SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi![]()
mehquote:Op donderdag 2 juni 2022 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nu een stalen ding omdat ik het anders toch maar blijf uitstellen
Ziek.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom is die collega er dan niet? En kun je dinsdag dan niet gewoon alles op hem/haar afschuiven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
elke maand een week is wat veel ookquote:Op donderdag 2 juni 2022 14:18 schreef CherryLips het volgende:
Daarom ga ik ook niet welke maand een week met vakantie. Kost me meer aan mislopen inkomsten dan dat de vakantie zelf kost.
Ja ook niet mijn eerste keuze, maar dan staat er in ieder geval iets boven dat troosteloze paardenbloemenveldquote:
Net hoe je de boel geregeld hebt en wat je leuk vindt, natuurlijk.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
elke maand een week is wat veel ook
Gelachen om de paardenbloemen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ook niet mijn eerste keuze, maar dan staat er in ieder geval iets boven dat troosteloze paardenbloemenveld
Zo irritant bij part-timers. Ja ik ben er niet op vrijdag en niet op woensdag tussen 14:00 en 16:00 en op de 3e donderdag van de maand moet ik altijd met de poes knuffelen dus dan ben ik er ook niet. Ik zal je mailtje lezen als ik er wel weer ben.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan staat mijn laptop uit en mijn OoO aan.
quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:18 schreef bitterbal het volgende:
@:Citizen.Erased
heb je al een keer op whoppah gekeken?
https://www.whoppah.com/n(...)UaKpDHRoCAQUQAvD_BwE
Zullen bedrijven ook wel van mij denken, denk ik somsquote:Op donderdag 2 juni 2022 14:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo irritant bij part-timers. Ja ik ben er niet op vrijdag en niet op woensdag tussen 14:00 en 16:00 en op de 3e donderdag van de maand moet ik altijd met de poes knuffelen dus dan ben ik er ook niet. Ik zal je mailtje lezen als ik er wel weer ben.
nou ja daar ben je toch zzper voorquote:Op donderdag 2 juni 2022 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zullen bedrijven ook wel van mij denken, denk ik soms
daar ben je zelf bij ¯\_(ツ)_/¯quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ook niet mijn eerste keuze, maar dan staat er in ieder geval iets boven dat troosteloze paardenbloemenveld
huehuequote:
Heerlijk tegen katersquote:Op donderdag 2 juni 2022 12:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zit wel cafeīne in. Als je heel veel dorst hebt en je zo'n pak leegdrinkt, merk je dat wel.
Begin om 5quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:31 schreef datismijnmening het volgende:
Bittermevrouw, mag ik een witte wijn?
Ja, leuk is dat.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:34 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik heb ook van die pm's die dan om 6.30 beginnen en als je dan 's middags nog een vraag hebt of als er een verkeerd bestand is gestuurd is het gewoon van 'oke doei ben er niet'.
quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan is je leven voorbij. Dan tel je niet meer mee.
Dan komt de realisatie hoe nutteloos alles is pas echt goed binnen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan is je leven voorbij. Dan tel je niet meer mee.
Als de wereld niet meer om jou als jongere draaitquote:Op donderdag 2 juni 2022 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan komt de realisatie hoe nutteloos alles is pas echt goed binnen.
en dat je thuis achter de geraniums kan verwelken en niemand die het interesseertquote:Op donderdag 2 juni 2022 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als de wereld niet meer om jou als jongere draait
quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
en dat je thuis achter de geraniums kan verwelken en niemand die het interesseert
FTFYquote:Op donderdag 2 juni 2022 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als de wereld niet meer om jou als jongere draaitDat je er achter komt dat de wereld nooit om jou gedraaid heeft
De éckte leef.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
en dat je thuis achter de geraniums kan verwelken en niemand die het interesseert
Nee, nee, andersom juist. Niemand die het interesseert, dusquote:Op donderdag 2 juni 2022 14:48 schreef CherryLips het volgende:
En dat je niet meer alles kunt doen en aantrekken want 'kan dit nog wel op mijn leeftijd?'
Oké ik ga nog zo'n koeienbelpiercing nemen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, nee, andersom juist. Niemand die het interesseert, dus
DOEquote:Op donderdag 2 juni 2022 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké ik ga nog zo'n koeienbelpiercing nemen.
Googlealgoritme heeft nu een vinkje bij ĢHazesfanģ staan en gaat voortaan alle zoekopdrachten daardoor laten beinvloeden.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
En ja, ik haat mezelf dat ik die clip opgezocht heb.
Ik haat je er ook gewoon om hoorquote:Op donderdag 2 juni 2022 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
En ja, ik haat mezelf dat ik die clip opgezocht heb.
Op m'n 32e zag ik er ook niet zo uit hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:54 schreef bitterbal het volgende:
JENNIFER LOPEZ TOONT DAT 52 HET NIEUWE 32 IS IN MINUSCULE BIKINI
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
https://sgxl.nl/jennifer-(...)tallu3zZIeLYYIfHqUdQ
we pakken het verkeerd aan jongens
Ik heb roze sportschoenenquote:Op donderdag 2 juni 2022 14:49 schreef CherryLips het volgende:
Zou ik nog wel een neuspiercing kunnen op mijn leeftijd?
Nee, te oud, dat is voor 18-jarigen.
En een festival?
Nee, opzij oma.
En roze schoenen dan?
Hallo midlife crisis much?
kwam je wel in de buurt?quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op m'n 32e zag ik er ook niet zo uit hoor.
Ja, ik heb geen geld voor een team wat alles voor me regelt qua eten en beweging en ik heb ook geen geld/zin in allerlei behandelingen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:54 schreef bitterbal het volgende:
Ik zag ook een filmpje van Madonna die aan het dansen was. Dat was iets minder fraai.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:54 schreef bitterbal het volgende:
Ja die kant ga ik meer op.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zag ook een filmpje van Madonna die aan het dansen was. Dat was iets minder fraai.
Minder eten, meer sporten en Latina zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:54 schreef bitterbal het volgende:
maar die is wel een stukje ouder toch?quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zag ook een filmpje van Madonna die aan het dansen was. Dat was iets minder fraai.
Nah, eerst een paar tonnen in behandelingen douwen.quote:
Er is ook weer een nieuwe seizoen van Obese op TV. Dan eet ik ook altijd een zak chips leeg.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:57 schreef bitterbal het volgende:
ik zat net chocolade koekjes te eten toen ik die foto van jlopez zag
ik heb roze sneakersquote:Op donderdag 2 juni 2022 14:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb roze sportschoenen![]()
Komt wel erg dichtbij zo.
zij waren ooit net zo 'slank' als ons.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er is ook weer een nieuwe seizoen van Obese op TV. Dan eet ik ook altijd een zak chips leeg.
Leugens.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zij waren ooit net zo 'slank' als ons.
die is 800 ofzo jaquote:Op donderdag 2 juni 2022 14:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar die is wel een stukje ouder toch?
In de clip van het nummer music ziet madonna er echt nog onwijs goed uit
Dat nummer is 20 jaar oud.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat is dan ook al weer ruim 20 jaar oudquote:Op donderdag 2 juni 2022 14:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan prima! Niets van aantrekken wat andere vinden/denken.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:49 schreef CherryLips het volgende:
En een festival?
Nee, opzij oma.
En roze schoenen dan?
quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel alleen maar roze schoenen.
nee toch?quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is dan ook al weer ruim 20 jaar oud
Confronterend dit.quote:
Toen was ze 42.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee toch?![]()
dacht 10 jaar ofzo maar was ze ook al 50 plus toch?
hmm oke, dan heb ik niks gezegdquote:Op donderdag 2 juni 2022 14:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen was ze 42.
Ik ben 40.
Mijn leven is voorbij.
Ik moet ook weer even onder de 90 kilo. Helaas zijn er 275g aan M&M's bijgekomen vandaag.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zij waren ooit net zo 'slank' als ons.
M'n enige probleem aan deze leeftijd is het gebrek aan tijd door verplichtingen, verder is het echt zo fucking top. Genoeg geld om toffe dingen te doen en serieus geen fuck geven om wat een random voorbijganger daar van vindt.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kan prima! Niets van aantrekken wat andere vinden/denken.
Lekker doen waar jij je fijn bij voelt.
Zeker festivals zijn toch niet alleen maar voor de jeugd!
De rest ook niet trouwens.
snel een gerrie?:Pquote:Op donderdag 2 juni 2022 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet ook weer even onder de 90 kilo. Helaas zijn er 275g aan M&M's bijgekomen vandaag.
Die komt hier echt te dichtbij.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet ook weer even onder de 90 kilo. Helaas zijn er 275g aan M&M's bijgekomen vandaag.
Grappige combinatie met eenquote:Op donderdag 2 juni 2022 15:01 schreef datismijnmening het volgende:
Madonna is wel echt een raar wijf.
Heeft ook serieus issues met ouder worden
Oh je dacht ik geen issues had?quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Grappige combinatie met een29
post.
quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
3.9 kilo lijkt me best een prestatie.
Vanmorgen zat ik te gerrieën en bleek dat ik het wc-papier dat ik gisteravond gelukkig nog had gekocht, in de gangkast had gezet.quote:
Gewoon al die verplichting afzeggen. Yoloquote:Op donderdag 2 juni 2022 15:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n enige probleem aan deze leeftijd is het gebrek aan tijd door verplichtingen, verder is het echt zo fucking top. Genoeg geld om toffe dingen te doen en serieus geen fuck geven om wat een random voorbijganger daar van vindt.
Volgens mij zeg ik juist van wel.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh je dacht ik geen issues had?![]()
Jij bent sowieso toch links en rechts nog wat aan het schaven? Kun je meteen een botoxje meenemen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh je dacht ik geen issues had?![]()
Ja, nee, dan is het geld ook weer op. Balans is het enige echte dingetje.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gewoon al die verplichting afzeggen. Yolo
Ow okquote:Op donderdag 2 juni 2022 15:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik juist van wel.
Zit wel te denken aan fillers in mijn lippenquote:Op donderdag 2 juni 2022 15:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij bent sowieso toch links en rechts nog wat aan het schaven? Kun je meteen een botoxje meenemen.
Ik heb ook nog steeds een piercing door mijn lip.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:49 schreef CherryLips het volgende:
En een festival?
Nee, opzij oma.
En roze schoenen dan?
Bekende van mij is nu klaar met hele traject.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zit wel te denken aan fillers in mijn lippen
Emo Amaquote:Op donderdag 2 juni 2022 15:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds een piercing door mijn lip.
Ja maar die heb je alquote:Op donderdag 2 juni 2022 15:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds een piercing door mijn lip.
Ook de vaginaplastiek?quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bekende van mij is nu klaar met hele traject.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |