SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Gebruik s en w om door posts te scrollen en q om een post te quoten!"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen naar de mondhygieniste. Hopelijk heeft ze een keer geen mondkapje op. Ben best benieuwd naar haar mond en kin...![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet dat mondhygiënistes en tandartsen altijd een mondkapje dragen ?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen naar de mondhygieniste. Hopelijk heeft ze een keer geen mondkapje op. Ben best benieuwd naar haar mond en kin...![]()
![]()
![]()
![]()
Ja. wel tijdens het behandelen. NIet perse tijdens het uit de wachtkamer halen van de patient...quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je weet dat mondhygiënistes en tandartsen altijd een mondkapje dragen ?
Ah op die manierquote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. wel tijdens het behandelen. NIet perse tijdens het uit de wachtkamer halen van de patient...
Nooit dat ze dat zegtquote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:37 schreef Karzai het volgende:
ik heb een surinaamse dame, fawaka karzai, wel stoken mang en geen mondspoeling gebruiken daar kleuren je tanden van
Oh ik dacht juist het tegenovergestelde.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:41 schreef datismijnmening het volgende:
Tom Cruise wordt ook maar niet ouder hč.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ook een beetje verliefd op de mondhygiëniste?
mooie film datquote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Deze wordt het denk ik https://www.netflix.com/browse?jbv=81028975
Ik heb toch wel een zwak voor Sandra Bullock...
Ook gezien, prima film.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Deze wordt het denk ik https://www.netflix.com/browse?jbv=81028975
Ik heb toch wel een zwak voor Sandra Bullock...
Daar moet ik over 3 maanden pas naar toe. Vorige keer trok ze me wel haar tieten in met dr tandhaken.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ook een beetje verliefd op de mondhygiëniste?
kom er aanquote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:59 schreef Haags het volgende:
Jong0ns ik heb de kip zo heerlijk gemarineerd he
is dit codetaal?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:59 schreef Haags het volgende:
Bierblik in zijn cloaca?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:59 schreef Haags het volgende:
altijd fijn als dimmy hem even uitlegtquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. het betekend dat mevrouw Haags got lucky
I'm here day and nightquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
altijd fijn als dimmy hem even uitlegt
Dat ligt dan toch echt wel enorm aan de waitressquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
I'm here day and night![]()
Tip your waitresses.
ja maar nog behapbaarquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Alsof de gasprijzen in Thailand niet ook stijgen.
Dat wordt koud douchen voortaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:17 schreef bitterbal het volgende:
Essent gaat de variabele tarieven met 25 tot 30 procent verhogen. Afhankelijk van de grootte van het huis en het energieverbruik betekent dat een stijging van tussen 25 tot 90 euro per maand, verwacht het bedrijf. Gemiddeld is het 49 euro per maand.
Deze verhogingen komen bovenop de eerdere prijsverhogingen van gemiddeld zo'n 20 euro per maand sinds 1 januari. Essent heeft samen met Eneco en Vattenfall ruim driekwart van de Nederlandse energiemarkt in handen.
Het is nog niet duidelijk hoe hoog de prijsstijging bij de andere energiebedrijven zal zijn. Zowel Vattenfall als Eneco kunnen nog niet zeggen wat de prijzen per 1 juli zijn. "We zijn nog bezig met de inkoop", zegt een woordvoerder van Eneco.
https://nos.nl/artikel/24(...)veel-meer-per-1-juli
Ze krijgen het nu vast heel koud daar.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar nog behapbaar![]()
Je gebruikt daar thuis trouwens geen gas :p
Denk dat mijn huisje daar geen logeer ruimte heeft voorlopigquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mogen wij dan langskomen en komen logeren?
En dit is nog maar de zomer he.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:17 schreef bitterbal het volgende:
Essent gaat de variabele tarieven met 25 tot 30 procent verhogen. Afhankelijk van de grootte van het huis en het energieverbruik betekent dat een stijging van tussen 25 tot 90 euro per maand, verwacht het bedrijf. Gemiddeld is het 49 euro per maand.
Deze verhogingen komen bovenop de eerdere prijsverhogingen van gemiddeld zo'n 20 euro per maand sinds 1 januari. Essent heeft samen met Eneco en Vattenfall ruim driekwart van de Nederlandse energiemarkt in handen.
Het is nog niet duidelijk hoe hoog de prijsstijging bij de andere energiebedrijven zal zijn. Zowel Vattenfall als Eneco kunnen nog niet zeggen wat de prijzen per 1 juli zijn. "We zijn nog bezig met de inkoop", zegt een woordvoerder van Eneco.
Gewoon een veldbedje in de woonkamer.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat mijn huisje daar geen logeer ruimte heeft voorlopig
nah moet toch ergens een grens zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:22 schreef Haags het volgende:
[..]
En dit is nog maar de zomer he.
De winter wordt nog wel wat hoger.
dan mag hetquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon een veldbedje in de woonkamer.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja, die is Rusland wel redelijk aan het verleggen.
Tof.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Braboland heeft wel onweer nu en het komt jouw kant op.
Dan slapen we allemaal bij jou in bed.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat mijn huisje daar geen logeer ruimte heeft voorlopig
was dat een teken om klimplanten te kopen?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:24 schreef CherryLips het volgende:
Stond vanmiddag bij het tuincentrum tussen de klimplanten buiten toen het ineens begon te waaien en te hozen
Alle klimplanten de lucht in?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:24 schreef CherryLips het volgende:
Stond vanmiddag bij het tuincentrum tussen de klimplanten buiten toen het ineens begon te waaien en te hozen
Stond te twijfelen tussen een clematis en een passieflora dus moest opschieten.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was dat een teken om klimplanten te kopen?
beide genomen?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stond te twijfelen tussen een clematis en een passieflora dus moest opschieten.
Nee was wel verleidelijk maar dat wordt te krap. Kom dan net een stuk muur te kort.quote:
Klinkt alsof je een prima werkdag achter de rug hebt.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:23 schreef Modus het volgende:
Hoerehoerekutwerk traaa lalala laaa
Hoerehoerekutwerk traaaaaaa lalalalala
repeat
Een plant?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:25 schreef FranticDJ het volgende:
Ik was vandaag jaar oud toen ik leerde wat een plompe lori is
dus toen nam je beide maar mee?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stond te twijfelen tussen een clematis en een passieflora dus moest opschieten.
Werk is echt de aidstyfushel.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Klinkt alsof je een prima werkdag achter de rug hebt.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:23 schreef Modus het volgende:
Hoerehoerekutwerk traaa lalala laaa
Hoerehoerekutwerk traaaaaaa lalalalala
repeat
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:28 schreef bitterbal het volgende:
En jette zei gisteren nog dat er niets zoveel aan de hand was toch nu rusland niet levert?
muur van de buren er bij?:Pquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee was wel verleidelijk maar dat wordt te krap. Kom dan net een stuk muur te kort.
De kamperfoelie heeft de overstap naar de buren al gemaakt geloof ik.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
muur van de buren er bij?:P
misschien is een pergola leuk?
Maar dat is een politicus..quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:28 schreef bitterbal het volgende:
En jette zei gisteren nog dat er niets zoveel aan de hand was toch nu rusland niet levert?
kun je bezig blijvenquote:
HOe gaat het met je zonnepanelen?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet in juli weer nieuw contract afsluiten. Dan gaat het pas echt de hoogte in voor mij.
Ik in november. Daar gaat m'n luxe leventje.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet in juli weer nieuw contract afsluiten. Dan gaat het pas echt de hoogte in voor mij.
ohhh tuurlijk je dak ook nogquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze die eerder komen leggen dan het dak
Heb je al een dekentje gekocht?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik in november. Daar gaat m'n luxe leventje.
Die kreeg ik altijd in de zomervakantie als we op vakantie gingen, was een frisbee met daar een paar rollen snoep er in, van wat ik kan herinneren Rang, Italiano, Stophoes, Topdrop, King en nog iets. Kan ook zijn dat het lokaal wasquote:
HBOquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:31 schreef FranticDJ het volgende:
@:ama was het nou op prime of op Disney plus?
Als die kerel even verteld was het moet gaan kosten dan zeg ik “ja”. Maar dat is ingewikkeld. Ga morgen even bellen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh tuurlijk je dak ook nog![]()
Is je dak al rond of ben je nog met de offerte bezig?
ze hebben het vast druk allemaalquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als die kerel even verteld was het moet gaan kosten dan zeg ik “ja”. Maar dat is ingewikkeld. Ga morgen even bellen.
Druk en ze hebben ook wat prijsverhogingen zeg maar. Denk dat het uiteindelijk ook 25-30% duurder uit gaat vallen.quote:
Of hij ramt gewoon zijn busje door de voordeurquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:40 schreef bitterbal het volgende:
Nu is die voordeur beneden kapot en staat er in de dhl app dat ze verwachten het pakketje in de brievenbus te doen. Hij komt alleen niet binnen, dus hoop dat die alsnog aanbelt zodat ik naar beneden kan
mjaquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Druk en ze hebben ook wat prijsverhogingen zeg maar. Denk dat het uiteindelijk ook 25-30% duurder uit gaat vallen.
hmm dat kan ook jaquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of hij ramt gewoon zijn busje door de voordeur
Ga gewoon voor de deur zitten wachtenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:40 schreef bitterbal het volgende:
Nu is die voordeur beneden kapot en staat er in de dhl app dat ze verwachten het pakketje in de brievenbus te doen. Hij komt alleen niet binnen, dus hoop dat die alsnog aanbelt zodat ik naar beneden kan
ja eerst eten :pquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga gewoon voor de deur zitten wachten
Keer een lekkage gehad aan een kant en al het lood werk rondom de dakkapellen is ook slecht. Dus moet maar keertje gebeuren.quote:
Klinkt als een buutnlanderquote:
Is zo'n Legobouwerquote:
Dit is codetaal voor iets hč?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:59 schreef Haags het volgende:
Dan door de zure appel heenbijten jaquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Keer een lekkage gehad aan een kant en al het lood werk rondom de dakkapellen is ook slecht. Dus moet maar keertje gebeuren.
quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. het betekend dat mevrouw Haags got lucky
mijn lego skywalker was veel te snel klaar, nu ben ik teleurgesteldquote:
Kapotgooien en opnieuw beginnenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn lego skywalker was veel te snel klaar, nu ben ik teleurgesteld
Wilde zeggen dat ze de DeLorean weer op voorraad hadden, maar is zo te zien al weer opquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn lego skywalker was veel te snel klaar, nu ben ik teleurgesteld
oeh die is wel nicequote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wilde zeggen dat ze de DeLorean weer op voorraad hadden, maar is zo te zien al weer ophttps://www.lego.com/nl-n(...)e-time-machine-10300
quote:
die 488?quote:
neequote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die 488?
Die stond opgebouwd in de winkel. die zag er wel nice uit ja.
Maar als ik zelf al die stickertjes moet doen, wordt het niks
Stickertjes weiger ik sowieso te plakkenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die 488?
Die stond opgebouwd in de winkel. die zag er wel nice uit ja.
Maar als ik zelf al die stickertjes moet doen, wordt het niks
daarom heb ik die Chiron en die Porsche nietquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stickertjes weiger ik sowieso te plakken
Vind ik sowieso niet echt boeiende auto's om te zien. Heb wel deze nu liggenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daarom heb ik die Chiron en die Porsche niet
Niet gewoon deze op je schoorsteenmantel hebben staan.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind ik sowieso niet echt boeiende auto's om te zien. Heb wel deze nu liggenhttps://www.lego.com/nl-nl/product/pickup-truck-10290
dacht even dat die van Mr Miyagi wasquote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind ik sowieso niet echt boeiende auto's om te zien. Heb wel deze nu liggenhttps://www.lego.com/nl-nl/product/pickup-truck-10290
Het is een beetje een samenraapsel van alle 50's pick-ups omdat ze denk ik geen zin hadden om er licentiekosten voor een merk aan te hangenquote:
Wel makkie voor de wax on/wax offquote:
Zeg het 'squote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Waarom gebruikt Snoop Dogg een paraplu?
Die is wel funny, flauw, maar funnyquote:
beetje maggi eropquote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Die is wel funny, flauw, maar funny
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:00 schreef Modus het volgende:
[..]Ik zeg niet dat het overal leuk mee is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:00 schreef Modus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die man heeft al zo weinig aan.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:08 schreef bitterbal het volgende:
Beetje panter is oke, teveel wordt ordi ja
Vlinders?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
wat schattig.. vlinder is koekjes aan het maken...
wist niet eens dat we dat in huis hadden
Dat valt toch tegen?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:32 schreef bitterbal het volgende:
ga zo dat toblerone lava cakeje proberen denk ik
Lekker, je hebt mijn adres.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nou nee, iets met nootjes en chocola
Mensen die geen mayo eten moet je niet vertrouwen. Of geen kaas.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar hij lust ook geen mayo dus of dat nou wat zegt
Goed puntquote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Mensen die geen mayo eten moet je niet vertrouwen. Of geen kaas.
Dat was niet de lavacake maar de cheesecakequote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah er is hoopquote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was niet de lavacake maar de cheesecake
Haha jaquote:
quote:
Mja, Toblerone blijft toch een faalproduct.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was niet de lavacake maar de cheesecake
quote:
Toblerone is lekker.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, Toblerone blijft toch een faalproduct.
Maar zeg dit niet tegen ballie
Kaasfondue?quote:
Touristtrapchocolade.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:21 schreef bitterbal het volgende:
ik vind gewoon normale toblerone wel lekker
Eh, ik ben niet kritisch.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kastje (240 lang, 140 hoog)
oh nice, wat ga je er allemaal indoen?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:00 schreef mschol het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kastje (240 lang, 140 hoog)
Oooh, leuk! Waar gaat 'ie komen?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:00 schreef mschol het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kastje (240 lang, 140 hoog)
...zelfs niet een kleintje?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:01 schreef mschol het volgende:
[..]
nee..dat wil ik mij nog niet veroorloven
rommelquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nice, wat ga je er allemaal indoen?
achter de bank, om de loze ruimte daar op te vullenquote:
Ah nice! Beetje rommel in de onderste helft en tof spul achter het glas?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:02 schreef mschol het volgende:
[..]
rommel
[..]
achter de bank, om de loze ruimte daar op te vullen
Snobquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:02 schreef mschol het volgende:
[..]
die zijn niet zo leuk als de grote, dus "zonde" van het geld
dat is wel het idee.. achter glas mogen evt ook dvd's ofzo komenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah nice! Beetje rommel in de onderste helft en tof spul achter het glas?
Komt aardig overeen met hoe het hier staat momenteel, kast met films/games en ik heb wat lego in een andere staan en de rest opgevuld met spul waar ik wel makkelijk bij wil kunnen, maar wat ik niet de ganse tijd hoef te zien.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:04 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is wel het idee.. achter glas mogen evt ook dvd's ofzo komen
moet eff kijken hoe en wat
dichte deurtjes vooral papierwerk "rommel"
welkequote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Speaking of, ik heb nog steeds een dichte doos staan.
zo heb ik het wel gedaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah nice! Beetje rommel in de onderste helft en tof spul achter het glas?
Het boeket.quote:
is natuurlijk ruimte voor hequote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:05 schreef datismijnmening het volgende:
Hoe ga je die deurtjes opendoen als je kast achter de bank staat?
en politiebureau, en en en en en en en en en en.................quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het boeket.
Of ja, die zit nog in de verzenddoos, ik heb ook nog de boekwinkel en de bonsai staan.
En niet echt plek om het makkelijk te laten liggen nu, anders was 's avonds even een half uurtje nog wel te doen. Fwp.quote:
oh dat heb ik dan weer wel ondertussenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En niet echt plek om het makkelijk te laten liggen nu, anders was 's avonds even een half uurtje nog wel te doen. Fwp.
O het klonk alsof je ging proppenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
is natuurlijk ruimte voor he
hij staat niet pal achter de bank ofzo
Omdat een warm huis een eerste levensbehoefte is?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:07 schreef bitterbal het volgende:
man man man dat filmpje,
750 in de maand dec en jan. geloof ik
Filmpje in het artikel
Dan vraag ik mij waarom deze mensen nog die verwarming aanlaten
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
O het klonk alsof je ging proppen
Rare vraag van iemand die het onder de 21 graden te koud vindt.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:07 schreef bitterbal het volgende:
man man man dat filmpje,
750 in de maand dec en jan. geloof ik
Filmpje in het artikel
Dan vraag ik mij waarom deze mensen nog die verwarming aanlaten
ja ze moeten bijlenen om het te betalen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat een warm huis een eerste levensbehoefte is?
Ik heb de verwarming niet aan gehad hequote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rare vraag van iemand die het onder de 21 graden te koud vindt.
Ik denk dat je onderschat hoe koud een écht slecht geīsoleerd huis kan zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze moeten bijlenen om het te betalen.
waarom geen dekentje? serieus?Ik begrijp niet waarom ze dan vol die verwarming aanzetten
Hier was het 15 graden. Den haag is ook een tochtig huis, ook 15 graden.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk dat je onderschat hoe koud een écht slecht geīsoleerd huis kan zijn.
Mja. Achterlijk dat die keuze überhaupt gemaakt moet worden terwijl we gewoon gratis gas in de grond hebben zittenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze moeten bijlenen om het te betalen.
waarom geen dekentje? serieus?Ik begrijp niet waarom ze dan vol die verwarming aanzetten
Ik overweeg een zibro kamin.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tochtquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
ja die prijzen zijn werkelijkwaar absurd.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja. Achterlijk dat die keuze überhaupt gemaakt moet worden terwijl we gewoon gratis gas in de grond hebben zitten
Ook wel grappig om te zien hoe men wanhopig probeert om de stijging in gas en olie op Oekraine-Rusland af te schuiven terwijl die opwaartse trend al ruim een jaar zichtbaar is.
Ja, dat.quote:
Petroleumkachel? Wij zullen eerder overstappen op elektrisch denk ik. Liggen toch al wat panelen op het dak.quote:
In de dierenkamer moet het een bepaalde temperatuur hebben.quote:
Enkel glas met scheuren, in de winter is het dan net zo koud als buiten als je niet stookt.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier was het 15 graden. Den haag is ook een tochtig huis, ook 15 graden.
Huis van hun ziet er idd wel slecht geisoleerd uit maar lijkt alsof ze gewoon vol die verwarming er op hebben gezet.
dan hebben ze wle pechquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Enkel glas met scheuren, in de winter is het dan net zo koud als buiten als je niet stookt.
ah ja natuurlijkquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In de dierenkamer moet het een bepaalde temperatuur hebben.
[ afbeelding ]
Ikzelf kan prima tegen kou.
dit klinkt alsof je een hoop reptielen ofzo hebtquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In de dierenkamer moet het een bepaalde temperatuur hebben.
[ afbeelding ]
Ikzelf kan prima tegen kou.
dat doe je zelfquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Als je het koud krijgt gewoon op de hometrainer gaan staan.
en hem ook gebruiken. Andres heb je t nog steeds koudquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Eigenlijk moet je dan iets knutselen dat je energie op kan wekken en op kan slaan. Straalkacheltje eraan en WIN.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:16 schreef CherryLips het volgende:
dynamo en accuquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je dan iets knutselen dat je energie op kan wekken en op kan slaan. Straalkacheltje eraan en WIN.
En als je er een dynamo aan hangt heb je zelfs gratis stroomquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Ja, maar de gemiddelde hometrainer wil ook graag stroom, dat was m'n knutseldeel.quote:
Survival of the fittest, de zwakke armen vriezen dood zoals de natuur bedoeld heeft en de rijke sterken dansen de pierlala.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:17 schreef datismijnmening het volgende:
Maar goed. Laat de boel maar lekker oplopen en klappen.
Is even in een citroen bijten en dan kunnen we weer normaal doen
Als een hamster.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je dan iets knutselen dat je energie op kan wekken en op kan slaan. Straalkacheltje eraan en WIN.
En dan kom je erachter dat je met lichaamskracht maar bar weinig energie kunt opwekken.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt alsof we een reptilian gespot hebbenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit klinkt alsof je een hoop reptielen ofzo hebt
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Survival of the fittest, de zwakke armen vriezen dood zoals de natuur bedoeld heeft en de rijke sterken dansen de pierlala.
Och, gloeilampje moet lukken toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:18 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan kom je erachter dat je met lichaamskracht maar bar weinig energie kunt opwekken.
extra riem en pulley systeem. ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar de gemiddelde hometrainer wil ook graag stroom, dat was m'n knutseldeel.
De rijken zijn niet de sterken schat.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Survival of the fittest, de zwakke armen vriezen dood zoals de natuur bedoeld heeft en de rijke sterken dansen de pierlala.
Ja, da's toch al knutselen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
extra riem en pulley systeem. ik zie het probleem niet
zou hij lizzy the lizard als huisdier hebben?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klinkt alsof we een reptilian gespot hebben
de prijzen zullen wel weer dusdanig stijgen dat de korting verdamptquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:20 schreef bitterbal het volgende:
op stroom krijg je nu die korting toch. Hopelijk blijft nog even
Lading ledstrips moet wel gaan, maar die geven weer geen warmte af.quote:
iets nieuws gehad?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:21 schreef FranticDJ het volgende:
Godver. Toch blij met dat kompas eigenlijk.
Weerquote:
Als je nu nog geen 50+ uur werkt per week om straks de naakte winter te kunnen overleven ben je een sjappiequote:
Heeft tenminste nog praktisch nut.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:21 schreef FranticDJ het volgende:
Godver. Toch blij met dat kompas eigenlijk.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zou hij lizzy the lizard als huisdier hebben?
wacht watquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heeft tenminste nog praktisch nut.
Ik heb alleen maar een geigerteller.
ja het percentage belasting was dacht ik verlaagd?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
de prijzen zullen wel weer dusdanig stijgen dat de korting verdampt
ik ben in de winter gewoon meer op werk dan thuis, gratis warmtequote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je nu nog geen 50+ uur werkt per week om straks de naakte winter te kunnen overleven ben je een sjappie
Genoeg rijken die ook wel een koe kunnen melken of een tomaatje kunnen laten groeien.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De rijken zijn niet de sterken schat.
Dat zijn boeren en mensen die daadwerkelijk iets met de handjes kunnen.
oeh nice, foto?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag een kompas gekregen van de familie.
50 euroquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je nu nog geen 50+ uur werkt per week om straks de naakte winter te kunnen overleven ben je een sjappie
Ja, die ligt hier al jaren in de kast te liggen, had kerel een keer gekregen van een of andere hoarder.quote:
Die heb je pas over een paar maandjes nodigquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heeft tenminste nog praktisch nut.
Ik heb alleen maar een geigerteller.
Is jouw energierekening maar 45 euro per maand?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het percentage belasting was dacht ik verlaagd?
heb afgelopen maand 16 euro korting gehad op mijn totaal van 45 euro
Een inkopper geven was nog nooit zo makkelijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag een kompas gekregen van de familie.
Daarom.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb je pas over een paar maandjes nodig
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoeg rijken die ook wel een koe kunnen melken of een tomaatje kunnen laten groeien.
Kan straks niet eens een citroen betalen om in te bijtenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:17 schreef datismijnmening het volgende:
Maar goed. Laat de boel maar lekker oplopen en klappen.
Is even in een citroen bijten en dan kunnen we weer normaal doen
dat zijn er minder dan je denkt hoor.. die rijke snobs durven niet eens hun eigen huis zelf schoon te houdenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoeg rijken die ook wel een koe kunnen melken of een tomaatje kunnen laten groeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |