Wij hebben vroeger altijd herder reuen gehad en nooit een laten castreren. Dus zolang dat bij Moos niet nodig is laat ik hem liever intact. Schijnt dat de labradoodle vacht met castreren ook nogal dramatisch word dus dat risico neem ik ook liever niet.quote:Op maandag 30 mei 2022 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat een leuke naam!
en ja als je een nestje wil is castreren ook niet echt een optie
(of je moet chemische castratie doen? )
Te enthousiast dan?
aah jaquote:Op maandag 30 mei 2022 10:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wij hebben vroeger altijd herder reuen gehad en nooit een laten castreren. Dus zolang dat bij Moos niet nodig is laat ik hem liever intact. Schijnt dat de labradoodle vacht met castreren ook nogal dramatisch word dus dat risico neem ik ook liever niet.
Maar inderdaad hij is altijd enthousiast en blij. Maar een blije doodle van 30 kilo tenopzichte van mijn nichtje van bijna 2 is ook niet ideaal. Daarbij is het voor hem ook beter te leren wat meer in balans te komen.
Hij stond niet op netflixquote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is idd wel handig ja![]()
en staat toch op Netflix,dus komt mooi uit
![]()
Welke serie?quote:Op maandag 30 mei 2022 10:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Hij stond niet op netflix
Gelukkig wasssie op; net 5 geweest en kon ik hem daar zien
A, die ken ik niet.quote:
Je tuin no g onkruid vrij gemaakt gisteren ?quote:Op maandag 30 mei 2022 10:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wij hebben vroeger altijd herder reuen gehad en nooit een laten castreren. Dus zolang dat bij Moos niet nodig is laat ik hem liever intact. Schijnt dat de labradoodle vacht met castreren ook nogal dramatisch word dus dat risico neem ik ook liever niet.
Maar inderdaad hij is altijd enthousiast en blij. Maar een blije doodle van 30 kilo tenopzichte van mijn nichtje van bijna 2 is ook niet ideaal. Daarbij is het voor hem ook beter te leren wat meer in balans te komen.
Gedaan ja. Nu moet het eerst opdrogen. Heb er handdoeken opgelegd die ga ik zo maar weer er vanaf halen. Tis zo nasty ik heb echt nergens meer zin in.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:49 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Als het op het bodem tapijt ligt met een spons
ai !! hond vond de auto rit niet leuk?quote:Op maandag 30 mei 2022 13:19 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gedaan ja. Nu moet het eerst opdrogen. Heb er handdoeken opgelegd die ga ik zo maar weer er vanaf halen. Tis zo nasty ik heb echt nergens meer zin in.
Hospitalityquote:
ga voor de grap eens naar de Hunkemollerquote:Op maandag 30 mei 2022 15:19 schreef DJMO het volgende:
Even drie paar sokken en drie onderbroeken scoren bij de primark. 20 euro lichter
Meh. Ik vond dit al heftig zatquote:Op maandag 30 mei 2022 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga voor de grap eens naar de Hunkemoller
dan krijg je pas echt een hartverzakking
Het is dus echt waar dat muis altijd een klein vermogen kwijt is aan lingeriequote:Op maandag 30 mei 2022 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga voor de grap eens naar de Hunkemoller
dan krijg je pas echt een hartverzakking
3 bh's en 3 onderbroekenquote:Op maandag 30 mei 2022 15:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is dus echt waar dat muis altijd een klein vermogen kwijt is aan lingerie
Normaal is er niets aan de hand maar als je een stuk van je speeltouw opvreet kan ik mij voorstellen dat je maag niet goed weet wat i daar mee aan moetquote:Op maandag 30 mei 2022 14:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ai !! hond vond de auto rit niet leuk?
quote:Op maandag 30 mei 2022 15:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Normaal is er niets aan de hand maar als je een stuk van je speeltouw opvreet kan ik mij voorstellen dat je maag niet goed weet wat i daar mee aan moet
heb zon spaarkaartquote:
Eind van deze week laat ik hem kort scheren. Over 4 weken heb ik een strandhuisje gehuurd met de hondjes. En toen ik dat gedaan had bedacht ik mij dat ik een smeerpijp heb die altijd in water modder en zand duikt. Hopelijk helpt het als hij dan op standje kort gaat en even geen berenvoetenquote:
Bij hunkemoller? Daar kan ik geen goed passende bh vinden heb helaas vooraan gestaan met het uitdelenquote:Op maandag 30 mei 2022 15:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb zon spaarkaart
krijg je extra korting
en was in de actie week
anders was het nog duurder![]()
![]()
scheer hier de middelste tegenwoordig zelfquote:Op maandag 30 mei 2022 15:34 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Eind van deze week laat ik hem kort scheren. Over 4 weken heb ik een strandhuisje gehuurd met de hondjes. En toen ik dat gedaan had bedacht ik mij dat ik een smeerpijp heb die altijd in water modder en zand duikt. Hopelijk helpt het als hij dan op standje kort gaat en even geen berenvoeten
hier ookquote:Op maandag 30 mei 2022 15:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Bij hunkemoller? Daar kan ik geen goed passende bh vinden heb helaas vooraan gestaan met het uitdelen
Ik wil het straks ook zelf gaan doen maar vind dat behoorlijk spannend. Heb intussen wel een trimtafel en een goede schaar enz gekocht maar blijf het toch een beetje eng vindenquote:Op maandag 30 mei 2022 15:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
scheer hier de middelste tegenwoordig zelf
scheelt inderdaad enorm veel zut wat ze anders mee slepen
Voor je werk?quote:
zolang je hond er goed aan gewend is, is het prima te doenquote:Op maandag 30 mei 2022 15:37 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik wil het straks ook zelf gaan doen maar vind dat behoorlijk spannend. Heb intussen wel een trimtafel en een goede schaar enz gekocht maar blijf het toch een beetje eng vinden
Ik laatst een 95 euroquote:
Hij komt al sinds 3 maanden oud iedere 8 weken bij een trimster dus je zou zeggen dat dat ok is..quote:Op maandag 30 mei 2022 15:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
zolang je hond er goed aan gewend is, is het prima te doen
en als je hem zelf kamt?quote:Op maandag 30 mei 2022 15:39 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hij komt al sinds 3 maanden oud iedere 8 weken bij een trimster dus je zou zeggen dat dat ok is..
Ja dat laat hij prima toe. Heb met de tondeuse al wel eens knopen weggeschoren en de voetzooltjes vrij geschorenquote:Op maandag 30 mei 2022 15:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
en als je hem zelf kamt?
dan gaat dat allemaal zonder gedoe?
dan is het enkel een kwestie van hoe zorg je dat je hond er niet uitziet als een gehavende poedel
quote:Op maandag 30 mei 2022 15:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja dat laat hij prima toe. Heb met de tondeuse al wel eens knopen weggeschoren en de voetzooltjes vrij geschoren
Heb overwogen omquote:
Prijzen daar zijn echt belachelijk.quote:
als het mis gaat kun je hem alsnog helemaal kort scherenquote:Op maandag 30 mei 2022 15:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb overwogen om
Een ministukje te doen voor hij zaterdag door de trimster gedaan word maar dacht nou probeer het daarna wel.
Helemaal als je je bedenkt dat ondergoed gewoon wel echt belangrijk is. Voor vrouwen is een slecht passende bh vragen om problemen.quote:
True. En zaterdag gaat hij toch kort. Misschien morgen toch een stukje proberenquote:Op maandag 30 mei 2022 15:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
als het mis gaat kun je hem alsnog helemaal kort scheren
quote:Op maandag 30 mei 2022 15:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
True. En zaterdag gaat hij toch kort. Misschien morgen toch een stukje proberen
BH's zijn moderne martelwerktuigenquote:Op maandag 30 mei 2022 15:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Helemaal als je je bedenkt dat ondergoed gewoon wel echt belangrijk is. Voor vrouwen is een slecht passende bh vragen om problemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |