SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Nou, nee...quote:Op woensdag 1 juni 2022 17:37 schreef just me het volgende:
TV / Succes MadMaster!!
Mad gaat Fok! overnemen
Ja en als het lief wordt gevraagd kun je geen nee zeggen hèquote:Op woensdag 1 juni 2022 17:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou, nee...
Ik ben heel lief gevraagd en hoewel ik geen fanatieke TV kijker ben, volg ik sommige zaken op TV wel, en ook via FOK!...
quote:Op woensdag 1 juni 2022 17:41 schreef just me het volgende:
[..]
Ja en als het lief wordt gevraagd kun je geen nee zeggen hè
Maar het is ook een complimentquote:
ModMasterquote:Op woensdag 1 juni 2022 17:37 schreef just me het volgende:
TV / Succes MadMaster!!
Mad gaat Fok! overnemen
Ik red 19:15 uur niet, het wordt dus 19:30 uur.quote:Programma voor vandaag:
19:30 uur: DJ11 - Midweek Music Madness
quote:
Wel prima. Druk, maar niet te druk. Wel vind ik het reizen naar kantoor echt vermoeiend. De bussen worden steeds drukker en ik doe er ook steeds langer over.quote:
Klopt, maar ik vind dit toch wel een leuk liedje.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:35 schreef just me het volgende:
Ik kan me jou niet als een hippie voorstellen en ook niet stoned DJ11
Verrassendquote:Op woensdag 1 juni 2022 19:50 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een nummer uit 2022 dat ik inmiddels tig keer heb gedraaid, maar nu in een andere versie....
Geen dansen voor mij vanavond hoor. Ik ben moe.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:55 schreef DJ11 het volgende:
Blij dat jullie het leuk vindenInmiddels zijn we weer in een ander decennium beland:
Leo Sayer - You Make Me Feel Like Dancing
Laat even weten hoe laat je vertrekt, dan houd ik er rekening mee qua nieuwe muziek. Ik heb namelijk een paar zeer fraaie nummers klaarstaanquote:Op woensdag 1 juni 2022 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen dansen voor mij vanavond hoor. Ik ben moe.
Ik moet zometeen nog wel even naar de winkel. Zal max. een half uurtje ertussenuit zijn.
Moet kunnenquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet nog stapels was vouwen en opruimen, maar geen zin, dus ik hang lekker onder mijn dekentje op de bank
Veel beter, ja. Die was loopt niet weg.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet nog stapels was vouwen en opruimen, maar geen zin, dus ik hang lekker onder mijn dekentje op de bank
Dat kan morgen ook welquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, ik had inderdaad nooit gedacht dat dit Nederlands was. Het thema is ook niet bepaald Nederlands.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:03 schreef DJ11 het volgende:
Het klinkt helemaal als Amerikaanse countrypop, maar ze komt gewoon uit...![]()
Dit is:Deborah Parlor - Driving Like A Dream Car Should
Ik vind het wel een prettig in het gehoor liggend liedjequote:Op woensdag 1 juni 2022 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ik had inderdaad nooit gedacht dat dit Nederlands was. Het thema is ook niet bepaald Nederlands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |