En dat ging allemaal niet over wat Russel eigenlijk zei. Die had niet over power steering, maar over zijn power unit. Toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nelson herhaalt even wat Melroy al zei (lol)
Dat las ik ook jaquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En dat ging allemaal niet over wat Russel eigenlijk zei. Die had niet over power steering, maar over zijn power unit. Toch?
Mss voor mij wat betreft kosten wel belangrijk: als ik dure coureur wil, MOET ik wel 'meuk'quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:55 schreef Montov het volgende:
[..]
En ook de keuze tussen Alfa en Haas wordt belangrijk.
het duurt natuurlijk even voordat de informatie van van Heemskerk bij Valkenburg is.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:57 schreef Wertha het volgende:
Melroy: "en nu is het Lance Stroll die in bocht 1 staat"
.....
Nelson: "en geel weer in sector 1 en dit maal is het Lance Stroll"
Hele verhalen over hydraulische systemen en wat er allemaal aanhangt op basis van dat ze Russels boordradio verkeerd interpreterenquote:
Vrij chanant inderdaadquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hele verhalen over hydraulische systemen en wat er allemaal aanhangt op basis van dat ze Russels boordradio verkeerd interpreteren
mwaquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:00 schreef greysbones het volgende:
gewoon Frans verschuur met plooi op grandprix radio
prima te doen
zandzakken eruitquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:01 schreef HiDiHo het volgende:
En dat was het weer...
Morgen 16 uur kwali![]()
Er mag nog wel een paar tiende af bij Max
Plooijquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:00 schreef greysbones het volgende:
prima te doen
nee viaplay ultra geleuterquote:
paar tiende zat er vandaag ook wel in maar niet genoeg om Leclerc te pakkenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:01 schreef HiDiHo het volgende:
En dat was het weer...
Morgen 16 uur kwali![]()
Van het luisteren naar Plooij kun je apenpokken krijgen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:00 schreef greysbones het volgende:
prima te doen
MAX verzint wel wat.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:01 schreef HiDiHo het volgende:
En dat was het weer...
Morgen 16 uur kwali![]()
PlooijGodquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:00 schreef greysbones het volgende:
prima te doen
oehhhh ik word nu echt bangquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:03 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Van het luisteren naar Plooij kun je apenpokken krijgen.
Als ie hem maar uit de muur houdtquote:
Latifi zou misschien wel kunnenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben benieuwd of we regen gaan krijgen en wie 'm dan allemaal in de muur zet.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Latifi zou misschien wel kunnen
Dat of hij wint
Tijdens de race hebben ze al vermeld, dat Hamilton veel verschillende setups uitprobeert en Russel juist niet. Dan kan je het verschil verklaren.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:08 schreef Weltschmerz het volgende:
Toch knap hoe ze er bij Sky in zijn geslaagd om het totaal niet over de 0.9 die Hamilton achter Russell rijdt te hebben.
Ze hebben denk ik mij gehoord over het Ham-ophemelen... en zijn in hun schulp gekropen? Omdat HAMmie het allemaal toch niet helemaal waarmaakt?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:08 schreef Weltschmerz het volgende:
Toch knap hoe ze er bij Sky in zijn geslaagd om het totaal niet over de 0.9 die Hamilton achter Russell rijdt te hebben.
dat kan ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:10 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Tijdens de race hebben ze al vermeld, dat Hamilton veel verschillende setups uitprobeert en Russel juist niet. Dan kan je het verschil verklaren.
Die regen is helemaal niet zeker. Ieder weerbureau meldt iets anders.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
De kwali is belangrijk maar de race wordt gaaf met die kutregen
Dat idee probeerden ze ook nog te pluggen bij Rosberg in de nabespreking, ,maar die wijfde het weg. Maar ook gewoon stug de tijden, eerst 0.4 en uiteindelijk 0.9 niet noemen, terwijl die toch best opvallend zijn. Over 1 of 2 tienden in de vrije training hoef je niet moeilijk te doen, hoeveel plekken dat ook scheelt, maar bijna een seconde?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:10 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Tijdens de race hebben ze al vermeld, dat Hamilton veel verschillende setups uitprobeert en Russel juist niet. Dan kan je het verschil verklaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |