Uitzonderingen misschien. Zie het verder zelf niet zo dat zij het probleem zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 01:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom niet? Niet iedereen zit in een zo’n groot mogelijk huis met vier kinderen, een grote auto en 3 honden en een goudvis.
Je bent ook wel een masochist als je dag na dag in die ellende wil blijven werken.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 07:50 schreef Red_85 het volgende:
Vandaag op AMS, net er door gekomen voor een vlucht van rond 10 uur en heeft me 1 uur 5 minuten gekost
Het is echt een zooitje. Alleen 1 deel van vertrek 1-2 is open en daarvan nog niet eens de helft bezet met personeel. Zelfs personeel onderling al 'gaat m weer niet worden vandaag'. En alsnog om 700u 2 poorten extra dicht, dienst af dus doei. Je ziet gewoon hoe hard ongemotiveerd die gasten zijn.
Geen idee hoe het in vertrek 3 is.
Toen ik nog als loonslaaf werkte, gingen de meesten sowieso wel in de winter en in de zomer weg. En dan nog citrytrips en onzin er tussendoor.quote:Op maandag 30 mei 2022 22:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat zie ik geen enkele loonslaaf doen.
Triest dat je zo over mensen denkt.
Dan veranderd er toch niets?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 00:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan uitleggen? Geen van die partijen zit in de regering en kan dus makkelijk tegen zo'n voorstel stemmen zonder enige last. Sterker nog, het is allemaal mooi voor ze, kunnen ze flink campagne mee voeren dat ze het vliegen aan de gewone man terug gaan geven.
En nee, dat kunnen ze nooit waarmaken maar who cares, het bekt lekker.
Maar zo ridicuul hoeft het niet eens, de huidige luchthaven kosten voor Schiphol voor passagiers zijn iets van 11 euro, maak dat eens 25 en je kan het personeel toch al een aardige loonsverhoging geven en dan kan nog steeds iedereen vliegen.
1: Ik vind dat toch nog steeds bizar veel. Zou dan toch zo plannen dat ik jaarlijks voor een langere tijd bij schoonfamilie kan zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 01:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoe je rekent denk ik. 10 tripjes vanuit Schiphol is erg veel. Maar 10 keer met het vliegtuig valt wel weer mee. Ik heb zelf schoonfamilie in Zuid-Korea dus daar vliegen we sowieso wel vaak naartoe, maar vaak maken we dan vanuit Zuid-Korea weer een aantal tripjes naar Jeju (binnen Zuid-Korea) Japan of Hong Kong bijvoorbeeld. En dan later in het jaar nog een reis binnen Europa bijvoorbeeld.
Maat van me vloog trouwens om de week naar naar een ander continent voor zaken. Die kerel maakte iets van 60 vluchten per jaarmaar die kon natuurlijk gewoon doorlopen op grote vliegvelden vanwege zijn VIP passen en dergelijke. Volgens mij heeft Schiphol een retinal scan systeem voor zakenreizigers.
Dat is vooral omdat het erg goedkoop is. Mensen laten iets toch pas als het geld kost. En vliegen kan best duurder gemaakt worden. Zelfs zonder heel veel kunstgrepen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Ik vind dat toch nog steeds bizar veel. Zou dan toch zo plannen dat ik jaarlijks voor een langere tijd bij schoonfamilie kan zijn.
2: Is niet meer recht te praten in de huidige tijd. Het internet heeft zakenreisjes grotendeels overbodig gemaakt. Het is alleen dat veel die overbodigheid nog niet zien...
Jawel. Maar dan keer ik weer terug tot het klasse probleem. Al maak je het nog zo duur, de mensen die het moeten hebben van zakenreizen, rijke lui die blijven toch wel vliegen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is vooral omdat het erg goedkoop is. Mensen laten iets toch pas als het geld kost. En vliegen kan best duurder gemaakt worden. Zelfs zonder heel veel kunstgrepen.
Die betalen er dan ook voor. Prima verder. Dat iedereen alles moet kunnen kopen, vind ik geen doel op zich. Ook niet iedereen kan zich een vrijstaand huis veroorloven of een Tesla.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jawel. Maar dan keer ik weer terug tot het klasse probleem. Al maak je het nog zo duur, de mensen die het moeten hebben van zakenreizen, rijke lui die blijven toch wel vliegen.
Jawel. Maar in de context van milieu, maak je dan nauwelijks verschil. Dat is mijn punt.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die betalen er dan ook voor. Prima verder. Dat iedereen alles moet kunnen kopen, vind ik geen doel op zich. Ook niet iedereen kan zich een vrijstaand huis veroorloven of een Tesla.
We gaan weer lekker keihard natquote:Op dinsdag 31 mei 2022 07:50 schreef Red_85 het volgende:
Vandaag op AMS, net er door gekomen voor een vlucht van rond 10 uur en heeft me 1 uur 5 minuten gekost
Het is echt een zooitje. Alleen 1 deel van vertrek 1-2 is open en daarvan nog niet eens de helft bezet met personeel. Zelfs personeel onderling al 'gaat m weer niet worden vandaag'. En alsnog om 700u 2 poorten extra dicht, dienst af dus doei. Je ziet gewoon hoe hard ongemotiveerd die gasten zijn.
Geen idee hoe het in vertrek 3 is.
Ik denk van wel. Ook de meeste mensen die het wel kunnen betalen zullen dan wel gaan minderen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jawel. Maar in de context van milieu, maak je dan nauwelijks verschil. Dat is mijn punt.
Die kans lijkt mij nihil.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk van wel. Ook de meeste mensen die het wel kunnen betalen zullen dan wel gaan minderen.
Mij niet. Ook mensen die zakelijk vliegen en bedrijven die mensen zakelijk laten vliegen worden wel kritischer als het (veel) duurder wordt.quote:
Heb je voor ons dan een verdeling welke percentage dienstreizen TOV vakantievluchten zijn. Anders weet je niet of het nauwelijks verschil gaat maken.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jawel. Maar in de context van milieu, maak je dan nauwelijks verschil. Dat is mijn punt.
Zondebok is altijd handig om dit zieke systeem niet te hoeven veranderen. Politici reppen met geen woord over dat tickets duurder moeten worden en minder mensen (lees: het voetvolk) moeten vliegen. Meer, meer meer!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
Twijfels over daadkracht Schiphol-directeur: ‘Benschop is absoluut onzichtbaar’
Bij zijn aantreden in 2018 wachtte ‘polderjongen’ Dick Benschop de monsterklus om Schiphol in een rustiger vaarwater te brengen. Vier jaar later lijkt daar weinig van terechtgekomen.
Iedereen die Dick Benschop een beetje kent, omschrijft hem als een aimabel persoon, een goede luisteraar en bovenal een polderaar. De grote vraag is of die kwaliteiten op dit moment doorslaggevend kunnen zijn om de problemen op Schiphol op te lossen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)nzichtbaar~ab723c46/
KwaliteitenWelke dan
![]()
Hij was directeur bij Shell, en als beloning voor zijn niet functioneren hebben ze hem een baantje gegeven wat ze dachten dat hij wel aan kon, niet dus
We gaan het allemaal meemakenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mij niet. Ook mensen die zakelijk vliegen en bedrijven die mensen zakelijk laten vliegen worden wel kritischer als het (veel) duurder wordt.
Het doel is ook niet om het aantal vliegbewegingen naar nul te krijgen. Maar meer om het wat naar beneden te brengen.
Omdat aan duurdere tickets ook consequenties hangenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:31 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zondebok is altijd handig om dit zieke systeem niet te hoeven veranderen. Politici reppen met geen woord over dat tickets duurder moeten worden en minder mensen (lees: het voetvolk) moeten vliegen. Meer, meer meer!
Electoraal scoor je daar natuurlijk niet mee. Ja, mensen kankeren op mensen die in keronatijd naar het buitenland gaan, hoe vervuilend vliegtuigen zijn, hoeveel lawaai ze maken, maar als ze zelf aan hun vakantie toe zijn, dan willen ze natuurlijk wel zo goedkoop mogelijk en met zo min mogelijk gedoe een eind weg kunnen vliegen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:31 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zondebok is altijd handig om dit zieke systeem niet te hoeven veranderen. Politici reppen met geen woord over dat tickets duurder moeten worden en minder mensen (lees: het voetvolk) moeten vliegen. Meer, meer meer!
Ik had het iets anders moeten verwoorden, Schiphol zal de vliegbewegingen moeten beperken maar ik doelde op het feit dat vliegen niet alleen voor de "rijken" word als de prijs van de servicekosten omhoog gaat zoals ik aangaf.quote:
Dat is nu man in het midden principe, een ander de verantwoording geven en de schuld geven als het misgaat.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:38 schreef Halcon het volgende:
Voor de overheid natuurlijk makkelijk om zich te verschuilen achter Benschop. Benschop maakt overigens inderdaad geen beste indruk.
Ah met die woorden is het zometeen opgelost!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
Minister Harbers: ’Benschop, los het op!’
Schiphol-baas Dick Benschop moet hard aan de bak om de chaos op zijn luchthaven op te lossen. Minister Mark Harbers (Infrastructuur) spreekt van een ’ontzettend zorgelijke’ situatie en wil dat Benschop onder meer snel afspraken maakt met zijn personeel over hogere lonen en betere arbeidsvoorwaarden. Het schrappen van vluchten mag van hem pas het laatste redmiddel zijn.
„De boodschap die we voortdurend afgeven is: los het op!”, zegt Harbers maandag in de Tweede Kamer. „En dat betekent in deze omstandigheden en de situatie op de arbeidsmarkt dat je de arbeidsvoorwaarden pijlsnel op orde moet brengen.” Hij bedoelt daarmee dat de lonen omhoog moeten, maar ook dat roosters bijvoorbeeld aantrekkelijker moeten worden. „Daarmee kun je dan mensen verleiden om bij je te komen werken.”
Op Schiphol is het al weken een chaos. Mensen staan in ellenlange rijen, soms tot buiten de luchthaven in de regen vanwege een gebrek aan (beveiligings)personeel. In de tussentijd schitterde Schiphol-baas Benschop geregeld door afwezigheid, onthulde De Telegraaf. Hij was onder meer op vakantie in Portugal en op zakenreis in Davos en Washington. „Het beeld is ontzettend zorgelijk”, vindt Harbers. Op de positie van Benschop wil hij niet ingaan: „Dat is geen vraagstuk voor het kabinet, maar voor de raad van commissarissen.” De Nederlandse Staat is wel eigenaar van zo’n 70 procent van de aandelen van de luchthaven en moet in die rol wel akkoord gaan met benoemingen.
Dat Schiphol als oplossing overweegt om vluchten te schrappen, gaat er bij de minister nog niet in. Hij noemt dat een ’lapmiddel’. „Voordat je daar bent, wil ik precies weten wat Schiphol heeft gedaan. Schiphol moet ons als overheid overtuigen dat ze iedere denkbare actie hebben losgelaten.”
Schipholbestuurder Benschop moet dinsdagavond ook tekst en uitleg geven in de Tweede Kamer. Woensdag volgt er vervolgens een debat over chaos op de luchthaven.
https://www.telegraaf.nl/(...)-benschop-los-het-op
Nou dit gaat helpen hoor![]()
![]()
Zijn ze er eindelijk achter dat Benschop een enorme zakkenwasser is, gaan ze harder roepen
Directie leden ontslaan op staande voet kan helemaal niet, joh, debiteer toch niet zo'n onzin constant.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dat is nu man in het midden principe, een ander de verantwoording geven en de schuld geven als het misgaat.
Terwijl jezelf de grootaandeelhouder bent en hem dus benoemt hebt en hem kan ontslaan op staande voet
Maar dat doe je bewust niet
Rutte, Harbers, Kaag, Wopke falen en hebben gefaald op dit dossier en komen er allemaal mee weg
4 tot 8 weken en guess what? De AIVD heeft er geen personeel bijgekregen dus grote aantallen aanvragen betekent dat het langer duurt.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:03 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ah met die woorden is het zometeen opgelost!
De controle door de aivd duurt ook geen 8 weken hoor....
Als personeelsleden op de luchthaven bij schoonmaak bedrijven ontslagen kunnen worden omdat ze een weggegooid dicht flesje opdrinken en we totaal niet functionerende bestuurders niet kunnen ontslaan is er ernstig wat mis in onze totale arbeidsverhoudingen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Directie leden ontslaan op staande voet kan helemaal niet, joh, debiteer toch niet zo'n onzin constant.
Precies... Dus het duurt nog wel even, maar als halberts zegt: los het op, dan is het morgen opgelostquote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
4 tot 8 weken en guess what? De AIVD heeft er geen personeel bijgekregen dus grote aantallen aanvragen betekent dat het langer duurt.
Dezelfde Harbers als die aan het rommelen was met criminaliteitscijfers van gelukszoekers?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:11 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Precies... Dus het duurt nog wel even, maar als halberts zegt: los het op, dan is het morgen opgelost
En boog voor de criminele moeder van lily en howickquote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dezelfde Harbers als die aan het rommelen was met criminaliteitscijfers van gelukszoekers?
En 10 jaar deed over een vier jarige studie en hem niet afgerond kreegquote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:14 schreef Halcon het volgende:
Dezelfde Harbers als die aan het rommelen was met criminaliteitscijfers van gelukszoekers?
Benschop zal niet zonder meer de laan uitgestuurd kunnen worden lijkt mij?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dat is nu man in het midden principe, een ander de verantwoording geven en de schuld geven als het misgaat.
Terwijl jezelf de grootaandeelhouder bent en hem dus benoemt hebt en hem kan ontslaan op staande voet
Maar dat doe je bewust niet
Rutte, Harbers, Kaag, Wopke falen en hebben gefaald op dit dossier en komen er allemaal mee weg
Nee. Maar dan blijft iedereen gewoon vliegen. Schiphol heeft toch niets te beperken, als iedereen blijft vliegen?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik had het iets anders moeten verwoorden, Schiphol zal de vliegbewegingen moeten beperken maar ik doelde op het feit dat vliegen niet alleen voor de "rijken" word als de prijs van de servicekosten omhoog gaat zoals ik aangaf.
En als ze dat wel doen, dan wordt het volgens allerlei linkse partijen "alleen voor de rijken"....quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee. Maar dan blijft iedereen gewoon vliegen. Schiphol heeft toch niets te beperken, als iedereen blijft vliegen?
Waarom zou je overwerken als je daarmee andermans probleem oplost?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 07:50 schreef Red_85 het volgende:
En alsnog om 700u 2 poorten extra dicht, dienst af dus doei. Je ziet gewoon hoe hard ongemotiveerd die gasten zijn.
Precies, ik vlieg morgen ook vanaf Schiphol maar voor dit wanbeleid moet de top gewoon hangen. de tijd van hongerloontjes en alles outsources is voorbij.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom zou je overwerken als je daarmee andermans probleem oplost?
Die behandelen hun werkgever zoals hun werkgever hen behandelt.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom zou je overwerken als je daarmee andermans probleem oplost?
Als je bij veel overwerk een extra bonus van 25% van je jaarsalaris zou krijgen zoals topmannen dat ook krijgen willen ze dat misschien wel.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom zou je overwerken als je daarmee andermans probleem oplost?
Ja maar dat is anders.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:40 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als je bij veel overwerk een extra bonus van 25% van je jaarsalaris zou krijgen zoals topmannen dat ook krijgen willen ze dat misschien wel.
Na Benschop wordt gewoon de volgende mislukkeling op die positie gezet. Gezien het feit Nederlandse bestuurders per definitie zo incompetent als de pest zijn zal de ellende op Amsterdam shithole airport gewoon voort blijven duren.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:38 schreef Halcon het volgende:
Voor de overheid natuurlijk makkelijk om zich te verschuilen achter Benschop. Benschop maakt overigens inderdaad geen beste indruk.
Vertel dat al die neoliberale rupsjes-nooit-genoeg maar eens, die gaan gewoon door met parasiteren op de samenleving hoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Precies, ik vlieg morgen ook vanaf Schiphol maar voor dit wanbeleid moet de top gewoon hangen. de tijd van hongerloontjes en alles outsources is voorbij.
Die laagste kasten hebben idd niet al die zware businessclass zaken reizen met eten drinken en luxe onderdak door de baas betaald.quote:
Ja, daarom is het makkelijk om zich te verschuilen achter Benschop en hem eruit te trappen. Neemt niet weg dat hij geen beste indruk maakt en met van alles bezig lijkt te zijn, behalve met waar hij voor wordt betaald.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:52 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Na Benschop wordt gewoon de volgende mislukkeling op die positie gezet. Gezien het feit Nederlandse bestuurders per definitie zo incompetent als de pest zijn zal de ellende op Amsterdam shithole airport gewoon voort blijven duren.
Toen ik op Schiphol werkte in een laaggeschoolde functie weigerde een teamleider overuren te noteren. Maar het werk moest wel afquote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:40 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als je bij veel overwerk een extra bonus van 25% van je jaarsalaris zou krijgen zoals topmannen dat ook krijgen willen ze dat misschien wel.
Ik had niet beter verwacht qua planning, van iemand die 10 jaar over een onafgemaakte studie doet.quote:
En rommelen met cijfers van criminele asielzoekers, trappen in kletspraatjes van die Armeense oplichtster en het is nog een bruine ridder ookquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:15 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ik had niet beter verwacht qua planning, van iemand die 10 jaar over een onafgemaakte studie doet.
Maar als er twee banen uitliggen zou er toch minder personeel nodig zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
Problemen worden nog erger![]()
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)egangers-op-schiphol
Verkeerd gepland onderhoud en nog meer shit![]()
![]()
Zolang Kaag haar baan nog actief is blijven we met deze shit zittenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:44 schreef Hexagon het volgende:
Maar als er twee banen uitliggen zou er toch minder personeel nodig zijn
Waarschijnlijk is er nu op dit moment al als er 2 banen zouden uitliggen te weinig personeel.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar als er twee banen uitliggen zou er toch minder personeel nodig zijn
En dit dus. Dit is gewoonweg schandalig. Ik geef ze ook groot gelijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toen ik op Schiphol werkte in een laaggeschoolde functie weigerde een teamleider overuren te noteren. Maar het werk moest wel af
Groot gelijk dat ze weglopen als het tijd is
Lijkt wel een implosie en dat gaat overal gebeuren. Je kan niet alles duurder maken en de lonen niet laten stijgen. Goh zeg, wat een verrassingquote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er nu op dit moment al als er 2 banen zouden uitliggen te weinig personeel.
Mocht dit nog zo even doorgaan dan is er in juli nog minder personeel over
Geloof niet dat werken op Schiphol momenteel erg aantrekkelijk is
Normaal betaald krijgen? Wat een brutaliteit! Het gaat hier niet om talentvolle managers, maar om simpele loonslaafjes hè. Die mogen al blij zijn dat ze überhaupt onder de bezielende leiding van zo'n bestuurlijke halfgod als Benschop mogen werken. Het is een wonder dat die man nog geen secretaris generaal van de VN is, want zo'n vliegveldje is duidelijk onder het niveau voor een man met zulke bestuurlijke topkwaliteiten!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En dit dus. Dit is gewoonweg schandalig. Ik geef ze ook groot gelijk.
Terwijl als die mensen wel gewoon normaal betaald zouden krijgen en overuren uitbetaald ze met plezier een stapje extra zouden zetten en een uurtje extra zouden maken voor de passagiers en het bedrijf waar ze voor werken.
Laat even weten hoe je het ervaren hebt morgen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Precies, ik vlieg morgen ook vanaf Schiphol maar voor dit wanbeleid moet de top gewoon hangen. de tijd van hongerloontjes en alles outsources is voorbij.
Managersquote:Op woensdag 1 juni 2022 00:05 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Normaal betaald krijgen? Wat een brutaliteit! Het gaat hier niet om talentvolle managers, maar om simpele loonslaafjes hè. Die mogen al blij zijn dat ze überhaupt onder de bezielende leiding van zo'n bestuurlijke halfgod als Benschop mogen werken. Het is een wonder dat die man nog geen secretaris generaal van de VN is, want zo'n vliegveldje is duidelijk onder het niveau voor een man met zulke bestuurlijke topkwaliteiten!
Schandalig en dramatisch. Wat een wanbestuur.quote:Op woensdag 1 juni 2022 00:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Beveiliger over chaos op Schiphol: 'De zomer wordt een ramp'
Idd, van die bestuurders waar het voor hun personeel niet dicht genoeg bij slavernij in de buurt kan komen terwijl ze zelf binnenlopenquote:Op woensdag 1 juni 2022 01:01 schreef mascara-klodder het volgende:
Betaal je personeel gewoonweg voldoende.
¤10 per uur net als bij de GGD is niet oké
Schiphol heeft de helft van de kosten van andere luchthavens, terwijl Benschop 600.000 euro per jaar opstrijktquote:Op woensdag 1 juni 2022 01:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd, van die bestuurders waar het voor hun personeel niet dicht genoeg bij slavernij in de buurt kan komen terwijl ze zelf binnenlopen
Pervers businessmodel.
Die had als hij 150 jaar vroeger geboren was ongetwijfeld met genoegen een plantage gerund.quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:38 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Schiphol heeft de helft van de kosten van andere luchthavens, terwijl Benschop 600.000 euro per jaar opstrijkt
smerige slavendrijver is het
Wit voetje halen bij de overheid ten kosten van jan de arbeider , die avonds koffers kan stouwen in de buik van een vliegtuig met 25 C
Respect voor deze baas, laat die aasgieren maar keihard kapot gaan.quote:Op woensdag 1 juni 2022 00:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Beveiliger over chaos op Schiphol: 'De zomer wordt een ramp'
Naast de gigantische druk zijn de werkomstandigheden ook slecht. "Het loon was altijd al minimaal. Maar je wordt nu gevraagd over te werken, moet zes dagen werken en bent dan één dag vrij. Je kunt niks plannen. Een spontane vrije dag of vakantie opnemen? Vergeet het maar."
Schiphol wil minimale bezetting
de luchthaven ineens met overtollig personeel. "Schiphol wil een zo minimaal mogelijke bezetting hebben. Al het overbodig personeel is eruit gedaan. Mensen zaten van het ene op het andere moment thuis. En die willen nu niet meer terugkomen."
![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:38 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Schiphol heeft de helft van de kosten van andere luchthavens, terwijl Benschop 600.000 euro per jaar opstrijkt
smerige slavendrijver is het
Wit voetje halen bij de overheid ten kosten van jan de arbeider , die avonds koffers kan stouwen in de buik van een vliegtuig met 25 C
Jan de arbeider is ook al van de vorige eeuw, heur.quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die had als hij 150 jaar vroeger geboren was ongetwijfeld met genoegen een plantage gerund.
Dát, dames en heren, is nu neoliberalisme.quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd, van die bestuurders waar het voor hun personeel niet dicht genoeg bij slavernij in de buurt kan komen terwijl ze zelf binnenlopen
Pervers businessmodel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |