Dat zijn hotte hontenquote:Op zondag 29 mei 2022 18:36 schreef marcb1974 het volgende:
Neuh, er bestaan geen goede honten
Of, misschien op de bbq, maar dat heb ik nog niet uitgeprobeerd
Dat zijn de Chinese in je baby pangangquote:Op zondag 29 mei 2022 18:36 schreef marcb1974 het volgende:
Heb je een hekel aan honden?quote:Op zondag 29 mei 2022 18:36 schreef marcb1974 het volgende:
Yep, te vaak gebeten door die ***** beestenquote:
Die daarboven is okquote:
Ik heb er ook niks mee.quote:Op zondag 29 mei 2022 18:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, te vaak gebeten door die ***** beesten
Een kat?quote:Op zondag 29 mei 2022 18:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Ik ken wel iemand die hond heeft gegeten.
Zomaar vanzelf?quote:Op zondag 29 mei 2022 18:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, te vaak gebeten door die ***** beesten
Deels wel ja.quote:
begrijpelijkquote:Op zondag 29 mei 2022 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deels wel ja.
En had een krantenwijk in een tuinders- en boerengebied, dat hielp niet
Kwispelen kunnen ze ook.quote:
Apporterenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
met de langste neus?quote:Op zondag 29 mei 2022 19:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En ze staat zelfs in het World Guiness Book of Records(samen met 323 andere Teckels
)
[ link | afbeelding ]
Ahhh..quote:Op zondag 29 mei 2022 19:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En ze staat zelfs in het World Guiness Book of Records(samen met 323 andere Teckels
)
[ link | afbeelding ]
Ja hij heeft wél een lange neus jaquote:
Ja ik reageerde wat pissig, dat was onterechtquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt. Allebei. Ja, soms kom ik ff langs. Vind het fijn dat je er weer bent. Mag dat?
Zij!quote:Op zondag 29 mei 2022 20:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ahhh..
[..]
Ja hij heeft wél een lange neus ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |