SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
[ Bericht 1% gewijzigd door FreshFruit op 02-06-2022 10:32:06 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
4 uur heeft dat geduurd.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Aan boord wel eens 14 dagen zonder voldoende drinkwater gezeten
hadden alleen water voor de machinerie, eten en drinken. douchen en kleren wassen (en plee doorspoelen) was uit den boze
Emigreren maar.quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:54 schreef bitterbal het volgende:
ik vind mijn haar mooier zitten met hoge luchtvochtigheid. Hier pluist het vaak
quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Een paar dagen op bijvoorbeeld een festival vind ik niet zo'n punt, ik vlecht het in en go go go. Maar da's nooit langer dan een dag of vier. (Voor de rest hebben we vochtige doekjes.)
Je kopt hem zelf al in.quote:
Geen idee van deze specifieke, maar zekers.quote:
* dud0r aaitquote:
Die van mij wil je niet,daar is ooit een paard op geland.quote:
Nee dank je. Ik wil nog kunnen springenquote:
ben je daar niet te zwaar voorquote:Op donderdag 2 juni 2022 10:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik wil nog kunnen springen
Dan hou ik mijn eigen flut knie wel.quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die van mij wil je niet,daar is ooit een paard op geland.
Kan ook gewoon hoor, doet alleen pijn.quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik wil nog kunnen springen
Je mag van mij wel van beide kanten een halve centimeter.quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mag ik dan ook een extra cm been erbij zodat ik rechtop loop?
Zo'n textuurspray?quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Heb ook van die spray nu dat je haar lichter zou worden. Zal wel een zinloos duur verkooptrucje zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |