valt wel wat voor te zeggen, maar toch.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan weer mee oneens. Vergelijk het met een bedrijf. Als je werknemer van zoiets wordt beschuldigd dan heb je niet echt een andere keuze dan hem/haar op non-actief te zetten. Want als hij/zij onschuldig is, kun je hem/haar daarna weer aan het werk zetten. Maar andersom heeft nogal consequenties (iemand gewoon door laten werken, terwijl hij/zij daadwerkelijk schuldig was).
Jij vroeg wat ik wil. Dan geef ik antwoord.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is een geheel andere discussie.
Ergens ja. Maar je ziet: het recht wint uiteindelijk.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
valt wel wat voor te zeggen, maar toch.
je kan eigenlijk tegenwoordig gewoon een hele muziek/acteer carrière van iemand kapot maken door simpel 1 uitspraak te doen lijkt het wel
Toch zeker wel vergelijkbaar met Jason Momoa. En volgens mij werd ze ook in één adem met Gal Gadot genoemd...quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:01 schreef theunderdog het volgende:
Wat ik mij alleen afvraag: heeft die Amber Heard überhaupt 15 miljoen? kan zijn dat ik mij er volledig op verkijk, hoor. Maar zo 'groot' was die toch niet??
ja maar zijn carrière is wel aan diggelenquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ergens ja. Maar je ziet: het recht wint uiteindelijk.
Nee, meidquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jij vroeg wat ik wil. Dan geef ik antwoord.
Aaah oke. Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:10 schreef MissRelin het volgende:
[..]
Toch zeker wel vergelijkbaar met Jason Momoa. En volgens mij werd ze ook in één adem met Gal Gadot genoemd...
tegen welk gevolg?quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ergens ja. Maar je ziet: het recht wint uiteindelijk.
Oh jaquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:10 schreef MissRelin het volgende:
[..]
Toch zeker wel vergelijkbaar met Jason Momoa. En volgens mij werd ze ook in één adem met Gal Gadot genoemd...
denk dat de vervolgschade voor Depp wel mee zal vallen eerlijk gezegd, die had al een mooi cv opgebouwd en die is niet meteen weg.. maar een beginnende acteur zou hiermee idd wel vakken moeten gaan vullen bij wijze van sprekequote:Op woensdag 1 juni 2022 22:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja maar zijn carrière is wel aan diggelen
Als je iemand valselijk beschuldigd, trek je praktisch altijd aan het kortste eind. Maar ja, voordat het allemaal voor het recht komt, heb je veel zorgen en hoofdpijn. Maar ik zie niet echt in hoe het anders kan. Je kan als bedrijf ook niet het risico nemen om een verkrachter, vrouwenbeater te laten werken..quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
tegen welk gevolg?
nu hebben we het hier over een miljoenen verdienende acteur die echt niet een droog broodje hoefde te eten, maar bijv hier in NL zou een zangertje die het echt van schnabbels moet hebben ook gepakt worden en wanneer krijgt die uiteindelijk het winnende recht?
Volgens mij probeerde AH's team de wereld ervan te overtuigen dat ze qua acteerniveau en rollen op dezelfde lijn stond als acteurs die HEEL VEEL meer bereikt hebben, waaronder een Jason Momoa en Gal Gadot...quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Aaah oke. Dat wist ik niet.
Gal Gadot, dat is toch die Israëlische dame? daar zou ik wel door 'genederzet' door willen worden. Schatje mag ik je Palestijn zijn.
Hij is keihard gecanceld en laten vallen door o.a. Disney, het enige bedrijf wat achter hem blijven staan is Dior volgens mij...quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk dat de vervolgschade voor Depp wel mee zal vallen eerlijk gezegd, die had al een mooi cv opgebouwd en die is niet meteen weg.. maar een beginnende acteur zou hiermee idd wel vakken moeten gaan vullen bij wijze van spreke
Anders verkoopt ze toch gewoon de boot...quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:01 schreef theunderdog het volgende:
Wat ik mij alleen afvraag: heeft die Amber Heard überhaupt 15 miljoen? kan zijn dat ik mij er volledig op verkijk, hoor. Maar zo 'groot' was die toch niet??
ja en Disney komt wel terug want die willen echt geen inkomsten voor piratenfilmpjes mis lopenquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hij is keihard gecanceld en laten vallen door o.a. Disney, het enige bedrijf wat achter hem blijven staan is Dior volgens mij...
Disney is te druk met grooming.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hij is keihard gecanceld en laten vallen door o.a. Disney, het enige bedrijf wat achter hem blijven staan is Dior volgens mij...
Nee.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:05 schreef theunderdog het volgende:
Het recht heeft gesproken. Wat wil je nou nog meer?
intussen is Depp al bijna bejaard hequote:Op woensdag 1 juni 2022 22:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en Disney komt wel terug want die willen echt geen inkomsten voor piratenfilmpjes mis lopen
Ik vind dat hele punt van niet op social media gaan sowieso dubieus. Ik kan wel wegblijven van Instagram en Twitter, maar ik kan niet tegenhouden dat mijn tante allemaal memes gaat appen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Toch heb ik vragen,.
• Had Heard kunnen winnen als zij Camille & co. als advocaten had gehad?
• Heeft het feit dat Depp een geliefd acteur is (mogelijk ook voor de jury dus) meegespeeld?
• Heeft de jury écht geen beelden, citaten en what not opgezocht in hun vrije tijd en daardoor hun mening niet laten beïnvloeden?
• Wat nu met de Britse zaken?
• Wat als Heard van het level Depp was en hij van sterniveau Heard?
Speculaas, speculaas.
ja intussen heeft Depp ook wel al meer geld dan hij en zijn kinderen in een leven op kunnen krijgen hequote:Op woensdag 1 juni 2022 22:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
intussen is Depp al bijna bejaard he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Als ik Depp was zou ik mijn fee wel iets verhogen als Disney komt.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en Disney komt wel terug want die willen echt geen inkomsten voor piratenfilmpjes mis lopen
Ja dat maakt toch niet uitquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja intussen heeft Depp ook wel al meer geld dan hij en zijn kinderen in een leven op kunnen krijgen he
dat sowiesoquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:17 schreef PirE het volgende:
[..]
Als ik Depp was zou ik mijn fee wel iets verhogen als Disney komt.
Waarom zou Depp dat in hemelsnaam nog willen??quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben onwijs benieuwd naar de gevolgen van deze uitspraak. Zal Johnny weer (veel) rollen aangeboden krijgen? Dan doel ik wel op rollen van niveau. Zal Disney hem terugnemen? Waar ze dat voorheen niet gedaan zouden hebben i.v.m. slechte werkethiek (als dat zo is) doen ze dat misschien nu wel om als held over te komen (plus $$$$$$)?
edit; want ook hij kwam natuurlijk niet heel netjes naar voren.
daarover zei ik al dat die gast een CV heeft die echt niet weg is hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat maakt toch niet uit![]()
en misschien gaat het hem meer om een nalatenschap als acteur dan geld op dit punt in zijn leven
Ik denk dat Depp vriendelijk bedankt. Elaine heeft immers meermaals gezegd dat hij niet terugkomt voor 300 miljoen en een miljoen alpaca's.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben onwijs benieuwd naar de gevolgen van deze uitspraak. Zal Johnny weer (veel) rollen aangeboden krijgen? Dan doel ik wel op rollen van niveau. Zal Disney hem terugnemen? Waar ze dat voorheen niet gedaan zouden hebben i.v.m. slechte werkethiek (als dat zo is) doen ze dat misschien nu wel om als held over te komen (plus $$$$$$)?
dan maken ze er 300 miljoen alpaca's en 100 miljoen dollar vanquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:20 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik denk dat Depp vriendelijk bedankt. Elaine heeft immers meermaals gezegd dat hij niet terugkomt voor 300 miljoen en een miljoen alpaca's.
Er is nog een lange weg te gaan.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
hoe CNN het weet te spinnen
quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom zou Depp dat in hemelsnaam nog willen??
True. Maar ben wel benieuwd naar de invloed op zijn carrière. Hij heeft het geld ook nodig dus zal wellicht wat minder picky zijn. Ik doel dus wel op rollen van niveau, zoals ik eerder aangaf.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:20 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik denk dat Depp vriendelijk bedankt. Elaine heeft immers meermaals gezegd dat hij niet terugkomt voor 300 miljoen en een miljoen alpaca's.
Hij kan gewoon met 'pensioen', hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
[..]
True. Maar ben wel benieuwd naar de invloed op zijn carrière. Hij heeft het geld ook nodig dus zal wellicht wat minder picky zijn. Ik doel dus wel op rollen van niveau, zoals ik eerder aangaf.
CNNquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of je die Law&Crime nog kijkt maar letterlijk vragen aan kind van 5/6 ofzo hoe hij het vindt hier te zijn op deze belangrijke dag,quote:
je hoeft mij niet te trollen hoor ik ben geen eksterquote:
Spinnen? Dat is toch gewoon de waarheid.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
Uiteraard. Maar met de snelheid waarop hij door zijn geld is gegaan vorige keer (en een lening nodig had) is dat wellicht niet genoeg,quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij kan gewoon met 'pensioen', hoor.
zoals die juridische kerel net ook al sprakquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Spinnen? Dat is toch gewoon de waarheid.
Ik vind het wel een slimme kop. Er zijn al 10.000 koppen die schreeuwen over de winst van Depp. Dit is veel klikbaarder en nog waar ook.
Heeft hij vast zelf geschrevenquote:
Ja, goed. Maar ga er een beetje vanuit dat hij hierdoor ook wijzer is geworden. Dat je in labiele situaties, ook labiele mensen aantrekt. En dat je dan plots je reputatie voor verdedigen voor het recht.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar met de snelheid waarop hij door zijn geld is gegaan vorige keer (en een lening nodig had) is dat wellicht niet genoeg,. En met celebs is het altijd wat lastig; hij is nog steeds steenrijk maar hij heeft ook veel duurdere huizen, kosten, jacht(en), mensen etc. die hij moet betalen. Ik weet niet hoe het zit voor dat privé-eiland van 'm maar ook daar zullen dure huizen staan,
.
Ik durf niet meteen aan te nemen dat hij wijzer is geworden,quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, goed. Maar ga er een beetje vanuit dat hij hierdoor ook wijzer is geworden. Dat je in labiele situaties, ook labiele mensen aantrekt. En dat je dan plots je reputatie voor verdedigen voor het recht.
Flappy fish marketquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:27 schreef Sebbeszweet het volgende:
Heeft wel een mooi woord opgeleverd: megapint
Wat was er eigenlijk met die trailer park manager? Dat stuk heb ik gemist.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:29 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
De trailerpark manager heeft ook gereageerd
Vind ik toch te makkelijk. Het haalt de verantwoordelijkheid bij haar weg. Uiteraard heeft ze typische 'borderline' trekjes. Maar het was een doelbewuste keuze om Depp kapot te willen maken.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:34 schreef AnneX het volgende:
Amber is een psychiatrisch patiënt.
Eerder hoorde ik Depp vertellen over zijn jeugd en zijn moeder.
Het lijkt wel of hij diens evenbeeld in Amber had ontmoet.
Arm kind.
Die was getuige en verklaarde dat Amber juist jaloers deed die avond. Ook had hij Depp een rekening van 60 dollar gestuurd voor een kapotte lamp.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat was er eigenlijk met die trailer park manager? Dat stuk heb ik gemist.
Oh, zeker. Dat was duidelijk.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Vind ik toch te makkelijk. Het haalt de verantwoordelijkheid bij haar weg. Uiteraard heeft ze typische 'borderline' trekjes. Maar het was een doelbewuste keuze om Depp kapot te willen maken.
En ze moest toch nog 7 miljoen aan het 1 of ander betalen wat nog steeds niet gebeurd is?quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:01 schreef theunderdog het volgende:
Thanks. Daar heb ik inderdaad wel stukjes van meegekregen maar niet het hele verhaal.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:39 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Die was getuige en verklaarde dat Amber juist jaloers deed die avond. Ook had hij Depp een rekening van 60 dollar gestuurd voor een kapotte lamp.
Heard zei dat deze man er helemaal niet was en dat Depp de trailer kort en klein had geslagen.
Klopt, aan de ACLU en Childrens Hospital.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:42 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
En ze moest toch nog 7 miljoen aan het 1 of ander betalen wat nog steeds niet gebeurd is?
Een goed imago kost geld. Een goed imago van een ander slopen ook. En we zullen zien hoeveel werk ze nog zal krijgen voordat we een conclusie gaan trekken over hoeveel het slopen van het eigen imago zal kosten.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Klopt, aan de ACLU en Childrens Hospital.
Smaad is volgens de definitie niet hetzelfde als een mening.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:45 schreef Sumppi het volgende:
En de vrijheid van meningsuiting is ingeperkt. Smaad wordt veroordeeld.
Nee helemaal niet, met lullen als beau die gewoon standaard de man veroordelen kn dit soort zaken Onder enige kennis, is dit best nodig.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:40 schreef theunderdog het volgende:
Nu is #mentoo trending.
Ben gelukkig dat Depp heeft gewonnen. Maar dit lijkt mij tamelijk overdrijven.
Nee, deze vrouw maakte vanaf 2014 misbruik van haar man en zijn status. Kijk de film Gone girl maar deed Amber ook in 2014. Teveel overeenkomsten.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Toch heb ik vragen,.
• Had Heard kunnen winnen als zij Camille & co. als advocaten had gehad?
• Heeft het feit dat Depp een geliefd acteur is (mogelijk ook voor de jury dus) meegespeeld?
• Heeft de jury écht geen beelden, citaten en what not opgezocht in hun vrije tijd en daardoor hun mening niet laten beïnvloeden?
• Wat nu met de Britse zaken?
• Wat als Heard van het level Depp was en hij van sterniveau Heard?
Speculaas, speculaas.
Appels en peren dit hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:14 schreef laforest het volgende:
In het VK was bewezen geacht dat de omschrijving 'wife beater' correct was over Depp. Dat komt niet zomaar uit de lucht vallen.
Maar ja, in de VS was O.J. Simpson ook niet schuldig. Als je maar veel geld hebt en beroemd bent, dan kun je dus je onschuld kopen met dure advocaten en rechtspraak door een groep leken. Zo lijkt het soms in ieder geval.
Ik zie dit wel als hoopvol voor andere zaken zoals hyde van that 70 show die is ook van Netflix gebonjourd door leugenachtige exen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:40 schreef theunderdog het volgende:
Nu is #mentoo trending.
Ben gelukkig dat Depp heeft gewonnen. Maar dit lijkt mij tamelijk overdrijven.
Ja,eng gewoonquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, deze vrouw maakte vanaf 2014 misbruik van haar man en zijn status. Kijk de film Gone girl maar deed Amber ook in 2014. Teveel overeenkomsten.
Genoteerdquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, deze vrouw maakte vanaf 2014 misbruik van haar man en zijn status. Kijk de film Gone girl maar deed Amber ook in 2014. Teveel overeenkomsten.
Elon Musk komt haar wel troosten.quote:
Lol vind ik ver gaan. Die wordt door 3 verschillende vrouwen beschuldigd van verkrachtingquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zie dit wel als hoopvol voor andere zaken zoals hyde van that 70 show die is ook van Netflix gebonjourd door leugenachtige exen.
Robert Knepper t-bag uit prison break ook zo een. Misschien is dit een begin überhaupt al blij dat een man dit soort zaken nog kan winnen in deze enge woke maatschappij.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Korte versie met de overeenkomsten is te vinden op YouTube.
Of de andere kant: dat je een vrouw altijd op haar woord moet geloven wat vrouw.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, met lullen als beau die gewoon standaard de man veroordelen kn dit soort zaken Onder enige kennis, is dit best nodig.
Dit, en er zijn zoveel punten in deze zaak die gewoon niet kloppen. Toch is escape nodig voor dit soort zaken, Amber ging van kleine leugen over in een grotere leugen tot aan niet meer houdbaar.quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of de andere kant: dat je een vrouw altijd op haar woord moet geloven wat vrouw.
Nee,zo maak je weekdieren van ons.Ook als een vrouw iets beweerd moet dat gewoon eerlijk onderzocht
Die is met z’n scharrel in zuid Frankrijkquote:
Ja pciesquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of de andere kant: dat je een vrouw altijd op haar woord moet geloven wat vrouw.
Nee,zo maak je weekdieren van ons.Ook als een vrouw iets beweerd moet dat gewoon eerlijk onderzocht worden .
Herengeur van Dior.quote:
Nou als je voorbeelden leest van Borderliners, zelfs hier op fok in R&P dan gaan die wel ver.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Vind ik toch te makkelijk. Het haalt de verantwoordelijkheid bij haar weg. Uiteraard heeft ze typische 'borderline' trekjes. Maar het was een doelbewuste keuze om Depp kapot te willen maken.
Wat ik er van begrijp ging het ook om een uitspraak van een agent/manager/advocaat van Depp en niet van hem zelf.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zoals die juridische kerel net ook al sprak
de punten waar het om ging, heeft Depp allemaal gewonnen...
quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Goede uitspraak, denk ik. Stiekem vond ik het wel wat sneu om haar oprecht zo verdrietig te zien zitten (ipv 'nep'),. Het idee dat je daar volledig vernederd wordt voor het oog van de camera's, publiek etc. Juist datgene zorgt natuurlijk voor dat vernederende gevoel. Het lijkt me echt wel heel zwaar om te weten dat iedereen je haat en je nu echt uitlacht. Dan heb ik het nog niet eens over de rest van Hollywood.
Moet ze de volgende keer goed overna denken dan, voordat ze haar partners bed onderschijt en de honden de schuld geeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm dat dacht ik eerst ook, maar dan slaan die artikelen helemaal nergens op.quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat ik er van begrijp ging het ook om een uitspraak van een agent/manager/advocaat van Depp en niet van hem zelf.
Wie schijt er nou in het bed van je belager.quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Moet ze de volgende keer goed overna denken dan, voordat ze haar partners bed onderschijt en de honden de schuld geeft.
De radiodocu glasscherven en duistere rituelen is wdb wel verhelderend.quote:Op donderdag 2 juni 2022 00:13 schreef mazaru het volgende:
Die claim dat hij een gebroken fles in haar vagina had gepropt was ook te bizar om waar te zijn. Ze voelde zogenaamd niet dat die gebroken was. Nou heb ik het zelf nooit meegemaakt, maar het lijkt mij dat je wel voelt als je vagina opengesneden wordt en het lijkt mij ook dat je daarna wat medische hulp nodig hebt.
Ik ga dat morgen eens op mijn gemak bekijken.quote:Op donderdag 2 juni 2022 00:15 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
De radiodocu glasscherven en duistere rituelen is wdb wel verhelderend.
https://www.vpro.nl/argos(...)itueel-misbruik.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |