SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
[ Bericht 2% gewijzigd door Shii op 27-05-2022 11:00:50 ]
Ik hoef alleen het wachtverslag van 15.00u door te nemen. Kan altijd iets stukgaan natuurlijk, maar de installatie staat op een laag pitje momenteel dus verwacht geen problemen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:04 schreef UitStraling het volgende:
Wel een lekker rustig en relaxed bijwerkdagje zo eigenlijk.
Niet zwemmen vandaag?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo maar douchen en richting mijn pa.
Groepskorting?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, mijn vader moet naar het ziekenhuis voor een oogonderzoek.
In een mensenlichaam zit zowat 45 liter water dus ik besta uit 300.000.000.000.000.000 quattuordeciljoen sterrenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh2:23 Franniegenot erbij vandaag
![]()
[ afbeelding ]
Give or take a few.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In een mensenlichaam zit zowat 45 liter water dus ik besta uit 300.000.000.000.000.000 quattuordeciljoen sterren
5 maandenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:14 schreef CherryLips het volgende:
https://ikzoekbaas.dieren(...)1034563-ifor-en-vala
Vind dat net wolven met een lichamelijke beperking.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:14 schreef CherryLips het volgende:
Die mogen er ook zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind dat net wolven met een lichamelijke beperking.
Spannend!quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:12 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goedemorgen op deze frantastische climaxerende dagVandaag valt de puzzel samen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In een mensenlichaam zit zowat 45 liter water dus ik besta uit 300.000.000.000.000.000 quattuordeciljoen sterren
Ik kwam laatst een wolfhond tegen. Dat beest wat meer wolf dan hond, luisterde ook voor geen meter natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind dat net wolven met een lichamelijke beperking.
die gaat meequote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt je slechte been nog in bed?
Aaawwwwquote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:14 schreef CherryLips het volgende:
Je hebt iets niet helemaal goed begrepen aan "shower beer" denk ikquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:22 schreef bitterbal het volgende:
*eigen voordat jullie weer wat raars denken
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leek me misschien wel leuk, maar ik ben te oud en te snel afgeleid om er echt iets leuks van te maken denk ik.
Ah hmm okee. Je bedoelt gewoon iets andersquote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:22 schreef bitterbal het volgende:
*eigen voordat jullie weer wat raars denken
Mooie beesten zijn dat, jammer alleen dat ze de bank opvreten, de complete keuken, de postbode en je benen als je ligt te slapen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kwam laatst een wolfhond tegen. Dat beest wat meer wolf dan hond, luisterde ook voor geen meter natuurlijk.
Shower coffeequote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt iets niet helemaal goed begrepen aan "shower beer" denk ik
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooie beesten zijn dat, jammer alleen dat ze de bank opvreten, de complete keuken, de postbode en je benen als je ligt te slapen.
Jouw hond ook opgegeten zeker.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kwam laatst een wolfhond tegen. Dat beest wat meer wolf dan hond, luisterde ook voor geen meter natuurlijk.
De meeste mensen kunnen zo'n hond ook niet bieden waar ze behoefte aan hebben en ja, dan krijg je een half opgevreten interieur.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooie beesten zijn dat, jammer alleen dat ze de bank opvreten, de complete keuken, de postbode en je benen als je ligt te slapen.
Zijn gewoon geen beesten voor een rijtjeshuis in Schubbekutteveenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De meeste mensen kunnen zo'n hond ook niet bieden waar ze behoefte aan hebben en ja, dan krijg je een half opgevreten interieur.
Ja die willen dagelijks drie rondjes rond de Aarde wandelen en dertig konijntjes levend verscheuren, ain't nobody got time for that.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De meeste mensen kunnen zo'n hond ook niet bieden waar ze behoefte aan hebben en ja, dan krijg je een half opgevreten interieur.
Met de meeste dieren zo. Nemen mensen een jackrussel omdat ie zo klein is. Beest heeft meer energie dan een Deense dog.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mooie MI wel, bloedheet, halfopen zomerjurkje, een zweetdruppel die van het voorhoofd valt, concentratietongetje eruit, kundige natte kleihanden.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:34 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Wil ik ook nog steeds een keertje doen.
dat werkt flitsend.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Budbee komt ooit m'n bestelling brengen, maar heb nu voor een locker gekozen die in een winkel staat. Ben benieuwd
weet niet wat dat is?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt iets niet helemaal goed begrepen aan "shower beer" denk ik
Nee, is met heel veel beesten zoquote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn gewoon geen beesten voor een rijtjeshuis in Schubbekutteveen
"ja maar ze zien er zo mooooooihoooooi uit"quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die willen dagelijks drie rondjes rond de Aarde wandelen en dertig konijntjes levend verscheuren, ain't nobody got time for that.
Ja, mensen kijken meer naar het uiterlijk dan naar de behoeften van een dier.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met de meeste dieren zo. Nemen mensen een jackrussel omdat ie zo klein is. Beest heeft meer energie dan een Deense dog.
Ja die staan hier bij de benzinepomp. Maar deze ken ik nog niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat werkt flitsend.
oa PostNL heeft hier van die dingen staan.
jij ?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vestje aangetrokken, ik heb het een beetje koud
* Start spontaan zijn befaamde zonnedansquote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vestje aangetrokken, ik heb het een beetje koud
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* Start spontaan zijn befaamde zonnedans [ afbeelding ]
Gewoon, bier onder de douchequote:
Dat is regendans toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, bier onder de doucheWat ik nog weleens doe als ik er zin in heb
Dat is zijn nadenkgezicht denk ikquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die rechts van de taart kijkt wat geschokt
Wat gaat er gebeuren dan.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zou best nog kunnen slapen, beetje onrustige nacht door voorpret
"Blijf van mijn taart af jij dikzak"quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die rechts van de taart kijkt wat geschokt
Jaquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JaZit zelfs met toffels aan
[..]
Hoodie dan?quote:
Ja, gek he?quote:
Stijve snert eten met van die belachelijk dikke wanten.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gek he?
ik ga maar een kopje thee zetten
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee je moet blijkbaar koukleumen
Jaloers dat je dat niet zelf bedacht hebt?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:39 schreef UitStraling het volgende:
Ik had net Breaker Banaan Yoghurt, degene die dat verzonnen heeft is niet helemaal in orde.
Gore toelie is het.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaloers dat je dat niet zelf bedacht hebt?
Nou nou nou wat weer een ongenuanceerd oordeel van onze doorgaans zo welbespraakte en fijnbesnaarde dessert-recensent. Tssk tssk tsskquote:
Give that girl a sigar!quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:56 schreef bitterbal het volgende:
K heb net iemand voor lul uitgescholden omdat die mij bijna van de weg reed
Onderwijl blijvenlachendequote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:59 schreef UitStraling het volgende:
@:Flory
En deze lul roepende ---------> [ afbeelding ]
Zit vol met suikers en koolhydraten.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:39 schreef UitStraling het volgende:
Ik had net Breaker Banaan Yoghurt, degene die dat verzonnen heeft is niet helemaal in orde.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:00 schreef LTVDK het volgende:
Geen zin in taart vandaag, lekker worstenbroodjes met spek bij de bakker gehaald
Dankie san voor deze uitleg.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit vol met suikers en koolhydraten.
Maar op zich.. koolhydraten zijn ook suikers..
Dus wat je gegeten hebt: suiker met een beetje banaanaroma.
Zal'm leren!quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:56 schreef bitterbal het volgende:
Geen probleem, prissiequote:
Kortom: UitStraling wordt UitDijingquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit vol met suikers en koolhydraten.
Maar op zich.. koolhydraten zijn ook suikers..
Dus wat je gegeten hebt: suiker met een beetje banaanaroma.
Het leek wel een worstenbroodjes dag bij de bakker, 2 voor mij bestelden er ook al en degene na me ookquote:
Hirlakquote:
Denk dat die straks komt eten bij je.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:56 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb net ook iemand nare woorden toegeworpen toen die mij bijna aanreed terwijl ik overstakquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:56 schreef bitterbal het volgende:
'Kunnen we een tafeltje vol voor 2 bestellen en met zijn 4en er van eten, we hebben niet zo heel veel honger'quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat die straks komt eten bij je.
Hedde gij nen worssenbroodje en snel ofwahquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het leek wel een worstenbroodjes dag bij de bakker, 2 voor mij bestelden er ook al en degene na me ook
Gratis bord tomatensoep denk ikquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Kunnen we een tafeltje vol voor 2 bestellen en met zijn 4en er van eten, we hebben niet zo heel veel honger'
Ik woon niet in dat dorp van US he, hier hoor je eerder een Zuid-Hollandse tongval dan een Brabantsequote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hedde gij nen worssenbroodje en snel ofwah
Gratis is altijd goed tochquote:
Altijd op vrijdag.. hiermee luiden Brabanders het weekend mee inquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het leek wel een worstenbroodjes dag bij de bakker, 2 voor mij bestelden er ook al en degene na me ook
Fijn weekend, Brabanderquote:
Iedereen aan de worstenbroodjes vandaagquote:
Ik ben ook maar een beetje een nep-Brabander natuurlijkquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Altijd op vrijdag.. hiermee luiden Brabanders het weekend mee in
Denk dat ik maar eens een rookworst ga halen bij de Hema waar ik zo langs komquote:
Doen ze tenminste nog iets goed in Brabant.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Altijd op vrijdag.. hiermee luiden Brabanders het weekend mee in
Ja, ik ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een beetje een nep-Brabander natuurlijk
Maar dan kun je alsnog wel worstenbroodjes halen vandaagquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:59 schreef UitStraling het volgende:
@:Flory
En deze lul roepende ---------> [ afbeelding ]
Worggggstenbroodjes, drank en bossche bollen, dat kunnen ze welquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Doen ze tenminste nog iets goed in Brabant.
Dank u, ook worstenbroodjes voor jouquote:
Rondjes zwemmen en blub zeggenquote:
Ja of morgenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan kun je alsnog wel worstenbroodjes halen vandaag
Raar tijdstip wel, gebruiken die een ander soort klok?quote:
Waar bende gij nou goed in koekwous?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Worggggstenbroodjes, drank en bossche bollen, dat kunnen ze wel
Oh en lange nachten
Jij ook gefeliciteerd met je vaderquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:20 schreef Karzai het volgende:
Van gefeliciteerd GRMBL!
mijn vader is vandaag ook jarig
Of vandaag EN morgen.quote:
Ik hoor de weegschaal al krijsen.quote:
Hier kan ik niks tegenin brengen, denk dat dat de enige oplossing is in deze prangende kwestiequote:
Kun je net zo goed een pakje boter opetenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk dat ik maar eens een rookworst ga halen bij de Hema waar ik zo langs kom
Als je daar dan nog wat bloem, suiker, vanille, zout en ei bij doet heb je lekker boterkoekquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kun je net zo goed een pakje boter opeten
citroenrasp vergetenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je daar dan nog wat bloem, suiker, vanille, zout en ei bij doet heb je lekker boterkoek
Ja ik ken dat recept toch ook niet uit mijn hoofd, al weer jaren geleden dat ik het heb gemaaktquote:
Midderdik is misschien nog wel te doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:36 schreef Lospedrosa het volgende:
We zitten in een pretpark in DU.
Zit een Nederlandse midderdikke zeug al een uur aan het schreeuwen tegen haar (magere) man, ze wil naar huis, was te ver lopen, de tafeltjes zaten vol. Een kindje erbij treurig kijken.
Ik had die dikke prop allang buiten het park gezet en had met mijn kind een leuke middag
Gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ken dat recept toch ook niet uit mijn hoofd, al weer jaren geleden dat ik het heb gemaakt
Ik vind jou zo aandoenlijk zoals je voor kindjes opkomt.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:36 schreef Lospedrosa het volgende:
We zitten in een pretpark in DU.
Zit een Nederlandse midderdikke zeug al een uur aan het schreeuwen tegen haar (magere) man, ze wil naar huis, was te ver lopen, de tafeltjes zaten vol. Een kindje erbij treurig kijken.
Ik had die dikke prop allang buiten het park gezet en had met mijn kind een leuke middag
Ik kom eraanquote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een boerenomelet met champignons, ui, bacon en kaas
Goed moment om overuren te compenseren.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik krijg echt veel gedaan op m'n werk als er niemand is om me lastig te vallen met vragen. Nadeel is dat het nu pas 13:00 uur is en ik vind dat ik wel weer genoeg gedaan heb.
Kan de Moldavische een pannetje borsj maken als je je platinum card even door de gleuf haalt?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:06 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb ook honger maar geen kale kont in huis, ik heb echt weer een huisvrouwtje nodig
Heb je voorkeur voor kleine vrouwtjes?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:06 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb ook honger maar geen kale kont in huis, ik heb echt weer een huisvrouwtje nodig
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je voorkeur voor kleine vrouwtjes?
Ben echt getriggerd op die verkleinwoordjes![]()
dat komt omdat ooit een basisschoolleraar vond dat we in Madurodam woonde... huisje, boompje, autootje.. etc
Ga zo maar eens een wasje aanzetten en wat administratie bijwerken. Moet vanmiddag nog even bellen en dan is het wel mooi geweest.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed moment om overuren te compenseren.
Ik kan dat ook niet zo goed hebben. Zeker mensen die met een collegaatje iets gaan doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
dat komt omdat ooit een basisschoolleraar vond dat we in Madurodam woonde... huisje, boompje, autootje.. etc
Heb je dan geen knagend schuldgevoel?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga zo maar eens een wasje aanzetten en wat administratie bijwerken. Moet vanmiddag nog even bellen en dan is het wel mooi geweest.
Gorbatjov effectquote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Trek in softijs. Soort pavlov-effect als ik in een ziekenhuis ben
Nee, komt wel weer een tijd dat er wat extra uren gemaakt worden of er in het weekend weer iets te doen is.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je dan geen knagend schuldgevoel?
Hmmmm dat klinkt wel heel spannendquote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan dat ook niet zo goed hebben. Zeker mensen die met een collegaatje iets gaan doen.
Boog kan niet altijd gespannen zijn, als je werk maar af is en je goed presteertquote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je dan geen knagend schuldgevoel?
Gezocht, huisvrouwtje.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan de Moldavische een pannetje borsj maken als je je platinum card even door de gleuf haalt?
Valt het op?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kwam uiteindelijk niet langs de Hema. Ander keertje weer.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kun je net zo goed een pakje boter opeten
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gezocht, huisvrouwtje.
Primaire taak is mij voorzien van een schoon huis en een culinair verantwoorde volle koelkast.
In het bezit van goede verfijnde smaak, hoge mate van persoonlijke hygiëne, maximaal 2000 woorden per dag, recht op lange Brabantse nachten, eenmaal in de week een vrije dag met onbeperkte creditcard, beheersing van het Nederlands is mooi meegenomen, gouden bikini is zeker een pré, durven dansen op flauwe muziek en goede muziek, niet vies van haren in putjes, zomerjurkjes verplicht, geen deddelding.
Behoorlijkquote:
Dat lijkt me irritantquote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n vrouwtje dat constant op een Truus de Mier manier bezig is met haar uiterlijk.
Niks mis met thuis vegeteren.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zin om vanavond op stap te gaan, maar zo'n feestje als vorige week is er natuurlijk niet. Maar ik ga morgen ook al dus misschien maar de verstandige keuze maken.
Mijn vriezer moet ook nog leegquote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ik ga ook maar even lunchen idd. Koelkast moet nog leeg.
quote:Een congres, waarop een wapen dragen overigens niet continu is toegestaan. Tijdens de toespraak van Trump laat de beveiliging geen vuurwapens toe in de zaal. De NRA vindt dat Amerika zelfs in het klaslokaal wapens moet tolereren, want 'guns don't kill people'. Maar op het eigen clubfeest, in het bijzijn van de eregast; toch liever even niet.
ĢDo as I say, not as I doģquote:
Over een uur zit er een soort nat eierpapje in je darmen en begint je langzaam te dagen waarom het boerenomelet heet.quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over een uur zit er een soort nat eierpapje in je darmen en begint je langzaam te dagen waarom het boerenomelet heet.
Nee. Alles waar US eenmaal wat over gezegd heeft is de rest van je leven om te kotsenquote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Alles waar US eenmaal wat over gezegd heeft is de rest van je leven om te kotsen
Hoezo, is wel lekker hoor maar moet je maar eens trampoline gaan springen een uur na het boerenomeletten dan voel je echt wel dat natte eierpapje klotsen hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Alles waar US eenmaal wat over gezegd heeft is de rest van je leven om te kotsen
Geldt voor wel meer eten.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoezo, is wel lekker hoor maar moet je maar eens trampoline gaan springen een uur na het boerenomeletten dan voel je echt wel dat natte eierpapje klotsen hoor.
Dat doet dan ook niemand. Ooit.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoezo, is wel lekker hoor maar moet je maar eens trampoline gaan springen een uur na het boerenomeletten dan voel je echt wel dat natte eierpapje klotsen hoor.
Boerenomelet, vrouwen met vestjes, vrouwkes van 1.20 mquote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kaasfondue.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bouillabaisse lijkt me ook vrij naar ja.
Alles wat wij allemaal eten.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boerenomelet, vrouwen met vestjes, vrouwkes van 1.20 m
Echt 600 jaar geleden dat ik op een trampoline heb gestaanquote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oh jaquote:
Niemand, maar je kan er wel de rest van je leven van kotsenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:02 schreef UitStraling het volgende:
Wie eet er nu vrouwen met vestjes en vrouwkes van 1.20 m?
Toen was je nog maar 3 centimeter hoog, kon je wel 90 kilometer hoog springenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt 600 jaar geleden dat ik op een trampoline heb gestaan
toen was ik ook ineens met 1 trampolinesprong in Bhutan.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen was je nog maar 3 centimeter hoog, kon je wel 90 kilometer hoog springen
Zo'n vestje dat aan je huig blijft hangen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niemand, maar je kan er wel de rest van je leven van kotsen
Hups, zo al gillende landen tussen de harem van Sultan Jichtme Khasarbroek Namgyel Vieps Wangchuck de Zevende.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
toen was ik ook ineens met 1 trampolinesprong in Bhutan.
Gewoon meegevoerd door de wind.
Maar waarschijnlijk ergens tussen de tetten van een onbekende boerendochter.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hups, zo al gillende landen tussen de harem van Sultan Jichtme Khasarbroek Namgyel Vieps Wangchuck de Zevende.
Hier ga ik straks over dromen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk ergens tussen de tetten van een onbekende boerendochter.
Ist lekker?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:14 schreef Karzai het volgende:
Ik sta bij decargentijnse bbq
[ afbeelding ]
Vleeschquote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:14 schreef Karzai het volgende:
Ik sta bij decargentijnse bbq
[ afbeelding ]
Om af te koelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:32 schreef Flory het volgende:
[..]
Om af te koelen
Rare Belgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Advertenties kijken is wel leuk hierquote:
Bierstukspiezen, gemarineerd in Koreaanse bbq saus. Moink balls, iets van sla ofzo en waarschijnlijk hasselbackaardappel erbij.quote:
Hahah bij ieder ander denk ik aan een typo maar bij jou kan dit nog weleens echt zo heten ookquote:
Het was een typo maar ik gooi er een scheut bier bij nu want da’s vast een goede comboquote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hahah bij ieder ander denk ik aan een typo maar bij jou kan dit nog weleens echt zo heten ook
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het was een typo maar ik gooi er een scheut bier bij nu want da’s vast een goede combo
Worst al binnen?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een gevulde koek
Even kotsen jongens!
kots je dan vooraf om plaats te maken? of daarna?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een gevulde koek
Even kotsen jongens!
Nee, wel verwerktquote:
Dat was niet de insteek van mijn opmerkingquote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kots je dan vooraf om plaats te maken? of daarna?
wat dan wel?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was niet de insteek van mijn opmerking
Omdat alles plebsvoer is volgens US, maar vervolgens duwt hij zijn carpaccio in de magnetronquote:
Vertelquote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als je je wil vermaken, dan moet je de klantenservice van Dolce Gusto bellen.
Wat een mongolen met een headset werken hier zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1. Leek wel of ze buiten liep, hoorde wind in de telefoonquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1. Leek wel of ze buiten liep, hoorde wind in de telefoon
2. Dacht de hele tijd hardop (ik klik nu even hierrrrrr, nee dit moet ik niet hebben)
3. Ik vroeg of wat er op de website stond klopt, neee neeeee mevrouw, wacht even, ik heb wat voorbij zien komen, maar ja ik ben op vakantie geweest POMPIEDOMPIEDOMMM
4. Ja, wat op de website staat klopt hoor
![]()
![]()
Ja, die vind ik niet zo lekker.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Zou meteen overstappen op Nespresso.
Die smaakt zeker teveel naar koffiequote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die vind ik niet zo lekker.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die smaakt zeker teveel naar koffie
Dan heb je zeker ook zo'n heel klein mondje voor kleine verwenkoffieslokjes?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
ik vind alleen kinderkoffie echt lekker![]()
Suiker hoeft niet eens eigenlijk
Ook voor kleine hapjes, want ik eet niet zo snel.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan heb je zeker ook zo'n heel klein mondje voor kleine verwenkoffieslokjes?
Gebruik je ook tandenstokers?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Blij met mijn nieuwe tandenborstel. Tandarts zal trots op me zijn.
Te weinig, maar heb wel van die dingen die ik met enige regelmaat gebruik.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gebruik je ook tandenstokers?
Mijn tandvlees bloedt niet meer, maar dat heeft een paar dagen geduurd.
Moet je nu nog werken dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Even uurtje op de bank gelegen
Nou HELEMAAL nergens meer puf voor
Nou ja beetje het huis aan kant maken he. Stofzuigen bed verschonen gasfornuis poetsen etc etcquote:
Oh ja, nou hier hebben de caafs gisteren al een schoon bedje gehadquote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja beetje het huis aan kant maken he. Stofzuigen bed verschonen gasfornuis poetsen etc etc
Zeg je dit ook tegen iemand of hou je dat als binnenpretje?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:56 schreef UitStraling het volgende:
Soms als ik melig ben noem ik boodschappen wel eens schootbappen.
Nee ik bedoel mijn eigen bed, viez0rdquote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, nou hier hebben de caafs gisteren al een schoon bedje gehad
Soms flap ik dat eruit en dan moet ik hard nadenken wat er niet klopt aan het woord.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg je dit ook tegen iemand of hou je dat als binnenpretje?
Appelflap?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms flap ik dat eruit en dan moet ik hard nadenken wat er niet klopt aan het woord.
Net zoals lotpoodjes.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:56 schreef UitStraling het volgende:
Soms als ik melig ben noem ik boodschappen wel eens schootbappen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms flap ik dat eruit en dan moet ik hard nadenken wat er niet klopt aan het woord.
Optelefonerenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:25 schreef UitStraling het volgende:
Soms hoor je hier wel eens wat boerse mensen neiwsgierig zeggen in plaats van nieuwsgierig en dan voer ik mentaal een veldslag om dat niet over te nemen
Die ken ik, die zijn echt beter dan Fleetwood Mac zelf.quote:
Ja, maar ik vergis me. Het is een andere bandquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die ken ik, die zijn echt beter dan Fleetwood Mac zelf.
Zeuvenupquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:25 schreef UitStraling het volgende:
Soms hoor je hier wel eens wat boerse mensen neiwsgierig zeggen in plaats van nieuwsgierig en dan voer ik mentaal een veldslag om dat niet over te nemen
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeuvenup
Puzel
me eige
Instant bloedende oren.
Eve me eauge uitkrabbequote:
Voor die overgewaardeerde zooi van hem??quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Bram Ladage heeft de prijzen flink verhoogd
Dan mag hij zijn patatjes houdenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Bram Ladage heeft de prijzen flink verhoogd
Nou, nou, nouquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voor die overgewaardeerde zooi van hem??
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeuvenup
Puzel
me eige
Instant bloedende oren.
Ik had trek in patatjesquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan mag hij zijn patatjes houden
FTFYquote:
Ik vond het echt tegenvallen die ene keer dat ik dat atquote:
Mijn 12% is al bijna verdamptquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach ja gewoon 10 % salarisverhoging en we hebben het nergens meer over heujjToch?
Doe rustigquote:
Kan gebeurenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vond het echt tegenvallen die ene keer dat ik dat at
Ik heb om 3-5% gevraagdquote:
Kun je nagaan als ik niets had gevraagdquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dat is dus eigenlijk een verlaging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |