Die schijnt heel goed te zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Elke dag Bram Ladage van de Thuisbezorgd
Gewoon in de frituur panquote:Op donderdag 2 juni 2022 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar doe je het dan in de oven of toch ook fituur?
Leuk, fijne vakantie.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oostenrijk, Slovenië, Hongarije.
@Schakeltopiaquote:Op donderdag 2 juni 2022 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bezit gewoon niks om dat soort snacks in klaar te maken, net zo makkelijk. Heb toch liever een pozza.
Ja, crap, ik ben weer vergeten wat pozza was.quote:
Bier en pizza.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, crap, ik ben weer vergeten wat pozza was.
Gewoon de dag ervoor je tentje opzetten op Schiphol.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk, fijne vakantie.
Hopelijk ga je niet via schiphol
Meestal komt het bier ná de pizza.quote:
Met een goldcard hoef je niet in de rij te staan.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon de dag ervoor je tentje opzetten op Schiphol.
Daar ben ik toch veel te plebs voor.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met een goldcard hoef je niet in de rij te staan.
Tsja, offers moeten gemaakt worden.quote:
Alleen terugquote:Op donderdag 2 juni 2022 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk, fijne vakantie.
Hopelijk ga je niet via schiphol
10 euro voor een grote patat en een Mexicano. Moest toch een keer knipperen bij het afrekenen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsja, offers moeten gemaakt worden.
Hoe is het been?quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:53 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben best trots hoe weinig snacks ik naar binnen stouw. Alleen gisteren had ik dan van die mini pizzaatjes
Ouch.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
10 euro voor een grote patat en een Mexicano. Moest toch een keer knipperen bij het afrekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |