Dat hoor je niet vaak.quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, maar ook niet in de ochtend. dan gewoon water of glaasje melk
Daardoor kwamen we op de disscussiequote:Op woensdag 1 juni 2022 23:46 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, jij hebt een ander soort droomhuwelijk...
die overigens niet meer kan:
https://www.npr.org/2022/(...)stop?t=1654119991907
ik denk dat mannen het vaak wel best vinden...
ikzelf moet er niet aan denken..
zeg maar: stap liever onder een trein dan dat ik trouw![]()
ik heb de zin in koffie nooit begrepen, zelfs na meerdere malen proberen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoor je niet vaak.
Ik drink ook altijd wel een glas water voor ik naar beneden ga.
Maar zodra beneden dan toch wel gelijk koffie. Thee vind ik niet echt lekker
Same. Met alcohol en koffie.quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb de zin in koffie nooit begrepen, zelfs na meerdere malen proberen.
het werd in mn pubertijd al gepushed door mn omgeving zo van, dat moet je echt drinken want dan hoor je bij de volwassenen![]()
![]()
![]()
![]()
maar dat heb ik net zo goed met alcohol
Ja thee wordt toch altijd als een ouwe wijven drankje gezien, althans ooit.quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:07 schreef mschol het volgende:
[..]
het werd in mn pubertijd al gepushed door mn omgeving zo van, dat moet je echt drinken want dan hoor je bij de volwassenen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb alleen een apparaat in huis voor als er visite is die koffie wil.quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Same. Met alcohol en koffie.
Ik kan ook geen koffie zetten. Die apparaten zeggen me niks. Heb ook geen koffiezetapparaat in huis. Schijnt ook raar te zijn.
Mensen moeten bij jou allemaal aan de theequote:Op donderdag 2 juni 2022 07:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan ook geen koffie zetten. Die apparaten zeggen me niks. Heb ook geen koffiezetapparaat in huis. Schijnt ook raar te zijn.
Had ik in het begin ook maar toch maar weggedaan. Die koffie werd er ook niet beter op in de kast.quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb alleen een apparaat in huis voor als er visite is die koffie wil.
Ja ik heb minstens tien smaken thee liggen. Niet dat ik liters wegtank maar vooral in de winter vind ik het wel lekker.quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen moeten bij jou allemaal aan de thee![]()
Ik heb wel een waterkoker in huis voor mensen die thee willen. Moet dat ding altijd uit de kast vissen als er theedrinkers komen.
Ja er zijn echt heel veel smaken, sta wel eens te kijken als ik thee moet halen, schoondochter drinkt theequote:Op donderdag 2 juni 2022 07:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik heb minstens tien smaken thee liggen. Niet dat ik liters wegtank maar vooral in de winter vind ik het wel lekker.
Lekker is dat dan, moet je hem nu een straat of drie verder zettenquote:Op donderdag 2 juni 2022 07:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou moet ik morgen naar de tandarts en oogarts. Met de auto. En staan ze hier de hele straat vol te zetten met afzettingsborden, linten en hekken.
Nou ja, eerder hopen dat ik morgen überhaupt de parkeergarage uit komquote:Op donderdag 2 juni 2022 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker is dat dan, moet je hem nu een straat of drie verder zetten
Dan kan je hem toch beter nu ergens anders zetten?quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, eerder hopen dat ik morgen überhaupt de parkeergarage uit kom
Dat gaat niet midden in een stadquote:Op donderdag 2 juni 2022 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je hem toch beter nu ergens anders zetten?
O nee, dat maakt het wel lastig inderdaad.quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat gaat niet midden in een stad
quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:24 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Ergens midden in een bos planten en dan over vijftig jaar kijken wat het resultaat is.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou stiekem door heel het land stiekem overal sequoiazaadjes willen rondstrooien
koffie kan ik als het nodig is nog wel zetten, denk ik....quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
veel meer dan een half glas verplichte champagne met oud jaar (en nog beetje tegen heug en meug) en een shotje ouzo bij de griek ben ik nooit gekomen. bier werd ook zo gepushed in mn pubertijd , net als 'uitgaan' (zus die je meesleept).quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja thee wordt toch altijd als een ouwe wijven drankje gezien, althans ooit.
Tegenwoordig drinken meer jongeren thee dan koffie
Alcohol drink ik niet meer, heel af en toe dronk ik een glaasje wijn of een likeurtje vond Safari heul lekker
Maar beter voor mijn lijf dat ik geen alcohol meer drink
O dat shotje bij de Griek vond ik ook altijd zo lekker,quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:47 schreef mschol het volgende:
[..]
koffie kan ik als het nodig is nog wel zetten, denk ik....
ik heb wel een koffiemachine staan zodat ik mensen in iedergeval koffie kan aanbieden, maar opzich zou een senseo volstaan daarvoor
[..]
veel meer dan een half glas verplichte champagne met oud jaar (en nog beetje tegen heug en meug) en een shotje ouzo bij de griek ben ik nooit gekomen. bier werd ook zo gepushed in mn pubertijd , net als 'uitgaan' (zus die je meesleept).
nou klinkt het alsof het zo slecht was mn pubertijd maar dat viel ook best mee, maar ik viel niet in het standaard " uitgaan, zuipen, feesten" straatje
Ouzo.quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat shotje bij de Griek vond ik ook altijd zo lekker,vaak nam ik die van de andere die aan tafel zaten en niet dronken ook even tot mij.
Nu laat ik dat ook aan mij voorbijgaan
kan je lichaam alcohol zo slecht verdragen? dan is dat wel jammer ja.quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat shotje bij de Griek vond ik ook altijd zo lekker,vaak nam ik die van de andere die aan tafel zaten en niet dronken ook even tot mij.
Nu laat ik dat ook aan mij voorbijgaan
Hey Freshquote:
Idem voor wat je smurfentekst onderaan betreft hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:47 schreef mschol het volgende:
[..]
koffie kan ik als het nodig is nog wel zetten, denk ik....
ik heb wel een koffiemachine staan zodat ik mensen in iedergeval koffie kan aanbieden, maar opzich zou een senseo volstaan daarvoor
[..]
veel meer dan een half glas verplichte champagne met oud jaar (en nog beetje tegen heug en meug) en een shotje ouzo bij de griek ben ik nooit gekomen. bier werd ook zo gepushed in mn pubertijd , net als 'uitgaan' (zus die je meesleept).
nou klinkt het alsof het zo slecht was mn pubertijd maar dat viel ook best mee, maar ik viel niet in het standaard " uitgaan, zuipen, feesten" straatje
Ik heb boezemfibrilleren, en dat kan ook opgewekt worden door alcohol.quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:52 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je lichaam alcohol zo slecht verdragen? dan is dat wel jammer ja.
ik zou het niet missen als ik alchol zou moeten laten staan.
Na een fles Safari was ik wel flink dronken.quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb boezemfibrilleren, en dat kan ook opgewekt worden door alcohol.
Aangezien ik het geen pretje vind als ik dat heb ga ik het ook niet uitdagen door alcohol te drinken.
Voor dat ik dat had maakte ik zo op een avond een fles safari of wijn soldaat als ik zin had. Kon goed tegen alcohol nooit dronken geweest of aangeschoten
Hey DJ.quote:
heel logischquote:Op donderdag 2 juni 2022 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb boezemfibrilleren, en dat kan ook opgewekt worden door alcohol.
Aangezien ik het geen pretje vind als ik dat heb ga ik het ook niet uitdagen door alcohol te drinken.
snap ik ookquote:Voor dat ik dat had maakte ik zo op een avond een fles safari of wijn soldaat als ik zin had. Kon goed tegen alcohol nooit dronken geweest of aangeschoten
Ik mis het ook niet echt, maar heel soms als ik bv uit eten ga denk ik wel zou ik ?
Draai nog maar een plaatquote:
Ik refereerde hieraanquote:
Dot begon.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:02 schreef TaMieke het volgende:
Hebben we het zo vroeg op de morgen al over drank?
Nummer ken ik niet. denk ook niet dat het mijn smaak is...quote:
Ja, o nee die kon ik zo drinken vond het echt een Godendrankjequote:Op donderdag 2 juni 2022 07:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Na een fles Safari was ik wel flink dronken.
Das het betere werk, thnx Bosquote:
Hey DJquote:
Ik was ook vergeten dat die bestond, denk een soort Pavlov reactiequote:Op donderdag 2 juni 2022 08:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nummer ken ik niet. denk ook niet dat het mijn smaak is...
Ik ook niet, lijkt mij ook geen pretjequote:Op donderdag 2 juni 2022 08:00 schreef mschol het volgende:
[..]
heel logisch
[..]
snap ik ook
dronken of aangeschoten zijn voor mij überhaupt onbekend, daar heb ik waarschijnlijk nooit genoeg alcohol voor gedronken in mn hele leven samen
quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:07 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Foutjuh heer Freshquote:
Stelletje dronkelappen hierquote:Op donderdag 2 juni 2022 08:02 schreef TaMieke het volgende:
Hebben we het zo vroeg op de morgen al over drank?
quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Foutjuh heer Freshikke was het niet
Dat is het betere werk.quote:
Ik begon niet over drank. en ook niet over het shotjequote:
O lekker, ga je nog ergens naar toe?quote:
Hey Bitterbalquote:
Heeft ze van haar vader,die gooide ook mensen uit een vliegtuig.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:25 schreef bitterbal het volgende:
onze maxima![]()
https://fb.watch/do4ktXcZkc/
quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Bitterbal![]()
IK heb je laatst nog gegeten uit de airfryer![]()
Geef ze mij maar gewoon uit de frituurpan vele malen lekkerder
"Brabant is fantastisch van boven"quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:25 schreef bitterbal het volgende:
onze maxima![]()
https://fb.watch/do4ktXcZkc/
Slappe dingen , niet echt een lekkere krokante bitequote:Op donderdag 2 juni 2022 08:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ja denk datd ie smaak idd niet te evenaren is maar toch vind ik die airfryer goede uitvinding
Hey IJsdraakjequote:
ik vind het grootste verschil met patat. Dat lukt mij niet nooit goed in dat dingquote:Op donderdag 2 juni 2022 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slappe dingen , niet echt een lekkere krokante bite
Heeeey Dot! Hoe is het met de schouder, nog steeds intensieve fysio?quote:
De appie heeft culry in de aanbieding,die zijn goed.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind het grootste verschil met patat. Dat lukt mij niet nooit goed in dat ding
Een airfryer is zo'n ding waar dikke mensen snacks in klaarmaken zodat ze denken dat ze gezond eten.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slappe dingen , niet echt een lekkere krokante bite
Ik bak maakt mijn Friet/patat altijd zelf nooit dat diepvries spul. Dat lukt helemaal niet in de airfryerquote:Op donderdag 2 juni 2022 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind het grootste verschil met patat. Dat lukt mij niet nooit goed in dat ding
quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een airfryer is zo'n ding waar dikke mensen snacks in klaarmaken zodat ze denken dat ze gezond eten.
Ik heb ook al gelezen dat die dingen vetter zijn dan gewoon gebakkenquote:Op donderdag 2 juni 2022 08:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een airfryer is zo'n ding waar dikke mensen snacks in klaarmaken zodat ze denken dat ze gezond eten.
maar doe je het dan in de oven of toch ook fituur?quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bak maakt mijn Friet/patat altijd zelf nooit dat diepvries spul. Dat lukt helemaal niet in de airfryer
Oostenrijk, Slovenië, Hongarije.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, ga je nog ergens naar toe?
Elke dag Bram Ladage van de Thuisbezorgdquote:Op donderdag 2 juni 2022 08:36 schreef bitterbal het volgende:
ik heb sinds dat ik terug ben van vakantie dat ding niet meer gebruikt
Goede keuze.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Elke dag Bram Ladage van de Thuisbezorgd
Dat zou je niet verder vertellenquote:Op donderdag 2 juni 2022 08:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die schijnt heel goed te zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon in de frituur panquote:Op donderdag 2 juni 2022 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar doe je het dan in de oven of toch ook fituur?
Leuk, fijne vakantie.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oostenrijk, Slovenië, Hongarije.
@Schakeltopiaquote:Op donderdag 2 juni 2022 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bezit gewoon niks om dat soort snacks in klaar te maken, net zo makkelijk. Heb toch liever een pozza.
Ja, crap, ik ben weer vergeten wat pozza was.quote:
Bier en pizza.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, crap, ik ben weer vergeten wat pozza was.
Gewoon de dag ervoor je tentje opzetten op Schiphol.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk, fijne vakantie.
Hopelijk ga je niet via schiphol
Meestal komt het bier ná de pizza.quote:
Met een goldcard hoef je niet in de rij te staan.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon de dag ervoor je tentje opzetten op Schiphol.
Daar ben ik toch veel te plebs voor.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met een goldcard hoef je niet in de rij te staan.
Tsja, offers moeten gemaakt worden.quote:
Alleen terugquote:Op donderdag 2 juni 2022 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk, fijne vakantie.
Hopelijk ga je niet via schiphol
10 euro voor een grote patat en een Mexicano. Moest toch een keer knipperen bij het afrekenen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsja, offers moeten gemaakt worden.
Hoe is het been?quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:53 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben best trots hoe weinig snacks ik naar binnen stouw. Alleen gisteren had ik dan van die mini pizzaatjes
Ouch.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
10 euro voor een grote patat en een Mexicano. Moest toch een keer knipperen bij het afrekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |