Er is geen verschil. Hij is nog steeds ongevacineerd.quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen Djokovic en Djokovic? Voor en na corona?
Nee, ik bedoelde Cilic. Cilic, Djokovic, Federer en Nadal hebben met z'n vieren tweeënzestig grandslamtoernooien gewonnen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 18:47 schreef superniger het volgende:
[..]
Er is geen verschil. Hij is nog steeds ongevacineerd.
Voor mij is Cilic een beetje een saaie speler. Zou toch wat zijn als hij de finale zou halen. Hoop eigenlijk toch dat het Rune lukt. Nadal-Rune lijkt me het meest aantrekkelijke affiche voor een finale.quote:Op woensdag 1 juni 2022 18:56 schreef Federer-fan het volgende:
Niet erg boeiend inderdaad. Van Ruud-Ruun kijk ik denk ik alleen het eerste uur, als dat überhaupt een beetje boeiend is.
Mee eens. Zeker met al die dropshots van hem (Ruun).quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:13 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Voor mij is Cilic een beetje een saaie speler. Zou toch wat zijn als hij de finale zou halen. Hoop eigenlijk toch dat het Rune lukt. Nadal-Rune lijkt me het meest aantrekkelijke affiche voor een finale.
Ja, inderdaad. Vanaf nu is het trouwens een wedstrijd om één gewonnen set.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:38 schreef Arizona het volgende:
Beter hadden ze deze wedstrijd in de nacht gespeeld, wat een slaapverwekkende pot.
Best of one sets! Spannendddquote:Op woensdag 1 juni 2022 19:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Vanaf nu is het trouwens een wedstrijd om één gewonnen set.
Vind het eigenlijk nogal meevallenquote:Op woensdag 1 juni 2022 19:38 schreef Arizona het volgende:
Beter hadden ze deze wedstrijd in de nacht gespeeld, wat een slaapverwekkende pot.
Rune ook niet? Van hem verwacht ik nog wel iets. Vooral met die dropshots wat fysiek een mooie uitdaging voor Nadal kan worden.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:44 schreef eentwee het volgende:
De finale wordt sowieso een strontpot, geen van de spelers uit de onderste speelhelft kan potten breken in een GS-finale tegen Nadal, en al helemaal niet op gravel.
Cilic gaat dit dan ook winnen. Valt me hele wedstrijd al op inderdaad.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:35 schreef GwaiLow het volgende:
Rublev heeft het mentaal zwaar. Veel klagen over de baan etc. Cynisch lachen...
Blijft wel zeer bizar dat (als?) ze dat van het record van Sampras dachten, het record dat Sampras stond totaal niet scherp. Ik noem een Björn Borg die op z'n 26ste stopte, de Australian Open maar één keer speelde en toch al op 11 Grand slams kwam.quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is al bizar als 1 speler 20 Grand Slams wint (bij Sampras werd al gedacht dat zijn record heel lang zou blijven staan), nu heb je 3 spelers met zoveel Grand Slams die ook nog eens grotendeels in dezelfde periode speelden/spelen
Vind lastig te zien hoe Cilic er fysiek voor staat nu. Hij neemt sowieso veel risico, dus het is afwachten of hij in een goede flow komt deze set, dan pakt íe 'm wel.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Cilic gaat dit dan ook winnen. Valt me hele wedstrijd al op inderdaad.
Rune is een groot talent maar gaat de finale niet halen, en zelfs als hij dat wel doet dan is hij nog steeds veel te jong en onervaren om dan fysiek en mentaal iets in te kunnen brengen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Rune ook niet? Van hem verwacht ik nog wel iets. Vooral met die dropshots wat fysiek een mooie uitdaging voor Nadal kan worden.
Daar heb je gelijk in, en eigenlijk verwacht ik hetzelfde. Toch deed Rafa het wel direct toen hij nog jong en onervaren was.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:00 schreef eentwee het volgende:
[..]
Rune is een groot talent maar gaat de finale niet halen, en zelfs als hij dat wel doet dan is hij nog steeds veel te jong en onervaren om dan fysiek en mentaal iets in te kunnen brengen.
Je kunt er in feite gewoon weinig zinnigs over zeggen. Voor hetzelfde geld haalt Ruun de finale en spreekt bij de sterren van de hemel. Zelfs van Nadal zou hij kunnen winnen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:01 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, en eigenlijk verwacht ik hetzelfde. Toch deed Rafa het wel direct toen hij nog jong en onervaren was.
Zijn gewoon tennisregels: kwartfinales voor 25% vol, halve finales voor 50% en finales voor 100%.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:00 schreef GwaiLow het volgende:
Eigenlijk jammer dat het bij zo'n kwart finale lang niet vol zit.
Daar gaat jullie vriend niet op wachten, al had ik Ruun graag even zien spelen. Maar goed, dan misschien in de halve finale.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:11 schreef de_boswachter het volgende:
Nou 3-3.
Voordat Runed kan beginnen is het 21:30
Via de ESP kan je morgenochtend het duel geheel terugkijken. Of als je het duel vanavond deels ziet zet je 'm op pauze als je gaat slapen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daar gaat jullie vriend niet op wachten, al had ik Ruun graag even zien spelen. Maar goed, dan misschien in de halve finale.
Geen idee of dat van Sampras echt zo is, het werd in ieder geval gezegd toen Federer op weg was om het record over te nemenquote:Op woensdag 1 juni 2022 19:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Blijft wel zeer bizar dat (als?) ze dat van het record van Sampras dachten, het record dat Sampras stond totaal niet scherp. Ik noem een Björn Borg die op z'n 26ste stopte, de Australian Open maar één keer speelde en toch al op 11 Grand slams kwam.
Ik vind dat totaal anders dan bijvoorbeeld een record als dat van Usain Bolt die zo ver ahead of the pack was.
Echt bizar, als je deze wedstrijd hebt gemist lekker de supertiebreak terugkijken. Een hoger niveau ga je niet zien dit jaarquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:52 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een super-supertiebreak van Cilic zeg.
Deal! Mooie tijdquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:27 schreef Federer-fan het volgende:
Ik wil met jullie afspreken dat ik tot 22.00 u. blijf kijken.
En reageren hier?quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:27 schreef Federer-fan het volgende:
Nog wel luisteren daarna?quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:27 schreef Federer-fan het volgende:
Hand erop. Netjes.quote:
Jaa, maar niet echt mijn gebruikelijke niveau. Wel wat minder hoor.quote:
Nee, even lezen in de biografie van Sylvester Stallone en daarna mijn ogen dicht.quote:
Ook bij een 6-0 6-0 6-0?quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:53 schreef Federer-fan het volgende:
Ik wacht nog even tot Ruun zijn eerste game wint.
Positief aan Ruun vind ik trouwens zijn zus.
Jah.quote:
Morgen een rustdag voor de mannenquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:59 schreef Federer-fan het volgende:
Heren, Het moment is dan toch gekomen. Ruun heeft een game gewonnen. Daarnaast is het inmiddels 22.00 u. Ik heb weer genoten van het tennis, en van jullie. Jullie wens ik nog een mooie partij toe en een goede nachtrust voor later. En ik hoop dat we morgen weer allemaal kunnen genieten van mooi tennis en elkaars reacties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |