SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Gebruik s en w om door posts te scrollen en q om een post te quoten!
Dan moeten we ons huwelijk maar afzeggen helaas.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:51 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/opmerke(...)r-te-beschermen.html
Mijn droom wat doe je.
Jij en CL gingen trouwen?quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan moeten we ons huwelijk maar afzeggen helaas.
@Solotovskiquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan moeten we ons huwelijk maar afzeggen helaas.
Hij kon nog redelijk uit de voeten. Even afwachten hoe het morgen is. Hij wil nu de trekthai gaan proberen.quote:
hmmm beetje over hem heen lopen?quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij kon nog redelijk uit de voeten. Even afwachten hoe het morgen is. Hij wil nu de trekthai gaan proberen.
verstandige jongenquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Door naar bed te gaan en zijn ogen te sluiten?
Nou enquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee?
Kijk naar haar pluis. Dat is seriously frizzled.
Dit is wel afro toch?quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
omdat iets pluist maakt het geen afro
Ik vind van welquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
omdat iets pluist maakt het geen afro
Zesje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zesje.Ok GerardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Mehquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:01 schreef LTVDK het volgende:
Julia Garner (van de Ozark serie) vind is stiekem ook wel wat hebben door die krullen
[ afbeelding ]
Je wordt al opgewonden van een paar minuten hout schaven?quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:01 schreef LTVDK het volgende:
Julia Garner (van de Ozark serie) vind is stiekem ook wel wat hebben door die krullen
[ afbeelding ]
Maak me gekquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je wordt al opgewonden van een paar minuten hout schaven?
Godverquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je wordt al opgewonden van een paar minuten hout schaven?
quote:
Ik wilde nooit trouwen en al helemaal niet op de klassieke manier. Maar als ik ooit de ware tegenkwam, wilde ik trouwen in Las Vegas met Elvis.quote:
Ik wil echt een sprookjeshuwlijkquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde nooit trouwen en al helemaal niet op de klassieke manier. Maar als ik ooit de ware tegenkwam, wilde ik trouwen in Las Vegas met Elvis.
O nee brrrquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wil echt een sprookjeshuwlijk![]()
Kerk, prinsessenjurken, door mijn papa naar het alter gebracht worden
Ook geen familie erbij?quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee brrr
Las Vegas, Elvis, tour langs de westkust van de VS.
Oh dus geen eloping?quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen directe familie. Ouders, broer, zus, aanhang.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:28 schreef LTVDK het volgende:
Jullie hadden het vanochtend hier over sequoia's, ik wil er eentje in de tuin en zie dat je ze gewoon hier kunt kopen https://www.mypalmshop.nl/sequoiadendron-giganteum-3-ltr
Ik lees de biografie van Jeff Guinn maar Helter Skelter van Vincent Bugliosi is ook heel goed. Je kunt ook gewoon de Wikipedia lezen, denk dat je daar wel genoeg aan hebt.quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:23 schreef Recce het volgende:
@:CherryLips, welk boek lees je over Manson? Ik wil een keer die laatste film van Tarantino kijken, maar dan schijnt het wel handig te zijn als je het verhaal van Manson een beetje kent. Ik weet daar vrij weinig van.
Ja basic kennis is genoeg voor de filmquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lees de biografie van Jeff Guinn maar Helter Skelter van Vincent Bugliosi is ook heel goed. Je kunt ook gewoon de Wikipedia lezen, denk dat je daar wel genoeg aan hebt.
Ah, dank. Wikipedia is vast genoeg voor de film, maar ik ga die boeken ook even bekijken op Goodreads.quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lees de biografie van Jeff Guinn maar Helter Skelter van Vincent Bugliosi is ook heel goed. Je kunt ook gewoon de Wikipedia lezen, denk dat je daar wel genoeg aan hebt.
Eensquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:24 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt ook gewoon de Wikipedia lezen, denk dat je daar wel genoeg aan hebt.
is wel een vrouwendingetje volgens mij, een droomhuwelijk hebbenquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wil echt een sprookjeshuwlijk![]()
Kerk, prinsessenjurken, door mijn papa naar het alter gebracht worden
quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:39 schreef mschol het volgende:
[..]
is wel een vrouwendingetje volgens mij, een droomhuwelijk hebben
quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee brrr
Las Vegas, Elvis, tour langs de westkust van de VS.
Voornamelijk wel denk ik.quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:39 schreef mschol het volgende:
[..]
is wel een vrouwendingetje volgens mij, een droomhuwelijk hebben
mja, jij hebt een ander soort droomhuwelijk...quote:
Net of die nooit borstvoeding heeft gehad of zelfs maar een sinaasappel.quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Dat lukt je hier in ons aangeharkte landje niet met zijn 45.000 boswachters en 12.000 watervogeltellers.quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:24 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Ergens midden in een bos planten en dan over vijftig jaar kijken wat het resultaat is.
Wachten duurt lang.quote:The NASA/ESA/CSA James Webb Space Telescope will release its first full-colour images and spectroscopic data on 12 July 2022.
Een boom kan niet eens een beetje onbespied opgroeien in Nederland.quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat lukt je hier in ons aangeharkte landje niet met zijn 45.000 boswachters en 12.000 watervogeltellers.
Flink je best doen met werken, bosperceel kopen en helemaal de moeder vol zetten met sequoia's.quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Een boom kan niet eens een beetje onbespied opgroeien in Nederland.
Die moeten dan vast gekapt worden omdat ze onder een vliegroute staan of de radar van defensie storen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flink je best doen met werken, bosperceel kopen en helemaal de moeder vol zetten met sequoia's.
Ik heb mijn zusje ooit een regenboog eucalyptusboom gegeven voor in een van haar tuinen, is ze nog steeds blij mee maar voordat hij zijn magie werkelijk laat zien zijn we beiden tot stof vergaan denk ik.quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Die moeten dan vast gekapt worden omdat ze onder een vliegroute staan of de radar van defensie storen.
Dat klinkt als een mooie boomquote:Op donderdag 2 juni 2022 00:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb mijn zusje ooit een regenboog eucalyptusboom gegeven voor in een van haar tuinen, is ze nog steeds blij mee maar voordat hij zijn magie werkelijk laat zien zijn we beiden tot stof vergaan denk ik.
Misschien helpt af en toe een tankauto pokon de groei wat te bespoedigen?quote:Op donderdag 2 juni 2022 00:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb mijn zusje ooit een regenboog eucalyptusboom gegeven voor in een van haar tuinen, is ze nog steeds blij mee maar voordat hij zijn magie werkelijk laat zien zijn we beiden tot stof vergaan denk ik.
Oh...tja, iddquote:Op donderdag 2 juni 2022 00:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Het ziet er redelijk fake uit als je er op zoekt.
[ afbeelding ]
En dan nu koffietijd ☕️quote:
Snap ik, maar als je dan toch wakker bent is een bakkie altijd wel lekker.quote:Op donderdag 2 juni 2022 06:35 schreef mschol het volgende:
[..]
meh
had graag nog half uurtje doorgeslapen, maar kan nu niet echt klagen na uur of 6 slaap
quote:Op donderdag 2 juni 2022 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik, maar als je dan toch wakker bent is een bakkie altijd wel lekker.
NIet, jij drinkt liever thee dan?quote:
Dat hoor je niet vaak.quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, maar ook niet in de ochtend. dan gewoon water of glaasje melk
Daardoor kwamen we op de disscussiequote:Op woensdag 1 juni 2022 23:46 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, jij hebt een ander soort droomhuwelijk...
die overigens niet meer kan:
https://www.npr.org/2022/(...)stop?t=1654119991907
ik denk dat mannen het vaak wel best vinden...
ikzelf moet er niet aan denken..
zeg maar: stap liever onder een trein dan dat ik trouw![]()
ik heb de zin in koffie nooit begrepen, zelfs na meerdere malen proberen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoor je niet vaak.
Ik drink ook altijd wel een glas water voor ik naar beneden ga.
Maar zodra beneden dan toch wel gelijk koffie. Thee vind ik niet echt lekker
Same. Met alcohol en koffie.quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb de zin in koffie nooit begrepen, zelfs na meerdere malen proberen.
het werd in mn pubertijd al gepushed door mn omgeving zo van, dat moet je echt drinken want dan hoor je bij de volwassenen![]()
![]()
![]()
![]()
maar dat heb ik net zo goed met alcohol
Ja thee wordt toch altijd als een ouwe wijven drankje gezien, althans ooit.quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:07 schreef mschol het volgende:
[..]
het werd in mn pubertijd al gepushed door mn omgeving zo van, dat moet je echt drinken want dan hoor je bij de volwassenen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb alleen een apparaat in huis voor als er visite is die koffie wil.quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Same. Met alcohol en koffie.
Ik kan ook geen koffie zetten. Die apparaten zeggen me niks. Heb ook geen koffiezetapparaat in huis. Schijnt ook raar te zijn.
Mensen moeten bij jou allemaal aan de theequote:Op donderdag 2 juni 2022 07:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan ook geen koffie zetten. Die apparaten zeggen me niks. Heb ook geen koffiezetapparaat in huis. Schijnt ook raar te zijn.
Had ik in het begin ook maar toch maar weggedaan. Die koffie werd er ook niet beter op in de kast.quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb alleen een apparaat in huis voor als er visite is die koffie wil.
Ja ik heb minstens tien smaken thee liggen. Niet dat ik liters wegtank maar vooral in de winter vind ik het wel lekker.quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen moeten bij jou allemaal aan de thee![]()
Ik heb wel een waterkoker in huis voor mensen die thee willen. Moet dat ding altijd uit de kast vissen als er theedrinkers komen.
Ja er zijn echt heel veel smaken, sta wel eens te kijken als ik thee moet halen, schoondochter drinkt theequote:Op donderdag 2 juni 2022 07:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik heb minstens tien smaken thee liggen. Niet dat ik liters wegtank maar vooral in de winter vind ik het wel lekker.
Lekker is dat dan, moet je hem nu een straat of drie verder zettenquote:Op donderdag 2 juni 2022 07:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou moet ik morgen naar de tandarts en oogarts. Met de auto. En staan ze hier de hele straat vol te zetten met afzettingsborden, linten en hekken.
Nou ja, eerder hopen dat ik morgen überhaupt de parkeergarage uit komquote:Op donderdag 2 juni 2022 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker is dat dan, moet je hem nu een straat of drie verder zetten
Dan kan je hem toch beter nu ergens anders zetten?quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, eerder hopen dat ik morgen überhaupt de parkeergarage uit kom
Dat gaat niet midden in een stadquote:Op donderdag 2 juni 2022 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je hem toch beter nu ergens anders zetten?
O nee, dat maakt het wel lastig inderdaad.quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat gaat niet midden in een stad
quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:24 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Ergens midden in een bos planten en dan over vijftig jaar kijken wat het resultaat is.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou stiekem door heel het land stiekem overal sequoiazaadjes willen rondstrooien
koffie kan ik als het nodig is nog wel zetten, denk ik....quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
veel meer dan een half glas verplichte champagne met oud jaar (en nog beetje tegen heug en meug) en een shotje ouzo bij de griek ben ik nooit gekomen. bier werd ook zo gepushed in mn pubertijd , net als 'uitgaan' (zus die je meesleept).quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja thee wordt toch altijd als een ouwe wijven drankje gezien, althans ooit.
Tegenwoordig drinken meer jongeren thee dan koffie
Alcohol drink ik niet meer, heel af en toe dronk ik een glaasje wijn of een likeurtje vond Safari heul lekker
Maar beter voor mijn lijf dat ik geen alcohol meer drink
O dat shotje bij de Griek vond ik ook altijd zo lekker,quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:47 schreef mschol het volgende:
[..]
koffie kan ik als het nodig is nog wel zetten, denk ik....
ik heb wel een koffiemachine staan zodat ik mensen in iedergeval koffie kan aanbieden, maar opzich zou een senseo volstaan daarvoor
[..]
veel meer dan een half glas verplichte champagne met oud jaar (en nog beetje tegen heug en meug) en een shotje ouzo bij de griek ben ik nooit gekomen. bier werd ook zo gepushed in mn pubertijd , net als 'uitgaan' (zus die je meesleept).
nou klinkt het alsof het zo slecht was mn pubertijd maar dat viel ook best mee, maar ik viel niet in het standaard " uitgaan, zuipen, feesten" straatje
Ouzo.quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat shotje bij de Griek vond ik ook altijd zo lekker,vaak nam ik die van de andere die aan tafel zaten en niet dronken ook even tot mij.
Nu laat ik dat ook aan mij voorbijgaan
kan je lichaam alcohol zo slecht verdragen? dan is dat wel jammer ja.quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat shotje bij de Griek vond ik ook altijd zo lekker,vaak nam ik die van de andere die aan tafel zaten en niet dronken ook even tot mij.
Nu laat ik dat ook aan mij voorbijgaan
Hey Freshquote:
Idem voor wat je smurfentekst onderaan betreft hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:47 schreef mschol het volgende:
[..]
koffie kan ik als het nodig is nog wel zetten, denk ik....
ik heb wel een koffiemachine staan zodat ik mensen in iedergeval koffie kan aanbieden, maar opzich zou een senseo volstaan daarvoor
[..]
veel meer dan een half glas verplichte champagne met oud jaar (en nog beetje tegen heug en meug) en een shotje ouzo bij de griek ben ik nooit gekomen. bier werd ook zo gepushed in mn pubertijd , net als 'uitgaan' (zus die je meesleept).
nou klinkt het alsof het zo slecht was mn pubertijd maar dat viel ook best mee, maar ik viel niet in het standaard " uitgaan, zuipen, feesten" straatje
Ik heb boezemfibrilleren, en dat kan ook opgewekt worden door alcohol.quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:52 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je lichaam alcohol zo slecht verdragen? dan is dat wel jammer ja.
ik zou het niet missen als ik alchol zou moeten laten staan.
Na een fles Safari was ik wel flink dronken.quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb boezemfibrilleren, en dat kan ook opgewekt worden door alcohol.
Aangezien ik het geen pretje vind als ik dat heb ga ik het ook niet uitdagen door alcohol te drinken.
Voor dat ik dat had maakte ik zo op een avond een fles safari of wijn soldaat als ik zin had. Kon goed tegen alcohol nooit dronken geweest of aangeschoten
Hey DJ.quote:
heel logischquote:Op donderdag 2 juni 2022 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb boezemfibrilleren, en dat kan ook opgewekt worden door alcohol.
Aangezien ik het geen pretje vind als ik dat heb ga ik het ook niet uitdagen door alcohol te drinken.
snap ik ookquote:Voor dat ik dat had maakte ik zo op een avond een fles safari of wijn soldaat als ik zin had. Kon goed tegen alcohol nooit dronken geweest of aangeschoten
Ik mis het ook niet echt, maar heel soms als ik bv uit eten ga denk ik wel zou ik ?
Draai nog maar een plaatquote:
Ik refereerde hieraanquote:
Dot begon.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:02 schreef TaMieke het volgende:
Hebben we het zo vroeg op de morgen al over drank?
Nummer ken ik niet. denk ook niet dat het mijn smaak is...quote:
Ja, o nee die kon ik zo drinken vond het echt een Godendrankjequote:Op donderdag 2 juni 2022 07:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Na een fles Safari was ik wel flink dronken.
Das het betere werk, thnx Bosquote:
Hey DJquote:
Ik was ook vergeten dat die bestond, denk een soort Pavlov reactiequote:Op donderdag 2 juni 2022 08:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nummer ken ik niet. denk ook niet dat het mijn smaak is...
Ik ook niet, lijkt mij ook geen pretjequote:Op donderdag 2 juni 2022 08:00 schreef mschol het volgende:
[..]
heel logisch
[..]
snap ik ook
dronken of aangeschoten zijn voor mij überhaupt onbekend, daar heb ik waarschijnlijk nooit genoeg alcohol voor gedronken in mn hele leven samen
quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:07 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Foutjuh heer Freshquote:
Stelletje dronkelappen hierquote:Op donderdag 2 juni 2022 08:02 schreef TaMieke het volgende:
Hebben we het zo vroeg op de morgen al over drank?
quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Foutjuh heer Freshikke was het niet
Dat is het betere werk.quote:
Ik begon niet over drank. en ook niet over het shotjequote:
O lekker, ga je nog ergens naar toe?quote:
Hey Bitterbalquote:
Heeft ze van haar vader,die gooide ook mensen uit een vliegtuig.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:25 schreef bitterbal het volgende:
onze maxima![]()
https://fb.watch/do4ktXcZkc/
quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Bitterbal![]()
IK heb je laatst nog gegeten uit de airfryer![]()
Geef ze mij maar gewoon uit de frituurpan vele malen lekkerder
"Brabant is fantastisch van boven"quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:25 schreef bitterbal het volgende:
onze maxima![]()
https://fb.watch/do4ktXcZkc/
Slappe dingen , niet echt een lekkere krokante bitequote:Op donderdag 2 juni 2022 08:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ja denk datd ie smaak idd niet te evenaren is maar toch vind ik die airfryer goede uitvinding
Hey IJsdraakjequote:
ik vind het grootste verschil met patat. Dat lukt mij niet nooit goed in dat dingquote:Op donderdag 2 juni 2022 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slappe dingen , niet echt een lekkere krokante bite
Heeeey Dot! Hoe is het met de schouder, nog steeds intensieve fysio?quote:
De appie heeft culry in de aanbieding,die zijn goed.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind het grootste verschil met patat. Dat lukt mij niet nooit goed in dat ding
Een airfryer is zo'n ding waar dikke mensen snacks in klaarmaken zodat ze denken dat ze gezond eten.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slappe dingen , niet echt een lekkere krokante bite
Ik bak maakt mijn Friet/patat altijd zelf nooit dat diepvries spul. Dat lukt helemaal niet in de airfryerquote:Op donderdag 2 juni 2022 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind het grootste verschil met patat. Dat lukt mij niet nooit goed in dat ding
quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een airfryer is zo'n ding waar dikke mensen snacks in klaarmaken zodat ze denken dat ze gezond eten.
Ik heb ook al gelezen dat die dingen vetter zijn dan gewoon gebakkenquote:Op donderdag 2 juni 2022 08:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een airfryer is zo'n ding waar dikke mensen snacks in klaarmaken zodat ze denken dat ze gezond eten.
maar doe je het dan in de oven of toch ook fituur?quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bak maakt mijn Friet/patat altijd zelf nooit dat diepvries spul. Dat lukt helemaal niet in de airfryer
Oostenrijk, Slovenië, Hongarije.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, ga je nog ergens naar toe?
Elke dag Bram Ladage van de Thuisbezorgdquote:Op donderdag 2 juni 2022 08:36 schreef bitterbal het volgende:
ik heb sinds dat ik terug ben van vakantie dat ding niet meer gebruikt
Goede keuze.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Elke dag Bram Ladage van de Thuisbezorgd
Dat zou je niet verder vertellenquote:Op donderdag 2 juni 2022 08:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die schijnt heel goed te zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon in de frituur panquote:Op donderdag 2 juni 2022 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar doe je het dan in de oven of toch ook fituur?
Leuk, fijne vakantie.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oostenrijk, Slovenië, Hongarije.
@Schakeltopiaquote:Op donderdag 2 juni 2022 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bezit gewoon niks om dat soort snacks in klaar te maken, net zo makkelijk. Heb toch liever een pozza.
Ja, crap, ik ben weer vergeten wat pozza was.quote:
Bier en pizza.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, crap, ik ben weer vergeten wat pozza was.
Gewoon de dag ervoor je tentje opzetten op Schiphol.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk, fijne vakantie.
Hopelijk ga je niet via schiphol
Meestal komt het bier ná de pizza.quote:
Met een goldcard hoef je niet in de rij te staan.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon de dag ervoor je tentje opzetten op Schiphol.
Daar ben ik toch veel te plebs voor.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met een goldcard hoef je niet in de rij te staan.
Tsja, offers moeten gemaakt worden.quote:
Alleen terugquote:Op donderdag 2 juni 2022 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk, fijne vakantie.
Hopelijk ga je niet via schiphol
10 euro voor een grote patat en een Mexicano. Moest toch een keer knipperen bij het afrekenen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsja, offers moeten gemaakt worden.
Hoe is het been?quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:53 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben best trots hoe weinig snacks ik naar binnen stouw. Alleen gisteren had ik dan van die mini pizzaatjes
Ouch.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
10 euro voor een grote patat en een Mexicano. Moest toch een keer knipperen bij het afrekenen.
Had je al een vervolgafspraak staan eigenlijk?quote:
ja vandaag tussen half 9 en half 10 heb ik een telefonisch intake gesprek met iemand van de afdeling vaat chirurgie. Denk om de ernst te bepalen en dan zou ik als ik het geod heb gelezen een duplex onderzoek moeten krijgen., Das een echo en denk dat ze dan kijken wat ze doenquote:Op donderdag 2 juni 2022 08:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Had je al een vervolgafspraak staan eigenlijk?
200 euro tikt wel aan.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:54 schreef bitterbal het volgende:
Ja niet zo goed maar goed ga zo vragen aan die vrouw of werken het erger maakt zo niet dan ga ik het toch weer proberen want een ziekmelding kost mij ook weer 200 euro en denk dat ze mij achter de bar gaan zetten
Ik ook hoor.Daar lach ik niet om.quote:
had mij toen met corona ziekgemeld. Dan houden ze gewoon 2 wachtdagen inquote:Op donderdag 2 juni 2022 08:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ook hoor.Daar lach ik niet om.
Nooit van gehoord,quote:
Ah, dat scheelt, zit in ieder geval beweging in het onderzoek.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vandaag tussen half 9 en half 10 heb ik een telefonisch intake gesprek met iemand van de afdeling vaat chirurgie. Denk om de ernst te bepalen en dan zou ik als ik het geod heb gelezen een duplex onderzoek moeten krijgen., Das een echo en denk dat ze dan kijken wat ze doen
Vrij specifiek gebied in Zuid-Holland waar ze het hebben, als ik het me juist herinner.quote:
ja tot nu vrij vlotquote:Op donderdag 2 juni 2022 09:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, dat scheelt, zit in ieder geval beweging in het onderzoek.
Ikquote:Op donderdag 2 juni 2022 08:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:
Ik kook zelfs eieren in de AF.quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik gebruik de AF omdat ik te lui ben om de oven voor te verwarmen.
Laatste dag toch?quote:
Dat heeft zelfs mijn brakke huur ovenquote:Op donderdag 2 juni 2022 09:07 schreef CherryLips het volgende:
En dat ding heeft nog zo'n snel voorverwarmen-optie ook.
ja kwam toch een klein beetje binnen ofzo..quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij heeft er ook lang gezeten joh. Ik weet niet beter 's ochtends.
Tien jaar geleden was dat nog dé shit. M'n zus heeft er eentje die zichzelf schoonmaakt, daar had ik misschien ook beter in kunnen investeren.quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat heeft zelfs mijn brakke huur oven
mja dit is een gare combi magnetron oven dinges... met nadruk op gaar.quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tien jaar geleden was dat nog dé shit. M'n zus heeft er eentje die zichzelf schoonmaakt, daar had ik misschien ook beter in kunnen investeren.
Is er in elk geval iets gaar.quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja dit is een gare combi magnetron oven dinges... met nadruk op gaar.
mja.. hij is ook totaal niet consistent en temperatuurstabiel. Kan er nog geen cake fatsoenlijk in bakken.quote:
quote:
Buiten het roken om is het best een leuke plant hoor.quote:
Ik vind alleen het roken boeiend.quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Buiten het roken om is het best een leuke plant hoor.
Squeeky clean.quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:23 schreef CherryLips het volgende:
Zo lekker om te douchen als je het een dagje hebt overgeslagen. Dan waardeer je het nog meer.
Daar ben ik een paar jaar geleden mee gestopt,maar vond het kweken altijd wel heel leuk.En knippen etc.quote:
quote:
om kosten te besparen?quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:23 schreef CherryLips het volgende:
Zo lekker om te douchen als je het een dagje hebt overgeslagen. Dan waardeer je het nog meer.
Nee is gewoon niet nodig om elke dag te douchen. Om de dag schijnt al te vaak te zijn maar anders krijg ik de zenuwen van m'n smerige haar.quote:
Mja ik vind een warme douche wel echt te fijn om op te gevenquote:Op donderdag 2 juni 2022 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee is gewoon niet nodig om elke dag te douchen. Om de dag schijnt al te vaak te zijn maar anders krijg ik de zenuwen van m'n smerige haar.
ik krijg de zenuwen van niet elke dag even onder de douche springen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee is gewoon niet nodig om elke dag te douchen. Om de dag schijnt al te vaak te zijn maar anders krijg ik de zenuwen van m'n smerige haar.
quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
Lekkere scrub, lekkere douchegel, fris en fruitig haar
Nee man, dat idee is vooral leuk.quote:
Sorry Draakje ,maar niet mijn ding.quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Nee man, dat idee is vooral leuk.
Oh, we staan er hetzelfde in hoor. Theorie klinkt leuk, uitvoering is een grote nope.quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry Draakje ,maar niet mijn ding.
Ooit een een cabine gesloopt met een ex van me.
Mijne krijgen ook ineens een boel wortels. Eerst maanden niets en nu schiet het aan alle kanten eruitquote:
Was je elke dag je haar dan?quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja het liefst wel.quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mijne krijgen ook ineens een boel wortels. Eerst maanden niets en nu schiet het aan alle kanten eruit![]()
[..]
Was je elke dag je haar dan?
Of geen adem kunnen krijgen door het stoom.quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Half verzuipen, bijna uitglijden, afwisselen wie het ijskoud krijgt, alles gaat stroever en als je het elders wil afmaken, moet je eerst de boel onderbreken als je niet alles kleddernat wil hebben. Top wel.
gewoon jezelf rollend verplaatsenquote:Op donderdag 2 juni 2022 09:21 schreef Ama het volgende:
Mijn knie voelt weer alsof ik 80 ben als ik wil opstaan.
quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mijne krijgen ook ineens een boel wortels. Eerst maanden niets en nu schiet het aan alle kanten eruit![]()
Het is er de tijd voor.quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:33 schreef TaMieke het volgende:
Dat verhaal heb ik ff gemist danquote:Op donderdag 2 juni 2022 09:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]ja dit waren de geflopte brievenbus stekjes. Met dank aan packs. Maar ze rollen er door zo lijkt het.
Lotje moet ook verpot worden, dat ga ik volgende week doen.
Dat is ook niet goed toch?quote:
Ja m'n adres bestond zogenaamd nietquote:Op donderdag 2 juni 2022 09:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat verhaal heb ik ff gemist danmaar fijn dat ze het gewoon doen
Maar jij hebt slag in je haar, mijn haar is slap, steil en futloos. Als ik het twee dagen niet gewassen heb, worden het sliertjes en kun je m'n schedel erdoorheen zien. Werd vanmorgen ook wakker dat het recht overeind stond op m'n kruin.quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
[..]
Dat is ook niet goed toch?zeggen ze?! Ik heb er weinig verstand van. Ik probeer het zo min mogelijk te wassen en die curly girl methode aan te houden. Maar na een dag of 4 is het vooral pluis ipv krul
Je triggert er vooral mee dat je hoofdhuid extra gaat werken om de vetten aan te vullen, hoe goed of slecht het voor je haar is, hangt erg af van de verdere verzorging.quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
[..]
Dat is ook niet goed toch?zeggen ze?! Ik heb er weinig verstand van. Ik probeer het zo min mogelijk te wassen en die curly girl methode aan te houden. Maar na een dag of 4 is het vooral pluis ipv krul
Ah klinkt als mijn coupe. Ik word wakker met een tomahawkquote:Op donderdag 2 juni 2022 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar jij hebt slag in je haar, mijn haar is slap, steil en futloos. Als ik het twee dagen niet gewassen heb, worden het sliertjes en kun je m'n schedel erdoorheen zien. Werd vanmorgen ook wakker dat het recht overeind stond op m'n kruin.
Ik heb slag, maar ook sliert hoor. Ragfijn haar dit dat.quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar jij hebt slag in je haar, mijn haar is slap, steil en futloos. Als ik het twee dagen niet gewassen heb, worden het sliertjes en kun je m'n schedel erdoorheen zien. Werd vanmorgen ook wakker dat het recht overeind stond op m'n kruin.
Engelenhaar.quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb slag, maar ook sliert hoor. Ragfijn haar dit dat.
Ja beste jongen,dat had DJ al gemeld.quote:
Vriendin van me vroeger had krulletjes, maar die waste het wel elke dag. Duurde een eeuwigheid. Ging je op vakantie en dan altijd ruziequote:Op donderdag 2 juni 2022 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
En dan samenwonen met een kerel met epische krullen die het één keer in de week wast (tenzij 'ie naar werk gefietst heeft, want zweet eruit wassen) wat gewoon episch blijft zitten.
Ja, die zal het 's ochtends wassen dan? (Toen iig) Krullen en erop slapen werkt ook niet altijd even goed.quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin van me vroeger had krulletjes, maar die waste het wel elke dag. Duurde een eeuwigheid. Ging je op vakantie en dan altijd ruzie
Is wel een lieve man volgens mij. Fijn persoon om naar te kijken ook.quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja heb net nog gekeken. It's the end of an era!
Ja, en dan duurde het even voor het goed nat huehue was, dan moest de shampoo er nog goed in, en dan weer heel goed uitspoelen, en dan een eeuwigheid föhnen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die zal het 's ochtends wassen dan? (Toen iig) Krullen en erop slapen werkt ook niet altijd even goed.
quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Is wel een lieve man volgens mij. Fijn persoon om naar te kijken ook.
quote:
Je mag de mijne hebben.quote:
Ow dat is sneuquote:Op donderdag 2 juni 2022 09:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja m'n adres bestond zogenaamd nietstekjes waren op donderdag verzonden. Brievenbuspakketje (waarom dus niet gewoon postNL zou je denken)..
Krijg je op zondagavond om 23.00u ineens melding dat ze je pakketje geleverd hebben. Toen ik de doos openmaakte zagen ze er aardig sip uit
Ow jaquote:Op donderdag 2 juni 2022 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind/vond altijd dat ik lastig haar heb. Maar dat ligt volgens mij vooral aan mezelf.quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je triggert er vooral mee dat je hoofdhuid extra gaat werken om de vetten aan te vullen, hoe goed of slecht het voor je haar is, hangt erg af van de verdere verzorging.
En Ger heeft geloof ik vergelijkbaar dun slierthaar als ik, dus ik snap 'r wel. Da's binnen no time vette sliert.
Ik ben er achter dat m'n haar niet perse lastig is, maar dat ik gewoon te lui ben om iedere dag tiptop haar te hebben.quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:47 schreef TaMieke het volgende:
Ik vind/vond altijd dat ik lastig haar heb. Maar dat ligt volgens mij vooral aan mezelf.
Thanks.quote:
Neem een AF.quote:
wilde je het zo graagquote:Op donderdag 2 juni 2022 09:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thanks.![]()
Ik heb ooit zelfs een permanent laten zetten,maar na een week was ik er zo klaar mee dat ik een kort kapsel heb genomen.
Mijn vriendin was woest.
quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thanks.![]()
Ik heb ooit zelfs een permanent laten zetten,maar na een week was ik er zo klaar mee dat ik een kort kapsel heb genomen.
Mijn vriendin was woest.
Aan boord wel eens 14 dagen zonder voldoende drinkwater gezetenquote:Op donderdag 2 juni 2022 09:49 schreef CherryLips het volgende:
Eerste keer Lowlands had ik me ook eens vier dagen niet gedoucht
Gaat goed met Stinky.quote:
Ik vind er niks aan. Als ik er geen gel in doe is het net of er schaap op m'n hoofd zit. Als het te lang wordt krijg je van die clowns krullen aan de zijkant. Ooit wel geprobeerd uit te laten groeien zodat het in een staart kon maar toen kwam er een sollicitatiegesprek tussendoor waar je toch een beetje representatief moest zijn en m'n haar zat op zo'n lengte dat het niet geheel in een staart kon dus zat daar aan de voorkant. Toen maar weer gekortwiektquote:Op donderdag 2 juni 2022 09:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thanks.![]()
Mijn vriendin was woest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |