Dat was de laatste 10 jaar dan ook niet zo'n probleem voor Hamilton..quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt mij ook. Al moet je er wel de auto voor hebben.
Dat dacht ik ook gelezen te hebben - maar... je weet het daar maar nooitquote:
Ik hoop dat het gaat sneeuwenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook gelezen te hebben - maar... je weet het daar maar nooit![]()
![]()
Sainz zal nog wel ergens choken...quote:
Max kan Sainz mogelijk wel hebbenquote:
Iedereen kan hier de muur in gaan, maakt echt niet uit hoe je kwaliteiten zijn als rijderquote:
Die is in de Donbas.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:48 schreef 3rr0r het volgende:
Mazepin is er dit weekend niet met z'n drone.
Nice.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:48 schreef aloa het volgende:
De kans op regen is zondag groter.
[ afbeelding ]
Nee Monacoquote:
Vorige week was je er ook heilig van overtuigd dat Mercedes een rol ging spelen in de Q. Ik zou wat minder stellig je conclusies baseren op een training.quote:
Zegt nog niks deze training.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Vorige week was je er ook heilig van overtuigd dat Mercedes een rol ging spelen in de Q. Ik zou wat minder stellig je conclusies baseren op een training.
MERC heeft al minstens 2x een raceweekend zand lopen strooien in FP'squote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Vorige week was je er ook heilig van overtuigd dat Mercedes een rol ging spelen in de Q. Ik zou wat minder stellig je conclusies baseren op een training.
Sow boem koekoekquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En ook de keuze tussen Alfa en Haas wordt belangrijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:51 schreef Sally het volgende:
Wat zou jullie keuze zijn in de FOK! F1-manager - Leclerc & Bottas met meuk-onderdelen? Of Russel met Bottas, met meukonderdelen?
Ik ben niet echt Fellali-fan... dus ben geneigd te zeggen RUS. Maar ja... de punten scoren is ook wel leuk...
Tot nu toe steeds 'gespreid team' gekozen
Beetje Dasty van de Wibra maakt dat wel schoon.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die tegeltjes zitten helemaal onder het rubber wat zonde zeg
En dat ging allemaal niet over wat Russel eigenlijk zei. Die had niet over power steering, maar over zijn power unit. Toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nelson herhaalt even wat Melroy al zei (lol)
Dat las ik ook jaquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En dat ging allemaal niet over wat Russel eigenlijk zei. Die had niet over power steering, maar over zijn power unit. Toch?
Mss voor mij wat betreft kosten wel belangrijk: als ik dure coureur wil, MOET ik wel 'meuk'quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:55 schreef Montov het volgende:
[..]
En ook de keuze tussen Alfa en Haas wordt belangrijk.
het duurt natuurlijk even voordat de informatie van van Heemskerk bij Valkenburg is.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:57 schreef Wertha het volgende:
Melroy: "en nu is het Lance Stroll die in bocht 1 staat"
.....
Nelson: "en geel weer in sector 1 en dit maal is het Lance Stroll"
Hele verhalen over hydraulische systemen en wat er allemaal aanhangt op basis van dat ze Russels boordradio verkeerd interpreterenquote:
Vrij chanant inderdaadquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hele verhalen over hydraulische systemen en wat er allemaal aanhangt op basis van dat ze Russels boordradio verkeerd interpreteren
mwaquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:00 schreef greysbones het volgende:
gewoon Frans verschuur met plooi op grandprix radio
prima te doen
zandzakken eruitquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:01 schreef HiDiHo het volgende:
En dat was het weer...
Morgen 16 uur kwali![]()
Er mag nog wel een paar tiende af bij Max
Plooijquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:00 schreef greysbones het volgende:
prima te doen
paar tiende zat er vandaag ook wel in maar niet genoeg om Leclerc te pakkenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:01 schreef HiDiHo het volgende:
En dat was het weer...
Morgen 16 uur kwali![]()
Van het luisteren naar Plooij kun je apenpokken krijgen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:00 schreef greysbones het volgende:
prima te doen
MAX verzint wel wat.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:01 schreef HiDiHo het volgende:
En dat was het weer...
Morgen 16 uur kwali![]()
PlooijGodquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:00 schreef greysbones het volgende:
prima te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |