Ja dat maakt toch niet uitquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja intussen heeft Depp ook wel al meer geld dan hij en zijn kinderen in een leven op kunnen krijgen he
dat sowiesoquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:17 schreef PirE het volgende:
[..]
Als ik Depp was zou ik mijn fee wel iets verhogen als Disney komt.
Waarom zou Depp dat in hemelsnaam nog willen??quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben onwijs benieuwd naar de gevolgen van deze uitspraak. Zal Johnny weer (veel) rollen aangeboden krijgen? Dan doel ik wel op rollen van niveau. Zal Disney hem terugnemen? Waar ze dat voorheen niet gedaan zouden hebben i.v.m. slechte werkethiek (als dat zo is) doen ze dat misschien nu wel om als held over te komen (plus $$$$$$)?
edit; want ook hij kwam natuurlijk niet heel netjes naar voren.
daarover zei ik al dat die gast een CV heeft die echt niet weg is hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat maakt toch niet uit![]()
en misschien gaat het hem meer om een nalatenschap als acteur dan geld op dit punt in zijn leven
Ik denk dat Depp vriendelijk bedankt. Elaine heeft immers meermaals gezegd dat hij niet terugkomt voor 300 miljoen en een miljoen alpaca's.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben onwijs benieuwd naar de gevolgen van deze uitspraak. Zal Johnny weer (veel) rollen aangeboden krijgen? Dan doel ik wel op rollen van niveau. Zal Disney hem terugnemen? Waar ze dat voorheen niet gedaan zouden hebben i.v.m. slechte werkethiek (als dat zo is) doen ze dat misschien nu wel om als held over te komen (plus $$$$$$)?
dan maken ze er 300 miljoen alpaca's en 100 miljoen dollar vanquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:20 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik denk dat Depp vriendelijk bedankt. Elaine heeft immers meermaals gezegd dat hij niet terugkomt voor 300 miljoen en een miljoen alpaca's.
Er is nog een lange weg te gaan.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
hoe CNN het weet te spinnen
quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom zou Depp dat in hemelsnaam nog willen??
True. Maar ben wel benieuwd naar de invloed op zijn carrière. Hij heeft het geld ook nodig dus zal wellicht wat minder picky zijn. Ik doel dus wel op rollen van niveau, zoals ik eerder aangaf.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:20 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik denk dat Depp vriendelijk bedankt. Elaine heeft immers meermaals gezegd dat hij niet terugkomt voor 300 miljoen en een miljoen alpaca's.
Hij kan gewoon met 'pensioen', hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
[..]
True. Maar ben wel benieuwd naar de invloed op zijn carrière. Hij heeft het geld ook nodig dus zal wellicht wat minder picky zijn. Ik doel dus wel op rollen van niveau, zoals ik eerder aangaf.
CNNquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of je die Law&Crime nog kijkt maar letterlijk vragen aan kind van 5/6 ofzo hoe hij het vindt hier te zijn op deze belangrijke dag,quote:
je hoeft mij niet te trollen hoor ik ben geen eksterquote:
Spinnen? Dat is toch gewoon de waarheid.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
Uiteraard. Maar met de snelheid waarop hij door zijn geld is gegaan vorige keer (en een lening nodig had) is dat wellicht niet genoeg,quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij kan gewoon met 'pensioen', hoor.
zoals die juridische kerel net ook al sprakquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Spinnen? Dat is toch gewoon de waarheid.
Ik vind het wel een slimme kop. Er zijn al 10.000 koppen die schreeuwen over de winst van Depp. Dit is veel klikbaarder en nog waar ook.
Heeft hij vast zelf geschrevenquote:
Ja, goed. Maar ga er een beetje vanuit dat hij hierdoor ook wijzer is geworden. Dat je in labiele situaties, ook labiele mensen aantrekt. En dat je dan plots je reputatie voor verdedigen voor het recht.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar met de snelheid waarop hij door zijn geld is gegaan vorige keer (en een lening nodig had) is dat wellicht niet genoeg,. En met celebs is het altijd wat lastig; hij is nog steeds steenrijk maar hij heeft ook veel duurdere huizen, kosten, jacht(en), mensen etc. die hij moet betalen. Ik weet niet hoe het zit voor dat privé-eiland van 'm maar ook daar zullen dure huizen staan,
.
Ik durf niet meteen aan te nemen dat hij wijzer is geworden,quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, goed. Maar ga er een beetje vanuit dat hij hierdoor ook wijzer is geworden. Dat je in labiele situaties, ook labiele mensen aantrekt. En dat je dan plots je reputatie voor verdedigen voor het recht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |