Mijn teller staat op 2 glazen water en een kop koffie, nu koffie nummer 2.quote:
Ik ben helemaal gestopt met frisdranken, vruchtensapjes en andere drankjes. Ik drink koffie, thee en water.quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Drink de laatste tijd steeds vaker gewoon even een glas water.
blijft er niets overquote:Op donderdag 2 juni 2022 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben helemaal gestopt met frisdranken, vruchtensapjes en andere drankjes. Ik drink koffie, thee en water.
Met koffie wil ik in mijn vakantie gaan minderen.
Slim.quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben helemaal gestopt met frisdranken, vruchtensapjes en andere drankjes. Ik drink koffie, thee en water.
Met koffie wil ik in mijn vakantie gaan minderen.
Wel beter voor de zwembandjes. En goedkoop.quote:
ja ik probeer nog maar 1 blikje frisdrank per dag te drinkenquote:Op donderdag 2 juni 2022 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel beter voor de zwembandjes. En goedkoop.
Done.quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:12 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
Curly fries in de TT maar niet eens in de OP?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de kas schijnbaar maar als ik één wil hebben mag dat. Heh.
Your beauty never ever scared me.
Ik ben alweer een tijdje een kapper afspraak aan het makenquote:Op donderdag 2 juni 2022 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, na alle haarbabbel maar weer eens een kappersafspraak ingepland.
Geen wilde manen meer?quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben alweer een tijdje een kapper afspraak aan het maken
Jij hebt echt goed haar.quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben alweer een tijdje een kapper afspraak aan het maken
Jawel, maar gewoon stuk korter. Meer richting een Cobain kapselquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jawel, maar gewoon stuk korter. Meer richting een Cobain kapsel
Het is nu echt te lang aan het worden en er zit totaal geen model meer inquote:
Mijn broertje had dat,inclusief koppie.quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jawel, maar gewoon stuk korter. Meer richting een Cobain kapsel
Maar Cobain z'n kapsel.quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is nu echt te lang aan het worden en er zit totaal geen model meer in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |