SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Gebruik s en w om door posts te scrollen en q om een post te quoten!"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen naar de mondhygieniste. Hopelijk heeft ze een keer geen mondkapje op. Ben best benieuwd naar haar mond en kin...![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet dat mondhygiënistes en tandartsen altijd een mondkapje dragen ?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen naar de mondhygieniste. Hopelijk heeft ze een keer geen mondkapje op. Ben best benieuwd naar haar mond en kin...![]()
![]()
![]()
![]()
Ja. wel tijdens het behandelen. NIet perse tijdens het uit de wachtkamer halen van de patient...quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je weet dat mondhygiënistes en tandartsen altijd een mondkapje dragen ?
Ah op die manierquote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. wel tijdens het behandelen. NIet perse tijdens het uit de wachtkamer halen van de patient...
Nooit dat ze dat zegtquote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:37 schreef Karzai het volgende:
ik heb een surinaamse dame, fawaka karzai, wel stoken mang en geen mondspoeling gebruiken daar kleuren je tanden van
Oh ik dacht juist het tegenovergestelde.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:41 schreef datismijnmening het volgende:
Tom Cruise wordt ook maar niet ouder hè.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ook een beetje verliefd op de mondhygiëniste?
mooie film datquote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Deze wordt het denk ik https://www.netflix.com/browse?jbv=81028975
Ik heb toch wel een zwak voor Sandra Bullock...
Ook gezien, prima film.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Deze wordt het denk ik https://www.netflix.com/browse?jbv=81028975
Ik heb toch wel een zwak voor Sandra Bullock...
Daar moet ik over 3 maanden pas naar toe. Vorige keer trok ze me wel haar tieten in met dr tandhaken.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ook een beetje verliefd op de mondhygiëniste?
kom er aanquote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:59 schreef Haags het volgende:
Jong0ns ik heb de kip zo heerlijk gemarineerd he
is dit codetaal?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:59 schreef Haags het volgende:
Bierblik in zijn cloaca?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:59 schreef Haags het volgende:
altijd fijn als dimmy hem even uitlegtquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. het betekend dat mevrouw Haags got lucky
I'm here day and nightquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
altijd fijn als dimmy hem even uitlegt
Dat ligt dan toch echt wel enorm aan de waitressquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
I'm here day and night![]()
Tip your waitresses.
ja maar nog behapbaarquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Alsof de gasprijzen in Thailand niet ook stijgen.
Dat wordt koud douchen voortaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:17 schreef bitterbal het volgende:
Essent gaat de variabele tarieven met 25 tot 30 procent verhogen. Afhankelijk van de grootte van het huis en het energieverbruik betekent dat een stijging van tussen 25 tot 90 euro per maand, verwacht het bedrijf. Gemiddeld is het 49 euro per maand.
Deze verhogingen komen bovenop de eerdere prijsverhogingen van gemiddeld zo'n 20 euro per maand sinds 1 januari. Essent heeft samen met Eneco en Vattenfall ruim driekwart van de Nederlandse energiemarkt in handen.
Het is nog niet duidelijk hoe hoog de prijsstijging bij de andere energiebedrijven zal zijn. Zowel Vattenfall als Eneco kunnen nog niet zeggen wat de prijzen per 1 juli zijn. "We zijn nog bezig met de inkoop", zegt een woordvoerder van Eneco.
https://nos.nl/artikel/24(...)veel-meer-per-1-juli
Ze krijgen het nu vast heel koud daar.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar nog behapbaar![]()
Je gebruikt daar thuis trouwens geen gas :p
Denk dat mijn huisje daar geen logeer ruimte heeft voorlopigquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mogen wij dan langskomen en komen logeren?
En dit is nog maar de zomer he.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:17 schreef bitterbal het volgende:
Essent gaat de variabele tarieven met 25 tot 30 procent verhogen. Afhankelijk van de grootte van het huis en het energieverbruik betekent dat een stijging van tussen 25 tot 90 euro per maand, verwacht het bedrijf. Gemiddeld is het 49 euro per maand.
Deze verhogingen komen bovenop de eerdere prijsverhogingen van gemiddeld zo'n 20 euro per maand sinds 1 januari. Essent heeft samen met Eneco en Vattenfall ruim driekwart van de Nederlandse energiemarkt in handen.
Het is nog niet duidelijk hoe hoog de prijsstijging bij de andere energiebedrijven zal zijn. Zowel Vattenfall als Eneco kunnen nog niet zeggen wat de prijzen per 1 juli zijn. "We zijn nog bezig met de inkoop", zegt een woordvoerder van Eneco.
https://nos.nl/artikel/24(...)veel-meer-per-1-juli
Gewoon een veldbedje in de woonkamer.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat mijn huisje daar geen logeer ruimte heeft voorlopig
nah moet toch ergens een grens zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:22 schreef Haags het volgende:
[..]
En dit is nog maar de zomer he.
De winter wordt nog wel wat hoger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |