Zodra iemand mod wordt dan treedt er een dissonantie op, zie je ineens een hoop extra notes oid dan vraag je je af of dat dat modje is geweest. En wat ze achter de schermen allemaal bespreken over je.quote:
quote:
Ik wil niks van achter de schermen weten.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zodra iemand mod wordt dan treedt er een dissonantie op, zie je ineens een hoop extra notes oid dan vraag je je af of dat dat modje is geweest. En wat ze achter de schermen allemaal bespreken over je.
Jammer dat @:boebiedoe niet meer post, ik kreeg altijd de laatste topiques van achter de schermen via hem.
Mgoed, mijn notes zijn echt een leuk boekwerk. Grotendeels modjes die mijn humor niet begrijpen, 7 van mijn notes gaan over Spinvis en ze begrepen de referentie niet, en mijn laatste notes gaan meestal over ONZ in ONZ FB posten
Ik post hier al bijna 20 jaar, en bijna alleen in ONZ. Als ze mij zouden bannen dan zou het voor ze voelen alsof ze een kind ontervenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil niks van achter de schermen weten.
Het mooie is wel dat jij best veel kan maken.
Hou dat vast.
MrsL.quote:
Ik zie dat bij een andere user ook.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik post hier al bijna 20 jaar, en bijna alleen in ONZ. Als ze mij zouden bannen dan zou het voor ze voelen alsof ze een kind onterven
Alles prima. Met u?quote:
Het gaat wel, op bed gegaan met hoofdpijn en wakker geworden met hoofdpijnquote:
Wyfke toch.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het gaat wel, op bed gegaan met hoofdpijn en wakker geworden met hoofdpijn
Mwa gaat wel weer over, pak zo even een glas water..quote:
Vond het wel lame dat ze tong banden in zijn ziekteperiode....quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie dat bij een andere user ook.
Beterschaapquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het gaat wel, op bed gegaan met hoofdpijn en wakker geworden met hoofdpijn
Ik hou van users die zich durven uitspreken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vond het wel lame dat ze tong banden in zijn ziekteperiode....
Dit jaar staat de teller op 4.en het heeft direct te maken met een MOD wiens naam ik niet noem.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:15 schreef 4-elements het volgende:
Geen idee wat je moet doen om geband te worden. Is mij nog niet gelukt de afgelopen 20 jaar. Maar ik verkeer dan ook niet zoveel in ONZ.
Heer Elements.quote:
juist buiten ONZ word je vaker gebannedquote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:15 schreef 4-elements het volgende:
Geen idee wat je moet doen om geband te worden. Is mij nog niet gelukt de afgelopen 20 jaar. Maar ik verkeer dan ook niet zoveel in ONZ.
Wanneer ik in UTO te ver ging kreeg ik een DM dat ik moest dimmen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
juist buiten ONZ word je vaker gebanned
RLS-fora worden vaak gemod door Stasi of Gestapo agentenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wanneer ik in UTO te ver ging kreeg ik een DM dat ik moest dimmen.
Ben ik niet met je eens.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
RLS-fora worden vaak gemod door Stasi of Gestapo agenten.
Ten tijden van de gouden kooi mochten we niet eens meer praten over Natasia. We mochten haar naam niet meer noemen of we kregen bijna een ban.quote:
Mijn laatste ban was omdat ik met Chufi nummers van Jan Rot in he MUZ forum aan het posten was.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:25 schreef Maanvis het volgende:
Gewoon eerlijk zijn, je mening geven, voor jezelf opkomen en schoppen tegen de powers that be.
Of de act van een modje nadoen.
Dan word je vaak gebanned.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn laatste ban was omdat ik met Chufi nummers van Jan Rot in he MUZ forum aan het posten was.
Lachen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ten tijden van de gouden kooi mochten we niet eens meer praten over Natasia. We mochten haar naam niet meer noemen of we kregen bijna een ban.
Waarom open je dan een DGK forum als FOK zijnde denk ik dan.
Zullen we @chufi vragen knul?quote:
oh dan staatie zeker niet genoteerdquote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:33 schreef FreshFruit het volgende:
De vakantie werd snel opgeheven omdat het onterecht was.
Ik denk dat ze er geen minuut van wakker zouden liggenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik post hier al bijna 20 jaar, en bijna alleen in ONZ. Als ze mij zouden bannen dan zou het voor ze voelen alsof ze een kind onterven
Dat klopt,foutje bedankt.quote:
Miss Vlaardingen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er geen minuut van wakker zouden liggen
ja en dan ondertussen wel schijnheilig kaartjes naar het ziekenuis of begrafenis sturen als het niet goed gaat met een usertquote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er geen minuut van wakker zouden liggen
Nou voel ik me gepasseerd! Ik heb geen kaartje gekregen toen ik bijna het loodje lagquote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja en dan ondertussen wel schijnheilig kaartjes naar het ziekenuis of begrafenis sturen als het niet goed gaat met een usert
Maar jij had ook geen ban.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou voel ik me gepasseerd! Ik heb geen kaartje gekregen toen ik bijna het loodje lag
Dat is waar. Volgens mij heb ik nog nooit een ban gehad... en zowel dan heeft het in ieder geval geen indruk gemaaktquote:
Mijn laatste heeft er voor gezorgd dat DTS op slot ging.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is waar. Volgens mij heb ik nog nooit een ban gehad... en zowel dan heeft het in ieder geval geen indruk gemaakt
DM me je adres maar, dan stuur ik wel een kaartjequote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou voel ik me gepasseerd! Ik heb geen kaartje gekregen toen ik bijna het loodje lag
Altijd galant deze man.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
DM me je adres maar, dan stuur ik wel een kaartje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |