SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het FOK OMT zit in de jury.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom hebben bepaalde users zo'n obsessie met Amber Heard?
Conditie 1 is True, en het is een Inclusive OR.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:52 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Goede analyse, niet duidelijk fout dus de beslissing op het veld blijft staan.
Het zijn weegpunten, geen harde voorwaarden.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Conditie 1 is True, en het is een Inclusive OR.
Sorry, ik sloeg even door in mijn enthousiasme.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:56 schreef Coco het volgende:
2 mods posten door het slotje heen
Ik heb daar een zeer pittige mening over
Volgens mij ook jaquote:
Je let maar gewoon op.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Sorry, ik sloeg even door in mijn enthousiasme.
Dat kan niet meer.quote:
Verdomme, al besproken.quote:
Heel vaak dronken door geworden vroeger. Tegenwoordig is het niet meer een avondvullend program maar ben je na een kwartier al katje lam.quote:
Tsja dat gaan WE wel onthoudenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Het altijd hoerige Real Madrid pakt weer een prijs, dat die hier straks met die cup in handen staan is toch wel een wonder met al die ontsnappingen
Altijd kut als het jouw beurt is en je moet MTV opzetten.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heel vaak dronken door geworden vroeger. Tegenwoordig is het niet meer een avondvullend program maar ben je na een kwartier al katje lam.
Gatver, je gaat toch niet op je eten pissen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:irritatie100 wordt nu ondergepist door z'n vriendin.
Mexenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zap de neger is toch wel een extreem infantiel spel.
Maar goed, dat geldt voor de meeste drankspellen wel
Gebruik myCroft maar even. Je schrikt je een ongeluk.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gatver, je gaat toch niet op je eten pissen.
Stef stuntpiloot.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zap de neger is toch wel een extreem infantiel spel.
Maar goed, dat geldt voor de meeste drankspellen wel
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Altijd kut als het jouw beurt is en je moet MTV opzetten.
Geen Hans kazan nodig voor zijn gewicht.quote:
Doet mij helemaal niks hoor maat. Dit is coca cola vanilla en geen zero (wat ik altijd drink)quote:
ik drink geen normale coca colaquote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Geen Hans kazan nodig voor zijn gewicht.
Je doet maar gewoon normaal.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Doet mij helemaal niks hoor maat. Dit is coca cola vanilla en geen zero (wat ik altijd drink)
Goh.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:05 schreef GGMM het volgende:
Cola is voor viezeriken
En ja, ik heb 10 jaar geleden ook cola gedronken @:zipportal
Jij drinkt liever mannenpap ouwe smeerbeerquote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:05 schreef GGMM het volgende:
Cola is voor viezeriken
En ja, ik heb 10 jaar geleden ook cola gedronken @:zipportal
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik drink geen normale coca cola
idioot
quote:
Gaming is dood.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:07 schreef -XOR- het volgende:
Courtois, die volgens de FIFA niet bij de beste keepers van dit jaar hoorde.
Thibaut hetenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:07 schreef -XOR- het volgende:
Courtois, die volgens de FIFA niet bij de beste keepers van dit jaar hoorde.
Ik ga die post even opzoeken en een like geven.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs in Monaco ja?
Die Fransen kunnen écht niks
Ze worden geAncelottidquote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Liverpool verdient wel te winnen he
Best of both worlds genotquote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maguire lijkt me wel een shemale besteller
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Thee is voor mensen met een micro penisquote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geniet er lekker van maat
Alhoewel ik Pickwick wel kut vind maar goed
jaquote:
jijquote:
dankjewel vriendquote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dit de ex van Stefan Postma?quote:
Pukka drinker gespotquote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
preciesquote:
Sorryquote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
precies
sommige users zijn er als de kippen bij wanneer ik een beetje snoep maarja wanneer ik gezond bezig ben hoor ik ze niet
Dat is wel knap hoor.quote:
Gun die jongen ook wat lol.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Keita schiet hem de kamer van Nouri in.
Nou… die is toch wel minder in meevoetballen hoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:19 schreef Zorro het volgende:
Courtois zou een goede vervanger voor Drommel zijn.
Abdeslam ookquote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Marc Dutroux is ook een Belg.
Ter educatie.
Een banaan was te opzichtigquote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom heeft die man een ananas op zijn hoofd?
Op zich terecht toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:23 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen komt de UEFA met een STATEMENT over de chaos. De fake ticket mensjes krijgen de schuld.
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:24 schreef Kriegel het volgende:
Liverpool is ook een partij kut vanavond hoor.
Alleen Salah wel goedquote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:24 schreef Kriegel het volgende:
Dat is toch die bananenmongool?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:18 schreef trein2000 het volgende:
Turpin, het blijft een waardeloze scheids.
Unos, dos, tres, catorce!quote:
Yup.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is toch die bananenmongool?
*Oncequote:
Zeg dat tegen die kwiebus van U2quote:
Geen geloof.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:24 schreef Kriegel het volgende:
Dat zegt ie juistquote:
Oh, dat zou vast kunnen hoor, maar de organisatie zelf heeft ook gefaald. De Franse autoriteiten willen ze natuurlijk niet bekritiseren.quote:
Valt toch wel mee? Zonder Courtois had het geen 0-1 gestaanquote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:24 schreef Kriegel het volgende:
Nee dan was het 20-1 ofzo geweestquote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:26 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Zonder Courtois had het geen 0-1 gestaan
Oh. Die songtekstensites van tegenwoordig zijn ook niet meer te vertrouwen hequote:
Ja maar Courtois was het daar niet mee eens.quote:
Lekker voor die gekke Duitser aan de zijlijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:29 schreef LordVoldermort het volgende:
2 grootste prijzen heeft Liverpool niet gepakt dus.
De keeper is geen neger.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:29 schreef Harmankardon het volgende:
Matige finale, als de keeper van het winnende team de beste is dan weet je het wel.
Lachwekkendquote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:23 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen komt de UEFA met een STATEMENT over de chaos. De fake ticket mensjes krijgen de schuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |