SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi![]()
mehquote:Op donderdag 2 juni 2022 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nu een stalen ding omdat ik het anders toch maar blijf uitstellen
Ziek.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom is die collega er dan niet? En kun je dinsdag dan niet gewoon alles op hem/haar afschuiven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
elke maand een week is wat veel ookquote:Op donderdag 2 juni 2022 14:18 schreef CherryLips het volgende:
Daarom ga ik ook niet welke maand een week met vakantie. Kost me meer aan mislopen inkomsten dan dat de vakantie zelf kost.
Ja ook niet mijn eerste keuze, maar dan staat er in ieder geval iets boven dat troosteloze paardenbloemenveldquote:
Net hoe je de boel geregeld hebt en wat je leuk vindt, natuurlijk.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
elke maand een week is wat veel ook
Gelachen om de paardenbloemen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ook niet mijn eerste keuze, maar dan staat er in ieder geval iets boven dat troosteloze paardenbloemenveld
Zo irritant bij part-timers. Ja ik ben er niet op vrijdag en niet op woensdag tussen 14:00 en 16:00 en op de 3e donderdag van de maand moet ik altijd met de poes knuffelen dus dan ben ik er ook niet. Ik zal je mailtje lezen als ik er wel weer ben.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan staat mijn laptop uit en mijn OoO aan.
quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:18 schreef bitterbal het volgende:
@:Citizen.Erased
heb je al een keer op whoppah gekeken?
https://www.whoppah.com/n(...)UaKpDHRoCAQUQAvD_BwE
Zullen bedrijven ook wel van mij denken, denk ik somsquote:Op donderdag 2 juni 2022 14:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo irritant bij part-timers. Ja ik ben er niet op vrijdag en niet op woensdag tussen 14:00 en 16:00 en op de 3e donderdag van de maand moet ik altijd met de poes knuffelen dus dan ben ik er ook niet. Ik zal je mailtje lezen als ik er wel weer ben.
nou ja daar ben je toch zzper voorquote:Op donderdag 2 juni 2022 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zullen bedrijven ook wel van mij denken, denk ik soms
daar ben je zelf bij ¯\_(ツ)_/¯quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ook niet mijn eerste keuze, maar dan staat er in ieder geval iets boven dat troosteloze paardenbloemenveld
huehuequote:
Heerlijk tegen katersquote:Op donderdag 2 juni 2022 12:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zit wel cafeīne in. Als je heel veel dorst hebt en je zo'n pak leegdrinkt, merk je dat wel.
Begin om 5quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:31 schreef datismijnmening het volgende:
Bittermevrouw, mag ik een witte wijn?
Ja, leuk is dat.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:34 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik heb ook van die pm's die dan om 6.30 beginnen en als je dan 's middags nog een vraag hebt of als er een verkeerd bestand is gestuurd is het gewoon van 'oke doei ben er niet'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |