quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kastje (240 lang, 140 hoog)
oh nice, wat ga je er allemaal indoen?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:00 schreef mschol het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kastje (240 lang, 140 hoog)
Oooh, leuk! Waar gaat 'ie komen?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:00 schreef mschol het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kastje (240 lang, 140 hoog)
...zelfs niet een kleintje?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:01 schreef mschol het volgende:
[..]
nee..dat wil ik mij nog niet veroorloven
rommelquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nice, wat ga je er allemaal indoen?
achter de bank, om de loze ruimte daar op te vullenquote:
Ah nice! Beetje rommel in de onderste helft en tof spul achter het glas?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:02 schreef mschol het volgende:
[..]
rommel
[..]
achter de bank, om de loze ruimte daar op te vullen
Snobquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:02 schreef mschol het volgende:
[..]
die zijn niet zo leuk als de grote, dus "zonde" van het geld
dat is wel het idee.. achter glas mogen evt ook dvd's ofzo komenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah nice! Beetje rommel in de onderste helft en tof spul achter het glas?
Komt aardig overeen met hoe het hier staat momenteel, kast met films/games en ik heb wat lego in een andere staan en de rest opgevuld met spul waar ik wel makkelijk bij wil kunnen, maar wat ik niet de ganse tijd hoef te zien.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:04 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is wel het idee.. achter glas mogen evt ook dvd's ofzo komen
moet eff kijken hoe en wat
dichte deurtjes vooral papierwerk "rommel"
welkequote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Speaking of, ik heb nog steeds een dichte doos staan.
zo heb ik het wel gedaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah nice! Beetje rommel in de onderste helft en tof spul achter het glas?
Het boeket.quote:
is natuurlijk ruimte voor hequote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:05 schreef datismijnmening het volgende:
Hoe ga je die deurtjes opendoen als je kast achter de bank staat?
en politiebureau, en en en en en en en en en en.................quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het boeket.
Of ja, die zit nog in de verzenddoos, ik heb ook nog de boekwinkel en de bonsai staan.
En niet echt plek om het makkelijk te laten liggen nu, anders was 's avonds even een half uurtje nog wel te doen. Fwp.quote:
oh dat heb ik dan weer wel ondertussenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En niet echt plek om het makkelijk te laten liggen nu, anders was 's avonds even een half uurtje nog wel te doen. Fwp.
O het klonk alsof je ging proppenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
is natuurlijk ruimte voor he
hij staat niet pal achter de bank ofzo
Omdat een warm huis een eerste levensbehoefte is?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:07 schreef bitterbal het volgende:
man man man dat filmpje,
750 in de maand dec en jan. geloof ik
Filmpje in het artikel
https://nos.nl/artikel/24(...)veel-meer-per-1-juli
Dan vraag ik mij waarom deze mensen nog die verwarming aanlaten
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
O het klonk alsof je ging proppen
Rare vraag van iemand die het onder de 21 graden te koud vindt.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:07 schreef bitterbal het volgende:
man man man dat filmpje,
750 in de maand dec en jan. geloof ik
Filmpje in het artikel
https://nos.nl/artikel/24(...)veel-meer-per-1-juli
Dan vraag ik mij waarom deze mensen nog die verwarming aanlaten
ja ze moeten bijlenen om het te betalen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat een warm huis een eerste levensbehoefte is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |