Dat zijn hotte hontenquote:Op zondag 29 mei 2022 18:36 schreef marcb1974 het volgende:
Neuh, er bestaan geen goede honten
Of, misschien op de bbq, maar dat heb ik nog niet uitgeprobeerd
Dat zijn de Chinese in je baby pangangquote:Op zondag 29 mei 2022 18:36 schreef marcb1974 het volgende:
Heb je een hekel aan honden?quote:Op zondag 29 mei 2022 18:36 schreef marcb1974 het volgende:
Yep, te vaak gebeten door die ***** beestenquote:
Die daarboven is okquote:
Ik heb er ook niks mee.quote:Op zondag 29 mei 2022 18:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, te vaak gebeten door die ***** beesten
Een kat?quote:Op zondag 29 mei 2022 18:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Ik ken wel iemand die hond heeft gegeten.
Zomaar vanzelf?quote:Op zondag 29 mei 2022 18:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, te vaak gebeten door die ***** beesten
Deels wel ja.quote:
begrijpelijkquote:Op zondag 29 mei 2022 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deels wel ja.
En had een krantenwijk in een tuinders- en boerengebied, dat hielp niet
Kwispelen kunnen ze ook.quote:
Apporterenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
met de langste neus?quote:Op zondag 29 mei 2022 19:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En ze staat zelfs in het World Guiness Book of Records(samen met 323 andere Teckels
)
[ link | afbeelding ]
Ahhh..quote:Op zondag 29 mei 2022 19:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En ze staat zelfs in het World Guiness Book of Records(samen met 323 andere Teckels
)
[ link | afbeelding ]
Ja hij heeft wél een lange neus jaquote:
Ja ik reageerde wat pissig, dat was onterechtquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt. Allebei. Ja, soms kom ik ff langs. Vind het fijn dat je er weer bent. Mag dat?
Zij!quote:Op zondag 29 mei 2022 20:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ahhh..
[..]
Ja hij heeft wél een lange neus ja
Mijn zus heeft er , een puppie, ik heb heb nog niet gezien, maar ik zal eens opletten.quote:
geniet ze bosquote:Op zondag 29 mei 2022 20:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
In de Effenaar voor een Fleetwood Mac Tribute ( Rumours Atlanta)
Ohhh zo leuk en schattigquote:Op zondag 29 mei 2022 20:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn zus heeft er , een puppie, ik heb heb nog niet gezien, maar ik zal eens opletten.
Ik heb wel foto's gezien, maar één der dagen ga ik op zoek, ben benieuwd
Snap hoor. Was ook vervelend allemaal.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik reageerde wat pissig, dat was onterecht
Zo is datquote:
Ik was in die puppie, en pubertijd 10 kg kwijtquote:Op zondag 29 mei 2022 20:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhh zo leuk en schattigAlhoewel ik blij ben dat Jeroen geen puppie meer is hoor
Jaquote:Op zondag 29 mei 2022 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Snap hoor. Was ook vervelend allemaal.
daarom wil ik geen grote hond want dan waai ik wegquote:Op zondag 29 mei 2022 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was in die puppie, en pubertijd 10 kg kwijt
Ja dat dus, en de helft van mijn spullen, mijn rust en privacyquote:Op zondag 29 mei 2022 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was in die puppie, en pubertijd 10 kg kwijt
Ze was niet groot maar als pup kon ik me kont niet keren of ze was er bij, beetje als een kleuter. ETEN !!!! NUquote:Op zondag 29 mei 2022 20:22 schreef FANN het volgende:
[..]
daarom wil ik geen grote hond want dan waai ik weg
Nooit "LUSSIK NIET" ?quote:Op zondag 29 mei 2022 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze was niet groot maar als pup kon ik me kont niet keren of ze was er bij, beetje als een kleuter. ETEN !!!! NU
Oh... hmmm ik zal er nog goed over nadenken als ik dat zo hoorquote:Op zondag 29 mei 2022 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze was niet groot maar als pup kon ik me kont niet keren of ze was er bij, beetje als een kleuter. ETEN !!!! NU
quote:Op zondag 29 mei 2022 20:22 schreef FANN het volgende:
[..]
daarom wil ik geen grote hond want dan waai ik weg
Ik denk er wel eens over, maar dan kom ik weer bij mijn positieven. Toen waren er twee baasjes. Nu maar één.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja dat dus, en de helft van mijn spullen, mijn rust en privacy
Inmiddels is ze vrij relaxed geworden
Nou ik gaf voor de lol wel eens een stukje augurk als ze weer met mij in de keuken was maar alles ging er in.quote:
Ik kwam een keer uit het park en die bull was gek op modder dus ik zat ook onder. Liepen twee jochies achter me.quote:
Het is gewoon ook super intensief een puppy. Vond het een geweldig leuke tijd hoor maar nu geniet ik meer van haarquote:Op zondag 29 mei 2022 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk er wel eens over, maar dan kom ik weer bij mijn positieven. Toen waren er twee baasjes. Nu maar één.
quote:Op zondag 29 mei 2022 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kwam een keer uit het park en die bull was gek op modder dus ik zat ook onder. Liepen twee jochies achter me.
"Mevrouw, heeft u of uw hond in het park gespeeld"
Doe ik met volle teugen. Echt geweldig tot nu. Het is even pauze momenteelquote:
Is het al zo laat ..quote:Op zondag 29 mei 2022 20:46 schreef mascara-klodder het volgende:
Fijne avond allemaal, even nog wat lezen en dan te bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |