Misschien Kamakura nog bezoeken? Mooie, wat idyllisch aandoende, tempel/buddha stad aan zee. En Nara is ook wel het bezoeken waard wat mij betreft. Maar beiden liggen niet perse direct aan die lijn volgens mij.quote:
Nara staat vanuit osaka op de lijstquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:01 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Misschien Kamakura nog bezoeken? Mooie, wat idyllisch aandoende, tempel/buddha stad aan zee. En Nara is ook wel het bezoeken waard wat mij betreft. Maar beiden liggen niet perse direct aan die lijn volgens mij.
Beide zijn wel te doen als tripje vanaf een van de genoemde steden toch? Wij zijn een paar keer als dagtrip naar Kamakura geweest leuk fietsen daar in het voorjaar. Op de terugweg in Yokohama kijken evt.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:01 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Misschien Kamakura nog bezoeken? Mooie, wat idyllisch aandoende, tempel/buddha stad aan zee. En Nara is ook wel het bezoeken waard wat mij betreft. Maar beiden liggen niet perse direct aan die lijn volgens mij.
Die hebben wij vanuit Kyoto gedaan.quote:
Potato potato, vanuit een van die stedenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die hebben wij vanuit Kyoto gedaan.
Vond t echt wel leuk voor een dagje (plus 1 overnachting in heel oude ryokan)
In mei vlieg ik met KLM rechtstreeks van Amsterdam naar Tokyo (Narita). Terug ook zonder stop.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:28 schreef matthijst het volgende:
Vliegt KLM nou weer rechtstreeks vanaf AMS, of tussenstop in Seoul?
Op flighttracker lijkt het erop dat ze in 1x vliegen?
Ja OK, ik in maart, maar ze verkochten die tickets een tijd lang als non stop terwijl ze ivm Rusland een tussenstop in Seoul maakten. Dus benieuwd of iemand recent met KLM geweest is en die tussenstop en nou wel of niet meer in zit.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:30 schreef victorinox het volgende:
[..]
In mei vlieg ik met KLM rechtstreeks van Amsterdam naar Tokyo (Narita). Terug ook zonder stop.
Afgelopen September met KLM geweest, non-stop heen en terug.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:08 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ja OK, ik in maart, maar ze verkochten die tickets een tijd lang als non stop terwijl ze ivm Rusland een tussenstop in Seoul maakten. Dus benieuwd of iemand recent met KLM geweest is en die tussenstop en nou wel of niet meer in zit.
Vorige week terug gevlogen. Is nog steeds non stop. Terugvlucht was zo'n 14 uur, je vliegt via de noordpool. Mij boeide het niet zo, maar je moet er wel rekening mee houden dat je het overgrote deel van je vlucht geen wifi hebt.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:08 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ja OK, ik in maart, maar ze verkochten die tickets een tijd lang als non stop terwijl ze ivm Rusland een tussenstop in Seoul maakten. Dus benieuwd of iemand recent met KLM geweest is en die tussenstop en nou wel of niet meer in zit.
Kan wat nat zijn. Maar prima te doen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vraagje, Japanse Alpen begin november een goed idee qua weer of begint het dan al vrij matig te worden? (omgeving Matsumoto)
Ik moet nog steeds wennen aan het idee dat het seizoen in Japan zo laat doorloopt (dat is het beeld als ik online aan het rondkijken ben). Een buitje is niet erg maar rond het vriespunt en veel regen is ook niet wat ik zoekquote:Op donderdag 7 maart 2024 09:36 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Kan wat nat zijn. Maar prima te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |