Godverquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je wordt al opgewonden van een paar minuten hout schaven?
quote:
Ik wilde nooit trouwen en al helemaal niet op de klassieke manier. Maar als ik ooit de ware tegenkwam, wilde ik trouwen in Las Vegas met Elvis.quote:
Ik wil echt een sprookjeshuwlijkquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde nooit trouwen en al helemaal niet op de klassieke manier. Maar als ik ooit de ware tegenkwam, wilde ik trouwen in Las Vegas met Elvis.
O nee brrrquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wil echt een sprookjeshuwlijk![]()
Kerk, prinsessenjurken, door mijn papa naar het alter gebracht worden
Ook geen familie erbij?quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee brrr
Las Vegas, Elvis, tour langs de westkust van de VS.
Oh dus geen eloping?quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen directe familie. Ouders, broer, zus, aanhang.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:28 schreef LTVDK het volgende:
Jullie hadden het vanochtend hier over sequoia's, ik wil er eentje in de tuin en zie dat je ze gewoon hier kunt kopen https://www.mypalmshop.nl/sequoiadendron-giganteum-3-ltr
Ik lees de biografie van Jeff Guinn maar Helter Skelter van Vincent Bugliosi is ook heel goed. Je kunt ook gewoon de Wikipedia lezen, denk dat je daar wel genoeg aan hebt.quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:23 schreef Recce het volgende:
@:CherryLips, welk boek lees je over Manson? Ik wil een keer die laatste film van Tarantino kijken, maar dan schijnt het wel handig te zijn als je het verhaal van Manson een beetje kent. Ik weet daar vrij weinig van.
Ja basic kennis is genoeg voor de filmquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lees de biografie van Jeff Guinn maar Helter Skelter van Vincent Bugliosi is ook heel goed. Je kunt ook gewoon de Wikipedia lezen, denk dat je daar wel genoeg aan hebt.
Ah, dank. Wikipedia is vast genoeg voor de film, maar ik ga die boeken ook even bekijken op Goodreads.quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lees de biografie van Jeff Guinn maar Helter Skelter van Vincent Bugliosi is ook heel goed. Je kunt ook gewoon de Wikipedia lezen, denk dat je daar wel genoeg aan hebt.
Eensquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:24 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt ook gewoon de Wikipedia lezen, denk dat je daar wel genoeg aan hebt.
is wel een vrouwendingetje volgens mij, een droomhuwelijk hebbenquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wil echt een sprookjeshuwlijk![]()
Kerk, prinsessenjurken, door mijn papa naar het alter gebracht worden
quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:39 schreef mschol het volgende:
[..]
is wel een vrouwendingetje volgens mij, een droomhuwelijk hebben
quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee brrr
Las Vegas, Elvis, tour langs de westkust van de VS.
Voornamelijk wel denk ik.quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:39 schreef mschol het volgende:
[..]
is wel een vrouwendingetje volgens mij, een droomhuwelijk hebben
mja, jij hebt een ander soort droomhuwelijk...quote:
Net of die nooit borstvoeding heeft gehad of zelfs maar een sinaasappel.quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:01 schreef LTVDK het volgende:
Julia Garner (van de Ozark serie) vind is stiekem ook wel wat hebben door die krullen
[ afbeelding ]
Dat lukt je hier in ons aangeharkte landje niet met zijn 45.000 boswachters en 12.000 watervogeltellers.quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:24 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Ergens midden in een bos planten en dan over vijftig jaar kijken wat het resultaat is.
Wachten duurt lang.quote:The NASA/ESA/CSA James Webb Space Telescope will release its first full-colour images and spectroscopic data on 12 July 2022.
Een boom kan niet eens een beetje onbespied opgroeien in Nederland.quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat lukt je hier in ons aangeharkte landje niet met zijn 45.000 boswachters en 12.000 watervogeltellers.
Flink je best doen met werken, bosperceel kopen en helemaal de moeder vol zetten met sequoia's.quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Een boom kan niet eens een beetje onbespied opgroeien in Nederland.
Die moeten dan vast gekapt worden omdat ze onder een vliegroute staan of de radar van defensie storen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flink je best doen met werken, bosperceel kopen en helemaal de moeder vol zetten met sequoia's.
Ik heb mijn zusje ooit een regenboog eucalyptusboom gegeven voor in een van haar tuinen, is ze nog steeds blij mee maar voordat hij zijn magie werkelijk laat zien zijn we beiden tot stof vergaan denk ik.quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Die moeten dan vast gekapt worden omdat ze onder een vliegroute staan of de radar van defensie storen.
Dat klinkt als een mooie boomquote:Op donderdag 2 juni 2022 00:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb mijn zusje ooit een regenboog eucalyptusboom gegeven voor in een van haar tuinen, is ze nog steeds blij mee maar voordat hij zijn magie werkelijk laat zien zijn we beiden tot stof vergaan denk ik.
Misschien helpt af en toe een tankauto pokon de groei wat te bespoedigen?quote:Op donderdag 2 juni 2022 00:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb mijn zusje ooit een regenboog eucalyptusboom gegeven voor in een van haar tuinen, is ze nog steeds blij mee maar voordat hij zijn magie werkelijk laat zien zijn we beiden tot stof vergaan denk ik.
Oh...tja, iddquote:Op donderdag 2 juni 2022 00:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Het ziet er redelijk fake uit als je er op zoekt.
[ afbeelding ]
En dan nu koffietijd ☕️quote:
Snap ik, maar als je dan toch wakker bent is een bakkie altijd wel lekker.quote:Op donderdag 2 juni 2022 06:35 schreef mschol het volgende:
[..]
meh
had graag nog half uurtje doorgeslapen, maar kan nu niet echt klagen na uur of 6 slaap
quote:Op donderdag 2 juni 2022 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik, maar als je dan toch wakker bent is een bakkie altijd wel lekker.
NIet, jij drinkt liever thee dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |