Er is geen verschil. Hij is nog steeds ongevacineerd.quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen Djokovic en Djokovic? Voor en na corona?
Nee, ik bedoelde Cilic. Cilic, Djokovic, Federer en Nadal hebben met z'n vieren tweeënzestig grandslamtoernooien gewonnen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 18:47 schreef superniger het volgende:
[..]
Er is geen verschil. Hij is nog steeds ongevacineerd.
Voor mij is Cilic een beetje een saaie speler. Zou toch wat zijn als hij de finale zou halen. Hoop eigenlijk toch dat het Rune lukt. Nadal-Rune lijkt me het meest aantrekkelijke affiche voor een finale.quote:Op woensdag 1 juni 2022 18:56 schreef Federer-fan het volgende:
Niet erg boeiend inderdaad. Van Ruud-Ruun kijk ik denk ik alleen het eerste uur, als dat überhaupt een beetje boeiend is.
Mee eens. Zeker met al die dropshots van hem (Ruun).quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:13 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Voor mij is Cilic een beetje een saaie speler. Zou toch wat zijn als hij de finale zou halen. Hoop eigenlijk toch dat het Rune lukt. Nadal-Rune lijkt me het meest aantrekkelijke affiche voor een finale.
Ja, inderdaad. Vanaf nu is het trouwens een wedstrijd om één gewonnen set.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:38 schreef Arizona het volgende:
Beter hadden ze deze wedstrijd in de nacht gespeeld, wat een slaapverwekkende pot.
Best of one sets! Spannendddquote:Op woensdag 1 juni 2022 19:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Vanaf nu is het trouwens een wedstrijd om één gewonnen set.
Vind het eigenlijk nogal meevallenquote:Op woensdag 1 juni 2022 19:38 schreef Arizona het volgende:
Beter hadden ze deze wedstrijd in de nacht gespeeld, wat een slaapverwekkende pot.
Rune ook niet? Van hem verwacht ik nog wel iets. Vooral met die dropshots wat fysiek een mooie uitdaging voor Nadal kan worden.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:44 schreef eentwee het volgende:
De finale wordt sowieso een strontpot, geen van de spelers uit de onderste speelhelft kan potten breken in een GS-finale tegen Nadal, en al helemaal niet op gravel.
Cilic gaat dit dan ook winnen. Valt me hele wedstrijd al op inderdaad.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:35 schreef GwaiLow het volgende:
Rublev heeft het mentaal zwaar. Veel klagen over de baan etc. Cynisch lachen...
Blijft wel zeer bizar dat (als?) ze dat van het record van Sampras dachten, het record dat Sampras stond totaal niet scherp. Ik noem een Björn Borg die op z'n 26ste stopte, de Australian Open maar één keer speelde en toch al op 11 Grand slams kwam.quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is al bizar als 1 speler 20 Grand Slams wint (bij Sampras werd al gedacht dat zijn record heel lang zou blijven staan), nu heb je 3 spelers met zoveel Grand Slams die ook nog eens grotendeels in dezelfde periode speelden/spelen
Vind lastig te zien hoe Cilic er fysiek voor staat nu. Hij neemt sowieso veel risico, dus het is afwachten of hij in een goede flow komt deze set, dan pakt íe 'm wel.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Cilic gaat dit dan ook winnen. Valt me hele wedstrijd al op inderdaad.
Rune is een groot talent maar gaat de finale niet halen, en zelfs als hij dat wel doet dan is hij nog steeds veel te jong en onervaren om dan fysiek en mentaal iets in te kunnen brengen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Rune ook niet? Van hem verwacht ik nog wel iets. Vooral met die dropshots wat fysiek een mooie uitdaging voor Nadal kan worden.
Daar heb je gelijk in, en eigenlijk verwacht ik hetzelfde. Toch deed Rafa het wel direct toen hij nog jong en onervaren was.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:00 schreef eentwee het volgende:
[..]
Rune is een groot talent maar gaat de finale niet halen, en zelfs als hij dat wel doet dan is hij nog steeds veel te jong en onervaren om dan fysiek en mentaal iets in te kunnen brengen.
Je kunt er in feite gewoon weinig zinnigs over zeggen. Voor hetzelfde geld haalt Ruun de finale en spreekt bij de sterren van de hemel. Zelfs van Nadal zou hij kunnen winnen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:01 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, en eigenlijk verwacht ik hetzelfde. Toch deed Rafa het wel direct toen hij nog jong en onervaren was.
Zijn gewoon tennisregels: kwartfinales voor 25% vol, halve finales voor 50% en finales voor 100%.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:00 schreef GwaiLow het volgende:
Eigenlijk jammer dat het bij zo'n kwart finale lang niet vol zit.
Daar gaat jullie vriend niet op wachten, al had ik Ruun graag even zien spelen. Maar goed, dan misschien in de halve finale.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:11 schreef de_boswachter het volgende:
Nou 3-3.
Voordat Runed kan beginnen is het 21:30
Via de ESP kan je morgenochtend het duel geheel terugkijken. Of als je het duel vanavond deels ziet zet je 'm op pauze als je gaat slapen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daar gaat jullie vriend niet op wachten, al had ik Ruun graag even zien spelen. Maar goed, dan misschien in de halve finale.
Geen idee of dat van Sampras echt zo is, het werd in ieder geval gezegd toen Federer op weg was om het record over te nemenquote:Op woensdag 1 juni 2022 19:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Blijft wel zeer bizar dat (als?) ze dat van het record van Sampras dachten, het record dat Sampras stond totaal niet scherp. Ik noem een Björn Borg die op z'n 26ste stopte, de Australian Open maar één keer speelde en toch al op 11 Grand slams kwam.
Ik vind dat totaal anders dan bijvoorbeeld een record als dat van Usain Bolt die zo ver ahead of the pack was.
Echt bizar, als je deze wedstrijd hebt gemist lekker de supertiebreak terugkijken. Een hoger niveau ga je niet zien dit jaarquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:52 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een super-supertiebreak van Cilic zeg.
Deal! Mooie tijdquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:27 schreef Federer-fan het volgende:
Ik wil met jullie afspreken dat ik tot 22.00 u. blijf kijken.
En reageren hier?quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:27 schreef Federer-fan het volgende:
Nog wel luisteren daarna?quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:27 schreef Federer-fan het volgende:
Hand erop. Netjes.quote:
Jaa, maar niet echt mijn gebruikelijke niveau. Wel wat minder hoor.quote:
Nee, even lezen in de biografie van Sylvester Stallone en daarna mijn ogen dicht.quote:
Ook bij een 6-0 6-0 6-0?quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:53 schreef Federer-fan het volgende:
Ik wacht nog even tot Ruun zijn eerste game wint.
Positief aan Ruun vind ik trouwens zijn zus.
Jah.quote:
Morgen een rustdag voor de mannenquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:59 schreef Federer-fan het volgende:
Heren, Het moment is dan toch gekomen. Ruun heeft een game gewonnen. Daarnaast is het inmiddels 22.00 u. Ik heb weer genoten van het tennis, en van jullie. Jullie wens ik nog een mooie partij toe en een goede nachtrust voor later. En ik hoop dat we morgen weer allemaal kunnen genieten van mooi tennis en elkaars reacties.
Jinxquote:
ZEER slechte keuze van gebruiker Federer-fanquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:59 schreef Federer-fan het volgende:
Heren, Het moment is dan toch gekomen. Ruun heeft een game gewonnen. Daarnaast is het inmiddels 22.00 u. Ik heb weer genoten van het tennis, en van jullie. Jullie wens ik nog een mooie partij toe en een goede nachtrust voor later. En ik hoop dat we morgen weer allemaal kunnen genieten van mooi tennis en elkaars reacties.
Dit klopt wel een beetje inderdaad. Ruud heeft gewoon een toffe positieve uitstraling, en dat zie ik ook liever. Aan de andere kant zijn die verschillen in karakters ook wel leuk natuurlijk.quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Rune echt een vreselijk irritant ventje. Het hoeven niet allemaal koorknaapjes te zijn, maar hij heeft een bloedirritante uitstraling.
Ik vind Ruud een beetje een saaie uitstraling hebben, maar ik heb hem nog niet vaak zien spelenquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dit klopt wel een beetje inderdaad. Ruud heeft gewoon een toffe positieve uitstraling, en dat zie ik ook liever. Aan de andere kant zijn die verschillen in karakters ook wel leuk natuurlijk.
Ja, valt ook wel wat voor te zeggen. Maar wel een hele sportieve uitstraling hahaquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind Ruud een beetje een saaie uitstraling hebben, maar ik heb hem nog niet vaak zien spelen
Volgens mij bedoelde hij het nu een tikkeltje sarcastisch, als dat het altijd aan iets anders ligt wanneer Rune een fout maaktquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:16 schreef hhh38 het volgende:
Ik dacht dat de commentator overdreef gisteren door steeds die lampen te noemen bij smashes van Nadal, maar nu klaagt Rune er ook over
Of met z’n zusquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Rune zoekt continue contact met zijn coaches
Het zijn wel echt tegenpolen hequote:Op woensdag 1 juni 2022 23:45 schreef hhh38 het volgende:
Zelden een speler zo stoïcijns gezien als Ruud
Yup, het zal je kind zijnquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:47 schreef Slobeend het volgende:
Hij heeft z'n moeder bevolen te vertrekken?
Is coacing niet verboden??quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Rune zoekt continue contact met zijn coaches
Haha wat een figuur. Sowieso lijkt hij veel met randzaken bezig te zijn. Er moet nog heel wat water door de Skjern stromen voordat hij een stabiele wereldtopper kan worden.quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:47 schreef Slobeend het volgende:
Hij heeft z'n moeder bevolen te vertrekken?
Yup, maar dit is meer het schreeuwen van hem naar de box blijkbaar, er wordt niks teruggeroepen volgens mij.quote:
Kan zijn, maar je zou je toch kapot schamen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:50 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ach heerlijk toch. Die moeder krijgt straks vast wel een paar ton gestort van hem.
Er moest even wat ingefluisterd worden denk ik ja...quote:Op donderdag 2 juni 2022 00:03 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Holgertje is zijn moeder aan het zoeken?
Snap niet waarom een coach momentje tijdens de pauze niet is toegestaan, mag in elke andere sport.quote:Op donderdag 2 juni 2022 00:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er moest even wat ingefluisterd worden denk ik ja...
Murray is 35 en doet dat nog steedsquote:Op donderdag 2 juni 2022 00:00 schreef TheVulture het volgende:
Bij elke fucking gemiste bal van jezelf of goede bal van je tegenstander de bevestiging zoeken bij je eigen box, wat een onvolwassen kleuter ben je dan
Ruud pakt de set
Oh vind het ook bizar dat je in de tennissport bij de mannen niet de baan op mag worden geroepen om te coachen, of om er naast te zitten. Maar als dit de regels zijn moet je je er aan houden...quote:Op donderdag 2 juni 2022 00:05 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Snap niet waarom een coach momentje tijdens de pauze niet is toegestaan, mag in elke andere sport.
Ja weinig mis mee.quote:Op donderdag 2 juni 2022 00:11 schreef TheVulture het volgende:
wel een fijne commentator trouwens op Eurosport
Vind ik ook, heerlijk ergeren aan Rune en ondertussen best wat leuke punten.quote:Op donderdag 2 juni 2022 00:28 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Leuk partijtje toch, kan nog wel een 5e set worden.
Klopt. Maar de finale gaat om een of andere reden altijd naar die Boogert.quote:Op donderdag 2 juni 2022 00:11 schreef TheVulture het volgende:
wel een fijne commentator trouwens op Eurosport
Dat is blijkbaar zijn beruchte zus, al weet ik niet waarom dat zo isquote:Op donderdag 2 juni 2022 00:41 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Wat doet een jonge versie van Yvonne Strahovski in de box van Ruud?
En de boekhouder schudt zijn hoofd.quote:Op donderdag 2 juni 2022 00:44 schreef hhh38 het volgende:
Zure vrouwenhandshake nog even aan het net, Rune heeft geen vrienden gemaakt vandaag
Ja eens, echt supertriest gedrag nu maar hij is nog maar 19 en als de scherpe randjes er afgaan kan hij misschien 'gewoon' een leuke bad guy wordenquote:Op donderdag 2 juni 2022 00:46 schreef eentwee het volgende:
[..]
En de boekhouder schudt zijn hoofd.![]()
Ik ben geneigd Rune nog wel even het voordeel van de twijfel te geven. Toch leuk als er wat characters zijn in de sport. En wel echt van genoten dit toernooi.
Dan eerder een leuke 'bad' guy. Maar tot nu toe mag ik hem niet.quote:Op donderdag 2 juni 2022 00:50 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Ja eens, echt supertriest gedrag nu maar hij is nog maar 19 en als de scherpe randjes er afgaan kan hij misschien 'gewoon' een leuke bad guy worden
Blijkbaar is dit gastje zo al jaren bezig, en blijkbaar luistert hij naar niemand inclusief zijn ouders. Als je je moeder zo respectloos schoffeert en plein public vraag ik me af of dat nog goed gaat komen...quote:Op donderdag 2 juni 2022 00:50 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Ja eens, echt supertriest gedrag nu maar hij is nog maar 19 en als de scherpe randjes er afgaan kan hij misschien 'gewoon' een leuke bad guy worden
Eens.quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:31 schreef FundsAreSafu het volgende:
Zolang hij zijn zus niet wegstuurt vind ik het goed
Ik zie het nu pas. Wat een nachtbrakers zijn jullie zeg.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2022 00:00 schreef TheVulture het volgende:
Bij elke fucking gemiste bal van jezelf of goede bal van je tegenstander de bevestiging zoeken bij je eigen box, wat een onvolwassen kleuter ben je dan
[...]
Een bad guy met een vrouwenstem?quote:Op donderdag 2 juni 2022 00:50 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Ja, het is toch logisch dat iemand die 19 is nog geen 20 is.quote:Op donderdag 2 juni 2022 02:37 schreef geitenbrei het volgende:
https://speld.nl/2022/05/(...)lcaraz-19-is-pas-19/
Was bovenstaand artikel hier al gepost?
Holger Rune, een negentienjarige Deen, is ook nog geen twintig.
Hij reageert blijkbaar zelfs op random twitteraars?quote:
Dat heeft Alcaraz ook wel, het ene moment helemaal uit zijn dak gaan om een punt om 2 minuten laten zijn racket half stuk te slaan als er iets mis gaat.quote:Op donderdag 2 juni 2022 00:00 schreef TheVulture het volgende:
Ruud pakt de set
Djokovic kent z'n Pappenheimers.quote:"No, I'm not, I'm not surprised at all," replied Djokovic when asked about Nadal's physical condition.
"It's not the first time that he is able to, a few days after he is injured and can barely walk, come out 100 percent physically fit.
"He has done it many times in his career so I am not surprised."
90% van de tijd dusquote:Het kwam Rune op nogal wat kritiek te staan, onder meer in Deense media, maar de tennisser ontkent. ,,Ik hou van mijn moeder en ik stuur haar niet weg", stelt hij op Twitter. ,,Als ik gefrustreerd ben, kan het helpen dat mijn moeder of coach naar binnen gaat, zodat ik niet naar twee mensen hoef te kijken. Ook in mijn wedstrijd met Stefanos (Tsitsipas, red.) verliet ze de tribune. Om mij rust te geven. Ze bepaalt dat. Niet ik.”
Ja, zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten. Djokovic heeft ook in wedstrijden helemaal op apegapen gelegen om vervolgens weer al een jonge god over de baan te rennen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:55 schreef eentwee het volgende:
[..]
Djokovic kent z'n Pappenheimers.
https://www.marca.com/en/(...)6163f94b58b45a7.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:27 schreef Federer-fan het volgende:
Ben benieuwd naa de halve finales. Ik hoopo op een finale Swiatek-Gauff.
Overigens heb ik net een grap bedacht, dis ik jullie niet wil onthouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens heb ik net een grap bedacht, die ik jullie niet wil onthouden.Ik snap um niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens heb ik net een grap bedacht, die ik jullie niet wil onthouden.Ik snap hem ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
De grap is dat een karaokeavond vaak grappig is doordat mensen niet kunnen zingen maar dat degene waarover deze grap gaat, wél goed kan zingen, waardoor het dus niet grappig was. Daardoor is het grappig dat een van die vrienden het grappig vond terwijl het dat niet was.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
De grap is dat een karaokeavond vaa grappig is doordat mensen niet kunnen zingen maar dat degene waarover deze grap gaat, wél goed kan zingen, waardoor het dus niet grappig was. Daardoor is het grappig dat een van die vrienden het grappig vond terwijl het dat niet was.
Voor meer grappen zie hier.
Overigens heb ik net een grap bedacht, die ik jullie niet wil onthouden.Fok heeft een duim omlaag functie nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends all drive horses
120k totaal? Dat is een leuke prijs.quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:38 schreef superniger het volgende:
GSMC Koolhof.
60.000 euro in de pocket.
quote:
Nou, ik weet niet of je dat moet willen, want ik denk dat FOK! dan vaak gaat vastlopen door al die duimpjes omlaag voor mijn posts.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Fok heeft een duim omlaag functie nodig
Mja, op gravel vinden ze het niet betrouwbaar genoeg.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Blijft stompzinnig dat ze wel hawkeye voor de tv hebben maar het nog steeds weigeren te gebruiken.
is het op papier wel betrouwbaar genoeg?quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mja, op gravel vinden ze het niet betrouwbaar genoeg.
Voetbal kwam niet thuis dus dan maar een tennisster.quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:23 schreef superniger het volgende:
1 slam en nu al een boek.
[ twitter ]
Mannenquote:Op donderdag 2 juni 2022 17:18 schreef Federer-fan het volgende:
Als een mannelijke speler naar de tegenstander gebaart dat een bal inderdaad uit is, accepteert de ander dat (vrijwel) altijd. Bij de dames is dat volgens mij minder het geval. Trevisan en Gauff vertrouwen elkaar volgens mij voor geen meter - excusez le mot.
Volwassen reactie van Coco. Ook het feit dat ze andere dingen in de wereld noemt die een stuk belangrijker zijn dan een tennis match. Ze zei ''vooral in de US'', maar ze had Oekraïne ook wel kunnen noemen. Al met al een hele goed interview van zo'n jong meisje. Ze lijkt me mentaal een stuk sterker dan bijvoorbeeld Osaka, dus ze zou de komende 10 a 15 jaar wel eens de dienst samen met Swiatek uit kunnen gaan maken. Kijken wie daar nog bij komt. Wellicht Fernandez en Raducanu..quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:19 schreef Federer-fan het volgende:
"Niet stressen over een tenniswedstrijd."
Valt te merken dat je Rune hebt gemist gisterenquote:Op donderdag 2 juni 2022 17:18 schreef Federer-fan het volgende:
Als een mannelijke speler naar de tegenstander gebaart dat een bal inderdaad uit is, accepteert de ander dat (vrijwel) altijd. Bij de dames is dat volgens mij minder het geval. Trevisan en Gauff vertrouwen elkaar volgens mij voor geen meter - excusez le mot.
Hm, verschil is wel 3 jaar, en dat is veel op die leeftijd. Swiatek ook al wat meer ervaring in dit soort duels, maar als Coco goed speelt, en Swiatek heeft een iets mindere dag, dan heeft ze echt een hele goede kans.quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:18 schreef Federer-fan het volgende:
Coco.
![]()
Zou zij een serieuze kans maken tegen Swiatek?
Wat gebeurde daar dan?quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:26 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Valt te merken dat je Rune hebt gemist gisteren
Haha uitzondering! Aan de andere kant zei Ruud (terecht) ook niet zo heel veel. Dus keek Rune steeds naar zijn coach, terwijl het toch wel ballen waren die ruim uit waren. Dat is meer iets dat in Rune zit. Beetje frustratie, en dat is dan zijn manier om het te accepteren. Had niet veel met Ruud te maken of dat hij hem niet zou vertrouwen, denk ik.quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:26 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Valt te merken dat je Rune hebt gemist gisteren
Dat werd bij Barty ook gedachtquote:Op donderdag 2 juni 2022 18:25 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Volwassen reactie van Coco. Ook het feit dat ze andere dingen in de wereld noemt die een stuk belangrijker zijn dan een tennis match. Ze zei ''vooral in de US'', maar ze had Oekraïne ook wel kunnen noemen. Al met al een hele goed interview van zo'n jong meisje. Ze lijkt me mentaal een stuk sterker dan bijvoorbeeld Osaka, dus ze zou de komende 10 a 15 jaar wel eens de dienst samen met Swiatek uit kunnen gaan maken. Kijken wie daar nog bij komt. Wellicht Fernandez en Raducanu..
Vrouwentennis, iedereen heeft een serieuze kans tegen iedereen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:18 schreef Federer-fan het volgende:
Coco.
![]()
Zou zij een serieuze kans maken tegen Swiatek?
Haha nee dat denk ik absoluut niet. Ik ga voor Nadal-Ruud!quote:Op donderdag 2 juni 2022 19:33 schreef eentwee het volgende:
[..]
1 stemmer voor Zverev in de finale (tegen Ruud), we herkennen de handtekening van @:GwaiLow.
Gaat dat ook op nu we Swiatek hebben? Zij spot wel een beetje met de damestenniswetten.quote:Op donderdag 2 juni 2022 19:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vrouwentennis, iedereen heeft een serieuze kans tegen iedereen.
Nee, daar heb ik op gewed, omdat dat mijn verwachting is van de finale.quote:Op donderdag 2 juni 2022 19:33 schreef eentwee het volgende:
[..]
1 stemmer voor Zverev in de finale (tegen Ruud), we herkennen de handtekening van @:GwaiLow.
Bij winst in de finale evenaart ze het record ven meeste zeges achter elkaar deze eeuw (35 van Venus Williams). Voor het record ooit moet ze nog wel eventjes, dat is 74 van Navratilovaquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Gaat dat ook op nu we Swiatek hebben? Zij spot wel een beetje met de damestenniswetten.
Als ze zaterdag wint, kan ze er nog wel een paar bij winnen, want in de eerste rondes van toernooien komt ze denk ik nog niet het kaliber tegenstandster tegen dat haar redelijkerwijs kan verslaan.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij winst in de finale evenaart ze het record ven meeste zeges achter elkaar deze eeuw (35 van Venus Williams). Voor het record ooit moet ze nog wel eventjes, dat is 74 van Navratilova
Lijkt me terechtquote:Op donderdag 2 juni 2022 23:08 schreef TjjWester het volgende:
Ik zit eens te kijken naar de odds voor de halve finale, het verschil is bijna 2 euro in het voordeel van Nadal.
Lijkt me niet echt terecht als ik kijk naar de voorgaande wedstrijden, de ranking en hun onderling resultaat.
Wat denken jullie??
Denk dat er wel een enorme last van zijn schouders is gevallen nu hij voor het eerst van een top 10 speler heeft gewonnenquote:
Ik denk dat Nadal 3 wedstrijden op Roland Garros heeft verloren in zijn carrière, waarvan 2 tegen Djokovic. Ranking/onderling resultaat is volkomen irrelevant als je het hebt over Nadal op Roland Garros.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:08 schreef TjjWester het volgende:
Ik zit eens te kijken naar de odds voor de halve finale, het verschil is bijna 2 euro in het voordeel van Nadal.
Lijkt me niet echt terecht als ik kijk naar de voorgaande wedstrijden, de ranking en hun onderling resultaat.
Wat denken jullie??
halve finalequote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:05 schreef Wereldgozer het volgende:
damesdubbel finale met ebony godinnen @:de_boswachter
Sowieso bij Tennis vaak dik uit verhouding. Als je elke wedstrijd 10 euro op de underdog zet maak je dikke winst.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:08 schreef TjjWester het volgende:
Wat denken jullie??
Gratis geld, zeg je baan opquote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:17 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Sowieso bij Tennis vaak dik uit verhouding. Als je elke wedstrijd 10 euro op de underdog zet maak je dikke winst.
Je bedoelde mij hier vast niet mee, toch?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:15 schreef eentwee het volgende:
Is Calimero Nadal al naar cubrirse.es gesurft voor inspiratie om zichzelf weer in de underdogpositie te lullen tegen Zverev?
Dit klopt wel, al moet je wel even de juiste spelers eruit zien te pikken. Ik bet altijd enorm veel tijdens Grand Slams. Grotendeels op dames tennis, maar ook wel heren. Heel lucratief!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:17 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Sowieso bij Tennis vaak dik uit verhouding. Als je elke wedstrijd 10 euro op de underdog zet maak je dikke winst.
Lijkt me niet, net of jij ooit Nadal de underdog hebt genoemd in een wedstrijd tegen een tegenstander van niksquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Je bedoelde mij hier vast niet mee, toch?
Ik heb wel eens gezegd dat hij het heel lastig kan gaan krijgen tegen een minder aansprekende naam, inderdaad. En soms kwam dat uit, soms ook niet. Echter, nu heb ik al een paar keer geroepen dat hij Zverev gewoon gaat oprollen, dus denk ik niet dat eentwee het over mij had.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lijkt me niet, net of jij ooit Nadal de underdog hebt genoemd in een wedstrijd tegen een tegenstander van niks
Hij had natuurlijk nooit verwacht een avondsessie tegen zo'n sterke tegenstander heelhuids door te komen. Begrijp dus dat zijn vertrouwen wel wat gegroeid is.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:38 schreef FundsAreSafu het volgende:
Nadal zei toen hij een dagsessie probeerde te regelen tegen Djokovic dat het mogelijk zijn laatste wedstrijd op Roland Gatros zou zijn en nu zegt hij dat hij er volledig vertrouwen in heeft dat hij er volgend jaar weer bij is
Zijn vertrouwen was zo laag dat hij ook verwachtte er volgend jaar niet meer bij te zijn?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hij had natuurlijk nooit verwacht een avondsessie tegen zo'n sterke tegenstander heelhuids door te komen. Begrijp dus dat zijn vertrouwen wel wat gegroeid is.
Hij zit met een soort reuma in zijn voet, en als het fris is savonds is de kans groter dat hij daar weer last van krijgt. Ben het met je eens dat het een beetje overdreven is om dan gelijk je volgende deelname in twijfel te trekken. Kwam vast een beetje frustratie kijken bij die uitspraak.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zijn vertrouwen was zo laag dat hij ook verwachtte er volgend jaar niet meer bij te zijn?
Of een beetje druk zetten op de organisatie. Djokovic probeerde dat op een vergelijkbare manier m.b.t. verplichte vaccinaties.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hij zit met een soort reuma in zijn voet, en als het fris is savonds is de kans groter dat hij daar weer last van krijgt. Ben het met je eens dat het een beetje overdreven is om dan gelijk je volgende deelname in twijfel te trekken. Kwam vast een beetje frustratie kijken bij die uitspraak.
Dit is geil!!!!!!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:05 schreef Wereldgozer het volgende:
damesdubbel finale met ebony godinnen @:de_boswachter
Bookmakers werken met negatieve marges ja. Geen gezeik, iedereen rijk!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:17 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Sympathiek dat je je aangesproken voelt, maar ik bedoelde in dit geval Nadal zelf. Op zich gaf ik daar wel een duidelijke aanwijzing voor door de naam van Nadal te noemen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Je bedoelde mij hier vast niet mee, toch?
Gesloten dak genotquote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:42 schreef Federer-fan het volgende:
De backodds van Zverev zijn behoorlijk gedaald, van 3.80 naar 3.30.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit ja. Ruud al hele toernooi niet echt overtuigend, die heeft het geluk van de makkelijke draw. (Naja, Stef faalde natuurlijk anders had ie die gehad in de kwart).quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:54 schreef TjjWester het volgende:
Ik zie ook dat ruud de voorkeur krijgt boven Cilic.
Zijn laatste wedstrijd was helemaal niet fantastisch, had grote moeite met Rune. Als die Rune iets meer energie in zijn spel had gestopt ipv aanstellen dan was het een 5 setter geworden en misschien wel meer.
Zeker geen walkover of een fantastische wedstrijd, Cillic was in zijn wedstrijd veel meer in controle en duidelijk de bovenliggende partij.
Mijn keuze zou Cilic zijn.
Met darten ook zo. Zoveel stunts. Maar mensen pompen veel op de favorieten.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:16 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dit klopt wel, al moet je wel even de juiste spelers eruit zien te pikken. Ik bet altijd enorm veel tijdens Grand Slams. Grotendeels op dames tennis, maar ook wel heren. Heel lucratief!
Reetplukkert zorgt ervoor dat het binnen toch regentquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:17 schreef Norrage het volgende:
Lekker zweten Rafa
Dak wel echt in het voordeel van Sasha
Ai ja, daar had ik in mijn voorspelling geen rekening mee gehouden. Gaat wel heel lastig worden met dak dicht idd. Toch zeg ik gewoon 3-1 Nadal.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:17 schreef Norrage het volgende:
Lekker zweten Rafa
Dak wel echt in het voordeel van Sasha
Naar de Bastille en onder de guillotine.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:22 schreef Sked het volgende:
Mensen die te laat zijn zouden ze gewoon de toegang moeten weigeren.
Gister zei Wilander dat een gesloten dak volgens hem ditmaal in het voordeel is van Nadal, omdat Zverev meer profijt zou hebben van een snelle baan dan Nadal.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:24 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ai ja, daar had ik in mijn voorspelling geen rekening mee gehouden. Gaat wel heel lastig worden met dak dicht idd. [...]
Datr gebeurde nog toen Star Wars en Rocky uitkwamen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Naar de Bastille en onder de guillotine.
Ja ik hoor het nu, als hij enthousiaster is hoor je het verschil.quote:
I. de Vroomequote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:20 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wie slaat er meer DF’s: R. Haase of A. Zverev?
Zverev is in topvormquote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:26 schreef wimderon het volgende:
De heer Nadal heeft een probleem.
Stuk minder dan tegen Djokovic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |