Ik hoor motoren, we beginnen over 11 minuten.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:35 schreef Federer-fan het volgende:
Wanneer krijgen we weer eens een update? Van mij mogen ze weleens gaan beginnen.
Nee we zijn nog niet begonnen.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:35 schreef Sally het volgende:
[..]
en was er dus al een "START" .... ?
Is dat de Formation Lap al...
(ff terug lezen in mn Live Timing of ik het snel kan vinden onder Race Control...)
ala Gemwolfie in Dubaiquote:Op zondag 29 mei 2022 15:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Instagram meisjes die op "vakantie" gaan naar Monaco en toevallig de hele dag rondhangen bij een 68-jarige miljonair.![]()
Klasse post dit.quote:
Indy is leuk, maar ik denk niet dat er veel Nederlanders weg gaan zappen.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:37 schreef Mothzor het volgende:
Hop rijden! F1 ziet zijn kijkcijfers kelderen als we wachten tot het droog is en het is 16.45.
Iedereen switched naar de Indy
Niemand boeit indy want daar doet geen MaX Verstappen aan meequote:Op zondag 29 mei 2022 15:37 schreef Mothzor het volgende:
Hop rijden! F1 ziet zijn kijkcijfers kelderen als we wachten tot het droog is en het is 16.45.
Iedereen switched naar de Indy
Al krijg ik geld bij nog niet.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:37 schreef Kickstart het volgende:
Wie luistert via de Grand Prix Radio app met Olav? 😀
En wij ook.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:38 schreef Sodemieters het volgende:
Haha, heerlijk, dat commentaar van Brundle. Die is er echt helemaal klaar mee.
Onze VEEKAYquote:Op zondag 29 mei 2022 15:38 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Niemand boeit indy want daar doet geen MaX Verstappen aan mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |