quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan is je leven voorbij. Dan tel je niet meer mee.
Dan komt de realisatie hoe nutteloos alles is pas echt goed binnen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan is je leven voorbij. Dan tel je niet meer mee.
Als de wereld niet meer om jou als jongere draaitquote:Op donderdag 2 juni 2022 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan komt de realisatie hoe nutteloos alles is pas echt goed binnen.
en dat je thuis achter de geraniums kan verwelken en niemand die het interesseertquote:Op donderdag 2 juni 2022 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als de wereld niet meer om jou als jongere draait
quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
en dat je thuis achter de geraniums kan verwelken en niemand die het interesseert
FTFYquote:Op donderdag 2 juni 2022 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als de wereld niet meer om jou als jongere draaitDat je er achter komt dat de wereld nooit om jou gedraaid heeft
De éckte leef.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
en dat je thuis achter de geraniums kan verwelken en niemand die het interesseert
Nee, nee, andersom juist. Niemand die het interesseert, dusquote:Op donderdag 2 juni 2022 14:48 schreef CherryLips het volgende:
En dat je niet meer alles kunt doen en aantrekken want 'kan dit nog wel op mijn leeftijd?'
Oké ik ga nog zo'n koeienbelpiercing nemen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, nee, andersom juist. Niemand die het interesseert, dus
DOEquote:Op donderdag 2 juni 2022 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké ik ga nog zo'n koeienbelpiercing nemen.
Googlealgoritme heeft nu een vinkje bij «Hazesfan» staan en gaat voortaan alle zoekopdrachten daardoor laten beinvloeden.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
En ja, ik haat mezelf dat ik die clip opgezocht heb.
Ik haat je er ook gewoon om hoorquote:Op donderdag 2 juni 2022 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
En ja, ik haat mezelf dat ik die clip opgezocht heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |