Dat heeft zelfs mijn brakke huur ovenquote:Op donderdag 2 juni 2022 09:07 schreef CherryLips het volgende:
En dat ding heeft nog zo'n snel voorverwarmen-optie ook.
ja kwam toch een klein beetje binnen ofzo..quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij heeft er ook lang gezeten joh. Ik weet niet beter 's ochtends.
Tien jaar geleden was dat nog dé shit. M'n zus heeft er eentje die zichzelf schoonmaakt, daar had ik misschien ook beter in kunnen investeren.quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat heeft zelfs mijn brakke huur oven
mja dit is een gare combi magnetron oven dinges... met nadruk op gaar.quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tien jaar geleden was dat nog dé shit. M'n zus heeft er eentje die zichzelf schoonmaakt, daar had ik misschien ook beter in kunnen investeren.
Is er in elk geval iets gaar.quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja dit is een gare combi magnetron oven dinges... met nadruk op gaar.
mja.. hij is ook totaal niet consistent en temperatuurstabiel. Kan er nog geen cake fatsoenlijk in bakken.quote:
quote:
Buiten het roken om is het best een leuke plant hoor.quote:
Ik vind alleen het roken boeiend.quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Buiten het roken om is het best een leuke plant hoor.
Squeeky clean.quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:23 schreef CherryLips het volgende:
Zo lekker om te douchen als je het een dagje hebt overgeslagen. Dan waardeer je het nog meer.
Daar ben ik een paar jaar geleden mee gestopt,maar vond het kweken altijd wel heel leuk.En knippen etc.quote:
quote:
om kosten te besparen?quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:23 schreef CherryLips het volgende:
Zo lekker om te douchen als je het een dagje hebt overgeslagen. Dan waardeer je het nog meer.
Nee is gewoon niet nodig om elke dag te douchen. Om de dag schijnt al te vaak te zijn maar anders krijg ik de zenuwen van m'n smerige haar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |