dan mag hetquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon een veldbedje in de woonkamer.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja, die is Rusland wel redelijk aan het verleggen.
Tof.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Braboland heeft wel onweer nu en het komt jouw kant op.
Dan slapen we allemaal bij jou in bed.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat mijn huisje daar geen logeer ruimte heeft voorlopig
was dat een teken om klimplanten te kopen?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:24 schreef CherryLips het volgende:
Stond vanmiddag bij het tuincentrum tussen de klimplanten buiten toen het ineens begon te waaien en te hozen
Alle klimplanten de lucht in?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:24 schreef CherryLips het volgende:
Stond vanmiddag bij het tuincentrum tussen de klimplanten buiten toen het ineens begon te waaien en te hozen
Stond te twijfelen tussen een clematis en een passieflora dus moest opschieten.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was dat een teken om klimplanten te kopen?
beide genomen?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stond te twijfelen tussen een clematis en een passieflora dus moest opschieten.
Nee was wel verleidelijk maar dat wordt te krap. Kom dan net een stuk muur te kort.quote:
Klinkt alsof je een prima werkdag achter de rug hebt.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:23 schreef Modus het volgende:
Hoerehoerekutwerk traaa lalala laaa
Hoerehoerekutwerk traaaaaaa lalalalala
repeat
Een plant?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:25 schreef FranticDJ het volgende:
Ik was vandaag jaar oud toen ik leerde wat een plompe lori is
dus toen nam je beide maar mee?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stond te twijfelen tussen een clematis en een passieflora dus moest opschieten.
Werk is echt de aidstyfushel.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Klinkt alsof je een prima werkdag achter de rug hebt.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:23 schreef Modus het volgende:
Hoerehoerekutwerk traaa lalala laaa
Hoerehoerekutwerk traaaaaaa lalalalala
repeat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |