quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee je moet blijkbaar koukleumen
Jaloers dat je dat niet zelf bedacht hebt?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:39 schreef UitStraling het volgende:
Ik had net Breaker Banaan Yoghurt, degene die dat verzonnen heeft is niet helemaal in orde.
Gore toelie is het.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaloers dat je dat niet zelf bedacht hebt?
Nou nou nou wat weer een ongenuanceerd oordeel van onze doorgaans zo welbespraakte en fijnbesnaarde dessert-recensent. Tssk tssk tsskquote:
Give that girl a sigar!quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:56 schreef bitterbal het volgende:
K heb net iemand voor lul uitgescholden omdat die mij bijna van de weg reed
Onderwijl blijvenlachendequote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:59 schreef UitStraling het volgende:
@:Flory
En deze lul roepende ---------> [ afbeelding ]
Zit vol met suikers en koolhydraten.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:39 schreef UitStraling het volgende:
Ik had net Breaker Banaan Yoghurt, degene die dat verzonnen heeft is niet helemaal in orde.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:00 schreef LTVDK het volgende:
Geen zin in taart vandaag, lekker worstenbroodjes met spek bij de bakker gehaald
Dankie san voor deze uitleg.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit vol met suikers en koolhydraten.
Maar op zich.. koolhydraten zijn ook suikers..
Dus wat je gegeten hebt: suiker met een beetje banaanaroma.
Zal'm leren!quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:56 schreef bitterbal het volgende:
K heb net iemand voor lul uitgescholden omdat die mij bijna van de weg reed
Geen probleem, prissiequote:
Kortom: UitStraling wordt UitDijingquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit vol met suikers en koolhydraten.
Maar op zich.. koolhydraten zijn ook suikers..
Dus wat je gegeten hebt: suiker met een beetje banaanaroma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |