Dat zijn hotte hontenquote:Op zondag 29 mei 2022 18:36 schreef marcb1974 het volgende:
Neuh, er bestaan geen goede honten
Of, misschien op de bbq, maar dat heb ik nog niet uitgeprobeerd
Dat zijn de Chinese in je baby pangangquote:Op zondag 29 mei 2022 18:36 schreef marcb1974 het volgende:
Heb je een hekel aan honden?quote:Op zondag 29 mei 2022 18:36 schreef marcb1974 het volgende:
Yep, te vaak gebeten door die ***** beestenquote:
Die daarboven is okquote:
Ik heb er ook niks mee.quote:Op zondag 29 mei 2022 18:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, te vaak gebeten door die ***** beesten
Een kat?quote:Op zondag 29 mei 2022 18:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Ik ken wel iemand die hond heeft gegeten.
Zomaar vanzelf?quote:Op zondag 29 mei 2022 18:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, te vaak gebeten door die ***** beesten
Deels wel ja.quote:
begrijpelijkquote:Op zondag 29 mei 2022 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deels wel ja.
En had een krantenwijk in een tuinders- en boerengebied, dat hielp niet
Kwispelen kunnen ze ook.quote:
Apporterenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
met de langste neus?quote:Op zondag 29 mei 2022 19:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En ze staat zelfs in het World Guiness Book of Records(samen met 323 andere Teckels
)
[ link | afbeelding ]
Ahhh..quote:Op zondag 29 mei 2022 19:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En ze staat zelfs in het World Guiness Book of Records(samen met 323 andere Teckels
)
[ link | afbeelding ]
Ja hij heeft wél een lange neus jaquote:
Ja ik reageerde wat pissig, dat was onterechtquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt. Allebei. Ja, soms kom ik ff langs. Vind het fijn dat je er weer bent. Mag dat?
Zij!quote:Op zondag 29 mei 2022 20:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ahhh..
[..]
Ja hij heeft wél een lange neus ja
Mijn zus heeft er , een puppie, ik heb heb nog niet gezien, maar ik zal eens opletten.quote:
geniet ze bosquote:Op zondag 29 mei 2022 20:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
In de Effenaar voor een Fleetwood Mac Tribute ( Rumours Atlanta)
Ohhh zo leuk en schattigquote:Op zondag 29 mei 2022 20:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn zus heeft er , een puppie, ik heb heb nog niet gezien, maar ik zal eens opletten.
Ik heb wel foto's gezien, maar één der dagen ga ik op zoek, ben benieuwd
Snap hoor. Was ook vervelend allemaal.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik reageerde wat pissig, dat was onterecht
Zo is datquote:
Ik was in die puppie, en pubertijd 10 kg kwijtquote:Op zondag 29 mei 2022 20:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhh zo leuk en schattigAlhoewel ik blij ben dat Jeroen geen puppie meer is hoor
Jaquote:Op zondag 29 mei 2022 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Snap hoor. Was ook vervelend allemaal.
daarom wil ik geen grote hond want dan waai ik wegquote:Op zondag 29 mei 2022 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was in die puppie, en pubertijd 10 kg kwijt
Ja dat dus, en de helft van mijn spullen, mijn rust en privacyquote:Op zondag 29 mei 2022 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was in die puppie, en pubertijd 10 kg kwijt
Ze was niet groot maar als pup kon ik me kont niet keren of ze was er bij, beetje als een kleuter. ETEN !!!! NUquote:Op zondag 29 mei 2022 20:22 schreef FANN het volgende:
[..]
daarom wil ik geen grote hond want dan waai ik weg
Nooit "LUSSIK NIET" ?quote:Op zondag 29 mei 2022 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze was niet groot maar als pup kon ik me kont niet keren of ze was er bij, beetje als een kleuter. ETEN !!!! NU
Oh... hmmm ik zal er nog goed over nadenken als ik dat zo hoorquote:Op zondag 29 mei 2022 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze was niet groot maar als pup kon ik me kont niet keren of ze was er bij, beetje als een kleuter. ETEN !!!! NU
quote:Op zondag 29 mei 2022 20:22 schreef FANN het volgende:
[..]
daarom wil ik geen grote hond want dan waai ik weg
Ik denk er wel eens over, maar dan kom ik weer bij mijn positieven. Toen waren er twee baasjes. Nu maar één.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja dat dus, en de helft van mijn spullen, mijn rust en privacy
Inmiddels is ze vrij relaxed geworden
Nou ik gaf voor de lol wel eens een stukje augurk als ze weer met mij in de keuken was maar alles ging er in.quote:
Ik kwam een keer uit het park en die bull was gek op modder dus ik zat ook onder. Liepen twee jochies achter me.quote:
Het is gewoon ook super intensief een puppy. Vond het een geweldig leuke tijd hoor maar nu geniet ik meer van haarquote:Op zondag 29 mei 2022 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk er wel eens over, maar dan kom ik weer bij mijn positieven. Toen waren er twee baasjes. Nu maar één.
quote:Op zondag 29 mei 2022 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kwam een keer uit het park en die bull was gek op modder dus ik zat ook onder. Liepen twee jochies achter me.
"Mevrouw, heeft u of uw hond in het park gespeeld"
Doe ik met volle teugen. Echt geweldig tot nu. Het is even pauze momenteelquote:
Is het al zo laat ..quote:Op zondag 29 mei 2022 20:46 schreef mascara-klodder het volgende:
Fijne avond allemaal, even nog wat lezen en dan te bed
Het gaat hier over honden nuquote:Op zondag 29 mei 2022 21:31 schreef engine het volgende:
Noppie naar de finale van de Dutch darts championship![]()
Nou eigenlijk ging het nergens meer over...maar vertel..?quote:
Geintje gap, maakt me geen zak uitquote:Op zondag 29 mei 2022 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Nou eigenlijk ging het nergens meer over...maar vertel..?
Canada tegen wie?quote:Op zondag 29 mei 2022 21:43 schreef mario390 het volgende:
@:chufi
welk 3te drittel bij de eishockeyfinale
kanada halt 2 tore in 1,5 min op
van 3:1 op 3:3 nu overtime
quote:
Gevuld stokbrood pizza had ik vandaagquote:
Ja die ga ik nog wel eens testen.quote:
Dat heb ik niet, ja wat patat.quote:
Van de Lidl, ik heb niet een grote vriezer. Plan is al jaren om een tafel maat vriezer te kopen. Ik heb er best wel de ruimte voorquote:Op zondag 29 mei 2022 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb zo'n XXL voordeel pak ooit gekocht in de aanbieding ... ben er al maanden mee bezig
Nee gewoon van de Vomar en van Mora ... Ik heb zo'n Amerikaans dingquote:Op zondag 29 mei 2022 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Van de Lidl, ik heb niet een grote vriezer. Plan is al jaren om een tafel maat vriezer te kopen. Ik heb er best wel de ruimte voor
wat zat er ook al weer in ?quote:Op zondag 29 mei 2022 22:37 schreef Soury het volgende:
Oven maar uit gedaan, ik heb eigenlijk geen trek.
Nog niksquote:
We hebben vanavond hetzelfde probleem.quote:
Oh, nou ik heb al gekookt vanmiddag. Mac en cheese en een salade met zalm. Maar ik zat nu even in een snack mode.quote:Op zondag 29 mei 2022 22:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hebben vanavond hetzelfde probleem.
Dan sla je toch overquote:Op zondag 29 mei 2022 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh, nou ik heb al gekookt vanmiddag. Mac en cheese en een salade met zalm. Maar ik zat nu even in een snack mode.
Eigenlijk moet ik iets eten, maar ik heb niet echt trek.
Daarom staat de oven nu ook uitquote:
Ja al een tijdjequote:
quote:
Hier ook, afgelopen dagen lekker geklust. Vanmiddag even goed gegeten, nu geen zin meer om wat dan ook klaar te maken. Wel brood gesmeerd voor morgen.quote:Op zondag 29 mei 2022 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh, nou ik heb al gekookt vanmiddag. Mac en cheese en een salade met zalm. Maar ik zat nu even in een snack mode.
Eigenlijk moet ik iets eten, maar ik heb niet echt trek.
Oh wat maak je dan "voor morgen" ? Gesmeerde broodjes zijn wat slap de volgende dagquote:Op zondag 29 mei 2022 22:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier ook, afgelopen dagen lekker geklust. Vanmiddag even goed gegeten, nu geen zin meer om wat dan ook klaar te maken. Wel brood gesmeerd voor morgen.
Bammetjes meequote:Op zondag 29 mei 2022 22:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier ook, afgelopen dagen lekker geklust. Vanmiddag even goed gegeten, nu geen zin meer om wat dan ook klaar te maken. Wel brood gesmeerd voor morgen.
Hoe dat dan?quote:
Ik heb ooit in een paprika kwekerij gewerkt. (ook tomaten waren daar) De eerste dag kreeg ik een exame formulier met vragen. Ik moest zelf mijn lunch meenemen. En het was strikt verboden om tomaten mee te nemen. 3 keer raden wat er op mijn broodje gezond zatquote:
Welkom terugquote:
Verschillend, 's nachts in de koelkast bewaren. Volgende dag vind ik het prima, ik moet al vroeg genoeg opstaan om op tijd te komen.quote:Op zondag 29 mei 2022 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh wat maak je dan "voor morgen" ? Gesmeerde broodjes zijn wat slap de volgende dag
Gelukkig ben ik zelf slim en kan op knopjes drukkenquote:
Ja snap ik maar ik zou dan het beleg en broodjes apart inpakkenquote:Op zondag 29 mei 2022 23:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Verschillend, 's nachts in de koelkast bewaren. Volgende dag vind ik het prima, ik moet al vroeg genoeg opstaan om op tijd te komen.
Ja dat kan ook dan staat ie uit of op passiefquote:Op zondag 29 mei 2022 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik zelf slim en kan op knopjes drukken
Al een dagjequote:
Ik smeerde / prepareerde mn broodjes ook meestal de avond ervoor , deed ze in een boterhamzakje en in de koelkast.. ging primaquote:Op zondag 29 mei 2022 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja snap ik maar ik zou dan het beleg en broodjes apart inpakken
Pindakaas of zo gaat wat lastig om apart in te pakken.quote:Op zondag 29 mei 2022 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja snap ik maar ik zou dan het beleg en broodjes apart inpakken
Ik vond dat ik wat teveel hier was ipv vakantievieren, en ook heel erg moe aan het eind van de dag. Maar het was leuk hoorquote:Op zondag 29 mei 2022 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Je was stil de laatste dagen ... maar dat mag .. genieten is aan jou
Dank uquote:
tijd om ff goed uit te rustenquote:Op zondag 29 mei 2022 23:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vond dat ik wat teveel hier was ipv vakantievieren, en ook heel erg moe aan het eind van de dag. Maar het was leuk hoor![]()
Sinds gisternacht weer terug. Dublin is wel een Schiphol-light aan het worden, wat een drukte daar. Wij waren heel erg op tijd, dus geen kans om de vlucht te missen, maar de rijen waren wel heel lang. Opstootjes, mensen die asociaal in massale gingen voordringen en de beveiligers overmeesteren, mensen die flauwvielen in de rij.
Ik snapte al heel goed waarom er gestaakt werd, en nu nog meer. Dat grondpersoneel heeft een enorm zware baan voor weinig geld
Hoiiiiquote:Op zondag 29 mei 2022 23:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vond dat ik wat teveel hier was ipv vakantievieren, en ook heel erg moe aan het eind van de dag. Maar het was leuk hoor![]()
Sinds gisternacht weer terug. Dublin is wel een Schiphol-light aan het worden, wat een drukte daar. Wij waren heel erg op tijd, dus geen kans om de vlucht te missen, maar de rijen waren wel heel lang. Opstootjes, mensen die asociaal in massale gingen voordringen en de beveiligers overmeesteren, mensen die flauwvielen in de rij.
Ik snapte al heel goed waarom er gestaakt werd, en nu nog meer. Dat grondpersoneel heeft een enorm zware baan voor weinig geld
Mevrouwquote:Op zondag 29 mei 2022 23:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heb je het nieuws gevolgd?quote:Op zondag 29 mei 2022 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mevrouw
Heb je Ierland ngo wel een beetje heel achtergelaten?
Niet zo goed als anders, dus kan best het e.e.a. gemist hebbenquote:
Ik heb iig niets over Ierland langs zien komenquote:Op zondag 29 mei 2022 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet zo goed als anders, dus kan best het e.e.a. gemist hebben
Nou ja, als ze het goed gesloopt heeft gaat dat ook niet meer komenquote:Op zondag 29 mei 2022 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb iig niets over Ierland langs zien komen
Maar waarom zou ze het slopenquote:Op zondag 29 mei 2022 23:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, als ze het goed gesloopt heeft gaat dat ook niet meer komen
Ierland heeft vooral mijn schoenen niet heel achtergelatenquote:Op zondag 29 mei 2022 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mevrouw
Heb je Ierland ngo wel een beetje heel achtergelaten?
quote:
Thanks!quote:Op zondag 29 mei 2022 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoiiii
Hoop dat je lekker uitgerust bent nu!
En ben benieuwd of en hoe die luchthavens het weer op orde gaan krijgen
Je schoenen niet heel gelaten? Wat een stout landquote:Op maandag 30 mei 2022 00:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ierland heeft vooral mijn schoenen niet heel achtergelatenMaar ik ga nieuwe kopen
En veel geneuried en zacht gezongen, dus hopelijk hebben ze hun oorkleppen nog
Dan was Dublin gisteren kennelijk niet nieuwswaardig genoeg, maar die rijen gingen (later op de avond toen ik er al doorheen was) ook tot buiten de deuren van de luchthaven verder. Dat zal dan echt op meerdere luchthavens zo zijn.quote:Op zondag 29 mei 2022 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb iig niets over Ierland langs zien komen
Ierland is mooiquote:
Ik was zelf vooral niet zo slim in mijn selectie qua schoenen. Ik had mooie kaplaarsjes met panterveters en dacht "die redden het wel", maar had beter echt goede sport- of bergschoenen mee kunnen nemen.quote:Op maandag 30 mei 2022 00:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je schoenen niet heel gelaten? Wat een stout land
En hoeveel foto's heb je gemaakt?
Dat blijf ik niet snappen bij mensen, dat ze niet nadenken over welke schoenen.quote:Op maandag 30 mei 2022 00:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik was zelf vooral niet zo slim in mijn selectie qua schoenen. Ik had mooie kaplaarsjes met panterveters en dacht "die redden het wel", maar had beter echt goede sport- of bergschoenen mee kunnen nemen.
De schoenen van mij die kapot zijn, bestel ik nu opnieuw
Hoe ging het bij thuiskomst ? lang wachten op je koffers?quote:Op maandag 30 mei 2022 00:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan was Dublin gisteren kennelijk niet nieuwswaardig genoeg, maar die rijen gingen (later op de avond toen ik er al doorheen was) ook tot buiten de deuren van de luchthaven verder. Dat zal dan echt op meerdere luchthavens zo zijn.
Ja vanwege de TT deed ik hier mijn hond verhaal. En met die hond was niets mis. Maar je moet die beesten dus wel opvoeden.quote:
Heeft niks met niet nadenken te maken, meer dat het achteraf anders blijkt dat je denkt. Schoenen waren lage kaplaarzen en waterdicht, ik kon ook niet weten dat het los ging laten.quote:Op maandag 30 mei 2022 00:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat blijf ik niet snappen bij mensen, dat ze niet nadenken over welke schoenen.
Maar vooral, oh mooi, dat zal wel goed zijn.
Of zo slim zijn gewoon 2 paar schoenen mee te nemen.
Geen baggage in het ruimquote:Op maandag 30 mei 2022 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe ging het bij thuiskomst ? lang wachten op je koffers?
quote:Op maandag 30 mei 2022 01:39 schreef tonja het volgende:
Heyoo![]()
Ik kwam gisteren op straat een vrouw tegen die al bellend haar hond uitliet. Ik wilde er langs maar die hond ging voor me staan. Die vrouw ging ook stil staan. Zij en haar aangelijnde hond besloegen op dat moment de hele breedte van de stoep. Die vrouw keek me aan zo van 'leuk hè zo'n hond' en bleef al bellend staan. Springt dat beest ineens tegen me op en wil mijn gezicht likken. Gadverdamme!! Dus ik weer dat beest af. Die vrouw 'Nee Jenny toch, niet doen!!'. Sorry mevrouw!.
Ja kutwijf voed je hond godverdomme op en denk niet dat iedereen helemaal weg is van honden. En blokkeer zeker de stoep niet met je schijffabriek.
Zo, tot zover mijn 'Lief Dagboek' verhaal![]()
╲⎝⧹༼◕ ͜ﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞ.◕ ༽⧸⎠╱
Asociaal. Dit is samen met het gaan wandelen met je baby in wandelwagen en loslopend kind ernaast het nieuwe "bellen achter het stuur".quote:Op maandag 30 mei 2022 01:39 schreef tonja het volgende:
Heyoo![]()
Ik kwam gisteren op straat een vrouw tegen die al bellend haar hond uitliet. Ik wilde er langs maar die hond ging voor me staan. Die vrouw ging ook stil staan. Zij en haar aangelijnde hond besloegen op dat moment de hele breedte van de stoep. Die vrouw keek me aan zo van 'leuk hè zo'n hond' en bleef al bellend staan. Springt dat beest ineens tegen me op en wil mijn gezicht likken. Gadverdamme!! Dus ik weer dat beest af. Die vrouw 'Nee Jenny toch, niet doen!!'. Sorry mevrouw!.
Ja kutwijf voed je hond godverdomme op en denk niet dat iedereen helemaal weg is van honden. En blokkeer zeker de stoep niet met je schijffabriek.
Zo, tot zover mijn 'Lief Dagboek' verhaal![]()
╲⎝⧹༼◕ ͜ﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞ.◕ ༽⧸⎠╱
Waar zou men zijn zonder de telquote:Op maandag 30 mei 2022 07:28 schreef maily het volgende:
[..]
Asociaal. Dit is samen met het gaan wandelen met je baby in wandelwagen en loslopend kind ernaast het nieuwe "bellen achter het stuur".
Volwassene loopt te bellen en let niet op hont, of loopt te bellen achter de kinderwagen en het loslopend kind moet maar zelf uitkijken.
Lekker dank uquote:
Nog een bakkie?quote:
mogguhquote:
Morguhquote:Op maandag 30 mei 2022 09:26 schreef Sounddragon het volgende:
Derde halve liter koffie sneuvelt inmiddels![]()
Goedemorgen aln
Morningquote:
Lekker ik doe wel meequote:Op maandag 30 mei 2022 10:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Tien uur geweest, nog maar een bakkie.
Ik zet direct een hele pot.quote:Op maandag 30 mei 2022 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh
[..]
Morning
[..]
Lekker ik doe wel mee![]()
Gezelligquote:
Welkom terugquote:
Gewoon met het vliegtuigquote:
quote:Op maandag 30 mei 2022 11:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ... vreemd dat er nog op Nederland wordt gevlogen ...
Haha ik was me niet bewust van mogelijke problemen hoor.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Blijkbaar ... Maar anyways je hebt het overleeft
Ja het is een groot drama daarquote:Op maandag 30 mei 2022 11:17 schreef pullup het volgende:
Zelfs aankomen op Schiphol is een crime![]()
Er stond een enorme rij bij de uitgang naar de bagage check out waardoor iedereen naar de andere kant van Schiphol werd gestuurd. Laat daar dan ook een enorme rij staan![]()
Verder lekkere chaos op het spoor rond schiphol. Servië is een niet heel modern land maar dit is we allemaal beter op orde
Met wielrennen bij TREKquote:
Vorig jaar nog een etappe in de TOURquote:
Laat het hem maar bewijzen danquote:
Dat is dus precies wat hij van plan isquote:
Nu moet het nog te drinken zijn natuurlijk.quote:
Maar due zit al bij Alpecinquote:Op maandag 30 mei 2022 11:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laat het hem maar bewijzen dan
Ik zou blijer zijn met bv een vd Poel
Verwacht er echt weinig tot niets meer van.quote:
Ja wel eens, die heeft er niet alles uit kunnen halenquote:Op maandag 30 mei 2022 12:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verwacht er echt weinig tot niets meer van.
Denk dat hij ook meer had gekund, met iets meer geluk soms.
Heeft 'maar' 1 klassieker gewonnen zelfs. Dacht dat dat wel meer was.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja wel eens, die heeft er niet alles uit kunnen halen
[ afbeelding ]
San Sebastian ?quote:Op maandag 30 mei 2022 12:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heeft 'maar' 1 klassieker gewonnen zelfs. Dacht dat dat wel meer was.
Beste prestatiesquote:
Alleen die laatste smiley is van toepassing, maar dan op je post natuurlijkquote:Op maandag 30 mei 2022 13:02 schreef Sounddragon het volgende:
Wielrennen![]()
Spandex-mannen![]()
Dopingtrappers![]()
Geen elektrische fiets nemen als je zoveel haast hebt![]()
Een fiets hebben![]()
Jeej marioquote:
quote:Op maandag 30 mei 2022 12:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja wel eens, die heeft er niet alles uit kunnen halen
[ afbeelding ]
quote:
Heb jij wel eens een hont gehad BDS?quote:
Wie de fuck is dat nou weer ?quote:Op maandag 30 mei 2022 14:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar houdt @:JustinK ook van![]()
En van lepels
Zo'n blaffend gevaartequote:
Nog nooit van gehoord ik zie vaker van die mentions hier doe dat nou niet dan blijft het lekker rustig hierquote:
Dat doe ik ook zeker niet bij jan en alleman, ik ben Geen DTS kneusquote:Op maandag 30 mei 2022 14:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord ik zie vaker van die mentions hier doe dat nou niet dan blijft het lekker rustig hier
Scooterquote:Op maandag 30 mei 2022 14:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar houdt @:JustinK ook van![]()
En van lepels
quote:Op maandag 30 mei 2022 14:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat doe ik ook zeker niet bij jan en alleman, ik ben Geen DTS kneus
Ik heb nog nooit in dat flauwe sub forum onz gepost en dat zal nooit gebeuren ookquote:
Ik wel ,maar om andere redenenquote:Op maandag 30 mei 2022 15:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in dat flauwe sub forum onz gepost en dat zal nooit gebeuren ook
quote:Op maandag 30 mei 2022 13:02 schreef Sounddragon het volgende:
Wielrennen![]()
Spandex-mannen![]()
Dopingtrappers![]()
Geen elektrische fiets nemen als je zoveel haast hebt![]()
Een fiets hebben![]()
Ik was die post alweer vergetenquote:
Juist!quote:Op maandag 30 mei 2022 15:22 schreef puzziepie het volgende:
Sowieso elektrische fietsen![]()
Dat is voor bejaarden
Ik heb er eenquote:Op maandag 30 mei 2022 15:22 schreef puzziepie het volgende:
Dat is voor bejaarden
Onbegrijpelijk!!quote:Op maandag 30 mei 2022 15:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Juist!
Maar ik zie tegenwoordig best veel jeugd op van die bejaardenfietsen rijden
Ik ook hoorquote:
Juist niet, het is voor mensen die geen zin hebben om te fietsen.quote:Op maandag 30 mei 2022 15:22 schreef puzziepie het volgende:
Dat is voor bejaarden
Onbegrijpelijkquote:Op maandag 30 mei 2022 15:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Juist niet, het is voor mensen die geen zin hebben om te fietsen.
Ik fiets voor mijn lol , het is mijn enige vervoersmiddel om ergens te komen en daar ik ben erg content meequote:Op maandag 30 mei 2022 15:26 schreef engine het volgende:
Voor je lol fietsen is sowieso iets voor bejaarden. Nog nooit een puber horen vertellen dat het zo'n lekker stukje fietsen is naar school.
Ik moest vroeger godverdomme elke dag 8 kilometer fietsen naar schoolquote:Op maandag 30 mei 2022 15:26 schreef engine het volgende:
Voor je lol fietsen is sowieso iets voor bejaarden. Nog nooit een puber horen vertellen dat het zo'n lekker stukje fietsen is naar school.
Wat een waanzinquote:Op maandag 30 mei 2022 15:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik fiets voor mijn lol , het is mijn enige vervoersmiddel om ergens te komen en ik ben erg content mee
Twee vliegen in een klap
Aan de pubers die in het park voormn appertement hangen te zien heiligt het doel de middelen, als ze niet van paof ma op hun donder willen krijgen omdat ze aan het blowen en neuken zijn.quote:Op maandag 30 mei 2022 15:26 schreef engine het volgende:
Tsja als mams die krengen blijft brengen naar school leren ze het ook nietquote:Op maandag 30 mei 2022 15:26 schreef engine het volgende:
Dan ben je dus nog niet eens warmquote:Op maandag 30 mei 2022 15:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
FF correctie op min vorige post dat is twee keer 8 km dus
Hey Marioquote:
Het hangt er een beetje af van waar je woont, maar in mijn situatie kost 8km welke kant dan ook op fietsen minder geld, en is het verlies in tijd minimaal, terwijl ik op 2 minuten van de snelweg en 5 minuten van een trein zit.quote:Op maandag 30 mei 2022 15:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
FF correctie op min vorige post dat is twee keer 8 km dus
Niet mee eens,ik hou van fietsen zeker met mooi weerquote:Op maandag 30 mei 2022 15:26 schreef engine het volgende:
Wat een onzin zegquote:Op maandag 30 mei 2022 15:26 schreef engine het volgende:
Zit je ook bij zon Nordic walk clubje daar zie ik je wel voor aanquote:Op maandag 30 mei 2022 15:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet mee eens,ik hou van fietsen zeker met mooi weer![]()
Ik woon naast een school en het is best erg : bijna alle kinderen worden met de auto afgezet en opgehaaldquote:Op maandag 30 mei 2022 15:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Tsja als mams die krengen blijft brengen naar school leren ze het ook niet
Dat is gewoon triestquote:Op maandag 30 mei 2022 15:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik woon naast een school en het is best erg : bijna alle kinderen worden met de auto afgezet en opgehaald
Dat dan weer nietquote:Op maandag 30 mei 2022 15:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zit je ook bij zon Nordic walk clubje daar zie ik je wel voor aan
quote:
quote:Op maandag 30 mei 2022 15:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja en? Zelfs toen vond ik fietsen leuk.quote:
Wel waarquote:
Beetje een open deurtje in een 40 + sub forumquote:
Vrijheid van onderwijs he, je kunt je kroost wel op een 'pauper'school in de buurt neerzetten, maar er valt altijd wel een excuus te verzinnen om ze dagelijks met de auto naar de andere kant van de ringweg te brengen totdat je ze oud genoeg vind om het zelf uit te zoeken.quote:
Dat is het ook, zo makkelijk gaat dat dus ook als je volwassen bent en je bent niet gewend (of te lui) om te fietsenquote:
Nee maar ik loop wel dagelijks wat kilometers , zonder Nordic gedoe . Gewoon stevig doorlopenquote:Op maandag 30 mei 2022 15:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |