Als je HBO Max heb is dit dan ook een aanrader voor je.quote:Op zondag 29 mei 2022 18:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, die staat op het lijstje. Ik ga heel goed op queer coming of age verhalen blijkbaar![]()
Hahaha hier ook. Zeker als je in de mail terugkrijgt: bijgevoegd een paar opmerkingen.quote:Op zondag 29 mei 2022 17:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik word altijd helemaal zenuwachtig als al die 815910901 opmerkingen van de scriptiebegeleider erin staan. Zo veel dingen die dan aangegeven staan met kleurtjes en zo, mijn brein kan dat niet aan
Ohja, dat is lastig dan als het een lay-out is die je zelf niet zo bedacht had.quote:Op zondag 29 mei 2022 17:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zette de layout-zaken ook het liefst meteen goed
In mijn huidige werk valt er alleen geen eer meer aan te behalen. Voorgekauwde sjablonen voor alle mogelijke documenttypen
Maar de inhoud is zo veel belangrijker dan de restquote:Op zondag 29 mei 2022 18:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ga hier ook HEEL erg goed opDat is echt m'n hobby.
Meestal ben ik 80% van de tijd die ik aan verslagen besteed, kwijt aan de layout en 20% aan de inhoud
Hahaha ja herkenbaar.quote:Op zondag 29 mei 2022 18:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind dit ook het ergst als je dan hebt samengewerktEn dat iedereen dan weer andere kleurcodes gebruikt voor dit was al goedgekeurd/hier moet je nog naar kijken/dit gaat eruit/hier twijfel ik over/dit moet nog aangepast worden
![]()
En dat iemand dan figuur A zegt en de ander figuur 02 en de ander figuur 3 ja jeeeezus mensen
Ja, of "je hebt het best goed gedaan, maar ik had nog een paar kleine dingetjes waar je nog aan had kunnen werken".quote:Op zondag 29 mei 2022 19:10 schreef Veravision het volgende:
[..]
Hahaha hier ook. Zeker als je in de mail terugkrijgt: bijgevoegd een paar opmerkingen.
Een paar....![]()
![]()
![]()
Maar ik denk altijd maar zo dat feedback is om je verder te helpen, dus dat probeer ik altijd in mijn achterhoofd te houden. Dat is de eerste minuut na het openen van het feedback document wel even weg met al die 3473746373 opmerkingen, maar komt gelukkig ook gauw weer terug.
Het blijft wel een hele klus, poeh hee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet nog dat ik voor de allerlaatste keer op het kruisje klikte en het echt klaar was, heerlijk.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:38 schreef Veravision het volgende:
@:molloot200 Succes met schoolwerk straks!
Hier hard aan de bak, maar de vermoeidheid begint echt wel toe te slaan en wil niet weer in zo'n mega energie en mentale dip belanden als december-januari jl., dus probeer het nu wat beter af te bakenen met werktijden. Ik kijk nu al uit naar lay-out helemaal tip top maken na alle aanpassingen en dan de dedication pagina te schrijven. Hier komt een zin uit een van de songfestival nummers van dit jaar die voor mij persoonlijk de hele scriptie periode samenvat. Bewust dit nog niet gedaan om dit echt als allerallerallerlaatste te doen om het echt af te sluiten. Wordt er zelfs wat emotioneel van, ik dacht echt nooit dat ik het zou redden.
quote:Op zondag 29 mei 2022 19:52 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
Ik zie dat er op dit moment op Twitter heel veel te doen is om deze Tweet, zo veel dat het zelfs trending is.
Echt wtf, ik dacht dat dat wel geaccepteerd en redelijk normaal werd gevonden. Het nieuwe gebouw van de Radboud Universiteit heeft alleen maar genderneutrale toiletten en ik heb niemand daar ooit maar één keer over horen zeiken.
Whatever wie op welk toilet rondloopt, kan mij het schelen.Ik vraag me wel af waarom je als man naar de vrouwen-wc zou gaan, die is altijd veel drukkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op zondag 29 mei 2022 19:52 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
Ik zie dat er op dit moment op Twitter heel veel te doen is om deze Tweet, zo veel dat het zelfs trending is.
Echt wtf, ik dacht dat dat wel geaccepteerd en redelijk normaal werd gevonden. Het nieuwe gebouw van de Radboud Universiteit heeft alleen maar genderneutrale toiletten en ik heb niemand daar ooit maar één keer over horen zeiken.
Whatever wie op welk toilet rondloopt, kan mij het schelen.Ik ben laatst in het ziekenhuis ook naar het mannentoilet gegaan omdat er iemand voor mij te lang de vrouwentoilet bezet hield. Een toilet is een toiletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Voor als iemand zich zorgen maakt: Ik was in het ziekenhuis voor jaarlijkse controle. Gewoon een apk-keuring)
Dát is een ander verhaalquote:Op zondag 29 mei 2022 20:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af waarom je als man naar de vrouwen-wc zou gaan, die is altijd veel drukker
Arjan Lubach Janine Abbring snapt het ook nietquote:Op zondag 29 mei 2022 20:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dát is een ander verhaal
Daarom was het dus ook dat bij Vrienden van Amstel de halve mannen-wc vol stond met vrouwen. Die rij daar was echt niet te houden
Ik snap niet dat er niet bij het ontwerpen van een gebouw anno 2022 er geen rekening gehouden wordt dat de vrouwen-wc veel groter moet zijn dan de mannen-wc
Ik hoop dat dat met ondertiteling komt?quote:Op zondag 29 mei 2022 19:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als je HBO Max heb is dit dan ook een aanrader voor je.
Mja ben ik het niet helemaaaal mee eens eigenlijk, je inhoud kan nog zo goed zijn maar als de layout crap is en onsamenhangend dan zie je dat ook minder goedquote:Op zondag 29 mei 2022 19:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar de inhoud is zo veel belangrijker dan de rest
Oh wat een WONDER inderdaad, wat heerlijkquote:Op zondag 29 mei 2022 19:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hahaha ja herkenbaar.
Ik heb echt m'n uniperiode afgesloten met het beste samenwerkingsgroepje ooit, ik weet niet hoe maar ik heb nog nooit zo feilloos met een groepje samen kunnen werken. Geen mensen die echt verzaakten, niemand die echt slecht werk verrichtte, we stonden gewoon allemaal dezelfde kant op met onze neus en de samenwerking verliep perfect. Echt fijn om dat een keer mee te maken maar ook heel surreel
En dit waren niet eens mensen die ik allemaal ken. De helft van het groepje had ik voor dat project nog nooit gesproken of zo, dus het is echt een wonder dat alles zo goed verliep /w
quote:Op zondag 29 mei 2022 20:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Arjan Lubach Janine Abbring snapt het ook niet
Maar je hebt bij ons sowieso een maximaal van (uit m'n hoofd) 10 taalfouten, dus dat moet bij ons sowieso goed zijn.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Mja ben ik het niet helemaaaal mee eens eigenlijk, je inhoud kan nog zo goed zijn maar als de layout crap is en onsamenhangend dan zie je dat ook minder goedLaat staaan als de taal ook nog eens slecht is
Ja, dat is wel leuk vaak. Lekker zeiken over die ene persoonquote:Op zondag 29 mei 2022 21:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh wat een WONDER inderdaad, wat heerlijk![]()
![]()
Meestal helpt het ook wel als er één iemand incapabel isDan bond je zo lekker met de rest daarover
Goed zo! Hoe meer mensen dit doen, des te normaler het wordtquote:Op zondag 29 mei 2022 20:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben laatst in het ziekenhuis ook naar het mannentoilet gegaan omdat er iemand voor mij te lang de vrouwentoilet bezet hield. Een toilet is een toilet
(Voor als iemand zich zorgen maakt: Ik was in het ziekenhuis voor jaarlijkse controle. Gewoon een apk-keuring)
Ik ook! Sterker nog, ik blokkeer in een urinoir.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]Dit filmpje kende ik helemaal niet, was mijn eigen constatering allemaal dit
Ik ben zelf trouwens meer fan van hokjeswc's dan van urinoirs als man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |