echt mensen die haar aanvielen om haar mening.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Het leek me ook al sterk. Soul is geen domme meid. Ik heb die zaak de afgelopen weken ook gevolgd. Wat een circus!
Ik kan me niet heugen dat ik dat ooit heb gedaanquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Doen vrouwen dat.
Ik moet ineens aan trainspotting denken
Sowieso is die hele #metoo discussie vooral karen's die boven al aandacht willen.quote:
Hoezo dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul kreeg echt mensen die haar aanvielen om haar mening.
Dat is het mij niet waard.
Houden zoquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan me niet heugen dat ik dat ooit heb gedaan
Er lopen gekken rond.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul kreeg echt mensen die haar aanvielen om haar mening.
Dat is het mij niet waard.
Ze is pro Johnny en en weet heel goed te argumenteren,dat schijnt nogal vervelend te zijn.quote:
Waren er dan echt mensen die trapten in de onzin van die Heard?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze is pro Johnny en en weet heel goed te argumenteren,dat schijnt nogal vervelend te zijn.
Soberso 1 jurulid.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waren er dan echt mensen die trapten in de onzin van die Heard?
Ik was sowieso op zijn hand, maar dat hij een alcohol- en drugsprobleem heeft is ook wel duidelijk geworden. Maar dat maakt hem nog geen wifebeater.quote:
Geniaal.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/fi(...)d=100032206_a6fdfaaa
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |