His Dark Materials laatste seizoen later dit jaar, yay! Lang moeten wachten.quote:
quote:
Rick and Morty's 'Wormageddon' gearriveerd in Nederland
Vandaag is in Zevenhuizen door Martijn de Bode een RICK AND MORTY kunstwerk ontdekt. De uitgebeelde scène uit de populaire Adult Swim-serie op HBO Max is onderdeel van de #WORMAGEDDON fan experience, welke afgelopen maandag wereldwijd van start is gegaan. Martijn den Bode werd ter plekke beloond met een gouden hoofd van Rick op ware grootte. Bekijk de video hier:
In aanloop naar de première van het zesde seizoen van de Adult Swim-serie RICK AND MORTY worden fans wereldwijd uitgenodigd om mee te doen aan een meeslepend avontuur dat de met twee Emmy® awards bekroonde comedyserie tot leven brengt. #WORMAGEDDON is een wereldwijde "levende aflevering" en speurtocht met veertien unieke scènes, waarin vele favoriete RICK AND MORTY personages voorbijkomen, die laten zien wat voor verwoesting de worm aanricht. Afgelopen weekend werd het eerste kunstwerk onthuld in Mexico City en de eerste verborgen locatie werd op maandag ontdekt in Malibu.
Op Antarctica na zullen op elk continent ter wereld elke dag spectaculaire speciale nieuwe scènes onthuld worden, totdat #WORMAGEDDON tot een einde komt met de wereldwijde première van het zesde seizoen van RICK AND MORTYop maandag 5 September.
Fans kunnen hier lezen hoe ze mee kunnen aan deze wereldwijde speurtocht en wat de spelregels zijn.
Nieuw seizoen van Titans ookquote:Op maandag 22 augustus 2022 09:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
even skippen naar 1minuut40 allen
Ik vraag me af of die, samen met Doom Patrol, wel naar Max komt. In Nederland lagen de rechten daarvoor tot nu toe bij Netflix, respectievelijk Prime Video.quote:
Deze tijdvakken werden al genoemd bij de initiële berichtgeving.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 @ 12:27 schreef over_hedge het volgende:
Early 2024? Oh dan ga ik me daar nu nog niet druk om maken
quote:Elvis vanaf 2 september op HBO Max
ELVIS, de succesvolle film van Warner Bros. Pictures en de voor een Oscar genomineerde visionaire filmmaker Baz Luhrmann over het leven en de muziek van Elvis Presley, met hoofdrollen voor Austin Butler en Oscarwinnaar Tom Hanks, is vanaf 2 september a.s. te streamen op HBO Max.
In dit door en door filmische drama zien we het leven van Elvis (Butler) vanuit het perspectief van zijn gecompliceerde relatie met zijn mysterieuze manager Colonel Tom Parker (Hanks). Aan de hand van Parker schetst de film de meer dan 20 jaar beslaande complexe dynamiek tussen hem en Presley, van Presley's doorbraak tot aan zijn status als ongekende superster, tegen de achtergrond van het veranderende culturele landschap en het verlies van onschuld in Amerika. Centraal in die reis staat een van de belangrijkste en invloedrijkste mensen in het leven van Elvis: Priscilla Presley (Olivia DeJonge).
Naast Hanks en Butler zien we ook de bekroonde theateractrice Helen Thomson ("Top of the Lake: China Girl," "Rake") als Gladys, de moeder van Elvis. Richard Roxburgh ("Moulin Rouge!" "Breath", "Hacksaw Ridge") vertolkt de rol van Elvis' vader Vernon, en DeJonge ("The Visit", "Stray Dolls") speelt Priscilla. Daarnaast zien we Luke Bracey ("Hacksaw Ridge," "Point Break") als Jerry Schilling, Natasha Bassett ("Hail, Caesar!") als Dixie Locke, David Wenham ("The Lord of the Rings" Trilogy, "Lion", "300") als Hank Snow, Kelvin Harrison Jr. ("The Trial of the Chicago 7", "The High Note") als BB King, Xavier Samuel ("Adore", "Love & Friendship", "The Twilight Saga: Eclipse") als Scotty Moore en Kodi Smit-McPhee ("The Power of the Dog") als Jimmie Rodgers Snow.
Andere castleden zijn Dacre Montgomery ("Stranger Things", "The Broken Heart Gallery") als tv-regisseur Steve Binder, en tevens de Australische acteurs Leon Ford ("Gallipoli", "The Pacific") als Tom Diskin, Kate Mulvany ("The Great Gatsby," "Hunters") als Marion Keisker, Gareth Davies ("Peter Rabbit," "Hunters") als Bones Howe, Charles Grounds ("Crazy Rich Asians," "Camp") als Billy Smith, Josh McConville ("Fantasy Island") als Sam Phillips en Adam Dunn ("Home and Away") als Bill Black.
Veel marketingbudget weer voor al die series.quote:
Zo zonde, GoT was vooral bij de eerste seizoenen volgens mij prima vertaald op HBO.quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:55 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Veel marketingbudget weer voor al die series.
Besteedden ze maar eens zo veel geld en aandacht aan de ondertiteling.
Is bij HotD ook weer drama.
Klopt inderdaad! Het laatste seizoen was via een matige template (net zoals HotD) en is later nog enigszins opgepoetst door het originele bureau.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo zonde, GoT was vooral bij de eerste seizoenen volgens mij prima vertaald op HBO.
Ik vond het ook een fijne film, maar net Tom Hanks vond ik een karikatuur. Die haalde me een beetje uit de film.quote:Op zondag 4 september 2022 21:34 schreef golfer het volgende:
De film Elvis maar meteen bekeken.
Mooie rol van Tom Hanks als Colonel Parker.
En tot nu toe alle seizoen sterk gebleven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 00:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SuccessionBrian Cox in de rol van z'n leven als Logan Roy.
En de rest van de cast geeft ook duidelijk het maximale, wat een serie!
Dit was ik dus vergeten, eerste 3 van het nieuwe seizoen gedownload en toen kwam ik erachter dat het gewoon op HBO staatquote:Op woensdag 24 augustus 2022 08:34 schreef Breuls het volgende:
een beetje zoals Pennyworth nu verhuist naar Max en de oudere seizoenen daarop zijn verschenen voordat het derde seizoen komt).
Gelukkig is de ondertiteling bij deze serie wel goed. Oh wacht...quote:Op woensdag 2 november 2022 19:49 schreef wolfrolf het volgende:
Ach HBO Max.
Dus ze zetten The winchesters er nu op (spin off van supernatural)
Maar dan wel in 25 frames per seconde.
Waarom nou? Hoe moeilijk is het om het origineel erop te zetten?Waarom kunnen Netflix, Disney en Amazon het wel?
16 januariquote:
Ik vind de personages een stuk minder.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:29 schreef Spaulding het volgende:
White Lotus S2 is begonnen, eerste ep gezien. Erg fijn weer
Moet zich allemaal nog ontwikkelen. Vond ze juist allemaal interessant en ze worden weer heerlijk geïntroduceerd.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:54 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik vind de personages een stuk minder.
Zonder Sydney Sweeney.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:29 schreef Spaulding het volgende:
White Lotus S2 is begonnen, eerste ep gezien. Erg fijn weer
Ik weet niet of ik kan wennen aan deze Joel en Ellie.quote:Op donderdag 3 november 2022 11:30 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Gelukkig is de ondertiteling bij deze serie wel goed. Oh wacht...
[..]
16 januari
In Brazilië staat het op HBO, en het is best vermakelijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 11:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is deze überhaupt wel echt gemaakt?![]()
Geen enkele streamingdienst heeft ook maar iets aan informatie hierover, het is nergens als DVD of weet ik het wat te kopen, zelfs illegaal is er he-le-maal niks van te vinden, alles gaat naar een of andere gare film met Keanu Reeves maar die boeit me totaal niet.
Arrowverse niet compleet kunnen krijgen is niet goed voor de OCD
DC Universe online is ook een streamingdienst en daar was hij te bekijken. Ik heb alles van dc op bluray dus ook deze serie :p Overigens horen de animatiefilms Vixen en Freedom Fighters The Ray ook bij de Arrowversequote:Op zaterdag 13 augustus 2022 11:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is deze überhaupt wel echt gemaakt?![]()
Geen enkele streamingdienst heeft ook maar iets aan informatie hierover, het is nergens als DVD of weet ik het wat te kopen, zelfs illegaal is er he-le-maal niks van te vinden, alles gaat naar een of andere gare film met Keanu Reeves maar die boeit me totaal niet.
Arrowverse niet compleet kunnen krijgen is niet goed voor de OCD
Ja leuke serie inderdaad, net ook verlengd voor een derde seizoen. Beetje vergelijkbaar met Succession maar dan iets minder goed. Ook vrijwel alleen maar onsympathieke karaktersquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:54 schreef Heph844 het volgende:
Twee seizoenen van Industry gekeken. Speelt zich af op een grote zakenbank in London (a la Goldman Sachs) waar een groep jonge bankiers gevolgd wordt. Hard werken, veel drugs, veel seks, veel verraad.
Serie is niet briljant, maar kijkt wel lekker weg. Geef het een 7,5.
quote:Steven Spielberg beschuldigt HBO Max en Warner Bros. van het voorgoed veranderen van de filmindustrie
Volgens regisseur Steven Spielberg hebben HBO Max en Warner Bros. de filmwereld voorgoed veranderd door het degraderen van films naar streamingplatforms in plaats van bioscoopreleases. Daarbij komt ook nog dat hij totaal niet te spreken is over hoe het bedrijf filmmakers behandelt.
https://www.filmvandaag.n(...)van-de-filmindustrie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |