Boerenomelet, vrouwen met vestjes, vrouwkes van 1.20 mquote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Alles waar US eenmaal wat over gezegd heeft is de rest van je leven om te kotsen
Kaasfondue.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bouillabaisse lijkt me ook vrij naar ja.
Alles wat wij allemaal eten.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boerenomelet, vrouwen met vestjes, vrouwkes van 1.20 m
Echt 600 jaar geleden dat ik op een trampoline heb gestaanquote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoezo, is wel lekker hoor maar moet je maar eens trampoline gaan springen een uur na het boerenomeletten dan voel je echt wel dat natte eierpapje klotsen hoor.
Oh jaquote:
Niemand, maar je kan er wel de rest van je leven van kotsenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:02 schreef UitStraling het volgende:
Wie eet er nu vrouwen met vestjes en vrouwkes van 1.20 m?
Toen was je nog maar 3 centimeter hoog, kon je wel 90 kilometer hoog springenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt 600 jaar geleden dat ik op een trampoline heb gestaan
toen was ik ook ineens met 1 trampolinesprong in Bhutan.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen was je nog maar 3 centimeter hoog, kon je wel 90 kilometer hoog springen
Zo'n vestje dat aan je huig blijft hangen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niemand, maar je kan er wel de rest van je leven van kotsen
Hups, zo al gillende landen tussen de harem van Sultan Jichtme Khasarbroek Namgyel Vieps Wangchuck de Zevende.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
toen was ik ook ineens met 1 trampolinesprong in Bhutan.
Gewoon meegevoerd door de wind.
Maar waarschijnlijk ergens tussen de tetten van een onbekende boerendochter.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hups, zo al gillende landen tussen de harem van Sultan Jichtme Khasarbroek Namgyel Vieps Wangchuck de Zevende.
Hier ga ik straks over dromen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk ergens tussen de tetten van een onbekende boerendochter.
Ist lekker?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:14 schreef Karzai het volgende:
Ik sta bij decargentijnse bbq
[ afbeelding ]
Vleeschquote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:14 schreef Karzai het volgende:
Ik sta bij decargentijnse bbq
[ afbeelding ]
Om af te koelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:32 schreef Flory het volgende:
[..]
Om af te koelen
Rare Belgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |