quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:28 schreef bitterbal het volgende:
En jette zei gisteren nog dat er niets zoveel aan de hand was toch nu rusland niet levert?
muur van de buren er bij?:Pquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee was wel verleidelijk maar dat wordt te krap. Kom dan net een stuk muur te kort.
De kamperfoelie heeft de overstap naar de buren al gemaakt geloof ik.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
muur van de buren er bij?:P
misschien is een pergola leuk?
Maar dat is een politicus..quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:28 schreef bitterbal het volgende:
En jette zei gisteren nog dat er niets zoveel aan de hand was toch nu rusland niet levert?
kun je bezig blijvenquote:
HOe gaat het met je zonnepanelen?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet in juli weer nieuw contract afsluiten. Dan gaat het pas echt de hoogte in voor mij.
Ik in november. Daar gaat m'n luxe leventje.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet in juli weer nieuw contract afsluiten. Dan gaat het pas echt de hoogte in voor mij.
ohhh tuurlijk je dak ook nogquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze die eerder komen leggen dan het dak
Heb je al een dekentje gekocht?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik in november. Daar gaat m'n luxe leventje.
Die kreeg ik altijd in de zomervakantie als we op vakantie gingen, was een frisbee met daar een paar rollen snoep er in, van wat ik kan herinneren Rang, Italiano, Stophoes, Topdrop, King en nog iets. Kan ook zijn dat het lokaal wasquote:
HBOquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:31 schreef FranticDJ het volgende:
@:ama was het nou op prime of op Disney plus?
Als die kerel even verteld was het moet gaan kosten dan zeg ik “ja”. Maar dat is ingewikkeld. Ga morgen even bellen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh tuurlijk je dak ook nog![]()
Is je dak al rond of ben je nog met de offerte bezig?
ze hebben het vast druk allemaalquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als die kerel even verteld was het moet gaan kosten dan zeg ik “ja”. Maar dat is ingewikkeld. Ga morgen even bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |