SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Nou, nee...quote:Op woensdag 1 juni 2022 17:37 schreef just me het volgende:
TV / Succes MadMaster!!
Mad gaat Fok! overnemen
Ja en als het lief wordt gevraagd kun je geen nee zeggen hèquote:Op woensdag 1 juni 2022 17:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou, nee...
Ik ben heel lief gevraagd en hoewel ik geen fanatieke TV kijker ben, volg ik sommige zaken op TV wel, en ook via FOK!...
quote:Op woensdag 1 juni 2022 17:41 schreef just me het volgende:
[..]
Ja en als het lief wordt gevraagd kun je geen nee zeggen hè
Maar het is ook een complimentquote:
ModMasterquote:Op woensdag 1 juni 2022 17:37 schreef just me het volgende:
TV / Succes MadMaster!!
Mad gaat Fok! overnemen
Ik red 19:15 uur niet, het wordt dus 19:30 uur.quote:Programma voor vandaag:
19:30 uur: DJ11 - Midweek Music Madness
quote:
Wel prima. Druk, maar niet te druk. Wel vind ik het reizen naar kantoor echt vermoeiend. De bussen worden steeds drukker en ik doe er ook steeds langer over.quote:
Klopt, maar ik vind dit toch wel een leuk liedje.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:35 schreef just me het volgende:
Ik kan me jou niet als een hippie voorstellen en ook niet stoned DJ11
Verrassendquote:Op woensdag 1 juni 2022 19:50 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een nummer uit 2022 dat ik inmiddels tig keer heb gedraaid, maar nu in een andere versie....
Geen dansen voor mij vanavond hoor. Ik ben moe.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:55 schreef DJ11 het volgende:
Blij dat jullie het leuk vindenInmiddels zijn we weer in een ander decennium beland:
Leo Sayer - You Make Me Feel Like Dancing
Laat even weten hoe laat je vertrekt, dan houd ik er rekening mee qua nieuwe muziek. Ik heb namelijk een paar zeer fraaie nummers klaarstaanquote:Op woensdag 1 juni 2022 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen dansen voor mij vanavond hoor. Ik ben moe.
Ik moet zometeen nog wel even naar de winkel. Zal max. een half uurtje ertussenuit zijn.
Moet kunnenquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet nog stapels was vouwen en opruimen, maar geen zin, dus ik hang lekker onder mijn dekentje op de bank
Veel beter, ja. Die was loopt niet weg.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet nog stapels was vouwen en opruimen, maar geen zin, dus ik hang lekker onder mijn dekentje op de bank
Dat kan morgen ook welquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, ik had inderdaad nooit gedacht dat dit Nederlands was. Het thema is ook niet bepaald Nederlands.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:03 schreef DJ11 het volgende:
Het klinkt helemaal als Amerikaanse countrypop, maar ze komt gewoon uit...![]()
Dit is:Deborah Parlor - Driving Like A Dream Car Should
Ik vind het wel een prettig in het gehoor liggend liedjequote:Op woensdag 1 juni 2022 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ik had inderdaad nooit gedacht dat dit Nederlands was. Het thema is ook niet bepaald Nederlands.
You better be home soonquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:07 schreef livelink het volgende:
Dat was een lieflijk nummer. Dan ben ik er nu even tussenuit (lopend en niet met de auto)
quote:Ladies and Gentlemen of the class of '99:
Wear sunscreen. If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it. The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists whereas the rest of my advice has no basis more reliable than my own meandering experience. I will dispense this advice now.
Enjoy the power and beauty of your youth; or never mind. You will not understand the power and beauty of your youth until they have faded. But trust me, in 20 years you'll look back at photos of yourself and recall in a way you can't grasp now how much possibility lay before you and how fabulous you really looked. You are not as fat as you imagine
Don't worry about the future; or worry, but know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing
Bubblegum. The real troubles in your life are apt to be things that
Never crossed your worried mind; the kind that blindside you at 4 PM on some idle Tuesday
Do one thing every day that scares you
Sing
Don't be reckless with other people's hearts; don't put up with people who are reckless with yours
Floss
Don't waste your time on jealousy; sometimes you're ahead, sometimes you're behind. The race is long, and in the end, it's only with yourself
Remember the compliments you receive; forget the insults. If you succeed in doing this, tell me how
Keep your old love letters. Throw away your old bank statements
Stretch
Don't feel guilty if you don't know what you want to do with your life. The most interesting people I know didn't know at 22 what they wanted to do with their lives. Some of the most interesting 40-year-olds I know still don't
Get plenty of calcium
Be kind to your knees, you'll miss them when they're gone
Maybe you'll marry, maybe you won't
Maybe you'll have children, maybe you won't
Maybe you'll divorce at 40
Maybe you'll dance the funky chicken on your 75th wedding anniversary
Whatever you do, don't congratulate yourself too much, or berate yourself either. Your choices are half chance; so are everybody else's
Enjoy your body. Use it every way you can. Don't be afraid of it, or what other people think of it. It's the greatest instrument you'll ever own
Dance, even if you have nowhere to do it but in your own living room
Read the directions, even if you don't follow them
Do not read beauty magazines; they will only make you feel ugly
Brother and sister
Together, we'll make it through
Someday our spirits
Will take you and guide you there
I know you've been hurting
But I've been waiting to be there for you
And I'll be there just helping you out
Whenever I can
Get to know your parents; you never know when they'll be gone for good
Be nice to your siblings; they are your best link to your past and the
People most likely to stick with you in the future
Understand that friends come and go, but for the precious few you
Should hold on
Work hard to bridge the gaps in geography and lifestyle, because the older you get, the more you need the people you knew when you were young
Live in New York City once, but leave before it makes you hard
Live in Northern California once, but leave before it makes you soft
Travel
Accept certain inalienable truths: prices will rise, politicians will philander, you too will get old-- and when you do, you'll fantasize that when you were young prices were reasonable, politicians were noble and children respected their elders
Respect your elders
Don't expect anyone else to support you
Maybe you have a trust fund, maybe you have a wealthy spouse; but you never know when either one might run out
Don't mess too much with your hair, or by the time you're 40, it will look 85
Be careful whose advice you buy, but be patient with those who supply it
Advice is a form of nostalgia. Dispensing it is a way of fishing the past from the disposal, wiping it off, painting over the ugly parts and recycling it for more than it's worth
But trust me on the sunscreen
Brother and sister
Together, we'll make it through
Someday our spirits
Will take you and guide you there
I know you've been hurting
But I've been waiting to be there for you
And I'll be there just helping you out
Whenever I can
Everybody's free
Everybody's free
Oh, yeah
Don't you fear
quote:
Zou een zeer smaakvol verzoekje zijn geweest.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Toevallig de tweede keer vandaag dat ik dit hoor. Het is dat Symph niet thuis is, anders had ik geloofd dat het zijn verzoekje was
Nee, wel met het bestuderen van 76 whisky's die ik binnenkort mag uitschenken tijdens het Whiskyfestival in Leiden…quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Druk met de uitbreiding van je modfunctie?
Het is niet hun meest bekende nummer; het komt uit de vroegere jaren.quote:
Het was inderdaad nostalgisch.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:44 schreef DJ11 het volgende:
Het lijkt zo uit de 80s weggelopen, maar het is toch echt heel erg eind mei 2022Cerrone feat. Colapesce & Dimartino - Non Chiamarmi Mai
En dan nu De Bestemmingquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:51 schreef DJ11 het volgende:
Hiervoor draaide ik:Eruption - One Way Ticket
Nu:MisterWives - Where Do We Go From Here?
quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat zou ik dan aangevraagd hebben…
Het is niet de Waarheidquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat zou ik dan aangevraagd hebben…
Nopequote:Op woensdag 1 juni 2022 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je de docu over ze gezien afgelopen weekend?
Heerlijk…
Klopt ja. Met de koptelefoon op klinkt het nog gekker. De muziek zit aan één kant. De vocals aan beide; voor zover ik kan horen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:59 schreef MadMaster het volgende:
Wat een slechte/irritante stereo heeft deze plaat, valt me nu op…
Blazers zitten rechts, muziek links, vocalen op beide…quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klopt ja. Met de koptelefoon op klinkt het nog gekker. De muziek zit aan één kant. De vocals aan beide; voor zover ik kan horen.
Net als die ESF bijdrage van Australië…quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:02 schreef DJ11 het volgende:
Stel, je bent een nieuwe artiest met een dijk van een stem, maar je wilt lekker vaag en anoniem blijven. Trek een rood pak aan en zet een rode cowboyhoed op met draadjes eraan, zodat je eruitziet als een lopende lampenkap. Dat doet deze artiest.
Zoiets, maar dan weer heel anders.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net als die ESF bijdrage van Australië…
Dit vind ik mooi.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:02 schreef DJ11 het volgende:
Stel, je bent een nieuwe artiest met een dijk van een stem, maar je wilt lekker vaag en anoniem blijven. Trek een rood pak aan en zet een rode cowboyhoed op met draadjes eraan, zodat je eruitziet als een lopende lampenkap. Dat doet deze artiest. En dit is zijn debuut:Red Leather - The Only Time It Rains In Hollywood
(Er staat ook een gave cover van The House Of The Rising Sun op YouTube)
quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:05 schreef just me het volgende:
De kabouters uit Hilversum zijn helemaal dol op Give That Wolf A Banana
![]()
Plus het feit dat een van de kabouters helemaal gek van de kleur geel is en heel veel bananen eet. geen idee wat wie hij dat heeftquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik snap het wel. Voor kinderen was dat wel echt een leuke act.
Nou, sexy en Rodquote:
Hij zat laatst bij Bill Maher, die helemaal lyrisch over hem was. Het is echt wel een mannetje hoor.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat geloof ik graag maar voor mij is het geen sexy manquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hij zat laatst bij Bill Maher, die helemaal lyrisch over hem was. Het is echt wel een mannetje hoor.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]dat dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ik kende het niet, maar het klonk goed.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Op youtube staat een oude live-versie, hoe hij dat publiek meekrijgt
quote:In interviews they claimed not to target anything or anyone specific while writing lyrics to be taken as a parody of words and phrases floating around in the public media. "Sato-Sato" and "Der Mussolini" are both examples of songs written around Delgado-López's fascination with the sound of a particular word. A few months before the 2003 invasion of Iraq, D.A.F. released "The Sheriff (An Anti-American Song)".
Ik denk dat dit meer iets is voor EinsLive en WDR 2quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Lotte ken ik niet, maar ik luister dan ook voornamelijk WDR4 en daar komt niet veel recents voorbij
Ken ik ook al nietquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:20 schreef MadMaster het volgende:
De parodie van de mannen van Jiskefet, Technofax, is hierop gebaseerd…
Ah, die ken ik wel.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:20 schreef MadMaster het volgende:
De parodie van de mannen van Jiskefet, Technofax, is hierop gebaseerd…
quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:21 schreef DJ11 het volgende:
Hierna volgt een trouwe-luisteraar-bonusnummer
Moet ik deze post editten of doe je het zelf?quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:26 schreef DJ11 het volgende:
We leven nog...![]()
AnnenMayKantereit - Hinter Klugen Sätzen
Nog een handvol nummers te gaan. Ik verwacht uiterlijk rond 21:45 uur klaar te zijn.
Met meer borsthaar dan Rod Stewart in ieder geval.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier wil ook wel een foto bij hoor. Barry
quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier wil ook wel een foto bij hoor. Barry
Sommige remixen zijn beter dan het origineel en sommigen voegen niets toe of zijn stukken minder.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:30 schreef DJ11 het volgende:
Een tijdje geleden bracht Moby een "reprises"-album uit, met allemaal nieuwe, veel ingetogen versies van zijn bekendste nummers. Om het overzichtelijk te houden, heeft -ie die reprises nu weer laten remixen door anderen én door zichzelf. Dat leidt hiertoe:Moby feat. Gregory Porter & Amythyst Kiah - Natural Blues (Moby's West Side Highway remix)
Ik zal aandachtig luisteren, maar offtopic, ik vind weeping willows zo'n mooie term. Treurwilg is ook al een mooi woord, maar het Engels doet er niks voor onder.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:39 schreef DJ11 het volgende:
Dit is de nieuwe single - de eerste track op hun nieuwe, gelijknamige EP - van de Weeping Willows. Een nummer dat aanmerkelijk hoger in mijn jaarlijst gaat eindigen dan #50, zo veel is wel zeker.
Muzikale liefde op het eerste gezicht. Tweede, derde, vierde, etc...Weeping Willows - Summer Waits For Me
Ik ga 'm zeker weten veel vaker draaienquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:43 schreef livelink het volgende:
Dit is zeker mooi, maar je nummer #50 vond ik op het eerste gehoor net leuker.
Ik heb net Jasmijnthee gekocht, maar het is helaas een teleurstelling. Ik proef de hele jasmijn niet.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb net een bestelling bij Foodello gedaan met voornamelijk thee, ben benieuwd of ze ook alles kunnen leveren
Heel mooi slotakkoord hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:44 schreef DJ11 het volgende:
Aangezien het vorige liedje over de zomer gaat en aangezien vandaag de astronomische zomer is begonnen:Louis Armstrong and Ella Fitzgerald - Summertime
De slotsong van vandaag.
Ow, ben ik dus te laat met mijn verzoekje…quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:44 schreef DJ11 het volgende:
Aangezien het vorige liedje over de zomer gaat en aangezien vandaag de astronomische zomer is begonnen:Louis Armstrong and Ella Fitzgerald - Summertime
De slotsong van vandaag.
Ja, helaas, sorryquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, ben ik dus te laat met mijn verzoekje…
Bij de toko deze halen https://www.tjinstoko.eu/(...)CEAQYAiABEgJnjPD_BwEquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb net Jasmijnthee gekocht, maar het is helaas een teleurstelling. Ik proef de hele jasmijn niet.
Ik heb een aantal versies. Deze is relatief nieuw, maar gebruik ik de laatste tijd best vaakquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:48 schreef MadMaster het volgende:
Een nieuwe versie van de afsluiter?
Dank 11!
Dank voor de tip. Is nog goedkoper ook.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Bij de toko deze halen https://www.tjinstoko.eu/(...)CEAQYAiABEgJnjPD_BwE
Ik hou er niet van, maar Symph welquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank voor de tip. Is nog goedkoper ook.
Afgelopen dagen verheugde hij zich nog op woensdag, maar daar zal hij wel iets anders mee bedoeld hebben...quote:Op donderdag 2 juni 2022 12:41 schreef just me het volgende:
Ik heb app contact met Raf gehad, hij is gisteren opgenomen in het ziekenhuis met pijnklachten, overgeven e.d.
Het gaat nu "beter" met hem en hij hoopt vandaag of morgen weer thuis te komen.
We konden niet even bellen omdat zijn telefoon bijna leeg is, ja een oplader meenemen met een spoedopname vergeet je natuurlijk snel
oh dear... dat is waar ookquote:Op donderdag 2 juni 2022 14:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Afgelopen dagen verheugde hij zich nog op woensdag, maar daar zal hij wel iets anders mee bedoeld hebben...
Dank je. Ben de dag goed doorgekomen. Maar hebben nu ruim een uur vertraging. We staan klaar om te vertrekken, maar op Schiphol is maar 1 landingsbaan beschikbaar, vanwege onderhoud.quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:01 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
succes met je laatste dag meetings enzo @:Melting en een goede reis terug
Sterkte met het wachten!quote:Op donderdag 2 juni 2022 19:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Dank je. Ben de dag goed doorgekomen. Maar hebben nu ruim een uur vertraging. We staan klaar om te vertrekken, maar op Schiphol is maar 1 landingsbaan beschikbaar, vanwege onderhoud.
Sterkte in de strijd!quote:Op donderdag 2 juni 2022 19:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Dank je. Ben de dag goed doorgekomen. Maar hebben nu ruim een uur vertraging. We staan klaar om te vertrekken, maar op Schiphol is maar 1 landingsbaan beschikbaar, vanwege onderhoud.
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 05:53 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Melting hopelijk nog goed thuisgekomen vannacht.
Vandaag rustig bijkomen dan maar..quote:Op vrijdag 3 juni 2022 06:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ik ben goed thuis gekomen. Maar was zwaar....
Zeker.quote:
als je maar wel iets lekkers voor bij de koffie hebtquote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:28 schreef Melting het volgende:
Heb het sporten vanmorgen ook maar overgeslagen.
Dat gaan we zo meteen rond 8 uur zeker regelen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:44 schreef just me het volgende:
goedemorgen
[..]
als je maar wel iets lekkers voor bij de koffie hebt
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat gaan we zo meteen rond 8 uur zeker regelen.
Ik ben net binnen, maar dus ook net te laat.quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 06:48 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Ik werd wakker, voelde me uitgeslapen, de was draait, de vaatwasser is leeg, goed bezig
Als ik dan toch wakker benquote:Op zaterdag 4 juni 2022 07:07 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wat ben jij al actief zo vroeg?
En goedemorgen.
Gezellig! Zullen de kabouters leuk vinden.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 07:14 schreef just me het volgende:
[..]
Als ik dan toch wakker ben
Straks golfen en dan vanmiddag naar Gouda waar 2 kabouters oppas nodig hebben, ik blijf daar slapen
Daar ga ik wel vanuitquote:Op zaterdag 4 juni 2022 07:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Gezellig! Zullen de kabouters leuk vinden.
Je hebt een druk weekend voor de boeg.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 07:22 schreef just me het volgende:
[..]
Daar ga ik wel vanuit
En dan 2e pinksterdag naar H'sum, daar komt de hele familie bij elkaar
En dat ga ik zeker doenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 07:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hebt een druk weekend voor de boeg.
Wel fijn dat je dan zondag even kan uitrusten.
Morgen is het Pinkstermarkt hier in het dorp. Daar loop ik een keer overheen, als het weer het toelaat.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 07:32 schreef just me het volgende:
[..]
En dat ga ik zeker doen
Heb jij nog Pinksterplannen?
In het ergste geval wordt je nat van de regen maar ben je wel buiten geweestquote:Op zaterdag 4 juni 2022 07:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Morgen is het Pinkstermarkt hier in het dorp. Daar loop ik een keer overheen, als het weer het toelaat.
Anders ga ik 2 dagen binnen zitten.
Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 07:39 schreef just me het volgende:
[..]
In het ergste geval wordt je nat van de regen maar ben je wel buiten geweest
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 07:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.
Misschien dat ik morgen naar de film ga.
Dat zou ook nog kunnen.
Ik dacht.... even rustig beginnen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:02 schreef Symphonic het volgende:
Er moeten nieuwe batterijen in de drummer
Het is een prachtig nummer, dat welquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht.... even rustig beginnen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:07 schreef Symphonic het volgende:
50% van dit huishouden vindt dit prachtig
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:07 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Welke 50%?
Laat maar.... ik weet het al.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Echt alles is hier fout: haar uitspraak, ze zingt met rare timing en soms ook vals en van de productie krijg ik kromme tenen
Ik was inderdaad naar Tiel geweest. Maar niet echt gewinkeld. Eén kledingwinkel in gegaan, één jurk gepast en toen in een depressie de winkel weer ontvlucht. Maar vervolgens wel een lange wandeling gemaakt, dus het was wel de moeite waard.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Was je nog in Tiel gaan winkelen eigenlijk, livelink? Ik heb daar ooit heerlijk ijs gegeten toen ik het festivalterrein van Appelpop ben ontvlucht vanwege….juist ja, deze band
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was inderdaad naar Tiel geweest. Maar niet echt gewinkeld. Eén kledingwinkel in gegaan, één jurk gepast en toen in een depressie de winkel weer ontvlucht. Maar vervolgens wel een lange wandeling gemaakt, dus het was wel de moeite waard.
Ik ben nog nooit bij Appelpop geweest.
Omdat kleding kopen sowieso veel te confronterend is. En omdat ik er achter kwam dat ik nog steeds XL moest hebben qua maat.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Was de jurk toch niet naar wens? Of waarom in depressie de winkel ontvlucht?
Balen dat het tegen viel.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Omdat kleding kopen sowieso veel te confronterend is. En omdat ik er achter kwam dat ik nog steeds XL moest hebben qua maat.
Ik heb maat S en maat 42 in de kast en het past allemaal, maten zeggen niks. Bij Symph hetzelfde, die heeft kleding in maat L, XL en XXLquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Omdat kleding kopen sowieso veel te confronterend is. En omdat ik er achter kwam dat ik nog steeds XL moest hebben qua maat.
Ik wilde vandaag een nieuwe jas kopen, bij eentje die ik paste was S al te grootquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb maat S en maat 42 in de kast en het past allemaal, maten zeggen niks. Bij Symph hetzelfde, die heeft kleding in maat L, XL en XXL
Jassen heb ik altijd minimaal maat 42, ook als ik verder 36 draag, ik heb achterlijk brede schouders (en 80E, dodelijke combi voor jassen)quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:20 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik wilde vandaag een nieuwe jas kopen, bij eentje die ik paste was S al te groot
Ja, dat maakt zo'n verschil, ik heb juist hele smalle schouders, dan wordt het snel een hobbezak.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jassen heb ik altijd minimaal maat 42, ook als ik verder 36 draag, ik heb achterlijk brede schouders (en 80E, dodelijke combi voor jassen)
Maar dat heb je dan toch bij al je bovenkleding?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jassen heb ik altijd minimaal maat 42, ook als ik verder 36 draag, ik heb achterlijk brede schouders (en 80E, dodelijke combi voor jassen)
Extra credits voor mij dat ik hem toch wist..quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Extra credits voor mij dat ik hem toch wist..
Nee, met wat stretch werkt dat kennelijk anders. Overhemdblouses en colberts draag ik sinds m’n 16e ofzo ook niet meer, dat wil gewoon echt niet. Was ook een drama met mijn uniform van de hostessopleiding, dat ding zat voor geen meterquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar dat heb je dan toch bij al je bovenkleding?
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Extra credits voor mij dat ik hem toch wist..
Ik denk eigenlijk dat hij geen nieuwe muziek meer zou hebben uitgebracht. Gewoon rentenieren.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:38 schreef Melting het volgende:
Had graag gehoord wat voor muziek Elvis nog had uitgebracht als hij nog 30 jaar ouder was geworden.
Ik denk geen…… Bij gebrek aan fatsoenlijk werkende hersencelletjesquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:38 schreef Melting het volgende:
Had graag gehoord wat voor muziek Elvis nog had uitgebracht als hij nog 30 jaar ouder was geworden.
Hij was nog volop bezig toen hij stierf. Waarom zou hij ineens zijn gaan rentenieren?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat hij geen nieuwe muziek meer zou hebben uitgebracht. Gewoon rentenieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |