Kan gewoon een vader zijn van die andere jongens en een balletje meetrappen dat maakt hem geen verdachtequote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Mensen die dit soort acties maken denken overal mee weg te komen. En als ze ontmaskerd worden verzinnen ze wel weer wat a la: "Ik heb alleen zijn kleding wat gefatsoeneerd." Dit type mensen waar we het nu over hebben kan niet normaal en logisch nadenken zoals gezonde volwassenen dat doen. En wij kunnen ons bijna niet verplaatsen in hun denkwijze.
Ik had precies dezelfde flashback.. Ruben en Julian..quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:53 schreef SteelDogg het volgende:
Bah wat erg ditDoet me denken aan de vermissing vd 2 broertjes
Je moet maar eens opletten bij de account activatie datum, die zijn vrijwel allemaal rond maart 2021, mijn theorie is dat dit allemaal AI bots zijn die gewoon de samenleving willen ontwrichten.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 03:14 schreef roos94 het volgende:
[..]
Een duidelijk nep account en zoveel mensen trappen dr in
Welke niet bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 01:00 schreef corehype het volgende:
Waarom wordt er naar sommige kids WEL grootschalig gezocht en anderen niet ?
Ik kan zo, binnen 10 seconden tenminste 3 scenario’s verzinnen waarin er geen sprake is van een misdrijf. En nee die ga ik niet delen want ik ben geen speculaasfabriek.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:16 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Een jongen van 9 kan je idd niet vergelijken met een volwassene. Intriest, dit is een misdrijf, iets anders kan ik er niet van maken.
Gatver, over de rug van dit jongetje er een racismezaak van proberen te maken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 01:00 schreef corehype het volgende:
En het is nog eens onzin ook,de politie heeft gewoon protocollen hoe een zaak word ingestoken, dit soort gevallen zijn gelukkig in Nederland vrij uitzonderlijk maar wel van de meest ernstige categorie.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 05:33 schreef T-zooi het volgende:
[..]
Gatver, over de rug van dit jongetje er een racismezaak van proberen te maken.
Nou meid, geef eens voorbeeldenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 01:00 schreef corehype het volgende:
Daar zijn dat soort personen heel goed in. Lekker negeren.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 05:33 schreef T-zooi het volgende:
[..]
Gatver, over de rug van dit jongetje er een racismezaak van proberen te maken.
Lokaal nieuwsquote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Net de sites een paar grote Duitse kranten gecheckt, maar daar zie ik nergens iets over Gino. Je zou toch zeggen dat de Duitsers hier ook wel vanaf moeten weten zo dicht bij de grens?
Geen kinderen schoppen!quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Er zijn hier wel eens kinderen op het pleintje die voetballen, dan geef ik er voor de gein ook wel een schopje tegenaan. Maar dat maakt me tot een mogelijke kinderontvoerder begrijp ik.
Dit lijkt erg sterk op een trollacount hoor. Puur gemaakt om te provoceren.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 01:32 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Sowieso al die tweets van die koeook klagen over homofoben bij VI, terwijl eigen volk homofoob nr. 1 is
Fake account. Gewoon allemaal reporten.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:59 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit lijkt erg sterk op een trollacount hoor. Puur gemaakt om te provoceren.
Rapporteer deze dan ook gelijk ff.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Fake account. Gewoon allemaal reporten.
Mag van mij ook flink aangepakt worden. Brengt schade toe dit soort fratsen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Fake account. Gewoon allemaal reporten.
Vader is niet in beeld. Zus zou voogdij krijgen ivm (ernstig) zieke moeder.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:11 schreef TornadoDK het volgende:
Het stepje kan ook door andere (kinderen) zijn afgepakt van Gino en hebben het daar gezet toen ze het zat waren. En Gino verdwaald/door de verkeerde gevonden toen die zijn step terug wilde halen..
Het 'beste' scenario zou zijn als die door bekende van de vader of moeder is meegenomen en die hem verstoppen nu.
Ik zie verder weinig andere scenarios waarbij hij nog leeft
Hier krijg ik zo het schijt van, altijd weer die vergelijkingen met Nicky Verstappen. Hou daar eens mee op! De enige overeenkomst is dat ze uit dezelfde streek komen en verder helemaal niks!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:26 schreef Ciclon het volgende:
Met een verdwijning van een jongetje in Limburg denk je al snel aan Nikki Verstappen
We lezen alleen niet in beeld maar verder weten we niks natuurlijk je kunt het niet zomaar uitsluiten.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:17 schreef Messina het volgende:
[..]
Vader is niet in beeld. Zus zou voogdij krijgen ivm (ernstig) zieke moeder.
5 kilometer op een stepje is best ver...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |