Boerenomelet, vrouwen met vestjes, vrouwkes van 1.20 mquote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Alles waar US eenmaal wat over gezegd heeft is de rest van je leven om te kotsen
Kaasfondue.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bouillabaisse lijkt me ook vrij naar ja.
Alles wat wij allemaal eten.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boerenomelet, vrouwen met vestjes, vrouwkes van 1.20 m
Echt 600 jaar geleden dat ik op een trampoline heb gestaanquote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoezo, is wel lekker hoor maar moet je maar eens trampoline gaan springen een uur na het boerenomeletten dan voel je echt wel dat natte eierpapje klotsen hoor.
Oh jaquote:
Niemand, maar je kan er wel de rest van je leven van kotsenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:02 schreef UitStraling het volgende:
Wie eet er nu vrouwen met vestjes en vrouwkes van 1.20 m?
Toen was je nog maar 3 centimeter hoog, kon je wel 90 kilometer hoog springenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt 600 jaar geleden dat ik op een trampoline heb gestaan
toen was ik ook ineens met 1 trampolinesprong in Bhutan.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen was je nog maar 3 centimeter hoog, kon je wel 90 kilometer hoog springen
Zo'n vestje dat aan je huig blijft hangen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niemand, maar je kan er wel de rest van je leven van kotsen
Hups, zo al gillende landen tussen de harem van Sultan Jichtme Khasarbroek Namgyel Vieps Wangchuck de Zevende.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
toen was ik ook ineens met 1 trampolinesprong in Bhutan.
Gewoon meegevoerd door de wind.
Maar waarschijnlijk ergens tussen de tetten van een onbekende boerendochter.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hups, zo al gillende landen tussen de harem van Sultan Jichtme Khasarbroek Namgyel Vieps Wangchuck de Zevende.
Hier ga ik straks over dromen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk ergens tussen de tetten van een onbekende boerendochter.
Ist lekker?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:14 schreef Karzai het volgende:
Ik sta bij decargentijnse bbq
[ afbeelding ]
Vleeschquote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:14 schreef Karzai het volgende:
Ik sta bij decargentijnse bbq
[ afbeelding ]
Om af te koelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:32 schreef Flory het volgende:
[..]
Om af te koelen
Rare Belgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Advertenties kijken is wel leuk hierquote:
Bierstukspiezen, gemarineerd in Koreaanse bbq saus. Moink balls, iets van sla ofzo en waarschijnlijk hasselbackaardappel erbij.quote:
Hahah bij ieder ander denk ik aan een typo maar bij jou kan dit nog weleens echt zo heten ookquote:
Het was een typo maar ik gooi er een scheut bier bij nu want da’s vast een goede comboquote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hahah bij ieder ander denk ik aan een typo maar bij jou kan dit nog weleens echt zo heten ook
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het was een typo maar ik gooi er een scheut bier bij nu want da’s vast een goede combo
Worst al binnen?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een gevulde koek
Even kotsen jongens!
kots je dan vooraf om plaats te maken? of daarna?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een gevulde koek
Even kotsen jongens!
Nee, wel verwerktquote:
Dat was niet de insteek van mijn opmerkingquote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kots je dan vooraf om plaats te maken? of daarna?
wat dan wel?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was niet de insteek van mijn opmerking
Omdat alles plebsvoer is volgens US, maar vervolgens duwt hij zijn carpaccio in de magnetronquote:
Vertelquote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als je je wil vermaken, dan moet je de klantenservice van Dolce Gusto bellen.
Wat een mongolen met een headset werken hier zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1. Leek wel of ze buiten liep, hoorde wind in de telefoonquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1. Leek wel of ze buiten liep, hoorde wind in de telefoon
2. Dacht de hele tijd hardop (ik klik nu even hierrrrrr, nee dit moet ik niet hebben)
3. Ik vroeg of wat er op de website stond klopt, neee neeeee mevrouw, wacht even, ik heb wat voorbij zien komen, maar ja ik ben op vakantie geweest POMPIEDOMPIEDOMMM
4. Ja, wat op de website staat klopt hoor
![]()
![]()
Ja, die vind ik niet zo lekker.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Zou meteen overstappen op Nespresso.
Die smaakt zeker teveel naar koffiequote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die vind ik niet zo lekker.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die smaakt zeker teveel naar koffie
Dan heb je zeker ook zo'n heel klein mondje voor kleine verwenkoffieslokjes?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
ik vind alleen kinderkoffie echt lekker![]()
Suiker hoeft niet eens eigenlijk
Ook voor kleine hapjes, want ik eet niet zo snel.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan heb je zeker ook zo'n heel klein mondje voor kleine verwenkoffieslokjes?
Gebruik je ook tandenstokers?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Blij met mijn nieuwe tandenborstel. Tandarts zal trots op me zijn.
Te weinig, maar heb wel van die dingen die ik met enige regelmaat gebruik.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gebruik je ook tandenstokers?
Mijn tandvlees bloedt niet meer, maar dat heeft een paar dagen geduurd.
Moet je nu nog werken dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Even uurtje op de bank gelegen
Nou HELEMAAL nergens meer puf voor
Nou ja beetje het huis aan kant maken he. Stofzuigen bed verschonen gasfornuis poetsen etc etcquote:
Oh ja, nou hier hebben de caafs gisteren al een schoon bedje gehadquote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja beetje het huis aan kant maken he. Stofzuigen bed verschonen gasfornuis poetsen etc etc
Zeg je dit ook tegen iemand of hou je dat als binnenpretje?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:56 schreef UitStraling het volgende:
Soms als ik melig ben noem ik boodschappen wel eens schootbappen.
Nee ik bedoel mijn eigen bed, viez0rdquote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, nou hier hebben de caafs gisteren al een schoon bedje gehad
Soms flap ik dat eruit en dan moet ik hard nadenken wat er niet klopt aan het woord.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg je dit ook tegen iemand of hou je dat als binnenpretje?
Appelflap?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms flap ik dat eruit en dan moet ik hard nadenken wat er niet klopt aan het woord.
Net zoals lotpoodjes.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:56 schreef UitStraling het volgende:
Soms als ik melig ben noem ik boodschappen wel eens schootbappen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms flap ik dat eruit en dan moet ik hard nadenken wat er niet klopt aan het woord.
Optelefonerenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:25 schreef UitStraling het volgende:
Soms hoor je hier wel eens wat boerse mensen neiwsgierig zeggen in plaats van nieuwsgierig en dan voer ik mentaal een veldslag om dat niet over te nemen
Die ken ik, die zijn echt beter dan Fleetwood Mac zelf.quote:
Ja, maar ik vergis me. Het is een andere bandquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die ken ik, die zijn echt beter dan Fleetwood Mac zelf.
Zeuvenupquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:25 schreef UitStraling het volgende:
Soms hoor je hier wel eens wat boerse mensen neiwsgierig zeggen in plaats van nieuwsgierig en dan voer ik mentaal een veldslag om dat niet over te nemen
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeuvenup
Puzel
me eige
Instant bloedende oren.
Eve me eauge uitkrabbequote:
Voor die overgewaardeerde zooi van hem??quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Bram Ladage heeft de prijzen flink verhoogd
Dan mag hij zijn patatjes houdenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Bram Ladage heeft de prijzen flink verhoogd
Nou, nou, nouquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voor die overgewaardeerde zooi van hem??
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeuvenup
Puzel
me eige
Instant bloedende oren.
Ik had trek in patatjesquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan mag hij zijn patatjes houden
FTFYquote:
Ik vond het echt tegenvallen die ene keer dat ik dat atquote:
Mijn 12% is al bijna verdamptquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach ja gewoon 10 % salarisverhoging en we hebben het nergens meer over heujjToch?
Doe rustigquote:
Kan gebeurenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vond het echt tegenvallen die ene keer dat ik dat at
Ik heb om 3-5% gevraagdquote:
Kun je nagaan als ik niets had gevraagdquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dat is dus eigenlijk een verlaging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |