Het leek wel een worstenbroodjes dag bij de bakker, 2 voor mij bestelden er ook al en degene na me ookquote:
Hirlakquote:
Denk dat die straks komt eten bij je.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:56 schreef bitterbal het volgende:
K heb net iemand voor lul uitgescholden omdat die mij bijna van de weg reed
Ik heb net ook iemand nare woorden toegeworpen toen die mij bijna aanreed terwijl ik overstakquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:56 schreef bitterbal het volgende:
K heb net iemand voor lul uitgescholden omdat die mij bijna van de weg reed
'Kunnen we een tafeltje vol voor 2 bestellen en met zijn 4en er van eten, we hebben niet zo heel veel honger'quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat die straks komt eten bij je.
Hedde gij nen worssenbroodje en snel ofwahquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het leek wel een worstenbroodjes dag bij de bakker, 2 voor mij bestelden er ook al en degene na me ook
Gratis bord tomatensoep denk ikquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Kunnen we een tafeltje vol voor 2 bestellen en met zijn 4en er van eten, we hebben niet zo heel veel honger'
Ik woon niet in dat dorp van US he, hier hoor je eerder een Zuid-Hollandse tongval dan een Brabantsequote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hedde gij nen worssenbroodje en snel ofwah
Gratis is altijd goed tochquote:
Altijd op vrijdag.. hiermee luiden Brabanders het weekend mee inquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het leek wel een worstenbroodjes dag bij de bakker, 2 voor mij bestelden er ook al en degene na me ook
Fijn weekend, Brabanderquote:
Iedereen aan de worstenbroodjes vandaagquote:
Ik ben ook maar een beetje een nep-Brabander natuurlijkquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Altijd op vrijdag.. hiermee luiden Brabanders het weekend mee in
Denk dat ik maar eens een rookworst ga halen bij de Hema waar ik zo langs komquote:
Doen ze tenminste nog iets goed in Brabant.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Altijd op vrijdag.. hiermee luiden Brabanders het weekend mee in
Ja, ik ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een beetje een nep-Brabander natuurlijk
Maar dan kun je alsnog wel worstenbroodjes halen vandaagquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:59 schreef UitStraling het volgende:
@:Flory
En deze lul roepende ---------> [ afbeelding ]
Worggggstenbroodjes, drank en bossche bollen, dat kunnen ze welquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Doen ze tenminste nog iets goed in Brabant.
Dank u, ook worstenbroodjes voor jouquote:
Rondjes zwemmen en blub zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |