SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
[ Bericht 1% gewijzigd door FreshFruit op 02-06-2022 10:32:06 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
4 uur heeft dat geduurd.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Aan boord wel eens 14 dagen zonder voldoende drinkwater gezeten
hadden alleen water voor de machinerie, eten en drinken. douchen en kleren wassen (en plee doorspoelen) was uit den boze
Emigreren maar.quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:54 schreef bitterbal het volgende:
ik vind mijn haar mooier zitten met hoge luchtvochtigheid. Hier pluist het vaak
quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Een paar dagen op bijvoorbeeld een festival vind ik niet zo'n punt, ik vlecht het in en go go go. Maar da's nooit langer dan een dag of vier. (Voor de rest hebben we vochtige doekjes.)
Je kopt hem zelf al in.quote:
Geen idee van deze specifieke, maar zekers.quote:
* dud0r aaitquote:
Die van mij wil je niet,daar is ooit een paard op geland.quote:
Nee dank je. Ik wil nog kunnen springenquote:
ben je daar niet te zwaar voorquote:Op donderdag 2 juni 2022 10:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik wil nog kunnen springen
Dan hou ik mijn eigen flut knie wel.quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die van mij wil je niet,daar is ooit een paard op geland.
Kan ook gewoon hoor, doet alleen pijn.quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik wil nog kunnen springen
Je mag van mij wel van beide kanten een halve centimeter.quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mag ik dan ook een extra cm been erbij zodat ik rechtop loop?
Zo'n textuurspray?quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Heb ook van die spray nu dat je haar lichter zou worden. Zal wel een zinloos duur verkooptrucje zijn.
Kan je ook met citroen doen en zonquote:Op donderdag 2 juni 2022 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Heb ook van die spray nu dat je haar lichter zou worden. Zal wel een zinloos duur verkooptrucje zijn.
Nog blonder?quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee gewoon spray. Wat is textuurspray?
Ja dat zei m'n moeder ook maar durf niet zo.quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan je ook met citroen doen en zon
Of chloor.quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:04 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)van-eerste-kind.html
Kijk en dan voelt Bal zich schuldig tegenover haar werk, maar deze is een maand weg vanwege overspannen en gaat over een paar maanden een tijd met zwangerschapsverlof.
quote:
Ik heb 3 weken niet getraind door ontstekingen en pijn. Dat gaan we niet weer doenquote:Op donderdag 2 juni 2022 10:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan hou ik mijn eigen flut knie wel.
[..]
Kan ook gewoon hoor, doet alleen pijn.
denk met citroen kan er niks mis gaan en het effect is niet gigantisch.quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat zei m'n moeder ook maar durf niet zo.
Dat is niet ineens groen of oranje haar heb ofzo.quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk met citroen kan er niks mis gaan en het effect is niet gigantisch.
misschien paar plukjes proberen?
Oooh, wacht, je had het over kleur.quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee gewoon spray. Wat is textuurspray?
Kan ik mij niet voorstellen. Maar anders doe je 1 plukje als testquote:Op donderdag 2 juni 2022 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is niet ineens groen of oranje haar heb ofzo.
Nee probeer maar.quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is niet ineens groen of oranje haar heb ofzo.
Niet doen, resultaten vallen tegen en het droogt je haar enorm uit. Beter gewoon een behandeling bij de kapper doen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Helpt het? Heb zoveel flesjes staan ondertussen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oooh, wacht, je had het over kleur.Nee, textuurspray dropt wat vezels in je haar zodat je het wat meer volume kan geven.
Daar wordt het dus wel groen van.quote:
Bij mijn haar wel, maar dat heeft wel al slag van zichzelf.quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Helpt het? Heb zoveel flesjes staan ondertussen.
Als je er zoveel hebt, gewoon eens proberenquote:Op donderdag 2 juni 2022 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Helpt het? Heb zoveel flesjes staan ondertussen.
Meen je niet?quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar wordt het dus wel groen van.
/ervaring
Heb ik ook staan, vind ik ook smerigquote:Op donderdag 2 juni 2022 10:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Als je er zoveel hebt, gewoon eens proberen
Zou droogshampoo ook niet voor je werken? Voor het vette en voor meer volume?
Komt in de basis op hetzelfde neer als een texture spray.quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Als je er zoveel hebt, gewoon eens proberen
Zou droogshampoo ook niet voor je werken? Voor het vette en voor meer volume?
Ik was vroeger écht heel licht blond (want toen was ik ook hele dagen buiten enzo), een paar dagen in een zwembad gaf een groene waas.quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meen je niet?![]()
Ach ja,een groen draakje past wel.
Als ze nou minder deuren hadden en meer beveiliging gebeurde dat soort dingen niet. Aldus Tucker Carlsonquote:Op donderdag 2 juni 2022 10:10 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)aans-ziekenhuis.html
...deuren?quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ze nou minder deuren hadden en meer beveiliging gebeurde dat soort dingen niet. Aldus Tucker Carlson
mja, Amerikanenquote:Op donderdag 2 juni 2022 10:10 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)aans-ziekenhuis.html
quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:12 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
Curly fries in de TT maar niet eens in de OP?
Ja. Het probleem ligt niet bij dat iedereen aan wapens kan komen. Maar als er minder deuren zijn en maar 1 in en uitgang dan kan je veel makkelijker mensen controleren en tegenhouden ofzoquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:16 schreef Nine. het volgende:
[..]
Uiteraard serveren we er dit bij...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Het probleem ligt niet bij dat iedereen aan wapens kan komen. Maar als er minder deuren zijn en maar 1 in en uitgang dan kan je veel makkelijker mensen controleren en tegenhouden ofzo![]()
Dat was z'n redenering bij die school vorige week
Nee, wel als vocht.quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:15 schreef bitterbal het volgende:
Zouden jullie een kop groene thee ook als glas water noteren?
Heb zon glazen teller op mijn horloge en moet je 8 glazen water drinkenquote:Op donderdag 2 juni 2022 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, wel als vocht.
Als ik dat bij zou houden.
Ziet er niet smakelijk uitquote:Op donderdag 2 juni 2022 10:12 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
Korte broekenweerquote:Op donderdag 2 juni 2022 10:21 schreef bitterbal het volgende:
De lokale mistbanken lossen snel op waarna de rest van de dag de zon flink schijnt. Landinwaarts ontstaan ook enkele stapelwolken, maar de zon houdt meestal de overhand. Het wordt 17 graden op de Wadden tot 22 in Limburg bij een zwakke tot matige wind. Morgen is er opnieuw flink wat zon, maar er zijn ook wat meer wolken. Het blijft wel zo goed als overal droog. De oostelijke wind voert warme lucht aan. Het wordt 's middags 19 tot 25 graden.
Ja, ik ken het, ik negeer het. Maar op zich telt alle vocht (excl. alcohol, maar dat drink je toch niet) mee, al zou ik niet direct kiezen voor 8 glazen cola (om maar wat te noemen).quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb zon glazen teller op mijn horloge en moet je 8 glazen water drinken
Ik heb er al 1 opquote:Op donderdag 2 juni 2022 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb zon glazen teller op mijn horloge en moet je 8 glazen water drinken
quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Drink de laatste tijd steeds vaker gewoon even een glas water.
Mijn teller staat op 2 glazen water en een kop koffie, nu koffie nummer 2.quote:
Ik ben helemaal gestopt met frisdranken, vruchtensapjes en andere drankjes. Ik drink koffie, thee en water.quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Drink de laatste tijd steeds vaker gewoon even een glas water.
blijft er niets overquote:Op donderdag 2 juni 2022 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben helemaal gestopt met frisdranken, vruchtensapjes en andere drankjes. Ik drink koffie, thee en water.
Met koffie wil ik in mijn vakantie gaan minderen.
Slim.quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben helemaal gestopt met frisdranken, vruchtensapjes en andere drankjes. Ik drink koffie, thee en water.
Met koffie wil ik in mijn vakantie gaan minderen.
Wel beter voor de zwembandjes. En goedkoop.quote:
ja ik probeer nog maar 1 blikje frisdrank per dag te drinkenquote:Op donderdag 2 juni 2022 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel beter voor de zwembandjes. En goedkoop.
Done.quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:12 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de kas schijnbaar maar als ik één wil hebben mag dat. Heh.
Your beauty never ever scared me.
Ik ben alweer een tijdje een kapper afspraak aan het makenquote:Op donderdag 2 juni 2022 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, na alle haarbabbel maar weer eens een kappersafspraak ingepland.
Geen wilde manen meer?quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben alweer een tijdje een kapper afspraak aan het maken
Jij hebt echt goed haar.quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben alweer een tijdje een kapper afspraak aan het maken
Jawel, maar gewoon stuk korter. Meer richting een Cobain kapselquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jawel, maar gewoon stuk korter. Meer richting een Cobain kapsel
Het is nu echt te lang aan het worden en er zit totaal geen model meer inquote:
Mijn broertje had dat,inclusief koppie.quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jawel, maar gewoon stuk korter. Meer richting een Cobain kapsel
Maar Cobain z'n kapsel.quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is nu echt te lang aan het worden en er zit totaal geen model meer in
Oeh, mooie bloemetjes.quote:
Geef DJ een stekje.quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:48 schreef Ama het volgende:
Kan ook niet echt in een pot bij de voordeur denk ik.
Ik heb geen rokjequote:
Ik heb 1 liter opquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb geen rokje
[..]
Ik heb 1 liter op
Dat wordt shoppen.quote:
Mijn haar lijkt nu meer hieropquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn haar lijkt nu meer hieropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het koppie nietquote:Op donderdag 2 juni 2022 10:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn broertje had dat,inclusief koppie.
quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn haar lijkt nu meer hieropIk zie geen probleem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Geen geld meer voor deze maandquote:
Wees maar blij.quote:
Teveel crack gekocht?quote:
Doe ik constant.quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:06 schreef FranticDJ het volgende:
mensen die het woord querulanten bezigen
Het is wel een goeie samenvatting voor Fok-users...?quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:06 schreef FranticDJ het volgende:
mensen die het woord querulanten bezigen
Hij is echt een mooiboyquote:
Maar dan ben ik een godsvermogen kwijt aan conditioner and shampooquote:Op donderdag 2 juni 2022 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Beetje bijhouden dat het geen aangevreten bos wordt, maar verder?
Anders aan kappersafspraken, ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dan ben ik een godsvermogen kwijt aan conditioner and shampoo
crack, wasmachine, droger, oven, lego, nanobricks, speakers , nog een beetje crackquote:
wasmachine en droger zijn wel grote uitgaven jaquote:Op donderdag 2 juni 2022 11:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
crack, wasmachine, droger, oven, lego, nanobricks, speakers , nog een beetje crack
en dan komt er nog 2 keer uit eten aan, m'n verjaardag waar ik wat drinken en eten voor moet inslaan en een crackboosterbox
komt allemaal net uit als het goed is
Oh noes! Misschien zijn er screenprotectors waar het wel mee werkt?quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:37 schreef bitterbal het volgende:
@:recce, heb er nu een screenprotector op maar nu werkt die vinger afdruk niet meer
Pehehe, dan schiet het wel aardig op ja.quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
crack, wasmachine, droger, oven, lego, nanobricks, speakers , nog een beetje crack
en dan komt er nog 2 keer uit eten aan, m'n verjaardag waar ik wat drinken en eten voor moet inslaan en een crackboosterbox
komt allemaal net uit als het goed is
Ja dat denk ik wel. Maar laat deze maar even zitten nu. Al teveel uitgegeven aan de telefoonquote:Op donderdag 2 juni 2022 11:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh noes! Misschien zijn er screenprotectors waar het wel mee werkt?
Ja, die zijn er. Voorbeeldje: https://www.gsmpunt.nl/sc(...)rprint-case-friendly
scheelt dat er vakantiegeld was deze maand. volgende maand winstuitkering dus dan haal ik m'n platenspeler die ik wil hebben en de rest gaat naar de spaarrekening.quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pehehe, dan schiet het wel aardig op ja.
Ik had ook zin om te shoppen, maar ik hou het maar bij een stel short shorts (voor onder kortere rokjes, toch een prettiger idee dan slechts ondergoed) en dus de kapper.
Je bent hier bang voor?quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pehehe, dan schiet het wel aardig op ja.
Ik had ook zin om te shoppen, maar ik hou het maar bij een stel short shorts (voor onder kortere rokjes, toch een prettiger idee dan slechts ondergoed) en dus de kapper.
Niet perse op die manier, maar ik hou van rokjes dragen én van niet op hoeven letten hoe ik neerplof.quote:
Misschien zit het wel in de opties dat je direct naar het homescreen kan gaan? Zo bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel. Maar laat deze maar even zitten nu. Al teveel uitgegeven aan de telefoon
Krijg vandaag zon protectortje binnen voor het horloge
Heb die face id dus aangezet en het always on display staat ook aan. had eigenlijk gehoopt dat hij dan zelf gewoon naar je homescreen springt zeg maar met face id, Dat doet die dan niet. HIj unlocked wel maar je moet zelf nog dat scherm swipen.
Das niet zo handig
Haha, ja, kan ik me voorstellen. Anders moet je steeds nadenken hoe je je beweegt ook.quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet perse op die manier, maar ik hou van rokjes dragen én van niet op hoeven letten hoe ik neerplof.![]()
Maar niet de hele wereld hoeft m'n billen in volle glorie te zien, zeg maar.
quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien zit het wel in de opties dat je direct naar het homescreen kan gaan? Zo bijvoorbeeld?
https://tunecomp.net/gala(...)stay-on-lock-screen/
Precies.quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, ja, kan ik me voorstellen. Anders moet je steeds nadenken hoe je je beweegt ook.
Sleutels bijvoorbeeld? Het lijkt me echt irritant als je daar altijd een tasje voor bij je moet hebben.quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Precies.En, nog een handige feature, die shorts hebben ook zakken, dus daar kan ik mooi wat kleine zooi in kwijt.
Noem het intermittent fasting en je bent ontzettend goed bezig.quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Tevens besloten dat ik ontbijten gewoon maar compleet opgeef. Vanmorgen geskipt en ik begin nu pas trek te krijgen, als ik wel ontbijt, begin ik om 11 uur al te rammelen.
Exact.quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Sleutels bijvoorbeeld? Het lijkt me echt irritant als je daar altijd een tasje voor bij je moet hebben.
Ja, ik weet het.quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Noem het intermittent fasting en je bent ontzettend goed bezig.
Dat is toch niet jouw probleem? Zo dacht mijn onderbuurvrouw in ieder geval wel toen dat bij mijn gebouw aan de hand was. Die bleef gewoon het toilet gebruiken, zelfs toen ze er mee aan het werk waren.quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
Zit ergens beneden in 't gebouw een verstopping in de riolering. Heel fijn
quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is toch niet jouw probleem? Zo dacht mijn onderbuurvrouw in ieder geval wel toen dat bij mijn gebouw aan de hand was. Die bleef gewoon het toilet gebruiken, zelfs toen ze er mee aan het werk waren.
Het werkt niet soepeltjesquote:Op donderdag 2 juni 2022 11:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is toch niet jouw probleem? Zo dacht mijn onderbuurvrouw in ieder geval wel toen dat bij mijn gebouw aan de hand was. Die bleef gewoon het toilet gebruiken, zelfs toen ze er mee aan het werk waren.
vorige week hier ook, werd een pijp vervangen. zijn ze naar boven gelopen. 20 minuten niet de wc gebruiken, douche etc. 10 minuten bezig terwijl die pijp er niet in zat en raad eens......quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Staat al een kolkenzuiger voor de deurquote:Op donderdag 2 juni 2022 11:37 schreef Recce het volgende:
[..]
klinkt trouwens wel als een Filippijn.quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Echt, sommige mensen ...quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
vorige week hier ook, werd een pijp vervangen. zijn ze naar boven gelopen. 20 minuten niet de wc gebruiken, douche etc. 10 minuten bezig terwijl die pijp er niet in zat en raad eens......
face unlock.quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, als je drollen over je heen krijgt, werkt het niet soepeltjes. Of bedoel je Face Unlock?
quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klinkt trouwens wel als een Filippijn.
Een keer gehad dat er serieus een berg poep in die pot lag die boven de bril uit kwam.
Meneer was beledigd dat ie eerst zelf mocht gaan scheppen
Vaag, dat zou er toch niets mee te maken moeten hebben? Maar goed, Face Unlock is niet echt heel veilig bij Samsung, je kunt beter zorgen dat de vingerafdruksensor weer werkt.quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
face unlock.
Als je always on display uitzet dan wel
Hoe.quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klinkt trouwens wel als een Filippijn.
Een keer gehad dat er serieus een berg poep in die pot lag die boven de bril uit kwam.
Meneer was beledigd dat ie eerst zelf mocht gaan scheppen
bang om wat te zeggen.. verantwoordelijkheidsontduiking. is een cultuurdingetje daar.quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:41 schreef Recce het volgende:
[..]Ik snap het hele proces om shit zo high te stacken niet.
ja werkt ook echt veel chiller die vinger afdruk.quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Vaag, dat zou er toch niets mee te maken moeten hebben? Maar goed, Face Unlock is niet echt heel veilig bij Samsung, je kunt beter zorgen dat de vingerafdruksensor weer werkt.
...hue hue.quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:45 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.praxis.nl/ger(...)35mm-l-7-50m/5551250
Ik vind de naam hobby in deze ontstopper wel wat dubieus trouwens
Had-ie gehoopt dat het niet zou uitkomen dan? Dat-ie stiekem een WC vol shit bewaarde?quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bang om wat te zeggen.. verantwoordelijkheidsontduiking. is een cultuurdingetje daar.
als ik het niet zie is het probleem er niet..
moet ik wel zeggen dat het een klote toiletsysteem was om te onderhouden hoor. Vacuum systeem, zelfs als daar een klein velletje schijtlint tussen bleef zitten bleef die klep al open staan. Zelf ook 1x gehad. En de pot in mijn hut hing op de meest onderhoudsonvriendelijke manier op heel die schuit4 man is er 3u mee bezig geweest om dat ding te demonteren.
ik kan een boekenplank vol schrijven over die cultuurquote:Op donderdag 2 juni 2022 11:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Had-ie gehoopt dat het niet zou uitkomen dan? Dat-ie stiekem een WC vol shit bewaarde?
Klinkt niet als een heel ideaal systeem als het zo gevoelig is en je er niet makkelijk bij kunt.
Zou er iemand over hebben nagedacht? Of hebben ze een random name generator voor dit soort meuk?quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:45 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.praxis.nl/ger(...)35mm-l-7-50m/5551250
Ik vind de naam hobby in deze ontstopper wel wat dubieus trouwens
quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:49 schreef datismijnmening het volgende:
VREEMDGAAN BIJ SHAKIRA!?! Echt wtf?![]()
Kan er nog steeds niet over uit
je vraagt het je soms af.. net als die rukkers die de namen van verfkleuren bedenken.quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou er iemand over hebben nagedacht? Of hebben ze een random name generator voor dit soort meuk?
quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:49 schreef datismijnmening het volgende:
dit.quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:49 schreef datismijnmening het volgende:
deze besteldquote:Op donderdag 2 juni 2022 11:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou er iemand over hebben nagedacht? Of hebben ze een random name generator voor dit soort meuk?
Ik heb nu zelf weinig met andere culturen te maken, maar ik weet wel dat het vrij suf is te denken dat hoe wij met dingen omgaan, de enige manier is. In onze moderne samenleving lijken die andere manieren dan heel disfunctioneel, maar die hebben vaak eeuwen wel goed gewerkt in hun eigen context.quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik kan een boekenplank vol schrijven over die cultuur
oh absoluut, maar het levert vooral interessante situaties op.. ook vaak dingen waar je niet eens kwaad om kan worden terwijl ze wel een dikke vettequote:Op donderdag 2 juni 2022 11:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb nu zelf weinig met andere culturen te maken, maar ik weet wel dat het vrij suf is te denken dat hoe wij met dingen omgaan, de enige manier is. In onze moderne samenleving lijken die andere manieren dan heel disfunctioneel, maar die hebben vaak eeuwen wel goed gewerkt in hun eigen context.
Staat nergens dat-ie werkt met de vingerafdrukscanner?quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze besteld
https://www.bol.com/nl/nl(...)_0_9.13.ProductTitle
Haha ja, dat kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh absoluut, maar het levert vooral interessante situaties op.. ook vaak dingen waar je niet eens kwaad om kan worden terwijl ze wel een dikke vettewaard zijn
hmm ja zag dat plaatje dat het touchscreen niet beinvloed. En reviews zijn goed.quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Staat nergens dat-ie werkt met de vingerafdrukscanner?
Touchscreen is iets anders dan die sensor!quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja zag dat plaatje dat het touchscreen niet beinvloed. En reviews zijn goed.
We gaan het zien :p
oke heb em geannuleerdquote:Op donderdag 2 juni 2022 11:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Touchscreen is iets anders dan die sensor!
vrienden? Wat zijn dat?quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon gezellig met mijn vriendin gezeten
Sahbis ,je weet toch?quote:
gozer die 10 maanden aan boord zat, in week 1 trots vertelde dat z'n vrouw zwanger was.. In week 4 dat ze een miskraam had. Toen ging ik naar huis, terwijl hij in mineur was. 2 maanden later terug aan boord gekomen. Hij weer helemaal happy.. Want z'n vrouw was weer zwanger.quote:
Ja hoor ja.quote:Op donderdag 2 juni 2022 12:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gozer die 10 maanden aan boord zat, in week 1 trots vertelde dat z'n vrouw zwanger was.. In week 4 dat ze een miskraam had. Toen ging ik naar huis, terwijl hij in mineur was. 2 maanden later terug aan boord gekomen. Hij weer helemaal happy.. Want z'n vrouw was weer zwanger.
'no problem chiep, my brother fix'
Dit is wel heel goed om te weten eigenlijk.quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:49 schreef FranticDJ het volgende:
Even tussendoor, mocht iemand issues hebben en geen zin hebben om 150e uit te geven aan een rioolontstopperservice.
probeer dit eens.t dit werkt echt
Eeeeeeeehmquote:Op donderdag 2 juni 2022 12:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gozer die 10 maanden aan boord zat, in week 1 trots vertelde dat z'n vrouw zwanger was.. In week 4 dat ze een miskraam had. Toen ging ik naar huis, terwijl hij in mineur was. 2 maanden later terug aan boord gekomen. Hij weer helemaal happy.. Want z'n vrouw was weer zwanger.
deze staat er bij die wel vingerafdruk doetquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2022 12:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 juni 2022 12:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is wel heel goed om te weten eigenlijk.
Nee nee.,Dit behoeft enige uitleg.quote:
Maar die is én uitverkocht én voor de S22+.quote:Op donderdag 2 juni 2022 12:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze staat er bij die wel vingerafdruk doet
https://www.bol.com/nl/nl(...)_0_4.10.ProductTitle
z'n vrouw was zwanger van hem, kreeg miskraam terwijl hij aan boord zat, z'n vrouw raakte zwanger van z'n broer. no problem everybody happy?quote:Op donderdag 2 juni 2022 12:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee nee.,Dit behoeft enige uitleg.
Nou ja, als 'ie er zelf blij mee is.quote:
ja tochquote:Op donderdag 2 juni 2022 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou ja, als 'ie er zelf blij mee is.
Niet zijn probleem dat ik zo close minded ben natuurlijk.quote:
zo rol ikquote:Op donderdag 2 juni 2022 12:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is wel heel goed om te weten eigenlijk.
zover had ik nog niet gekekenquote:Op donderdag 2 juni 2022 12:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar die is én uitverkocht én voor de S22+.
Whut?quote:Op donderdag 2 juni 2022 12:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]zo'n nonnenkut krijg je in de meeste toiletpotten niet (meer)
Ik weet niet of ik daar happy mee zou zijnquote:Op donderdag 2 juni 2022 12:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
z'n vrouw was zwanger van hem, kreeg miskraam terwijl hij aan boord zat, z'n vrouw raakte zwanger van z'n broer. no problem everybody happy?
quote:Op donderdag 2 juni 2022 12:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar happy mee zou zijn
quote:Op donderdag 2 juni 2022 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet zijn probleem dat ik zo close minded ben natuurlijk.
quote:Op donderdag 2 juni 2022 12:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar happy mee zou zijn
quote:
Ik snap de naam niet vrees ik.quote:
Ik wel,had vader kunnen wezen.quote:
oh?quote:Op donderdag 2 juni 2022 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn ranzigheden zitten op andere vlakken, vrees ik.
Lunchgenot.quote:Op donderdag 2 juni 2022 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Waar is die verzaker van een @:haags ?
Ik kwam ook niet veel verder met de aanwijzingen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn ranzigheden zitten op andere vlakken, vrees ik.
Ja, biertje drink ik ook af en toe. Eens per maand of zo.quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Slim.
Ik heb in het weekend en "op pad" nog wel limonade/fris/sapje of bier, verder alleen water en koffie. (Aka vooral water)
Ik heb de lunch net op. Dan zal-ie zo wel komen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Waar is die verzaker van een @:haags ?
Hier nu ook op, dus kom er maar in.quote:Op donderdag 2 juni 2022 12:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb de lunch net op. Dan zal-ie zo wel komen.
Ik was sowieso al nooit een enorm groot fan van drinken met prik, maar het is elders af en toe wel makkelijk, want constante smaken enzo.quote:Op donderdag 2 juni 2022 12:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, biertje drink ik ook af en toe. Eens per maand of zo.
Ik vind frisdrank eigenlijk niet eens lekker meer
Een faalhaags is het.quote:Op donderdag 2 juni 2022 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier nu ook op, dus kom er maar in.
Echt he.quote:Op donderdag 2 juni 2022 12:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Nog net genoeg om te posten dat je nog één procent hebt/had.
Ice tea greenquote:Op donderdag 2 juni 2022 12:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, biertje drink ik ook af en toe. Eens per maand of zo.
Ik vind frisdrank eigenlijk niet eens lekker meer
Nee nog niet. Ben laat vandaag.quote:Op donderdag 2 juni 2022 12:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Goed bezig! Had je zelf de lunch ook al achter de kiezen?
Zit daar niet ook een boel suiker in?quote:Op donderdag 2 juni 2022 12:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ice tea green![]()
![]()
Liters van dat spul
Een... haags kwartiertje?quote:
Aka niet lekker.quote:
Er zit wel cafeīne in. Als je heel veel dorst hebt en je zo'n pak leegdrinkt, merk je dat wel.quote:
Ik heb volgens mij al 3 keer mijn dagelijkse dosis aan cafeīne binnen gekregenvandaagquote:
ohquote:Op donderdag 2 juni 2022 13:16 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb t laatst nagekeken... Ice tea green is blijkbaar nog niet zo'n geweldige keuze en kun je dan nog beter cola zero pakken.
Sprite/7up zit dan juist helemaal niets in. Ik wist het ook niet
Glaasje waterquote:Op donderdag 2 juni 2022 13:16 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb t laatst nagekeken... Ice tea green is blijkbaar nog niet zo'n geweldige keuze en kun je dan nog beter cola zero pakken.
Sprite/7up zit dan juist helemaal niets in. Ik wist het ook niet
Ja maar op een terras vind ik het stom om water te bestellen.quote:
Ik vertik het om zoveel te betalen voor een glaasje veredeld kraanwater op een terras.quote:
Wie houdt je tegen dan?quote:
Heb je je nog steeds niet ziekgemeldquote:
nee ik ga het proberen. Paracetamol en sta denk ik bar. Begin nu ook 2 uur later als gisterenquote:
Zet dan ook even een stoel achter die bar neer zodat je ook kunt zittenquote:Op donderdag 2 juni 2022 13:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik ga het proberen. Paracetamol en sta denk ik bar. Begin nu ook 2 uur later als gisteren
volgende week vrijdag dat echo onderzoek
denk dat het daar te druk voor is.quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zet dan ook even een stoel achter die bar neer zodat je ook kunt zitten
Dan hebben die mensen maar gewoon een beetje meer geduldquote:Op donderdag 2 juni 2022 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat het daar te druk voor is.
donderdag vaak wel veel reserveringen
Net zoals vroeger bij Sinterklaas. Als we allemaal heel hard roepen dan komt hij vast wel.quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:45 schreef Ama het volgende:
Moeten we nu weer allemaal zeggen dat ze niet moet werken? Ik begin er niet eens aan.
je hoeft nooit iets te zeggen hoor amaquote:Op donderdag 2 juni 2022 13:45 schreef Ama het volgende:
Moeten we nu weer allemaal zeggen dat ze niet moet werken? Ik begin er niet eens aan.
Kan d'r ook in een kooitje stoppen maar dan gaat ze moeilijk doenquote:Op donderdag 2 juni 2022 13:45 schreef Ama het volgende:
Werken creëert vrijheidquote:Op donderdag 2 juni 2022 13:53 schreef UitStraling het volgende:
Wel de mentaliteit waar Nederland groot en welvarend mee geworden is zodat we nu de allerzwaksten ook in leven kunnen houden, been of arm eraf, niet zemelmiepen maar gewoon werken
quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Sadge, ik had gehoopt morgenmiddag een paar uurtjes vrij te kunnen pakken, maar collega is er niet.
Ziek melden?quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Sadge, ik had gehoopt morgenmiddag een paar uurtjes vrij te kunnen pakken, maar collega is er niet.
Nah, daar heb ik alleen mezelf maar mee, dan blijft het werk doodleuk liggen tot dinsdag.quote:
ssddquote:Op donderdag 2 juni 2022 14:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat in m'n eentje bij Dr Strange en de mensen van de bioscoop waren me denk ik vergeten.
Wat heb ik hier gemist?
Opgesloten in de zaal?quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat in m'n eentje bij Dr Strange en de mensen van de bioscoop waren me denk ik vergeten.
Wat heb ik hier gemist?
Ging het over het terras?quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vertik het om zoveel te betalen voor een glaasje veredeld kraanwater op een terras.
Letterlijk meegemaakt in een zaal ter grootte van Tuschinski. Verder niemand in de zaal. Na de film waren overal de lampen uit en hebben we onszelf maar uitgelatenquote:Op donderdag 2 juni 2022 14:00 schreef CherryLips het volgende:
Wat heb ik hier gemist?
Nee maar meestal komt er iemand bij de uitgang staan die de deur openhoudt, je gedag zegt en even kijkt hoeveel zooi er ligt.quote:
Die lampen gaan automatisch anders was dat nu ook het geval geweest.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Letterlijk meegemaakt in een zaal ter grootte van Tuschinski. Verder niemand in de zaal. Na de film waren overal de lampen uit en hebben we onszelf maar uitgelaten
Belletje trekken op ambtenaren niveauquote:Op donderdag 2 juni 2022 14:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Iemand nodigt me een uur geleden uit voor een meeting. En komt vervolgens niet opdagen
Ik heb er nog eentje nodig in de tuinquote:Op donderdag 2 juni 2022 14:09 schreef FranticDJ het volgende:
Heb zin om een houten overkapping te bouwen
Da's mijn enige reden om fris te overwegen.quote:
Het plan was eigenlijk gewoon een houtenquote:Op donderdag 2 juni 2022 14:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij hebt zo'n ding al besteld. das anders.
en niet mijn smaak
Bij ons was het hele complex in duisternis gehuldquote:Op donderdag 2 juni 2022 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die lampen gaan automatisch anders was dat nu ook het geval geweest.
ja je hebt er al een besteld toch?quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het plan was eigenlijk gewoon een houten
De echte evil ambtenaren plannen het dan op vrijdagmiddag om 15.00 uurquote:Op donderdag 2 juni 2022 14:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Belletje trekken op ambtenaren niveau
Mja, op het terras een biertje of een colaatje. Of koffiequote:Op donderdag 2 juni 2022 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's mijn enige reden om fris te overwegen.
Ja nu een stalen ding omdat ik het anders toch maar blijf uitstellenquote:Op donderdag 2 juni 2022 14:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja je hebt er al een besteld toch?
Waarom is die collega er dan niet? En kun je dinsdag dan niet gewoon alles op hem/haar afschuiven?quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, daar heb ik alleen mezelf maar mee, dan blijft het werk doodleuk liggen tot dinsdag.
Dan staat mijn laptop uit en mijn OoO aan.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De echte evil ambtenaren plannen het dan op vrijdagmiddag om 15.00 uur
mja buiten dat. kost mij ook 200 euroquote:Op donderdag 2 juni 2022 13:53 schreef UitStraling het volgende:
Wel de mentaliteit waar Nederland groot en welvarend mee geworden is zodat we nu de allerzwaksten ook in leven kunnen houden, been of arm eraf, niet zemelmiepen maar gewoon werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |