Ik moet dit weekend naar een festival en zondag mee naar een boeren feest ik vraag extra weekend aan maandag en dinsdag.quote:
Maandag sowieso vrij. Ik dan....quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik moet dit weekend naar een festival en zondag mee naar een boeren feest ik vraag extra weekend aan maandag en dinsdag.
Is dat niet een beetje kort dag? Of doen ze niet zo moeilijk op je werk?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik moet dit weekend naar een festival en zondag mee naar een boeren feest ik vraag extra weekend aan maandag en dinsdag.
Nicequote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja tochik ga zondag hier naartoe
![]()
https://www.dynamo-eindho(...)a-graffiti-festival/
Ze zeggen dat het juist zondag moet gaan regenen en onweren, maar ja, boeien, leuk wordt het toch welquote:
Die tijd komt er weer aan.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ze zeggen dat het juist zondag moet gaan regenen en onweren, maar ja, boeien, leuk wordt het toch wel
Oohh dat lijkt me leuk. Zijn echt kunstenaarsquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja tochik ga zondag hier naartoe
![]()
https://www.dynamo-eindho(...)a-graffiti-festival/
Overal waar jij komt word het leukquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ze zeggen dat het juist zondag moet gaan regenen en onweren, maar ja, boeien, leuk wordt het toch wel
Ja ik vind het heeeel vet! Had ooit wat met een Rotterdamse "schrijver", zo heet een graffiti-artiest in die scene, en kon echt uren kijken naar hoe hij bezig was om kunst te makenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:27 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Oohh dat lijkt me leuk. Zijn echt kunstenaars
Dat is wel echt zo jaquote:
Ja ik vind het ook tof hoor, sommige zijn snel en goed.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik vind het heeeel vet! Had ooit wat met een Rotterdamse "schrijver", zo heet een graffiti-artiest in die scene, en kon echt uren kijken naar hoe hij bezig was om kunst te maken
Ja ik kom dus uit Utrecht, en je had een tijd lang de Utrechtse KBTR (kabouter dus) die was/is echt geniaal, maar de hype om hem heen is een beetje afgenomen, maar vind het een hele vette scenequote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:33 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook tof hoor, sommige zijn snel en goed.in ieder geval have fun
Wat ik ook zo cool vind is dat 3d spuiten of hoe dat heet. Gewoon een trap of diepe afgrond op het trottoir net echtquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik kom dus uit Utrecht, en je had een tijd lang de Utrechtse KBTR (kabouter dus) die was/is echt geniaal, maar de hype om hem heen is een beetje afgenomen, maar vind het een hele vette scene![]()
Ja dat is ook heel erg vet ja!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:41 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Wat ik ook zo cool vind is dat 3d spuiten of hoe dat heet. Gewoon een trap of diepe afgrond op het trottoir net echt
Lijnen en kleuren dus. Dat is ook mooi hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja dat is ook heel erg vet ja!![]()
ben sowieso jaloers op artistieke mensen, ik heb vanalles in mn hoofd, maar het wil zich gewoon niet vertalen op canvas of papier, abstract ben ik wel weer heel goed in
hahaha
Ja ik hou van dikke verf gebruiken, dat je echt de textuur kan zien en voelenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:00 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Lijnen en kleuren dus. Dat is ook mooi hoor
Had je je vader maar niet voor zijn schenen moeten schoppen 😝quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:01 schreef Paul het volgende:
Het was leuk in Ballorig, ik mocht alleen geen ijsje opeens van mama @:dotteke
Dat is ook mooi.levendiger dusquote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik hou van dikke verf gebruiken, dat je echt de textuur kan zien en voelen
Mupskequote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je je vader maar niet voor zijn schenen moeten schoppen 😝
Hey lieverd 😘😘. Lekker lang weekend voor de boeg?quote:
Veel plezierquote:
Ja klopt. Ben thuis gebleven en nu rustig aan doen. Van het weekend maar een paar series kijken en even geen fokquote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey lieverd 😘😘. Lekker lang weekend voor de boeg?
Weet je al welke series?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:15 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja klopt. Ben thuis gebleven en nu rustig aan doen. Van het weekend maar een paar series kijken en even geen fok
Stranger Things Seizoen 4 part 1 al gezien?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:15 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja klopt. Ben thuis gebleven en nu rustig aan doen. Van het weekend maar een paar series kijken en even geen fok
Ik begin maar eens met ozark veel over gehoord en peaky blinders volg ik. Heb zelfs zo een peaky blinders petquote:
Nee, ga ik ook kijken. Hoor er veel over op werkquote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Stranger Things Seizoen 4 part 1 al gezien?
Voel je je nog niet lekker?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:15 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Oh peaky blinders keek ik ook ffquote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:21 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ik begin maar eens met ozark veel over gehoord en peaky blinders volg ik. Heb zelfs zo een peaky blinders pet
[..]
Nee, ga ik ook kijken. Hoor er veel over op werk
Ben nooit lekker geweestquote:
En walking dead en Dexter alles gezienquote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh peaky blinders keek ik ook ff![]()
ozark kon ik totaal niet inkomen, niet eens een aflevering af kunnen kijken
![]()
O jee. Zou bijna zeggen kom wel een stukje ‘ proeven’ 😉quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:24 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ben nooit lekker geweestjawel hoor maar had daar zin in. Lekker liggen voor de tv en verstand op nul
Walking Dead ook maar ff gekeken, kutzombiesquote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:25 schreef Ferrous het volgende:
[..]
En walking dead en Dexter alles gezien
Je bent welkom hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee. Zou bijna zeggen kom wel een stukje ‘ proeven’ 😉
Doe ik al meer dan een maand.tv/netflix/videoland kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |