Elon Musk komt haar wel troosten.quote:
Lol vind ik ver gaan. Die wordt door 3 verschillende vrouwen beschuldigd van verkrachtingquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zie dit wel als hoopvol voor andere zaken zoals hyde van that 70 show die is ook van Netflix gebonjourd door leugenachtige exen.
Robert Knepper t-bag uit prison break ook zo een. Misschien is dit een begin überhaupt al blij dat een man dit soort zaken nog kan winnen in deze enge woke maatschappij.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Korte versie met de overeenkomsten is te vinden op YouTube.
Of de andere kant: dat je een vrouw altijd op haar woord moet geloven wat vrouw.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, met lullen als beau die gewoon standaard de man veroordelen kn dit soort zaken Onder enige kennis, is dit best nodig.
Dit, en er zijn zoveel punten in deze zaak die gewoon niet kloppen. Toch is escape nodig voor dit soort zaken, Amber ging van kleine leugen over in een grotere leugen tot aan niet meer houdbaar.quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of de andere kant: dat je een vrouw altijd op haar woord moet geloven wat vrouw.
Nee,zo maak je weekdieren van ons.Ook als een vrouw iets beweerd moet dat gewoon eerlijk onderzocht
Die is met z’n scharrel in zuid Frankrijkquote:
Ja pciesquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of de andere kant: dat je een vrouw altijd op haar woord moet geloven wat vrouw.
Nee,zo maak je weekdieren van ons.Ook als een vrouw iets beweerd moet dat gewoon eerlijk onderzocht worden .
Herengeur van Dior.quote:
Nou als je voorbeelden leest van Borderliners, zelfs hier op fok in R&P dan gaan die wel ver.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Vind ik toch te makkelijk. Het haalt de verantwoordelijkheid bij haar weg. Uiteraard heeft ze typische 'borderline' trekjes. Maar het was een doelbewuste keuze om Depp kapot te willen maken.
Wat ik er van begrijp ging het ook om een uitspraak van een agent/manager/advocaat van Depp en niet van hem zelf.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zoals die juridische kerel net ook al sprak
de punten waar het om ging, heeft Depp allemaal gewonnen...
quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Goede uitspraak, denk ik. Stiekem vond ik het wel wat sneu om haar oprecht zo verdrietig te zien zitten (ipv 'nep'),. Het idee dat je daar volledig vernederd wordt voor het oog van de camera's, publiek etc. Juist datgene zorgt natuurlijk voor dat vernederende gevoel. Het lijkt me echt wel heel zwaar om te weten dat iedereen je haat en je nu echt uitlacht. Dan heb ik het nog niet eens over de rest van Hollywood.
Moet ze de volgende keer goed overna denken dan, voordat ze haar partners bed onderschijt en de honden de schuld geeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm dat dacht ik eerst ook, maar dan slaan die artikelen helemaal nergens op.quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat ik er van begrijp ging het ook om een uitspraak van een agent/manager/advocaat van Depp en niet van hem zelf.
Wie schijt er nou in het bed van je belager.quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Moet ze de volgende keer goed overna denken dan, voordat ze haar partners bed onderschijt en de honden de schuld geeft.
De radiodocu glasscherven en duistere rituelen is wdb wel verhelderend.quote:Op donderdag 2 juni 2022 00:13 schreef mazaru het volgende:
Die claim dat hij een gebroken fles in haar vagina had gepropt was ook te bizar om waar te zijn. Ze voelde zogenaamd niet dat die gebroken was. Nou heb ik het zelf nooit meegemaakt, maar het lijkt mij dat je wel voelt als je vagina opengesneden wordt en het lijkt mij ook dat je daarna wat medische hulp nodig hebt.
Ik ga dat morgen eens op mijn gemak bekijken.quote:Op donderdag 2 juni 2022 00:15 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
De radiodocu glasscherven en duistere rituelen is wdb wel verhelderend.
https://www.vpro.nl/argos(...)itueel-misbruik.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |