Gewoon lekker door blijven zuigen stumpert.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 01:06 schreef probeer het volgende:
[..]
5000 doden door de Islam in de westerse wereld sinds 9/11, zo wordt me hierboven verteld. Dat zou radicale Islam niet eens in de top 100 van doodsoorzaken terecht komen. Dan valt het objectief gezien wel mee, met dat gevaar van radicale/terroristische Islam.
Ow, gaan we op die toer ja?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 01:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Gewoon lekker door blijven zuigen stumpert.
Je bent gewoon een beetje vervelend aan het doen, maar dat weet je zelf ook wel.quote:
Ik kan er oprecht niet bij hoe een rationeel mens wat de afgelopen 22 jaar meegemaakt heeft, met droge ogen durft te beweren dat woke-isme een groter gevaar is dan het afslachten van vele duizenden mensen (waar 5000 niet eens bij in de buurt komt, en het überhaupt al zeer misselijk is om te doen alsof alleen de Westerse slachtoffers van islamitisch terrorisme meetellen), en het terroriseren en vervolgen van miljoenen uit naam van radicale religie.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 01:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je bent gewoon een beetje vervelend aan het doen, maar dat weet je zelf ook wel.
Ik heb in dit topic al gezegd dat die uitspraak van Hirsi Ali je reinste onzin is, geen idee waar ze dat waanbeeld vandaan haalt.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 01:11 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik kan er oprecht niet bij hoe een rationeel mens wat de afgelopen 22 jaar meegemaakt heeft, met droge ogen durft te beweren dat woke-isme een groter gevaar is dan het afslachten van vele duizenden mensen (waar 5000 niet eens bij in de buurt komt, en het überhaupt al zeer misselijk is om te doen alsof alleen de Westerse slachtoffers van religieus terrorisme meetellen), en het terroriseren en vervolgen van miljoenen uit naam van radicale religie.
Heb daar ook van niemand nog een bevredigend antwoord op gekregen.
En jouw 'bijdragen' kennende, hoef ik dat van jou echt al helemaal niet te verwachten.
Nou, wat goed hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 01:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb in dit topic al gezegd dat die uitspraak van Hirsi Ali je reinste onzin is, geen idee waar ze dat waanbeeld vandaan haalt.
Dan hoef jij je hier fijn niet aangesproken te voelen. Is dat even mooi.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:04 schreef probeer het volgende:
Toch grappig om om te zien dat dezelfde figuren die jarenlang moord en brand schreeuwden over de Islam, nu opeens met biervilt onzin komen om te beredeneren dat het heus toch allemaal wel meevalt, dat gevaar van radicale islam.
Ben je klaar nu met je gezuig?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 01:20 schreef probeer het volgende:
[..]
Nou, wat goed hoor.
[..]
Dan hoef jij je hier fijn niet aangesproken te voelen. Is dat even mooi.
Als je alles wat je niet aanstaat uitmaakt voor woke wordt het wel lekker makkelijk kankeren natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Woke is ook op twitter, aangaande een vermist kind, lopen zeiken over het gegeven dat men het kind BLANK durft te noemen. Alle schaamte voorbij.
Dat hele blank-wit geneuzel is niet woke?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 01:58 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Als je alles wat je niet aanstaat uitmaakt voor woke wordt het wel lekker makkelijk kankeren natuurlijk.
Ik vind het persoonlijk nogal irrelevant geneuzel omtrent een zeer relevant onderwerp (racisme), maar goh, als anderen er voor kiezen om zich daar druk over te maken.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 02:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat hele blank-wit geneuzel is niet woke?
Tja Ayaan stelt dat moslimextremisten minder gevaarlijk zijn dan die verschrikkelijke *woke*-figuren. En jij bent het er kennelijk mee eens.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:58 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
De brute barbaarsheid laat zien dat de vork ietsie pietsie anders in de steel zit.
En ''woke'' volgens Hex is; ''wat figuren die irritant Twitteren over transgenders''.
Okee makker.
Vast wel, maar daar kun je praktisch alles aan ophangen waar en wanneer je maar wilt. Als ik dit topic doorlees lijkt het wel alsof ook maar enige vorm van idealen of waarden koesteren 'woke' is. Het is een behoorlijk nietszeggende term aan het worden.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 02:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat hele blank-wit geneuzel is niet woke?
Verschrikkelijk zeg. Nog liever de Taliban dan dat.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Woke is ook op twitter, aangaande een vermist kind, lopen zeiken over het gegeven dat men het kind BLANK durft te noemen. Alle schaamte voorbij.
Maar dat is niet-begrijpend lezen!quote:Op zaterdag 4 juni 2022 02:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Verschrikkelijk zeg. Nog liever de Taliban dan dat.
Ik heb een pesthekel aan jaren '80 muziek... REO Speedwagon staat me niet aan. Is echter geen woke.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 01:58 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Als je alles wat je niet aanstaat uitmaakt voor woke wordt het wel lekker makkelijk kankeren natuurlijk.
Gelukkig lijkt het maar. Woke misbruikt idealen om haar politieke agenda er door te drukken. En dat is gemakkelijker als je zegt voor minderheden op te komen, als ideaal, dan dat je voor een kleine efficiënte overheid bent, ook een ideaal.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 02:42 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Vast wel, maar daar kun je praktisch alles aan ophangen waar en wanneer je maar wilt. Als ik dit topic doorlees lijkt het wel alsof ook maar enige vorm van idealen of waarden koesteren 'woke' is. Het is een behoorlijk nietszeggende term aan het worden.
Je gedraagt je anders zelf behoorlijk als slachtofferquote:Op zaterdag 4 juni 2022 02:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb een pesthekel aan jaren '80 muziek... REO Speedwagon staat me niet aan. Is echter geen woke.
Woke is de intersectioneel-criticalracetheory-male/whiteprivilege-slavernij/kolonialisme-waanzin overgewaaid uit de VS die thans door een steeds breder scala aan mensen die beter zouden moeten weten wordt ingezet om werkelijk alles door het prisma van 'systematische onderdrukking' te zien (liefst door blanke, heteroseksuele mannen met nog vier vinkjes die me nu even niet zo interesseren) en die waanzin ook graag propageren in academia, de politiek en het bedrijfsleven, om 'bewustzijn' en 'verandering' te bewerkstelligen die op niets anders is gebaseerd dan emotie, deugdrang, chronisch slachtofferschap en hype.
Woke is vervolgens ook vooral werkelijk alles en iedereen aan te spreken op 'fout gedrag' dat die 'onderdrukking' in stand houdt terwijl, ondertussen, datzelfde woke zichzelf stilhoudt jegens, dan wel zelfs aanschurkt tegen, de meest behoudende, homo- en vrouwonvriendelijke beweging die we thans in Nederland hebben.
En nee, REO Speedwagon is niet erger dan IS.
Werkelijk? Volgens mij heb ik herhaaldelijk aangegeven wat mijn waarden en normen zijn. Waaronder: de totale gelijkwaardigheid van ieder mens in de samenleving, die niet op diens vaststaande eigenschappen maar op gedrag en karakter beoordeeld dient te worden.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 02:42 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Vast wel, maar daar kun je praktisch alles aan ophangen waar en wanneer je maar wilt. Als ik dit topic doorlees lijkt het wel alsof ook maar enige vorm van idealen of waarden koesteren 'woke' is. Het is een behoorlijk nietszeggende term aan het worden.
En weer nul inhoudelijke respons.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 02:56 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Je gedraagt je anders zelf behoorlijk als slachtoffer
Dus is het nu gekoppeld aan een zekere ideologie of aan laatstgenoemd gedrag?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 02:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb een pesthekel aan jaren '80 muziek... REO Speedwagon staat me niet aan. Is echter geen woke.
Woke is de intersectioneel-criticalracetheory-male/whiteprivilege-slavernij/kolonialisme-waanzin overgewaaid uit de VS die thans door een steeds breder scala aan mensen die beter zouden moeten weten wordt ingezet om werkelijk alles door het prisma van 'systematische onderdrukking' te zien (liefst door blanke, heteroseksuele mannen met nog vier vinkjes die me nu even niet zo interesseren) en die waanzin ook graag propageren in academia, de politiek en het bedrijfsleven, om 'bewustzijn' en 'verandering' te bewerkstelligen die op niets anders is gebaseerd dan emotie, deugdrang, chronisch slachtofferschap en hype.
Genaamd?quote:Woke is vervolgens ook vooral werkelijk alles en iedereen aan te spreken op 'fout gedrag' dat die 'onderdrukking' in stand houdt terwijl, ondertussen, datzelfde woke zichzelf stilhoudt jegens, dan wel zelfs aanschurkt tegen, de meest behoudende, homo- en vrouwonvriendelijke beweging die we thans in Nederland hebben.
Volstrekt nietszeggend dus, want dat gebeurt aan beide zijden van de spreekwoordelijke medaille.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 02:55 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Gelukkig lijkt het maar. Woke misbruikt idealen om haar politieke agenda er door te drukken.
Religie. Al gaat Etto Islam zeggen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 03:01 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Dus is het nu gekoppeld aan een zekere ideologie of aan laatstgenoemd gedrag?
[..]
Genaamd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |