Ik moet dit weekend naar een festival en zondag mee naar een boeren feest ik vraag extra weekend aan maandag en dinsdag.quote:
Maandag sowieso vrij. Ik dan....quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik moet dit weekend naar een festival en zondag mee naar een boeren feest ik vraag extra weekend aan maandag en dinsdag.
Is dat niet een beetje kort dag? Of doen ze niet zo moeilijk op je werk?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik moet dit weekend naar een festival en zondag mee naar een boeren feest ik vraag extra weekend aan maandag en dinsdag.
Nicequote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja tochik ga zondag hier naartoe
![]()
https://www.dynamo-eindho(...)a-graffiti-festival/
Ze zeggen dat het juist zondag moet gaan regenen en onweren, maar ja, boeien, leuk wordt het toch welquote:
Die tijd komt er weer aan.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ze zeggen dat het juist zondag moet gaan regenen en onweren, maar ja, boeien, leuk wordt het toch wel
Oohh dat lijkt me leuk. Zijn echt kunstenaarsquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja tochik ga zondag hier naartoe
![]()
https://www.dynamo-eindho(...)a-graffiti-festival/
Overal waar jij komt word het leukquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ze zeggen dat het juist zondag moet gaan regenen en onweren, maar ja, boeien, leuk wordt het toch wel
Ja ik vind het heeeel vet! Had ooit wat met een Rotterdamse "schrijver", zo heet een graffiti-artiest in die scene, en kon echt uren kijken naar hoe hij bezig was om kunst te makenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:27 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Oohh dat lijkt me leuk. Zijn echt kunstenaars
Dat is wel echt zo jaquote:
Ja ik vind het ook tof hoor, sommige zijn snel en goed.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik vind het heeeel vet! Had ooit wat met een Rotterdamse "schrijver", zo heet een graffiti-artiest in die scene, en kon echt uren kijken naar hoe hij bezig was om kunst te maken
Ja ik kom dus uit Utrecht, en je had een tijd lang de Utrechtse KBTR (kabouter dus) die was/is echt geniaal, maar de hype om hem heen is een beetje afgenomen, maar vind het een hele vette scenequote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:33 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook tof hoor, sommige zijn snel en goed.in ieder geval have fun
Wat ik ook zo cool vind is dat 3d spuiten of hoe dat heet. Gewoon een trap of diepe afgrond op het trottoir net echtquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik kom dus uit Utrecht, en je had een tijd lang de Utrechtse KBTR (kabouter dus) die was/is echt geniaal, maar de hype om hem heen is een beetje afgenomen, maar vind het een hele vette scene![]()
Ja dat is ook heel erg vet ja!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:41 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Wat ik ook zo cool vind is dat 3d spuiten of hoe dat heet. Gewoon een trap of diepe afgrond op het trottoir net echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |